We hebben een aantal aanbieders voor Orihuela voor je op een rij gezet:

vakanties Orihuela

We hebben een aantal aanbieders voor Orihuela voor je op een rij gezet:

Reviews over Orihuela

een stad waar veel te zien is

conny
    2-4-2019

Orihuela is een grotere stad net in het binnenland belegen. In de omgeving zijn van sinasappel- en palmboomplantages. Door de stad stroomt de Rio Segura langs het historische centrum. In dit historische centrum vind je veel kerken en musea en hoog boven de stad ligt nog een mooi uitzichtpunt. Enig minpuntje, we vonden er weinig restaurantjes in het oude centrum maar dat kan aan ons gelegen hebben. Verder een prima stad, we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in maart 2019

super

anita de Beijer
    27-1-2016

discotheken niet gezien, maar genoeg bars en restaurants. en een heel mooi groot winkelcentrum La Zenia . met voor elk wat wils. omgeving : veel golf banen,veel groen ook niet echt vlak en je kunt er goed fietsen. sfeer :heerlijk ontspannen. zorg voor natuur: dat ontbreekt er nog wel eens aan, kan beter, maar ja waar niet

Gereisd Met partner in december 2015

Fijne plek om te vertoeven

Wim Scheepers
    20-10-2014

Een aanrader om lekker te eten is de Argentijn in Los Altos. Je kunt daar voor 9,95 een driegangenmenu krijgen. Met drie drankjes per persoon, waren we voor samen 30 euro kwijt inclusief 10% fooi. Verder is het ook leuk om op de golfbaan van Campoamor eens een keer te gaan lunchen. Je kunt ook gezellig gaan dansen op vrijdag of zaterdag bij hotel La Zenia (gratis entree) met een live band.

Gereisd Met partner in Tue Sep 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke stad om een dagje te bezoeken

Coby de Valk
    15-3-2014

Wij kwamen hier toevallig met de fiets terecht en hebben een dagje uitgetrokken om de stad te bekijken. We waren geloof ik de enige toeristen. Je moet het even ontdekken maar dan zijn er leuke pleintjes erc. We zijn naar de palmentuin gelopen en toen nog verder omhoog. Erg leuk. Qua terrasjes en restaurantjes konden we niet zoveel vinden.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie stad met veel ontdekkingen

heer Steen
    22-3-2013

De stad zelf, die wel 25km van Orihuela Costa zelf ligt is vrij compact. Het is een stad voor cultuurliefhebbers: veel rijke kerken (in de Iglesia de Santiago moet je vragen om de sacristie te mogen bekijken; prachtig meubilair). Zeker ook het Bisschoppelijk Paleis met museum bezoeken. Palacio Rubalcava (met toeristische dienst) is in restauratie. Colegio de Santo Domingo is eveneens de moeite waard (mooie kerk maar beperkt te bezoeken; doe navraag!!!). En zeker ook het geboortehuis van Miguel Hernandez bezoeken; je komt er veel te weten over deze op jonge leeftijg gestorven dichter en held). In de Goede Week is er een unieke processie met beelden van Salsillo. In augustus zijn de bruisende Moros y Cristianos feesten. In februari is er een grote Middeleeuwse markt met prachtige kunstambachten. Een mooie ... maar vaak vergeten stad. Orihuela Costa is dan weer een echt "genieten" plaats met een vakantiesfeer. Mooie stranden. Vergeet ook de zoutmeren niet en de modderbaden in Lo Pagan.

Gereisd Met partner in september 2012
Orihuela scoort een 8,1 uit 10, op basis van 38 reviews