Hotel Madeira Centro ****

8,7

157 reviews over Hotel Madeira Centro in het Nederlands

Geweldig

Gretha Schippers, 1-2-2018

Super goed verzorgd en mooie ruime kamer. Het eten ook allemaal heerlijk en veel variatie. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Heel gunstige ligging dicht bij het strand en centrum.

Fantastische

Tevreden, 30-1-2018

Superfijn hotel. Verdercniks aan toe te voegen

Goed hotel

Jan Bouman, 28-1-2018

Je moet niet op de 19 etage gaan zitten.want op de 20 etage heb je een ruimte waar er parti feesten gehouden worden en die duren wel tot 5 in de morgen.hebben we mee gemaakt .je kon niet slapen.is wel goed op gelost. We kregen de volgen de dag een kamer op de 4 etage. Hotel is goed over al dicht bij.

We hebben een aantal aanbieders voor Madeira Centro voor je op een rij gezet:

Geweldige vakantie gehad goed verblijf perfect

Lizeth Bakker, 5-10-2017

geen aanmerkingen op het verblijf

Prachtige vakantie gehad in Madeira Centro

Fam Goossens, 20-8-2017

Mooi hotel ,alles heel proper,lekker eten, personeel vriendelijk en behulpzaam wat kan je meer wensen? Mensen die hier kritiek geven op het eten dat kunnen wij niet begrijpen.We vragen ons af wat die thuis eten.Het zal in elk geval heel wat minder zijn.Er zijn spijtig genoeg altijd mensen die negatief zijn.Voor ons is Madeira Centro top!!!

Een geweldig hotel

Fam Van den berg, 20-8-2017

Voor de 6de keer in Madeira Centro geweest.

Wij hebben al verschillende hotels in Benidorm gehad en Madeira Centro is voor ons nog altijd het beste van allemaal.Als ik toch een puntje kritiek mag geven het brood s'morgens is niet lekker vers.Voor de rest alles top!!!

Fantatische 2 weken gehad

Fam. de Bruijn, 13-4-2017

Geweldig hotel met mooie en schone kamers en prachtig uitzicht. Goede variatie in eten en vriendelijk personeel. Tegen centrum aan gelegen en dicht bij Levantestrand. Prachtig uitzicht over Benidorm vanuit panoramalift en vanaf restaurant op bovenste etage. Wat mij betreft een aanrader en ga hier zeker nog terug. Ik heb geen echte minpunten over dit hotel, alleen buitenzwembad is aan de kleine kant. Maar wij gaan niet op vakantie om bij het zwembad te zitten. Heb al in vele accommodaties in Benidorm verbleven, maar dit is tot nu toe de beste van allemaal.

Geweldig hotel

Frans Peters, 28-3-2017

Zeer goed hotel met heel vriendelijk personeel en mooie kamers met uitzicht over zee en het oude Benidorm. Zeer centraal gelegen.

Eten is hier ook zeer goed en op vrijdag altijd een gala avond met een uitgebreid buffet.

Geweldig

P Roskamp, 8-3-2017

Personeel,zowel in het restaurant als de kamers.

2 x er geweest en tevreden over het al gemeen

wilfried, 7-11-2016

Er geweest in mei en oktober 2016 .De reseptie was vriendelijk en sprak naast spaans ook engels en frans. er waren 5 liften en de wachttijden waren max 2 min. De kamers waren goed en proper. Het eten was niet supper maar toch van zeer goeie kwaliteit. de ligging is zeer goed. Een 4 de ster is te danken aan de vrij grote uitrusting van het hotel. Dit hotel is vatbaar voor herhaling.

We hebben een aantal aanbieders voor Madeira Centro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madeira Centro in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madeira Centro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Madeira Centro scoort een 8.7 uit 10 op basis van 159 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: