Hotel Pasa Bey

Hotel Pasa Bey
7,9

Pasa Bey Hotel (Marmaris) heeft mooi ingerichte kamers en het diner is goed geregeld met veel keuze. Het aantal ligbedjes bij het zwembad is niet altijd genoeg, maar er gaat ook een gratis busje naar het strand. De animatie zorgt voor gezelligheid. In de wellness kun je extra goed tot rust komen. Het centrum van Marmaris ligt op loopafstand.

266 reviews over Hotel Pasa Bey in het Nederlands

Leuk hotel voor een week

Henriette
28-8-2019

Pasa bey is een leuk hotel voor een week. Het hotel is netjes en schoon. Af en toe waren de wc's behoorlijk vies. Maar de schoonmaak deed hun best iedere dag daar. De animatiemensen waren leuk alleen de animatie zelf waardeloos. 4x in de 2 weken karaoke, 4x in de 2 weken bingo. is wel een beetje teveel van het goede. Kamers prima. Eten is lekker, alleen naar een week is het weer hetzelfde. Als je van de clubs houdt dan moet je zeker naar de Barstreet gaan. Excursies, dalyan is zeker een aanrader. De hamam in het hotel is goed. Ze zijn daar heel vriendelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Te doen

Iemand
8-8-2019

Een gezellig klein hotel met veel Nederlandse Turken. De menens die er werken zijn super vriendelijk en gastvrij.

Schoonmakers maken de kamers schoon wanneer het ze uitkomt. Soms sloegen ze een dag over. Wij hebben zelf de bedden afgehaald zodat we schone lakens kregen. Ook kregen wij dagelijks geen flesjes water handdoeken of wc papier.

Er waren genoeg bedjes aan het zwembad voor alle gasten.

Het eten was niet lekker, weinig keus en weinig smaak. Volgend jaar komen wij zeker terug naar marmaris, alleen gaan wij dan niet weer naar een hotel

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Mijn favoriete hotel

Shirley
5-8-2019

Pasabey bevalt zo goed dat ik deze maand nog een keer terug ga! Dit word de 14e keer sinds 2012. Ik denk dat dat genoeg zegt over hoe tevreden ik ben!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Traveltroef

Zeker voor herhaling vatbaar.

Jannes
27-7-2019

Gunstige ligging rustig toch vlakbij het centrum. Busje naar zee goed geregeld maar is ook lopend of met dolmes busje voor 4 lira p.p goed te doen. Hotel is netjes en schoon en zeer vriendelijk personeel die altijd bereid zijn de helpende hand uit steken.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wederom een perfecte vakantie gehad

TVE
19-7-2019

Wederom weer een goede vakantie gehad , keurig schone kamers worden iedere dag schoon gemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken en flesjes water. Personeel is erg vriendelijk. Eten wat beperkt in keuze en vaak hetzelfde maar er ligt altijd wel iets wat je lust zo niet kan je op loopasftand buiten de deur eten voor een paar centen. Bazaar en haven op 10 min lopen! Wij waren er voor de 2 e keer maar gaan zeker weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijk ontspannen vakantie

Moniek
10-7-2019

Kleinschalig hotel, vriendelijk personeel, kleine maar nette kamers, goed en gevarieerd eten, fijne hamam met massage tegen een goede prijs, voldoende ligbedjes bij het zwembad. Ideale ligging op loopafstand van de bazaar en de haven.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar

Ivo
10-6-2019

Eerst het positieve: Kamers werden goed schoon gehouden en de vriendelijkheid van het personeel! Nu het mindere: De kamer waar wij inzaten lag pal boven de technische ruimte. Hierdoor de gehele vakantie last gehad van een generator die op verschillende tijden (incl. 's nachts), ineens een harde klap produceerde. Bedden zijn zeer slecht. Topper is een veredeld dekbed. Het balkon was zo breed als precies 1 stoeltje. Het uitzicht was in een andere kamer van een naast gelegen hotel. Als je sprong kon je "overhoppen" naar dit balkon. Het zwembad gedeelte is VEEL TE KLEIN! Alle bedjes tegen elkaar aan i.v.m. ruimte gebrek. Om 08.45 uur geen bedje meer. Mensen legden midden in de nacht al een handdoekje neer. Hotel ligt midden in een woonwijk. Direct naast het zwembadgedeelte staan vuilcontainers langs de weg. Met +30 graden stonk dat verschrikkelijk. Eten was qua smaak goed, maar weinig variatie en keus. Diner vanaf 19.30 uur.

Gereisd Met partner in mei 2019

Top vakantie

Gert jan steennis
26-5-2019

Klein hotel. Keuze qua eten wat beperkt maar zeer vriendelijke mensen. Ga zeker nog eens terug

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super voor een kleine prijs!

Silvia
13-5-2019

Hier geboekt in mei via touroperator, had me er niet teveel van voorgesteld omdat het best goedkoop was. Maar het hotel was prima, vriendelijk personeel (waarvan sommige mensen misbruik van maakten door ze voor zich te laten rennen) kamers werden iedere dag schoongemaakt, gestofzuigd en gedweild en schone handdoeken. Niet zo'n supergroot buffet maar wel veel keus en iedere dag afwisseling. Twee leuke gezellige hostesses Demi en Lisa, die altijd bereikbaar waren via de app als je iets te vragen had. Bedden zijn redelijk hard, maar had al gelezen dat je een topper kon vragen, dit ook de eerste dag gedaan en die lagen er een uur later al op! Hotel ligt op loofafstand van de haven met veel winkels. Vliegreis, op zich niks mis mee maar wel weinig beenruimte. Een tip: mocht je een (gratis)stadstour maken: Bij het Goldcenter, laat je sieraden dan niet polijsten, want ik was daarna het diamantje uit mijn trouwring kwijt :-(

Gereisd Met partner in mei 2019

Goed verblijf gehad

B.loots
6-11-2018

Kleinschalig hotel vlak bij de winkels en haven. Je krijgt waar je voor betaald. Veel terugkomende vakantie gangers.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Bey in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Bey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.