Sorteren

vakanties Orihuela

Reviews over Orihuela

Heerlijk weer,veel te beleven,ontspannen sfeer

Peter
    25-5-2017

Orihuela heeft alles om heerlijk te overwinteren of vakantie te vieren.

Heerlijke schone stranden, mooie oude steden, winkels en vooral vriendelijke mensen.

super

anita de Beijer
    27-1-2016

discotheken niet gezien, maar genoeg bars en restaurants.

en een heel mooi groot winkelcentrum La Zenia .

met voor elk wat wils.

omgeving : veel golf banen,veel groen ook niet echt vlak en je kunt er goed fietsen.

sfeer :heerlijk ontspannen.

zorg voor natuur: dat ontbreekt er nog wel eens aan, kan beter, maar ja waar niet

Ontspannen vakantie

Sofie
    27-7-2015
    Heel ontspannen, komen hier vaker terug, goed met kids, van alles te doen in de buurt, orihuela Costa was een goed appartementen complex.

Van het ene prachtige vergezicht naar het andere

tinneken13@Gmail.com
    9-6-2015
    Zeer goede uitvalsbasis voor verkenning van zowel Costa Blanca als het hinterland.

Fijne plek om te vertoeven

Wim Scheepers
    20-10-2014

Een aanrader om lekker te eten is de Argentijn in Los Altos.

Je kunt daar voor 9,95 een driegangenmenu krijgen.

Met drie drankjes per persoon, waren we voor samen 30 euro kwijt inclusief 10% fooi.

Verder is het ook leuk om op de golfbaan van Campoamor eens een keer te gaan lunchen. Je kunt ook gezellig gaan dansen op vrijdag of zaterdag bij hotel La Zenia (gratis entree) met een live band.

Orihuela scoort een 8,5 uit 10, op basis van 36 reviews