Regio's in Trinidad en Tobago

Reviews over accommodaties in Trinidad en Tobago

Sherwoodpark

Gul,
      2-7-2016

Sherwoodpark is een prachtige vriendelijke gastvrije appartement om vakantie te houden in tobago zeker aan te raden! Rustige omgeving ligging is zeker heerlijk met tropische weer 2 weken heerlijk vakantie gehad in mooie eilend tobago bij top appartement sherwood park zeker aan te raden en herhaling ook zeker vatbaar met kinderen!!

Mooi ruim appartement met fijn zwembad!

Rianne,
      27-3-2016

We verbleven met onze 2 kleine kinderen in Sherwood park. Een mooi ruim appartement van alle gemakken voorzien. Het is erg schoon en er ontbreekt niets. De service van Nigel is super. Hij kan je overal bij helpen en van alles over Tobago vertellen. Nigel vertelde ons de geschikte en minder geschikte activiteiten/bezienswaardigheden op Tobago (met kids), waardoor ons verblijf nog aangenamer werd!

Ook het zwembad is erg fijn, we hebben er heel wat uurtjes doorgebracht.

De buitenkant van het pand en ook het zwembad kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, maar dat neemt niet weg dat we een fantastisch tijd hebben gehad!!

Fantastische vakantie

Ger Reehuis,
      24-3-2016

De appartementen in Sherwood Park zijn van alle gemakken voorzien incl. airco en keukentje met alle apparatuur. Ook het zwembad is van grote klasse. Nigel, de manager is fantastisch en zeer behulpzaam. Wij zijn er de hele maand februari geweest en hebben het zeer naar onze zin gehad.

Op het eiland zijn prachtige tropische stranden, het regenwoud is een van de oudste beschermde natuurgebieden ter wereld en de bevolking is over het algemeen zeer ontspannen en vriendelijk. Tobago is een van de veiligste vakantiebestemmingen ter wereld.

Aanrader!

Niels,
      7-10-2015

Sherwood Park zorgt voor een fantastische vakantie op Tobago. Appartementen zijn van alle benodigdheden voorzien, groot en fijn bed, klamboe, plafondfan, ingerichte keuken inclusief magnetron en oven, openslaande terrasdeuren richting het balkon met uitzicht op zee etc. Het zwembad is ook erg fijn om 's ochtends een duik in te nemen of bij terugkomst van het strand. Nigel, de manager, is echt een toegevoegde waarde. Hij helpt je overal bij en niets is teveel gevraagd. De ligging is ook erg prettig, erg centraal waardoor je in no time op het strand kan liggen of juist het eiland kan verkennen. Supermarkt, apotheek en geldautomaat liggen 1 straat verder (wel heuvelop terug).

Erg genoten van onze vakantie en we raden Sherwood Park dan ook van harte aan.

Fantastisch!

Maartje,
      16-3-2015

Prachtige omgeving. Stranden en bezienswaardigheden liggen op kwartiertje afstand. Appartementencomplex en zwembad zijn top. Manager is super behulpzaam en ontzettend aardig. Hij heeft ons eenmaal meegenomen op een fantastische hike naar een waterval in the middle of nowhere. Appartementen worden bijna dagelijks voor je schoongemaakt. Sfeer is ook super. Regelmatig in de avond met iedereen alle gasten gebarbecued. Ook is het heerlijk om je terug te trekken in je appartement en op het balkon te kijken naar de zonsondergang.