Sorteren

vakanties Karlsbad (Karlovarský)

Reviews over accommodaties in Karlsbad (Karlovarský)

Uitstekende service

Eva
    8-11-2018

Fantastisch huis! We waren hier met een vriendengroep van 13, waarbij de extra persoon geen enkel probleem was. Vooraf boodschappen besteld, die lagen netjes in de koelkast toen we aankwamen. Top service! Het was ideaal om te wielrennen, te wandelen en het stadje Karlovy Vary is echt een aanrader! Veel sfeer en slechts 15 minuten rijden.

Vlakbij Mariënbad

Henk
    8-10-2018

Kleinere camping in een boomgaard. Eigenaar waarschuwde dat de caravan niet onder de bomen moesten zetten vanwege de vallende appels. Overigens ook pruimen- en notenbomen. Ruimte, niet afgebakende, plekken. Toen wij er in september waren was er ruimte genoeg. Er stonden maar een paar caravans en campers. Sanitair prima en goed schoon. Eten in restaurantje prima. Eigenaar verlegen, maar aardig. Camping ligt dicht bij Mariënbad, wat een prachtige stad is.

Het was in dit pension weer geweldig als vanouds.

Jan Mertens
    22-9-2018

Wij waren hier voor de zoveelste keer in dit pension,en voor de eerste keer in het appartement op de eerste verdieping. Het was weer geweldig . We waren hier 14 dagen te gast, en hadden weer tijd tekort, het enigste probleem hier was het defecte zwembad,wat voor ons gelukkig geen probleem was. Toen we na 14 dagen vertrokken,had de gastvrouw Mrs Susane ons zelfs een lunchpakket gemaakt voor onderweg. Het was voor ons de 22ste keer dat wij in deze regio vakantie hielden.

Geweldige vakantie gehad met heerlijk weer!

Anneke van Heusden
    8-9-2018

Gezellige camping. Anja, Hella en Henny staan altijd klaar om je te woord te staan. Wij waren met de kinderen (4, 10 en 12 jaar) en vrienden daar. Op de camping konden de kinderen zich goed vermaken en de ligging is perfect om naar diverse uitjes te gaan. Ook Praag is vanaf hier goed te doen; met de auto 2 uur en met de trein vanuit Cheb 3 uur. Deze camping heeft nagenoeg altijd lekker weer, dus zeker een aanrader! Hella en Anja bedankt voor jullie goede zorgen en gezelligheid 😘

Martin Duinmaijer
    2-9-2018

Wij zijn hier dat jaar voor de 6de keer geweest met onze kinderen en die zijn nu 14 en 19 jaar.

En die 6x is niet steeds 3 weken. Het varieert van 3 weken tot 1 overnachting.

Het is een kleine camping met een onwijs leuke sfeer.

Hella en Anja zijn top eigenaressen ze zijn vriendelijk en zeer bereidwillig om u te helpen.

De camping zelf is klein en knus. De afstand naar het WC gebouw en de afwasplaats is vanaf overal niet lang. Er is niet extreem veel plek om af te wassen dus je staat soms even te wachten maar dat is over het algemeen niet storend en soms juist gezellig aangezien de Hella en Anja bijna altijd in zijn voor een praatje. Het zwembad is niet groot maar perfect om even in af te koelen. Het Wc en douche gebouw is normaal,(maar denk om het watergebruik) geen extreme luxe maar normaal en functioneel. Daarbij moet worden gezegd dat het erg schoon is.

Ondanks dat de camping dicht bij een autoweg ligt (dit vinden wij een plu