Appartement Gemelos 22

357 reviews over Appartement Gemelos 22 in het Nederlands

Een fantastische vakantie

Familie Van Wijk
16-9-2018

Wat een heerlijke vakantie. Drie weken Benidorm, Gemelos 22 ... helemaal goed. Uitstekende accommodatie, goede ... nee zeer goede service, rust en een heerlijk zwembad, een strenge maar rechtvaardige badmeester en drie weken mooi weer. En dan Benidorm .... met de mooie loop boulevard, het oude centrum met de mooie straatjes en kerk, en het uitgaansleven ... echt zoveel variatie, een stuk paradijs op aarde. Het programma Benidorm Bastards zet Benidorm verkeerd op de kaart, het is een badplaats welke behoort in de top 3 van Spanje. Tot slot, we blijven Ollanders .... krap bij kas, eet bij de Chinees ... een compleet menu met half fles wijn € 5,95. Pinnen bij bank La Caixa ... geen transactiekosten en tapas eet je bij Tasca Y Basca in het oude centrum. We zijn heel dankbaar voor deze vakante, voor de 4de keer in Benidorm en het verveelt nog steeds niet .... volgend jaar weer ;)

heerlijk het zwembad

De Wit
1-9-2018

Prima heerlijk genoten, prachtig zwembad en de tuin ook mooi aangelegd.

goed en alles bij de hand

fam Kuiper
1-9-2018

Geweldig hier, heerlijk zwembad en mooie tuin.

geweldig!!

Monique Chesnot
1-9-2018

Ons verblijf was geweldig zoals altijd.

De 2 dames bij de receptie zorgen er altijd voor dat je verblijft met veel plezier.

Geweldig!! Volgend jaar komen wij weer.

Marcia Smit
1-9-2018

Heerlijk genoten met mijn tweeling van 12 jaar. Het appartement was top, alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Klantvriendelijke dames bij de receptie.!!!

Ligging is top, overal winkels en zee op loop afstand

Schitterend complex met aardig personeel

Wiesje
22-8-2018

Samen met mijn twee kids (15 en 11) hebben wij 2 weken een heerlijke vakantie gehad. Schoon en keurig appartement (deluxe) met alles (zelfs airco) erop en eraan. Erg mooi en groot balkon, prima bedden. Zeer complete keuken met oven en magnetron waardoor koken niet op kamperen lijkt. Enige minpuntje is de gehorigheid. Als je met 3 personen bent moet iemand in de woonkamer slapen, deze grenst aan de open keuken, hier zit een kleine bijkeuken aan vast (Deze is wel af te sluiten met een slechtsluitende glazen deur). De bijkeuken heeft een enorm rooster die in openverbinding staat met de hal. Als je pech hebt en de hal deelt met luidruchtige nachtbrakers zit je regelmatig rechtop in je bed.

Ben je met z'n tweeën of boek je een 6-persoonsappartement heb je dit probleem niet omdat de slaapkamer gewoon afgesloten kan worden met een deur.

Benidorm is “not my cup of tea”, als dat wel zo was geweest zouden we zéker terug gaan naar Gemelos 22!

Top super

Liz
11-8-2018

Super appartement mooie meubels goede keuken

Gewoon top

Verrassend goed!

BvE
2-8-2018

Erg leuke appartementen. Simpel maar netjes ingericht, er is aan alles gedacht wat er nodig is. Ruime koelkast, bestek e.d. allemaal aanwezig. Lekkere douche waar een goede straal uit komt(wel eens anders mee gemaakt). Het zwembad/de tuin beviel goed alsook de rust die hier toch wel heerste. Er waren redelijk veel andere bezoekers, maar door de ruimte rond de zwembaden heb je totaal geen last van elkaar. Met een minuut of 10 lopen sta je op het strand. Tip: ga een keer Tapas eten in het oude centrum rond de haven, genieten!

geweldig

vd Pijl
25-7-2018

perfect appartement en mooi zwembad

Het was weer een top vakantie!!!

Verhofstadt
25-7-2018

Goed, fijn zwembad, geweldige service

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gemelos 22 in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gemelos 22 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.