Sorteren

vakanties Pilsen (Plzeňský)

Reviews over accommodaties in Pilsen (Plzeňský)

Betoverend verblijf in een prachtige omgeving!

Philippe Deswarte
    24-9-2018

In hotel Gandalf is het genieten van het begin tot het einde ! Zeer rustig gelegen in een charmante Zuid-Boheems dorpje waar de tijd stilstaat ! Alweer een nieuwe fantastische streek ontdekt in het wondermooie Tsjechie. Dit land heeft zoveel moois te bieden !

Charmehotel Gandalf ligt in een fraaie natuurstreek,ideaal om eindeloos te wandelen en te fietsen . Hier is het heerlijk uitblazen van het drukke alledaagse leven , even weg van het hectische leven , onbezonnen onthaasten met heel de familie en genieten van de schitterende Boheemse natuur.

Hoedje af voor Dirk die elke dag weer een zeer lekker buffet aanbiedt aan zijn gasten ( komt heel wat werk bij kijken), moefloen , kangeroevlees, allemaal nieuwe en verrassend heerlijke dingen kunnen smaken ! Savonds na een voldane uitstap is het fijn om nog even in het verwarmd binnenzwembad te duiken , en ping pong te spelen met de kids

Dit is zonder meer een aanrader en een plek om steeds weer terug te komen .

Schitterende ligging in het Boheems woud.

Philip. Michelle.Maria,Danny,Eddy, Katrien,Albert en Betty
    20-9-2018

Wat ons vooral blij stemde is de ongelofelijke rust en super vriendelijke ontvangst door Dirk en zijn vrouwtje. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt, en 's avonds elke dag een verrassend en heerlijk buffet, klaargemaakt door de gastheer zelf. Proficiat

Rustgevend tot en met!

Floris en Anna
    21-8-2018

De camping overtrof onze verwachtingen. Prachtige ruime kampeerplekken, met zowel schaduw als zon. We keken uit over het heuvelachtige idyllische landschap. We hebben genoten van de sfeer op de camping, de rust en de ruimte. Vanaf de camping zijn tal van wandelingen te maken. Voldoende daguitstapjes te plannen. We zijn 2,5 weken op de camping gebleven en hadden nog langer willen blijven. Voldoende eetgelegenheden op korte reisafstand. Op de camping zelf is een pizzaatje te halen.Tip: met de trein (2,45 uur) nachtje over naar Praag.

Nu al weer heimwee.

Joke
    21-8-2018

Net thuis en nu al weer heimwee. Een kleine rustieke camping in Tsjechië.

's Nachts bij nieuwe maan heel veel sterren zien en zelfs iets van de kleuren van de melkweg. In het ochtend gloren op 10 meter vanaf de caravan een wildzwijn met jongen zien. Geen lawaai van verkeer, één en al rust en stilte. Als je van natuur houdt is dit een camping en plek om nooit te vergeten.

Een verborgen aanrader

Lamers
    19-8-2018

No nonsens camping. What you see is what you get !

Prachtig gelegen in bosrijke omgeving.

Vriendelijk personeel. Alles wat je nodig hebt, is er. Ook een bar, restaurantje, wasmachine en eenvoudig maar schoon zwembad.

Hetzelfde geldt voor het sanitair: eenvoudig, maar compleet en schoon.

Gratis goede warme douche.

Ruime gevarieerde plaatsen met naar keuze zon en/of schaduw.

Het enige wat ik zou kunnen opmerken, maar wat de camping niet aan te rekenen is, is de 1,8km lange weg naar de camping. Deze verkeert in erbarmelijke staat. Hier heeft de tijd blijkbaar toch nog tientallen jaren stil gestaan.

Maar samengevat:

Een prima camping waar je waar voor je geld krijgt.

En dan neem je die slechte weg op de koop toe.

Een aanrader, dus !