Hotel Richmond Istanbul

Hotel Richmond Istanbulsterstersterster

10Fenomenaal

Turkije, Marmara, Istanbul

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Richmond Istanbul voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Richmond Istanbul

• 2019
    10Happy Triper16-08-2019

Eerste Bezoek en Aparte Ervaring

Hotel is in een levendige plek genaamd istiklal caddesi. Het is de kern van Taksim. Openbaar vervoer is vanuit Taksim square uitstekend. Vanuit daar is hele Istanbul makkelijk bereikbaar. Er is ook shuttle naar airport. Afstand tussen de hotel en de square is loopafstand.

Ulustan Muhluoglu, Genel Müdür, 25-08-2019

Thank you for sharing your feedback with us.

I hope that we might have the chance to welcome you again as soon as possible in Richmond Istanbul.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10EldaMotlagh14-08-2019

Hartstikke mooi hotel

Het is een heel mooi hotel met zeer beleefd personeel. iedereen is behulpzaam en wat betreft de roomkeeping die maken je hotelkamer heel schoon! ik heb genoten van het ontbijt. wat betreft locatie is het echt centraal. 10 minuten lopen naar taksim en 10 minuten lopen naar the galata tower!.Beneden het hotel is er een restaurant met leuk muziek, wanneer je naar je kamer loopt kan je af en toe leuk muziek horen! het stoort toaal niet

Ulustan Muhluoglu, Genel Müdür, 25-08-2019

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    9Mevrouw Van der Leij27-11-2018

erg tevreden

Samen met gezin verbleven we in Istanbul. Eerder in appartement, nu voor 1e keer in hotel. Beviel goed. Hotel is dichtbij de historische plekken. Het ontbijt op het terras met prachtig uitzicht, was favoriet. Voor invalide personen is het hotel iets minder comfortabel; veel trappen. Personeel is erg behulpzaam en altijd bereikbaar.

Ulustan Muhluoglu, Genel Müdür, 03-01-2019

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 10Herbert02-11-2018

Centraal Gelegen

Ik kom al achtereenvolgens zo'n 12 jaar naar Istanbul en heb in vele appartementen en hotels geslapen. Dit hotel is één van de plekken die ik kan aanraden. Er is maar één nadeel, namelijk dat er weinig Europese gasten komen. Dit heeft te maken met de ( politieke en regio gebonden) ontwikkelingen van de laatste jaren. Daar kan het hotel niets aan doen. Als je buiten het hoofdseizoen hier bent, dan is het relatief rustig.

Gereisd met partner in december 2017

• 10Sanne02-11-2018

Aardig, behulpzaam personeel!

Zeer mooi hotel op rustige omgeving, op loopafstand van Taksimplein en Istiklal Cadesi. Altijd gezellig in deze omgeving en zo in de buurt van het oude centrum. Aardig, behulpzaam personeel!! Ik kom zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Erdinc25-02-2013

Ligging is fantastisch

Hotel Richmond is het enige hotel aan de Istiklal straat (Taksim). Istiklal straat is het uitgaans en winkel hart van Istanbul. 24 u per dag/ 7 dagen in de week actief, druk. Hotel heeft ruime kamers met koelkast, kluis, ruime badkamer. We waren met een kind van 3.5 en voor hem was ook een bed geregeld. Ontbijt was prima. Niet erg uitgebreid, maar genoeg en met prachtig uitzicht over de Bosporus. Er is een restaurant op de 6e verdieping (met uitzicht). Als je overdreven veel geld aan eten in Istanbul wilt uitgeven is het een ideale plek. Er zijn twee PC's beschikbaar en gratis WIFI in het hele hotel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 82XJ27-04-2011

Zeer goed hotel

Zeer goed schoon stadshotel, centraal gelegen op DE winkelstraat van Istanbul. Boek je de kamer bij aankomst dan kost hij 240.00 p/nacht, wij boekte via TO veel goedkoper.Vanuit hotel alles goed, goedkoop en snel te bereiken , savonds in de straat meer dan genoeg vertier. Laat je niet verleiden om in hetoude´ gedeelte te gaan boeken het is alleen maar drukker, duurder en vermoeiender. Vergeet het sterfhuis van Ataturk niet te bezoeken.....prachtig.

Gereisd met partner in april 2011

• 9Koert19-08-2008

Genoten!

Heerlijk hotel midden in de bruisende stadswijk Beyoglu, met fantastisch uitzicht vanuit de kamer en ontbijtzaal over de stad en de Bospurus

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Seyit05-10-2007

Net terug van een paar Richmond Istanbul. Zeer goed hotel, goed bereikbaar, zowel met taksi als met openbaar vervoer. Kamers OK, lekkere straal in de badkamer (niet vanzelfsprekend), alles netjes afgewerkt, airco deed het goed, niks op aan te merken. Restaurant op 6e etage met fenomenaal uitzicht op de Bosporus.

Of je nu naar Sultanahmet, Kadikoy (Azië), de Bazaar, het Franse kwartier, etc. wilt gaan je kunt elke keer een verschillende (loop)route nemen. Waarschijnlijk heb je toch niet voldoende tijd om alles te bezichtigen. Na meer dan 10x ontdek ik nog steeds dingen waar mijn mond van open valt.

OV = vanaf het vliegveld Atatürk de metro nemen, uitstappen halte "Zeytinburnu", dan tram nemen richting "Kabatas", uitstappen halte "Karaköy", en vervolgens de oudste metro ter wereld nemen "Tünel" naar boven, daarna is het 50 m lopen op de Istiklal Caddesi. Nog geen 4 YTL pp, veel plezier

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 8marie-france et dick b.24-10-2006

hôtel très agréable dans le centre effervescent d'istanbul. Endroit stratégique pour découvrir Istanbul. Employés efficaces et sympathiques. Magnifique restaurant au 6e étage avec vue splendide sur la ville et musique branchée. Dommage que les chambres ne soient pas suffisamment insonorisées : trop de bruit!!!

Gereisd in oktober 2006

• Soort gerechtenInternationaal, Turks
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar