Sorteren

vakanties Karlsbad (Karlovarský)

Reviews over accommodaties in Karlsbad (Karlovarský)

Topcamping!

Marc en Annelies
    11-3-2018
    Camping Briza ligt leuk aan een meer. Sanitair is hartstikke schoon. Interessante dingen in de buurt te doen. Mooie steden als Cheb en Franzenbad vlakbij, moie natuur met o.a. bevers vlakbij. De eigenaren Hella en Anja zijn enorm behulpzaam.

zeer gastvrij

Anne Verdeyen
    10-7-2015

Het eten was heerlijk, de mensen waren behulpzaam en vriendelijk. Het is niet het meest luxueuze hotel, maar het is proper en de gastvrijheid maakt alles goed.

De bedden waren ook aangenaam, geen versleten matrassen en zachte denkens

Een aanrader, eenvoudig maar in orde

Eva
    10-7-2015

We hadden onverwachts een zeer zware wandel/klimtocht in onze benen toen we hier gepakt en gezakt in dit mooi uitziende hotelletje aankwamen. De tuin is wat gek met opzichtige lantaarnpaaltjes, maar dit past geheel in de typisch Tjechische stijl.

Wat een pracht van een hoteleigenaresse! Ze heeft ons de volgende dag een lift gegeven naar ons volgende hotel. Onze hond had aan de tocht een manke voorpoot over gehouden. Mevrouw heeft dit uit zichzelf aangeboden en was gedurende heel ons verblijf supervriendelijk. Geen vraag was haar te veel en er kon steeds een lach van af. Ook van het beste Engels dat we in heel onze tocht al zijn tegen gekomen.

De kranenconstructie in de badkamer is een beetje gek. Zo loopt er een verbinding van de lavabokraan naar de douche. En hadden we in onze kamer een boiler staan die nog heel de avond gekke piepjes geproduceerd heeft. Eerder grappig dan vervelend te noemen!

Karlsbad (Karlovarský) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 212 reviews