vakanties Orihuela

Reviews over Orihuela

Heel goed!

Fam. Gheldof,
    7-9-2018

De vakantiewoning is heel rustig gelegen met een groot zwembad, die we trouwens voor een groot deel van de tijd voor ons alleen hadden. De ontvangst door een Nederlandstalig persoon was heel goed en zeker een pluspunt. Transfer van en naar de luchthaven gebeurd ook door dezelfde persoon als je geen wagen huurt.Al heeft een wagen huren heeft wel zijn voordelen. De vakantiewoning is voorzien van alles om een geslaagde vakantie door te brengen. De woning heeft terrassen in het zuiden en in het noorden, er is dus altijd plaats in de zon of in de schaduw. Via de eigenaar kregen we heel wat info voor ons vertrek over de woning en de omgeving. Alles was ook kraaknet. Op wandelafstand bevindt zich een Aldi en heel wat restaurants, winkels en Apotheek. We waren er al eens en gaan zeker nog terug.

Bart,
    21-2-2018

Heel groot huis, met een heel mooi dakterras waar je uitzicht hebt over een mooie groene zone, en een stukje van de zee kan zien.

Alles is aanwezig, ook alles voor kleine kindjes.

Zwembad is gemeenschappelijk, maar niet druk - zelfs niet in de zomer.

Casa om te genieten van de zon en de rust.

Yvonne Koops,
    25-10-2017

Ik heb een heerlijke week gehad in casa hermanus. Mooi huis, relaxte omgeving. Mooi zwembad voor het huis. Genoeg vertier dicht in de buurt.

Het huis is van alle comfort voorzien. Ziet er netjes uit. Een plek om terug te komen en

uitgerust naar huis te gaan.

Voor enige rust, niet in het vakantiesezoen

Arie,
    5-7-2017

In een blok gebouwd, dus veel herrie van kinderen tot laat in de avond. Wel en mooi complex. Neem een bovenwoning. Elke stap van de bovenburen hoor je. Gehorige huizen dus. Ook toen de boven buurvrouw vroeg in de morgen doorgesmeerd werd :-)

geweldig

anita de Beijer,
    27-1-2017

een heerlijk huisje alles er op en er aan.

en winkels en restaurants lekker op loopafstand wij huren altijd fietsen ,en hebben weer lekker rond getrapt. Wij vermaken ons altijd prima als het weer maar goed is zon en warmte.

Orihuela scoort een 8,3 uit 10, op basis van 37 reviews