Hotel Pasa Bey

Hotel Pasa Bey
8,1

236 reviews over Hotel Pasa Bey in het Nederlands

Bram, 27-2-2018

geweldig hotel erg vriendelijke mensen gezellige bar bij zwembad alles was super

Mooie accommodatie en omgeving doen we zo opnieuw.

Petra rexwinkel, 26-2-2018

Ontzettend fijne en mooie vakantie gehad. De mensen in het hotel was top en heeeeeel goed verzorgd. Eten was lekker en we gaan zeker nog een keer naar marmaris. Aan te bevelen aan anderen doen wij ook.

Super prijs kwaliteit verhouding

Robin, 28-1-2018

Super aardig personeel, klein en rustig hotel in een rustige wijk van de stad Marmaris. Zeer goede faciliteiten.

5 minuten van het centrum met de taxi. Leuk voor jongeren!

We hebben een aantal aanbieders voor Pasa Bey voor je op een rij gezet:

Gewoon een hotel wat geen 4 sterren waard is.

Familie Vos, 8-11-2017

Wij zijn hier geweest van 10- 10 tot 31-10 De bezetting van het hotel was de laatste twee weken niet best de laatste week was er echt een onderbezetting misschien een man of 50.

Tussen de middag kwamen er misschien 25 personen eten terwijl ze de bakken met eten wel voor het hele hotel gevuld hadden , ook de bak met de uitgebakken friet en het meeste eten was lauw ,ps ze moeten de mensen uit de keuken maar eens een paar weken op cursus sturen dan kunnen ze leren hoe zoiets in een ander 4 sterren hotel gaat. nee het was niet Geen vier sterren waard hooguit een 3.

De hygiëne was ook ver te zoeken,ik weet zeker dat je een blauwe lamp door de badkamer liet schijnen dan kreeg je spontaan een hartinfarct ,ook hebben we drie weken onder dezelfde laken geslapen zonder dat hij verschoond werd, ps we gaven ook echt wel fooitjes dus daar lag het niet aan.

Dit was de eerst keer in pasa bey maar ook de laatste keer.

Elk verblijf een feest

Annelies+Wim, 20-10-2017

Pasa Bey hebben we nu voor de zoveelste keer bezocht. Het was, is en blijft waarschijnlijk ook een fijn hotel voor een prima prijs. Wat eten betreft, de keuze is meer dan ruim en de kwaliteit goed. Wij verbazen ons over mensen die over de keus klagen, hebben die thuis dan nog meer keus? Het personeel is vriendelijk en behulpzaam (Isik en alle medewerkers: bedankt), het eten heerlijk, de kamers gerieflijk en het zwembad letterlijk verfrissend. De ligging tov het centrum is ook goed (en rustig). Wij komen zeker weer terug. En wat ook prettig is: geen Russische gasten of alleen reizende jongeren.

Wat een heerlijk hotel!

Emily, 18-10-2017

Goed eten, goede service en super vriendelijk.

Fantatstisch en we komen volgend jaar zeker terug.

Bahtiyar Ozmen, 16-10-2017

Dit was onze tweede verblijf in dit Hotel. Wat hebben we weer een fantatstische vakantie gehad. Alles was echt helemaal top. De Receptie, bediening en het eten was echt super. We hebben heerlijk genoten. Ook de entertainer was goed. Mocht zelfs 1x zelf in de middag als DJ optreden. Al met al wil ik de gehele Crew van Pasa Bey bedanken dat ze ons weer een top vakantie bezorgd hebben.

Meneer Isik, de manager, ga zo door, allew is echt fantatstisch.

Nogmaals bedankt.

Bahtiyar Ozmen

super en fijn gehad gaan zeker terug

wim liesbeth en kelly, 15-10-2017

een super fijn hotel kleinschalig en dat maak het zo fijn goed eten en vriendelijk personeel niets is te veel wij gaan zeker terug

leuke mensen ontmoet gezellig kletsen

Super goed gezellig en vooral een schoon hotel

M nilwik, 10-10-2017

Van het ontbijt tot het avondeten is alles goed verzorgd .

Er zit altijd wel wat bij wat je lekker vind .

Kamers ruim en schoon ,mooie badkamer met ruime inloopdousch .

Gezellige lounge ,mooie binnentuin , en vooral de koffie is er heerlijk .

Ik was samen met me moeder van 82

Was ik s avonds weg kwam ik terug zat ze gezellig nog bij de bar een wijntje te drinken .

Veel Nederlanders die er al jaren komen .

Gaan we weer naar marmaris dan zeker terug naar dit fijne hotel.

vreselijk

eleo, 3-10-2017

als je nog niet claustrofobisch bent , zul je hier wel worden.

Klein zwembad, te weinig bedjes en stoelen.

Kamer waarbij je uitkijkt op een blinde muur met aggregraat eronder.

eten pover

Wel alles schoon en vriendelijke front office manager

We hebben een aantal aanbieders voor Pasa Bey voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasa Bey in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasa Bey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pasa Bey scoort een 8.13 uit 10 op basis van 245 reviews.