Sorteren

vakanties Trinidad en Tobago

Reviews over accommodaties in Trinidad en Tobago

Mooi ruim appartement met fijn zwembad!

Rianne
    27-3-2016

We verbleven met onze 2 kleine kinderen in Sherwood park. Een mooi ruim appartement van alle gemakken voorzien. Het is erg schoon en er ontbreekt niets. De service van Nigel is super. Hij kan je overal bij helpen en van alles over Tobago vertellen. Nigel vertelde ons de geschikte en minder geschikte activiteiten/bezienswaardigheden op Tobago (met kids), waardoor ons verblijf nog aangenamer werd!

Ook het zwembad is erg fijn, we hebben er heel wat uurtjes doorgebracht.

De buitenkant van het pand en ook het zwembad kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, maar dat neemt niet weg dat we een fantastisch tijd hebben gehad!!

Trinidad en Tobago scoort een 8,1 uit 10, op basis van 49 reviews