Hotel Pasa Bey

Hotel Pasa Bey
8,1

252 reviews over Hotel Pasa Bey in het Nederlands

Prima hotel, voor een prima prijs!

D.
12-7-2018

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, min puntje was dat je maar 1 pasje per kamer krijgt en ook een pasje nodig hebt voor de elektrische tijd. Maar gelukkig doet het personeel niet moeilijk om de kamerdeur voor je open te maken als je geen pasje bij je hebt. Het hotel is klein schalig en zo'n 80% van de gasten waren Nederlands, persoonlijk vond ik dat wel fijn. Het eten was ook een minpuntje, heel weinig keuze en soms ook niet goed bereid (taai en aangebrand). De salades en toetjes waren wel erg goed! Gelukkig waren er elke dag weer andere keuzes en kan je bijna de hele dag door wel iets eten. De locatie was ook super. Binnen 10 minuten ben je bij de bazaar, baai en stand en met 15 minuutjes ben je bij de bar street.

Het was wederom fantastisch.

VIctor
19-6-2018

Het hotel is goed,knus,gezellig en vriendelijk personeel. Het eten was goed verzorgd. Het zwembad is prima, alleen het blijft lastig met de handdoeken sessie die in ochtend plaatsvind om een bedje te kunnen bemachtigen.

Voldoende voor ××××

Giel
6-6-2018

Erg hutje murje teveel gasten voor de aanwezige voorzieningen

Heerlijk hotel!

Annick
2-6-2018

Net hotel met heel vriendelijk personeel! Het eten is goed en elke dag wisselend. Heerlijke Hammam bij het hotel. Het hotel zit op een ideale locatie bij het centrum. Zeker een aanrader!

Awesome

Marit
1-6-2018

Het is een superleuk hotel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed en elke dag is er wel wat anders te eten

Voor herhaling vatbaar

Bremgirls
31-5-2018

Erg fijn en netjes hotel met een hoog service niveau. Ligging is prima, fijn personeel, goed eten. Kamers ( beneden verdieping ) hebben een minibar, goede bedden en fijne douche. Zwembad is misschien wat klein, maar goed te doen. Goede ligbedden en een buitenbar. Eten is goed verzorgt hier. Voldoende keuze en variatie. Het hotel ligt op ongeveer 15 min lopen van de Grand bazaar, waar van alles te koop is. Afdingen is hier wel een pre. Strand is op ongeveer 30 a 45 min te vinden. Dit lijkt lang, maar onderweg is er zat te zien, en zijn er mogelijkheden voor een pitsstop. De ligbedden zijn overal gratis. Dit omdat ze bij een restaurant of hotel liggen. Bestellingen worden op je bedje gebracht en kosten niets meer dan op het terras. Hotel verzorgt 2 x per dag een shuttle bus, die je naar Pasa Beach hotel brengt. Al met al is Marmaris in combinatie met Pasa Bey hotel een goede keuze.

Prima

Jurgen
7-5-2018

Hotel is kleinschalig maar echt goed. Prima eten alles wordt keurig schoon gehouden dicht bij centrum.

Bram
27-2-2018

geweldig hotel erg vriendelijke mensen gezellige bar bij zwembad alles was super

Mooie accommodatie en omgeving doen we zo opnieuw.

Petra rexwinkel
26-2-2018

Ontzettend fijne en mooie vakantie gehad. De mensen in het hotel was top en heeeeeel goed verzorgd. Eten was lekker en we gaan zeker nog een keer naar marmaris. Aan te bevelen aan anderen doen wij ook.

Super prijs kwaliteit verhouding

Robin
28-1-2018

Super aardig personeel, klein en rustig hotel in een rustige wijk van de stad Marmaris. Zeer goede faciliteiten.

5 minuten van het centrum met de taxi. Leuk voor jongeren!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Bey in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Bey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pasa Bey scoort een 8.13 uit 10 op basis van 252 reviews.