Sorteren

Reviews over Valencia

Prachtig hotel op toplocatie

Yvonne
    11-11-2018

Mooi hotel op een goede locatie om alles te bewonderen. Op loopafstand van de moderne architectuur.

Fietsen te huur bij het hotel zodat je binnen 15 min in de historische oude stad en op het strand bent. Ontbijt was prima en kamers ruim en schoon.

Hotel zit naast een groot winkelcentrum waar je heerlijk kunt shoppen en lekker kunt eten. Kortom een aanrader voor een stedentrip Valencia

Goed!

M houbraken
    6-11-2018

Centraal gelegen in de oude binnenstad.

Onbijt was goed, wel jammer dat je savonds niet kan eten. Wel genoeg restaurants in de buurt.

Toch een aanrader

Perfecte ligging van het hotel

Nike
    31-10-2018

Onze kamer was gedateerd maar prima voor een paar dagen Valencia. Er werd dagelijks gepoetst en wij kregen dagelijks nieuwe handdoeken. Het Hotel ligt heel centraal. Ideaal naast metrostation turia, een winkelcentrum en het park. Wij hadden enkel logies waardoor ik de kwaliteit van het eten niet kan beoordelen. Het restaurant beneden zag er ongezellig uit maar genoeg leuke eetgelegenheden in de buurt. Foodoo en saona zijn echt aan te raden. Ik zou het hotel en de stad ook zeker aanraden!

Valancia is een prachtige stad

Carolien
    18-10-2018

Ligging van het hotel is echt heel goed, ontbijt vond ik te duur in het hotel, dat hebben we iets verderop bij een bakkertje gedaan. verder is alles goed te voet te doen. Fietstoer is echt aanrader.

Zeer nette en schone kamer.

Het enige grote nadeel is: de gehorigheid van de kamers, de deuren die hard dichtslaan, zelfs het snurken op andere kamer was heel goed te horen. Jammer dat dit al jaren bekend is en dat het toch steeds terugkomt in reviews

Hotel ligt mooi centraal in het moderne gedeelte

Karin
    16-10-2018

Fantastisch een zeer net hotel midden in het nieuwe centrum. 5 minuten lopen naar het Turia river park, El Paula de les arts. Zeer vriendelijk personeel en prachtige kamers.

Ontbijt was goed met echte Nespresso koffie. Soms waren de wachttijden lang voordat je en tafel kreeg. Dit is 2 van de 5 keer geweest.

Leuk winkelcentrum aan de overkant met uitstekende winkels en restaurants.

Afstand naar het strand te voet is een half uur.

Aanraden is om fietsen te huren zodat je snel en makkelijk je kunt verplaatsen in de stad.

Valencia scoort een 8,6 uit 10, op basis van 818 reviews