Hotel Yuvam

Hotel Yuvam
6,6

212 reviews over Hotel Yuvam in het Nederlands

Ga zeker nog een keer terug,,

Franciscus Bernardus Jager,
14-10-2018

Een gezellig hotel ,,al het personeel even vriendelijke,,,,

Fijne kamers,

Heerlijk genoten

Desmond,
2-10-2018

Geweldig personeel en direct aan het strand, gewoon perfect. Prijs/kwaliteit verhouden voor de kamers is prima... bedden zijn wat hard maar ik vind dat juist lekker. Avondeten is echt fantastisch zou alleen hiervoor al terug gaan (zou alleen de pizza overslaan). Veel keus en het een nog lekkerder dan het ander. Zwembad is helaas wat klein dat zou mijn enige aanmerking zijn op het hotel, maar je ligt direct aan zee dus het is geen groot probleem

Nooit meer!!

Anoniem,
4-9-2018

Ligging is perfect. Je ligt direct aan het strand waar goed voor je wordt gezorgd. Het hotel zelf was echter een drama. Bij aankomst kregen we een minikamer waar je amper met 2 man kon verblijven. We hebben gevraagd om een andere kamer, dit was mogelijk. Bedden zijn echt ongelooflijk hard, stofwolken vlogen door de kamer, we moesten bijna onze schone handdoeken afdwingen bij de schoonmaakster, echt belachelijk. Bij aankomst werden we nauwelijks geïnformeerd over het ontbijt (tijden) etc.. Zwembad is super klein, dus daar heb je weinig aan.

100% tevreden

Murat,
2-9-2018

Perfecte locatie! Personeel is zeer vriendelijk. Je komt niets te kort.

Veel variatie in middag eten en avond maaltijden en zeker niet duur. Voor een 3 sterren hotel zijn de kamers prima. Wel belangrijk om te weten dat airco en koelkast tegen een kleine betaling is. Bij een volgende vakantie naar Marmaris zal ik weer kiezen voor Yuvam Beach.

Goede sfeer , fijn personeel en een goede locatie!

Melissa Janssen,
21-8-2018

Yuvam beach hotel is een kleinschalig hotel met vriendelijk personeel. Het eten is er heerlijk en vanuit je hotel kamer rol je zo door naar het strand. De kamers zijn wat gedateerd maar zijn wel schoon en worden ook dagelijks schoongemaakt. Het eten bij het hotel is ook heerlijk en is vergelijking met andere restaurants goedkoop. Dit hotel is zeker een aanrader.

Super!

Cindy,
10-8-2018

Prijs/ kwaliteit is prima in orde!

Het is een van de goedkoopste hotels wat je tegen komt dus moet je niet verwachten dat je in resort zit.

Mijn vriend en ik hechten ons niet aan super de luxe dingen dus het was voor ons echt perfect.

Je betaald bij voor airco en kluisje maar vind ik niet raar. De kamers worden standaard 1 x op 3 dagen gepoetst maar leg je 5 lira (nog geen euro) op je kussen en ze poetst elke dag.

Wij waren dan ook heeeel tevreden.

Het verschil? Het personeel!

Wat een geweldig lieve leuke mensen.

Een gebouw is en blijft een gebouw, maar deze mensen zijn warm en helpen je met alles wat ze kunnen.

Ontbijt was vanaf 8, maar voor excursie moesten we 2 x al om 7 weg, geen probleem, bordje werd neer gezet...

En t eten... ontbijt is gewoon standaard is ook genoeg. Maar avondeten was echt heerlijk! Vers en met sauzen waaran je het bord af wilt likken!

Kortom, zou morgen weer gaan!

adembenemend,fantasties ,lekker,kleinschalig,

marianne,
9-8-2018

als je van kleinschalig houd... wij wel, ik ben om....ondertussen 3 x geweest 1ste keer alleen daarna twee keer met partner. het was de eerste keer zo fantasties dat ik met mijn nieuw partner dit zo graag wou laten zien en beleven, famillyhotel,heerlijke ligging aan de boulevard in een rustig stuk van de boulevard. gratis bedjes..uitzicht over zee fantasties..en dan te spreken over de keuken....al heel wat fotos en filmpjes gemaakt ervan overheerlijk, watertanden als ik er aan terug denk...echt de moeite waard.

prachtig gelegen je kan alle kanten uit kwa wandelen. en vrij om ergens anders te eten en drinken...maar wij hebben van de 14 dagen 12 dage daar ook gegeten...

dit hotel verdiend zoveel meer sterren

wij komen hier weer graag terug

Heerlijke vakantie!

Fam Ruseler,

Gezellig familie hotel!

Het hotel wordt gerund door de vriendelijke familie Keles.

Perfecte ligging, direct aan het strand. Basic kamers met fijne bedden.Het eten in het restaurant is heerlijk! Echt een aanrader! Personeel is heel vriendelijk, alles mag en ze doen er alles aan om het de gasten het naar de zin te maken

Ik kom hier al jaren twee keer per jaar. Kortom echt een aanrader!

Voor herhaling vatbaar

Khadija,
9-8-2018

Ze zijn heel vriendelijk en zorgen voor leuke gezelschap heb er echt van genoten

Toeristische omgeving met veel bezienswaardigheden en leuke terasjes. Strand voor het hotel. Hotel is standaard maar altijd schoon. Lekker eten en ze houden bijna iedere avond een entertainment 👏👏

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yuvam in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yuvam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.