Sorteren

vakanties Marmaris

Reviews over Marmaris

Dominique
    11-11-2018

Geweldig hotel. Leuk animatie team, goed eten!

Op en top aan te raden

Kurt
    9-11-2018

Een zeer goed hotel en proper. We zijn 12 dagen geweest wat voor ons ook het maximum, maar het was er zo goed meegevallen dat het zelfs langer mocht duren. Het was op en top. Het eten iedere avond zowat verschillend, mooi zwembad, zeer verzorgd en het animatieteam was de hele dag op en top, we hebben ons geen moment verveeld

Goed verblijf gehad

B.loots
    6-11-2018

Kleinschalig hotel vlak bij de winkels en haven. Je krijgt waar je voor betaald. Veel terugkomende vakantie gangers.

Heel erg leuk

Rachel Gast
    4-11-2018

Prachtig hotel, alles tot in de puntjes geregeld. Lekker eten en vriendelijk personeel. Genoeg lig bedjes zowel op het strand als bij het zwembad. Zeker een aanrader! Gezellige boulevards, en je kan overal goed eten voor een klein prijsje. Alles is lopend te doen. Hangt veel sfeer en veel leuke terrasjes. Zou zo weer terug gaan.

zeker nog een keer terug

Emma Catharina van den berg
    4-11-2018

het hotel was super, het eten was matig, het personeel was aardig, het animatieteam was leuk en gezellig op een na die was de hele dag chagerijnig en lui. de accomodatie was leuk dicht bij het strand we hebben ons echt vermaakt gaan zeker nog een keer terug. wij waren met 6 familieleden waarvan 3 kinderen en 3 volwassenen ozzy, adonis, fiona en dj berkay zijn echt super en heel gezellig.

Marmaris scoort een 8,4 uit 10, op basis van 3398 reviews