• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Karlsbad (Karlovarský)

Reviews over accommodaties in Karlsbad (Karlovarský)

Riet Tap
    27-6-2018

Dat het een prachtige rustige camping is met uitzicht op een mooi meer.

De twee dames, Hella en Anja, doen hun uiterste best het mensen naar hun zin te maken. Je kunt ze alles vragen en zijn constant bereikbaar. Ze hebben een prachtig zwembad met verwarmd water, een plaatje om te zien. Wij voelen ons zo op ons gemak daar dat we op de terug reis van plan zijn weer hun camping aan te doen.

zeer gastvrij

Anne Verdeyen
    10-7-2015

Het eten was heerlijk, de mensen waren behulpzaam en vriendelijk. Het is niet het meest luxueuze hotel, maar het is proper en de gastvrijheid maakt alles goed.

De bedden waren ook aangenaam, geen versleten matrassen en zachte denkens

Een aanrader, eenvoudig maar in orde

Eva
    10-7-2015

We hadden onverwachts een zeer zware wandel/klimtocht in onze benen toen we hier gepakt en gezakt in dit mooi uitziende hotelletje aankwamen. De tuin is wat gek met opzichtige lantaarnpaaltjes, maar dit past geheel in de typisch Tjechische stijl.

Wat een pracht van een hoteleigenaresse! Ze heeft ons de volgende dag een lift gegeven naar ons volgende hotel. Onze hond had aan de tocht een manke voorpoot over gehouden. Mevrouw heeft dit uit zichzelf aangeboden en was gedurende heel ons verblijf supervriendelijk. Geen vraag was haar te veel en er kon steeds een lach van af. Ook van het beste Engels dat we in heel onze tocht al zijn tegen gekomen.

De kranenconstructie in de badkamer is een beetje gek. Zo loopt er een verbinding van de lavabokraan naar de douche. En hadden we in onze kamer een boiler staan die nog heel de avond gekke piepjes geproduceerd heeft. Eerder grappig dan vervelend te noemen!

Karlsbad (Karlovarský) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 212 reviews