Hotel Yuvam

214 reviews over Hotel Yuvam in het Nederlands

Super!

Cindy
10-8-2018

Prijs/ kwaliteit is prima in orde!

Het is een van de goedkoopste hotels wat je tegen komt dus moet je niet verwachten dat je in resort zit.

Mijn vriend en ik hechten ons niet aan super de luxe dingen dus het was voor ons echt perfect.

Je betaald bij voor airco en kluisje maar vind ik niet raar. De kamers worden standaard 1 x op 3 dagen gepoetst maar leg je 5 lira (nog geen euro) op je kussen en ze poetst elke dag.

Wij waren dan ook heeeel tevreden.

Het verschil? Het personeel!

Wat een geweldig lieve leuke mensen.

Een gebouw is en blijft een gebouw, maar deze mensen zijn warm en helpen je met alles wat ze kunnen.

Ontbijt was vanaf 8, maar voor excursie moesten we 2 x al om 7 weg, geen probleem, bordje werd neer gezet...

En t eten... ontbijt is gewoon standaard is ook genoeg. Maar avondeten was echt heerlijk! Vers en met sauzen waaran je het bord af wilt likken!

Kortom, zou morgen weer gaan!

adembenemend,fantasties ,lekker,kleinschalig,

marianne
9-8-2018

als je van kleinschalig houd... wij wel, ik ben om....ondertussen 3 x geweest 1ste keer alleen daarna twee keer met partner. het was de eerste keer zo fantasties dat ik met mijn nieuw partner dit zo graag wou laten zien en beleven, famillyhotel,heerlijke ligging aan de boulevard in een rustig stuk van de boulevard. gratis bedjes..uitzicht over zee fantasties..en dan te spreken over de keuken....al heel wat fotos en filmpjes gemaakt ervan overheerlijk, watertanden als ik er aan terug denk...echt de moeite waard.

prachtig gelegen je kan alle kanten uit kwa wandelen. en vrij om ergens anders te eten en drinken...maar wij hebben van de 14 dagen 12 dage daar ook gegeten...

dit hotel verdiend zoveel meer sterren

wij komen hier weer graag terug

Heerlijke vakantie!

Fam Ruseler

Gezellig familie hotel!

Het hotel wordt gerund door de vriendelijke familie Keles.

Perfecte ligging, direct aan het strand. Basic kamers met fijne bedden.Het eten in het restaurant is heerlijk! Echt een aanrader! Personeel is heel vriendelijk, alles mag en ze doen er alles aan om het de gasten het naar de zin te maken

Ik kom hier al jaren twee keer per jaar. Kortom echt een aanrader!

Voor herhaling vatbaar

Khadija
9-8-2018

Ze zijn heel vriendelijk en zorgen voor leuke gezelschap heb er echt van genoten

Toeristische omgeving met veel bezienswaardigheden en leuke terasjes. Strand voor het hotel. Hotel is standaard maar altijd schoon. Lekker eten en ze houden bijna iedere avond een entertainment 👏👏

Voor de zoveelste X een supervakantie

Sonja
9-8-2018

Kleinschalig familie hotel. Vriendelijke familie en personeel.

Ontbijtbuffet sober maar genoeg en je kunt altijd n gebakken eitje of toast bestellen kost niets extra!

Ze hebben fantastisch a la carte restaurant, ook voor niet hotelgasten. De Fahita echt een aanrader! Tja wat niet eigelijk alles van de kaart is lekker😊

Zwembad pas gerenoveerd, klein maar prima!

Strand voor de deur. Bediening op het strand. Prima ligbedjes.

Itt andere reviews....onze kamer werd iedere dag schoongemaakt, schone handdoeken en regelmatig schone lakens.

Genoten van de vakantie!

Marc
8-8-2018

Geweldige ligging. Basic kamers. Simpel ontbijt. Goede keuken, lunch en diner zeer goed. Leuke mensen ontmoet. Komen graag weer terug.

Super😎☀️

Sjoukje
8-8-2018

Kleinschalig hotel, jaren achtereen hier geweest, voelt als thuiskomen. Aan de boulevard, service tot op je strandbed, centrum Marmaris op loopafstand,top! Twijfel niet, dit hotel is echt prima! Personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Superleuke vakantie gehad

Coby
8-8-2018

Erg gezellig hotel, wordt gerund door een heel aardige familie. Personeel top, hele leuke en ongedwongen sfeer. Heb erg gelachen. Je kunt hier uitstekend eten en de service is prima. Het was mijn 3de keer maar kom graag weer terug.

Fantastisch!

Fam K
8-8-2018

Leuk hotel met superleuke medewerkers. Ook de ligging is perfect precies bij de zee, raad het zeker aan! Ook de eigenaren zijn vriendelijke mensen :)

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yuvam in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yuvam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yuvam scoort een 7.77 uit 10 op basis van 214 reviews.