Hotel Pasa Beysterstersterster

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

7.9Goed

• Sauna
Tonen op kaart

Pasa Bey Hotel (Marmaris) heeft mooi ingerichte kamers en het diner is goed geregeld met veel keuze. Het aantal ligbedjes bij het zwembad is niet altijd genoeg, maar er gaat ook een gratis busje naar het strand. De animatie zorgt voor gezelligheid. In de wellness kun je extra goed tot rust komen. Het centrum van Marmaris ligt op loopafstand.

277 reviews over Hotel Pasa Bey

• 9Met vrienden13-10-2019

Fantastich

schone Kamers vriendelijk personeel niks teveel lekker eten voor iedereen wat animatie redelijk maar wij hoeven ook Niet elk Avond vermaakt te worden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Nicole Pape-Walraven Borst17-09-2019

Was een heerlijke week,goed weer, hotel en excursi

Kleinschalig hotel met vriendelijk personeel,nette kamer,elke dag waterflesjes in het koelkastje. Het eten,in buffetvorm was iedere keer goed, keuze zat. Animatie voor wie dat wil met vriendelijke,aardige animator Chicco,elke dag/avond bij het zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Henriette28-08-2019

Leuk hotel voor een week

Pasa bey is een leuk hotel voor een week. Het hotel is netjes en schoon. Af en toe waren de wc's behoorlijk vies. Maar de schoonmaak deed hun best iedere dag daar. De animatiemensen waren leuk alleen de animatie zelf waardeloos. 4x in de 2 weken karaoke, 4x in de 2 weken bingo. is wel een beetje teveel van het goede. Kamers prima. Eten is lekker, alleen naar een week is het weer hetzelfde. Als je van de clubs houdt dan moet je zeker naar de Barstreet gaan. Excursies, dalyan is zeker een aanrader. De hamam in het hotel is goed. Ze zijn daar heel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Iemand08-08-2019

Te doen

Een gezellig klein hotel met veel Nederlandse Turken. De menens die er werken zijn super vriendelijk en gastvrij.

Schoonmakers maken de kamers schoon wanneer het ze uitkomt. Soms sloegen ze een dag over. Wij hebben zelf de bedden afgehaald zodat we schone lakens kregen. Ook kregen wij dagelijks geen flesjes water handdoeken of wc papier.

Er waren genoeg bedjes aan het zwembad voor alle gasten.

Het eten was niet lekker, weinig keus en weinig smaak. Volgend jaar komen wij zeker terug naar marmaris, alleen gaan wij dan niet weer naar een hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Shirley05-08-2019

Mijn favoriete hotel

Pasabey bevalt zo goed dat ik deze maand nog een keer terug ga! Dit word de 14e keer sinds 2012. Ik denk dat dat genoeg zegt over hoe tevreden ik ben!

Alleen gereisd in augustus 2019

• 8Jannes27-07-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gunstige ligging rustig toch vlakbij het centrum. Busje naar zee goed geregeld maar is ook lopend of met dolmes busje voor 4 lira p.p goed te doen. Hotel is netjes en schoon en zeer vriendelijk personeel die altijd bereid zijn de helpende hand uit steken.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8TVE19-07-2019

Wederom een perfecte vakantie gehad

Wederom weer een goede vakantie gehad , keurig schone kamers worden iedere dag schoon gemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken en flesjes water. Personeel is erg vriendelijk. Eten wat beperkt in keuze en vaak hetzelfde maar er ligt altijd wel iets wat je lust zo niet kan je op loopasftand buiten de deur eten voor een paar centen. Bazaar en haven op 10 min lopen! Wij waren er voor de 2 e keer maar gaan zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Moniek10-07-2019

Heerlijk ontspannen vakantie

Kleinschalig hotel, vriendelijk personeel, kleine maar nette kamers, goed en gevarieerd eten, fijne hamam met massage tegen een goede prijs, voldoende ligbedjes bij het zwembad. Ideale ligging op loopafstand van de bazaar en de haven.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 6Ivo10-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Eerst het positieve: Kamers werden goed schoon gehouden en de vriendelijkheid van het personeel! Nu het mindere: De kamer waar wij inzaten lag pal boven de technische ruimte. Hierdoor de gehele vakantie last gehad van een generator die op verschillende tijden (incl. 's nachts), ineens een harde klap produceerde. Bedden zijn zeer slecht. Topper is een veredeld dekbed. Het balkon was zo breed als precies 1 stoeltje. Het uitzicht was in een andere kamer van een naast gelegen hotel. Als je sprong kon je "overhoppen" naar dit balkon. Het zwembad gedeelte is VEEL TE KLEIN! Alle bedjes tegen elkaar aan i.v.m. ruimte gebrek. Om 08.45 uur geen bedje meer. Mensen legden midden in de nacht al een handdoekje neer. Hotel ligt midden in een woonwijk. Direct naast het zwembadgedeelte staan vuilcontainers langs de weg. Met +30 graden stonk dat verschrikkelijk. Eten was qua smaak goed, maar weinig variatie en keus. Diner vanaf 19.30 uur.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Gert jan steennis26-05-2019

Top vakantie

Klein hotel. Keuze qua eten wat beperkt maar zeer vriendelijke mensen. Ga zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in mei 2019

40 tips over Hotel Pasa Bey

• Berry van Straten, 14-04-2014

De haven van Marmaris, de Barstreet.

• jn108, 18-05-2014
    • excursie kan beter in de stad boeken mensen zijn goed te vertrouwen dat scheelt je hoop geld in portemonnee
    • beste betaal middel is met Turkse lira
    • centrum altijd afdingen

• wilma, 25-06-2014

Lekker naar het strand? Langs de boulevard zijn genoeg leuke gelegenheden om te gaan zonnen. Ligbedden, parasols en wifi gratis. Wel een drankje en eventueel wat te eten bestellen. Maar dat moet men uiteindelijk ook bij het strandje van Pasa Bey en dat is helemaal niets! De uitstapjes niet bij de tour operator boeken (corendon) want deze zijn veels te duur! Gewoon aan de haven of de winkeltjes zelf. Aan de haven is de Scheveninger met Mehmet of Barbara een aanrader, links van Ataturk gelegen.

41 vragen over Hotel Pasa Bey

• jaap, 23-08-2018

kamers

wij gaan in oktober kan iemand ons zeggen wat de mooie kamers met balkon zijn

• Charles, 11-06-2018

Weet iemand wat wifi op de kamer (per dag) kost?

• gert, 09-06-2018

waterkoker

Weet er iemand of er een waterkoker op de kamer aanwezig is ?

Jacqueline Roumen, 24-06-2018

Nee er is geen waterkoker maar beneden in de hal wel een koffie / heet water apparaat aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)