Marmaris

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris voor je op een rij gezet:

vakanties Marmaris

We hebben een aantal aanbieders voor Marmaris voor je op een rij gezet:

Reviews over Marmaris

Heerlijk hotel in Marmaris!

Eef,
    13-1-2019

Mijn vriend en ik hebben een week lang heerlijk genoten in dit hotel. Iedere dag hadden we (zonder te hoeven rennen) een mooi bedje bij het zwembad, waar we de hele dag konden genieten van het mooie weer met een cocktail in onze hand. De kamer was basic en schoon. Het eten was erg goed, iedere avond was er een ruime keus aan verschillende gerechten en het menu was iedere dag anders. Op onze laatste avond was het Turkse avond, waar we heerlijk Turkse gerechten hebben leren kennen.

Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

Moooi

Hannah,
    8-1-2019

Goed verzorgd voor jongeren

Gereisd met vrienden in juli 2018

Het was een héérlijke vakantie

Ger Claassen,
    1-12-2018

Hotel in Marmaris, flink Hotel met fijne massage mogelijkheid - wij hebben ervan genoten! Zwembad pico bello en als je all in hebt - je reinste verwennerij!

De keuken was fantastisch - heerlijk gegeten! Auto gehuurd voor een week en ook écht van de omgeving genoten - oude opgravingen bezichtigd - mooie rondvaart gemaakt o.a naar het schildpaddenstrand!

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig

Helga Van den Dungen,

Hallo,

Wat hebben wij daar genoten van een schitterend hotel pal aan de zee, met een heerlijke steiger waar je heerlijk van de zon kont genieten, de kamer van ons was een sprookje, het eten kon wat meer variatie hebben en sfeervoller maar was te klein terwijl ze op de eerste verdieping ook nog een restaurant hebben die ze gesloten hadden voor omdat gasten het te druk/herrie vonden! Maar super fijne boulevard waar je savonds heerlijk kont wandelen, zeker toch wel aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Hier zou ik zo weer naar toe gaan

H,

Hotel is goed was er ook in 2016

Goed en lekker eten voor elk wat wils

Gereisd met partner in augustus 2018
Marmaris scoort een 8,8 uit 10, op basis van 3408 reviews