vakanties Karlsbad (Karlovarský)

Reviews over accommodaties in Karlsbad (Karlovarský)

Voor herhaling vatbaar

Th Zandstra, 20-1-2018
    Leuke camping en hele lieve Nederlandse camping houders

Fantastisch!

Fam Nijboer, 26-9-2017

Altijd een warm welkom!

Ons 3e jaar op deze prachtige camping..ons zoontje van 3 jaar vind het altijd prachtig bij jullie.

Anja & Hella jullie zijn top!

Hopelijk tot in oktober

Een aanrader, eenvoudig maar in orde

Eva, 10-7-2015

We hadden onverwachts een zeer zware wandel/klimtocht in onze benen toen we hier gepakt en gezakt in dit mooi uitziende hotelletje aankwamen. De tuin is wat gek met opzichtige lantaarnpaaltjes, maar dit past geheel in de typisch Tjechische stijl.

Wat een pracht van een hoteleigenaresse! Ze heeft ons de volgende dag een lift gegeven naar ons volgende hotel. Onze hond had aan de tocht een manke voorpoot over gehouden. Mevrouw heeft dit uit zichzelf aangeboden en was gedurende heel ons verblijf supervriendelijk. Geen vraag was haar te veel en er kon steeds een lach van af. Ook van het beste Engels dat we in heel onze tocht al zijn tegen gekomen.

De kranenconstructie in de badkamer is een beetje gek. Zo loopt er een verbinding van de lavabokraan naar de douche. En hadden we in onze kamer een boiler staan die nog heel de avond gekke piepjes geproduceerd heeft. Eerder grappig dan vervelend te noemen!

Best wel een goed hotel

fotokoning, 26-6-2015

Kreeg als single reiziger een kleine eenpersoonskamer, die overigens wel prima was. Werd goed schoongehouden, had een prima bed. Goede matras en kraakhelder witte beddengoed. De badkamer was aan de kleine kant, krappe douchecabine. Maar werd wel super goed schoongemaakt. En was uiterst modern, en rondom kraakhelder wit.

Het ontbijt was prima, echter het diner buffet kan stukken beter. De eerste avond was er beduidend te weinig, de avonden erop ging het iedere avond beter. De laatste avond was er meer dan genoeg. En de kwaliteit van het eten was matig ! Heb het in andere hotels/ restaurants beter getroffen.

Karlsbad (Karlovarský) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 212 reviews