vakanties Benissa

Reviews over Benissa

Mooi, rustig, ruim verblijf.

Wandelaars,
    1-1-2019

Villa Senomar: whatever hou see (website) is what you get. En nog veel meer! Twee aardige en behulpzame gastheren. En na 1 dag aansluiting op glasvezel dus prima internet.

Het mooie weer nodigde ons elke dag uit om mooie wandelingen te maken in de heuvels tussen Benissa, Teulada en Xabia. En natuurlijk het ecologisch pad vanaf calle Advocat naar Calpe.

Picasso is een ruim appartement met eigen terras en opgang. Rustig en in de avond genieten van de pallet kachel.

Fantastische, relaxte, mooie, verzorgde vakantie !

Katleen x Hermab,
    1-12-2018

Neem zeker een huurauto, in mum van tijd en via gezellige weg ben je overal snel ter plaatse !

We werden in de watten gelegd door Kathy x Guy !!

Super vriendelijke mensen, staan steeds voor je klaar, altijd met de lach, je voelt je de koning te rijk ! Alles zeer verzorgd ! Mooie omgeving !

Een echte aanrader !

Groetjes, Katleen x Herman

Lekker ontspannen

Laurens Demunter,
    27-11-2018

Warme en gezellige B&B, een aanrader

Een mooi verblijf met de ganse familie.

Rene luyckx,
    27-11-2018

Zeer gastvrij onthaal in een zeer mooi ingerichte villa met appartementen.

Vele mooie kleine hoekjes waar je gerust in de zon kunt zitten.

Een mooie wandeling naar de zee voor wie zijn benen eens wil strekken.

De perfecte BB ervaring in een prachtig kader!

Erik Luyckx,
    27-11-2018

Eerst en vooral is deze prachtige bb,in de typische stijl van de regio, perfect gelegen. In een prachtige, rustige residentieële wijk dicht bij Calpe, waar heel wat te beleven is voor jong en oud.

Zowel natuurliefhebbers, citytrippers, zonnekloppers (veel prachtige stranden id buurt) of degenen die gewoon op wat rust uit zijn en lekker willen eten en drinken vinden hier sowieso hun gading.

De BB zelf is ook prachtig. De verschillende kamers zijn supermooi ingericht en prachtig gedecoreerd door Kathy en Guy die hier duidelijk hun ziel en passie ingestoken hebben.

Van bij de ontvangst merk je dat deze warme mensen hun uiterste best doen om hun gasten een onvergetelijk verblijf aan te bieden. Uitgebreid ontbijt 's ochtend's waar niets ontbreekt. Op de laatste avond hebben we genoten van de huisgemaakte Paella die Guy als een echte spaanse Chef voor zijn gasten bereidt

Een echte aanrader en zeker de moete om zelf eens te gaan ontdekken!

Benissa scoort een 8,4 uit 10, op basis van 92 reviews