8.5FantastischScore uit 645 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.5

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Pasa Beach Hotel

Welkom bij ons hotel in Marmaris, waar strandliefhebbers en zwembadgenieters hun hart kunnen ophalen. Geniet van ultieme ontspanning aan het zwembad of op het zand-/kiezelstrand van het hotel. Met een scala aan faciliteiten en activiteiten, beloven wij een onvergetelijk verblijf voor al onze gasten.

Pasa Beach Hotel

De Ligging

Ons hotel verwelkomt gasten in Marmaris, op slechts 4 km afstand van het centrum en de winkelmogelijkheden. De luchthaven Dalaman ligt op ongeveer 90 km afstand. Voor gasten die met de auto komen, zijn er parkeerplekken beschikbaar. Het strand van het hotel is gemakkelijk te bereiken en biedt de perfecte plek om te ontspannen. Gasten kunnen ook de omgeving verkennen met de fietsverhuur die het hotel aanbiedt.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 2 hoofdgebouwen met in totaal 427 kamers. De faciliteiten omvatten onder andere meerdere zwembaden, een zonneterras, een fitnessruimte, een wellnesscentrum met sauna en hamam, en diverse sport- en entertainmentmogelijkheden. Gasten kunnen genieten van all-inclusive maaltijden in het buffetrestaurant of à-la-carterestaurant. Er zijn ook verschillende bars waar gasten kunnen genieten van verfrissende drankjes. Andere voorzieningen zijn onder meer een lobby, receptie, Wi-Fi in de openbare ruimtes, een supermarkt en een juwelier.

Eten en drinken

Het horecagedeelte van ons hotel omvat 2 restaurants en 3 bars. Gasten kunnen kiezen uit halfpension of all-inclusive als boekingsoptie. All-inclusive gasten kunnen genieten van snacks, geselecteerde lokale alcoholische en alcoholvrije dranken, evenals buffetmaaltijden voor ontbijt, lunch en diner. Een breed scala aan eet- en drinkopties staat tot de beschikking van onze gasten, waardoor zij volop kunnen genieten van hun verblijf.

Goed om te weten

Onze accommodatie biedt een scala aan handige diensten, waaronder oppasservice, kinderopvang, roomservice, wasservice, een kapper en fietsverhuur. Gasten kunnen betalen met Visa en MasterCard. De kamers zijn voorzien van airconditioning, een balkon of terras met uitzicht op zee, en standaardvoorzieningen zoals een minibar en een kluis. Gezinskamers en rolstoelvriendelijke kamers zijn beschikbaar voor gasten die dat nodig hebben.

• Airconditioning

[email protected]

4 Siteler Mah. No:40, TR-48700

Website

Pasa Beach Hotel

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.