Hotel Yuvamsterster

• Animatie
Tonen op kaart

224 reviews over Hotel Yuvam

• 8Marcel anja14-01-2020

Super hotel en super personeel

Wij waren hier al een paar keer geweest en altijd super gehad nu wilde we een last minute boeken omdat onze zoon in marmaris verbleef maar alles was vol toen toch via mimosa een last minute gevonden all in maar dit was zo slecht dus belande dus toch weer bij yuvam personeel vroeg waar we verbleven en hoe het daar was wij alles uitgelegd dat we in een heel slecht hotel zaten met alleen russen en dat het voedsel heel slecht was en veel dingen stuk en dat hier niks aan werdt gedaan toen is 1 van de jongens van het personeel gaan informeren of er in yvam nog kamers vrij waren en dit was inderdaad zo dus laatste paar dagen nog heel veel genoten in yuvam dus voor ons geen all in meer maar gewoon yuvam eten altijd goed en fijne mensen alsof je thuis komt

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    8Karin06-09-2019

Perfecte plek !

Goed hotel! Perfecte ligging,direct aan zee. Ontbijt eenvoudig maar goed! Kamers worden goed schoongemaakt.....overdag een goede ( eenvoudige) lunchkaart en s avonds kun je er ook goed eten! Personeel vriendelijk. Helaas geen WiFi in de hotel kamer maar wel op t strand en in de lobby. Zwembad achter t hotel is klein maar er staan voldoende bedjes....ideaal met ( kleine) kinderen . Half uurtje lopen naar t centrum . Wij komen hier zeker terug 👍

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Annonie02-08-2019

Nooit meer

Al enkele jaren gaan wij met een hele groep naar yuvam altijd goed geweest maar dit jaar een grote ellende 1.5 uur op je eten wachten keuken gesloten geweest als ze maar een keer naar ons waren gekomen om sorry te zeggen maar nee hoor want n vrouw is bij die mannen echt onderdanig dit had ik nooit verwacht en dan ook nog word je genegeerd door personeel en de eigenaars dat is echt diep treurig dus voor ons geen yuvam meer en wij komer er dus al jaren 2keer per jaar en dan is dit je dank

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6Anoniem02-08-2019

Niet meer

Het hotel is goed .het eten dat ligt eraan welke kok er is de schoonmaak laat ook te wensen over spiegel is al vuil bij aankomst en als je weggaat nog hetzelfde kunt niet met blote voeten op de vloer lopen en hebben heel lang op het eten moeten wachten zowel in de middag als in de avond en als je ergens anders gaat eten zijn ze boos

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Tonino23-04-2019

Goed en lekker

Gezellig klein familiehotel

Gereisd met partner in mei 2017

• 2018
    9Franciscus Bernardus Jager14-10-2018

Ga zeker nog een keer terug,,

Een gezellig hotel ,,al het personeel even vriendelijke,,,, Fijne kamers,

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Desmond02-10-2018

Heerlijk genoten

Geweldig personeel en direct aan het strand, gewoon perfect. Prijs/kwaliteit verhouden voor de kamers is prima... bedden zijn wat hard maar ik vind dat juist lekker. Avondeten is echt fantastisch zou alleen hiervoor al terug gaan (zou alleen de pizza overslaan). Veel keus en het een nog lekkerder dan het ander. Zwembad is helaas wat klein dat zou mijn enige aanmerking zijn op het hotel, maar je ligt direct aan zee dus het is geen groot probleem

Gereisd met partner in september 2018

• 4Anoniem04-09-2018

Nooit meer!!

Ligging is perfect. Je ligt direct aan het strand waar goed voor je wordt gezorgd. Het hotel zelf was echter een drama. Bij aankomst kregen we een minikamer waar je amper met 2 man kon verblijven. We hebben gevraagd om een andere kamer, dit was mogelijk. Bedden zijn echt ongelooflijk hard, stofwolken vlogen door de kamer, we moesten bijna onze schone handdoeken afdwingen bij de schoonmaakster, echt belachelijk. Bij aankomst werden we nauwelijks geïnformeerd over het ontbijt (tijden) etc.. Zwembad is super klein, dus daar heb je weinig aan.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Murat02-09-2018

100% tevreden

Perfecte locatie! Personeel is zeer vriendelijk. Je komt niets te kort. Veel variatie in middag eten en avond maaltijden en zeker niet duur. Voor een 3 sterren hotel zijn de kamers prima. Wel belangrijk om te weten dat airco en koelkast tegen een kleine betaling is. Bij een volgende vakantie naar Marmaris zal ik weer kiezen voor Yuvam Beach.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Melissa Janssen21-08-2018

Goede sfeer , fijn personeel en een goede locatie!

Yuvam beach hotel is een kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. Het eten is er heerlijk en vanuit je hotel kamer rol je zo door naar het strand. De kamers zijn wat gedateerd maar zijn wel schoon en worden ook dagelijks schoongemaakt. Het eten bij het hotel is ook heerlijk en is vergelijking met andere restaurants goedkoop. Dit hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

25 tips over Hotel Yuvam

• Kim, 03-05-2014

Loop vanaf het hotel (als je met je rug ernaar toe staat) naar rechts langs het strand. Daar staat een man met eigen boot die excursies verkoopt. Uiteraard afdingen, wij hebben zo voor 25 Lira p.p. een dagvaart gemaakt langs allerlei baaien met die boot, incl. onbeperkt soft drinks. (ze willen vaak goedkoper zijn als je zegt overdag toch geen bier te drinken) Heerlijke boot toch van 5 uur lang, perfecte luxe luierdag langs de mooiste baaien waar je in kan zwemmen. Ligbedden bovenop de boot!

• peter en trudy bank, 07-10-2013

neem eens bij het diner een fajita !!!!!!!

• suzanne, 21-09-2013

zorg dat je niet op de bovenste verdieping komt! de prijzen van eten en drinken zijn zeer schappelijk, 2 lira voor water, 6 voor verse jus, gemiddeld 25 voor avond eten. duurder dan de meeste restaurants aan de boulevard, maar dan ook kwalitatief erg goed.

18 vragen over Hotel Yuvam

• Liev, 08-07-2015

Boulevard?

Wij willen naar dit hotel Yuvam. Ik vroeg me af of het n gezellige boulevard is, lange straat met allemaal gezellige eetcafetjes in de buurt? We waren vorige jaar in icmeler, daar had je gelijk naast het hotel hele lange boulevard, heel gezellig waar je overal kon zitten eten of drinken en ook entertainment. Heb je dat ook naast dit hotel? Verder vroeg ik me af of het veel lopen is naar het centrum van marmaris en naar barstreet? Ik heb last van mijn benen. Is dat te doen? Hoeveel min ongeveer?

• ilse, 18-08-2014

barstreet

wie weet er meer informatie over de afstand naar de barstreet/long beach? en kun je daar makkelijk te voet heen of taxi? alvast dankjewel!

• Kim B, 28-08-2013

kamernummer?

Welke kamernummers zijn aan te raden? Ilona059 heeft bijvoorbeeld prachtig uitzicht. En kosten de familiekamers extra?

Jolanda, 10-09-2013

Wij hadden kamer 103, eerste verdieping achteraan. Was een prima rustige kamer. Geen wifi en geen uitzicht.

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand700 m