Hotel Pasa Bey

8,1

256 reviews over Hotel Pasa Bey in het Nederlands

Anja en Tonjes Zuidema
13-10-2018

Geweldig hotel zeer vriendelijke mensen en personeel. Alleen de muziek mag savonds wel zachter en de bingo savonds hoeft ook niet elke avond Heel fijn gehad gaan zeker nog eens terug

Super

Hannah
12-10-2018

Onze eerste keer in dit hotel in Marmaris. Hotel was top, personeel en ook de schoonmaaksters heel vriendelijk!

Het eten was ook goed. Hoelaat we ook gingen eten, het was altijd warm. Toetjes verukkelijk!!!

Prima hotel kamer. Minpuntjes waren het harde bed(je kan een topper vragen) en het balkon, die was zo klein dat je er haast niet normaal kon zitten.

Naar de boulevard/barstreet/centrum ong 10minuten lopen.

Een tip; boek aub je excursies niet bij de reisorganisatie maar gewoon 'op straat'.

Al met al weer een heerlijke vakantie gehad in Marmaris! Ik zou dit hotel aanraden :)

Redelijke vakantie

Ien
7-10-2018

Personeel super vriendelijk. Kamer super schoon. Alleen super klein bed en heel hard. Eten eigenlijk iedere dag het zelfde. Zwembad moet je om 8 uur je handdoek op de stoel hebben liggen anders ben je te laat. Veel gegil ‘s nachts in de gang. En het is een super gehorig hotel.

D-reizen

Fantastisch, in Mei zijn we er zeker weer.

Bahtiyar en Claudia
1-10-2018

Weer een supper vakantie zoals altijd. Heerlijk eten, super service, heerlijk schone kamers en een super bediening.

Komen zeker weer!

Annick
19-9-2018

Voor de 2e keer dit jaar bij Pasabey.

Fijn hotel! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamers en prima bedden.

Heerlijke hammam in het hotel waar je zeker heen moet als je hier verblijft!

Koen
18-9-2018

Het hotel is super schoon en goed. Het is klein en dat is heerlijk. Ze behandelen je super goed en zijn zeer vriendelijk. Gino van de animatie is super gezellig en maakt het extra leuk.

Heel goed, netjes en verzorgd.

Johan van der Linden
18-9-2018

Voor herhaling vatbaar als ik/we voor all-in gaan. We merkten dat we echt helemaal niets doen, anders best veel excursies.

1 x kaartje per kamer voor t slot en elektra. 2 x en storing in airco gehad (2 kamers) en dezelfde dag opgelost. Handdoeken service is echt top, jammer dat we als Hollander direct om 7.00 n bedje reserveren, en zeker als er sommige mensen pas in de middag te zien zijn. De keuken(tijd) is top, honger hoef je niet te hebben. Eentonig wordt t wel dat grijze bakje, maar veel variatie. Zwembad met bedjes is te klein/ weinig t.o.v. aantal gasten, naar de zee kan via n gratis shuttlebus.

Kamers zijn groot genoeg, slapen, douchen, wc is toch t enigste wat je er doet. Bij de receptie n koffiehoek, bar buiten, binnentuin met zitjes.

Personeel heel vriendelijk.

Overlast of herrie was er niet, helaas wel stroom uitval en de aggregaat staat direct naast de kamer. T zit vol Nederlanders en soms wat Engelsen of n Belg.

V the red
17-9-2018

Het hotel is prachtig schoon. En het personeel is heel vriendelijk. Je bent echt iemand en niet zomaar een nummer. Dit was de 2de keer en er volgen er zeker meer.

geen 2e keer meer!

plugge
15-9-2018

De ligging is super, maar voor ons geen 2e keer meer in dit hotel! Bijna elke dag buiten de deur gegeten. Veel herrie s'nachts van jongeren die gooien met deuren ect. Schoonmakers die s'morgens schreeuwen naar elkaar.

Niet voor herhaling vatbaar

Precious
15-9-2018

De hotelkamers vielen tegen in tegenstelling tot de foto’s op de site te harde en kleine bedden. Hutje mutje bij het zwembad. Gelukkig wel aardig personeel. En centrum op loop afstand

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Bey in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Bey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.