We hebben een aantal aanbieders voor Valencia voor je op een rij gezet:

Reviews over Valencia

Was echt super.

carla van meer,
    6-1-2019

Ondanks het feit dat er werd gerenoveerd, hebben we dit hotel als prima ervaren....goede kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Half uur lopen naar stad. Wij vonden Valencia een mooie stad en hadden schitterend weer voor een eerste week in januari.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Aanrader

Nadia,
    27-12-2018

Erg goed hotel met heerlijk ontbijt. Je kunt scrambled eggs, ommelet of een gebakken ei laten maken, er is Nespresso-koffie en de zoetigheden zijn iedere dag anders. Lief personeel. Prima bedden en schone kamers. Huur fietsen als je niet van wandelen houdt. Wij huurden die bij Verrassend Valencia waar we ook een fietstour bij deden. Tip: ga Aqua de Valencia drinken bij Cafe de las Horas. Superleuke ervaring!

Gereisd met vrienden in december 2018

Stad en hotel waren fantastisch.

Marijke,
    1-12-2018

Als stedentrip zeer aan te bevelen. Mooie oude en nieuwe gebouwen. Maak zeker een fietstocht met gids. Het grote park mag ook niet ontbreken.

Een dag naar het mooie grote strand is ook aan te raden.

Ons hotel ligt midden in het centrum, van daaruit alles goed te bereiken

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastische vakantie gehad!

Romana,
    27-11-2018

Mijn vriend en ik waren 8 dagen in Valencia in september. Primus is een mooi, verzorgd en schoon hotel. Mooie kamers met een bad. Goede bedden. Het zwembad is erg klein. Die hadden wij wel groter verwacht. Wij hebben dan ook geen gebruik gemaakt van het zwembad. Het ontbijt is uitgebreid. Het hotel ligt op een goede plek, namelijk tussen het oude centrum, het strand en het moderne gedeelte in. Bij het hotel kan je een fiets huren voor 6 euro per dag. Dat is echt een aanrader. Wij hebben namelijk super veel kunnen zien! Daarnaast ligt het hotel vlakbij 2 grote winkelcentra. Die zijn de moeite waard om te bekijken. Je kunt daar shoppen, naar de supermarkten of uiteten in een van de restaurants. Mijn vriend en ik zijn op vrijdagavond naar club Mia geweest. Dit was ook erg leuk en op loopafstand. Al met al, een top vakantie gehad. Prijs/kwaliteitverhouding was ook goed.

Gereisd met partner in september 2018

Ontzettend mooi hotel met een perfecte ligging!

Gabriella,
    21-11-2018

Het grootste pluspunt van dit hotel was de ligging. Het hotel is erg centraal gelegen waardoor je perfect de stad lopend kan verkennnen. Het moment dat je het hotel uitstapt kijk je uit op een fantastisch gebouw en wandel je zo verder de stad in. Daarnaast sprak het interieur van het hotel, de bar en de kamers mij ontzettend aan. De kamers waren ruim en modern ingericht en zeer schoon. Ook niet onbelangrijk, de bedden waren fantastisch. Echt een aanrader dus!

Gereisd met partner in april 2018
Valencia scoort een 8,7 uit 10, op basis van 832 reviews