• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

255 accommodaties in

Karlsbad (Karlovarský)

Reviews over accommodaties in Karlsbad (Karlovarský)

Fantastisch !

Henk, 30-8-2017
    Hela en Anja zijn super ! Staan altijd voor je klaar. Vooral Nederlandse campinggasten maar ook anderen komen aanwaaien. Mooi zwembad voor de kidz waarin je ook goed kunt afkoelen. Hele mooie plekken met zicht op het meer. En niet te vergeten met de boot over naar het restaurant aan de overkant! Nooit terug gekomen op de campings die we bezochten, maar wel bij Hela en Anja. Het ga jullie goed !

Prachtig gelegen aan het meer

Jacky, 5-8-2017
    Camping Baldi is schitterend gelegen aan een groot meer, ideaal om te zwemmen of voor watersporters. Hele vriendelijke, behulpzame eigenaren (familie: vader, zoon en kleinzoon). Hoewel de camping best groot is is het er rustig en ontspannen. De camping wordt liefdevol onderhouden en verzorgd, leuk terras erbij waar je gezellig wat kunt drinken of frietjes bestellen. Heerlijke plek om gewoon op de camping te ontspannen en heel veel te doen in de directe omgeving. Wij komen hier zeker terug!

Een aanrader, eenvoudig maar in orde

Eva, 10-7-2015

We hadden onverwachts een zeer zware wandel/klimtocht in onze benen toen we hier gepakt en gezakt in dit mooi uitziende hotelletje aankwamen. De tuin is wat gek met opzichtige lantaarnpaaltjes, maar dit past geheel in de typisch Tjechische stijl.

Wat een pracht van een hoteleigenaresse! Ze heeft ons de volgende dag een lift gegeven naar ons volgende hotel. Onze hond had aan de tocht een manke voorpoot over gehouden. Mevrouw heeft dit uit zichzelf aangeboden en was gedurende heel ons verblijf supervriendelijk. Geen vraag was haar te veel en er kon steeds een lach van af. Ook van het beste Engels dat we in heel onze tocht al zijn tegen gekomen.

De kranenconstructie in de badkamer is een beetje gek. Zo loopt er een verbinding van de lavabokraan naar de douche. En hadden we in onze kamer een boiler staan die nog heel de avond gekke piepjes geproduceerd heeft. Eerder grappig dan vervelend te noemen!

Best wel een goed hotel

fotokoning, 26-6-2015

Kreeg als single reiziger een kleine eenpersoonskamer, die overigens wel prima was. Werd goed schoongehouden, had een prima bed. Goede matras en kraakhelder witte beddengoed. De badkamer was aan de kleine kant, krappe douchecabine. Maar werd wel super goed schoongemaakt. En was uiterst modern, en rondom kraakhelder wit.

Het ontbijt was prima, echter het diner buffet kan stukken beter. De eerste avond was er beduidend te weinig, de avonden erop ging het iedere avond beter. De laatste avond was er meer dan genoeg. En de kwaliteit van het eten was matig ! Heb het in andere hotels/ restaurants beter getroffen.

Karlsbad (Karlovarský) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 212 reviews