vakanties Calpe

Reviews over Calpe

zeer mooi appartement, met heel mooi terras.

Carine Palmaers,
    10-12-2018

zeer centraal gelegen bij supermarkt, winkeltjes, strand en restaurants.

Vanuit appartement kan je hele mooie wandelingen maken.

Ole + Bravo voor vakantie in het zonnig Calpe

Marc,
    1-12-2018

Het plekje Calpe aan de Costa Blanca is mooi, zonnig en rustig. Vlakbij Altea ook zeker een bezoekje waard. Het personeel en van het hotel waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. De afstand kust en centrum was door een busje stipt en vele malen per dag voorzien. Het is een prima stekje aan een mooi prijsje.

Heerlijk gehad

Julia,
    16-11-2018

Het verblijf was heerlijk! Halverwege september geweest en het was niet overdreven druk. Leuke, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Wel aan te raden om een auto te huren omdat het hotel wat hoger ligt en wat verder van het strand en centrum.

Geen 4 sterren waard!

Minten,
    21-10-2018

Eten was koud en had geen smaak.vis was half gebakken.

Mensen laat u niks wijs maken dit hotel krijgt van ons 2 sterren op eten.

Tot rust komen op een prachtige plek

Geoffrey & Keesje,
    11-9-2018

Wij verbleven 10 dagen in dit prachtige appartement met uitzicht op de bergen en vlakbij de zee. Een heerlijke plek om tot rust te komen en vanwaaruit je mooie uitstapjes kunt maken. Rob en Christine zijn heel gastvrij en maken je het graag naar je zin. Wij zijn nog meegenomen door Rob op een mooie bergwandeling in de buurt. De natuur is prachtig! Kortom, een aanrader!

Calpe scoort een 8 uit 10, op basis van 375 reviews