• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

158 accommodaties in

Pilsen (Plzeňský)

Reviews over accommodaties in Pilsen (Plzeňský)

Uitstekende camping om te beginnen in Tsjechië.

Bas, 14-8-2017
    Prima camping met voldoende speelmogelijkheden voor kinderen.

Net hotel

Chris1233, 21-8-2016

Net hotel met een jazz-sfeer. Het ligt recht tegenover de brouwerij waar 'pils' is uitgevonden (Urquell). We hadden een familiekamer met twee delen. De kamer was netjes verzorgd. Het station ligt vlakbij het station en een reis met de trein naar Praag voor het gezin (2 ouders, 2 kids van 9 en 13) kostte nog geen 32 euro.

Voor het hotel ligt een loopbrug richting de brouwerij. Die loopbrug komt ook uit op een pad om onder het drukke verkeer naar het centrum te lopen. Pilsen zelf is leuk om doorheen te wandelen.

We hadden volpension, maar de keuze 's avonds viel tegen. Elke avond kiezen uit dezelfde beperkte kaart. Beter is om gewoon in het centrum te eten. Er is genoeg keuze en ook gezelliger.

Voor kinderen is er niets te doen.

Goed.

TC, 27-8-2015

Goed hotel met overal airco. Tijdens ons verblijf was het 35-38 graden! goed bed, schone badkamer, grote flatscreen-tv met veel onverstaanbare zenders, maar ook o.a. Engelstalige HBO. Kluisje. Koelkastje waar je zelf spullen in kon zetten (winkeltje bij receptie). Gratis WiFi-verbinding traag, maar met wat geduld ... Enige minpuntjes in onze kamer: douche had niet veel druk en er was een licht hinderlijke brom van of airco of koelkastje (niet meer uitgezocht). Goed ontbijtbuffet.

Uitstekend personeel zowel voor de dagelijkse schoonmaak (beddenopmaak, badkamer, handdoeken) als in het ontbijtrestaurant: alles steeds prima aangevuld.

Communicatie met de receptie wat moeilijker (taal?), wel vriendelijk. Verzoek om kamer in de buurt van vrienden zou worden doorgegeven maar dit liep mis.

Ligging hotel ten opzichte van het centrum en een aantal bezienswaardigheden is prima. Pilsen zelf heb je binnen 2-3 dagen wel gezien, maar er is ook genoeg te verkennen in de omgeving en natuurlijk Praag.

Pilsen (Plzeňský) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 157 reviews