Appartement Gemelos 22

353 reviews over Appartement Gemelos 22 in het Nederlands

Top super

Liz
11-8-2018

Super appartement mooie meubels goede keuken

Gewoon top

Verrassend goed!

BvE
2-8-2018

Erg leuke appartementen. Simpel maar netjes ingericht, er is aan alles gedacht wat er nodig is. Ruime koelkast, bestek e.d. allemaal aanwezig. Lekkere douche waar een goede straal uit komt(wel eens anders mee gemaakt). Het zwembad/de tuin beviel goed alsook de rust die hier toch wel heerste. Er waren redelijk veel andere bezoekers, maar door de ruimte rond de zwembaden heb je totaal geen last van elkaar. Met een minuut of 10 lopen sta je op het strand. Tip: ga een keer Tapas eten in het oude centrum rond de haven, genieten!

geweldig

vd Pijl
25-7-2018

perfect appartement en mooi zwembad

Het was weer een top vakantie!!!

Verhofstadt
25-7-2018

Goed, fijn zwembad, geweldige service

geweldig

v Gogh
25-7-2018

Zoals altijd perfect. Goede service en mooi appartement

Voor een herhaling , we gaan in november weer

Bertus van Luijn
8-7-2018

Een mooi appartement op de 3e etage .

Het ooit zo gezellige en vooral rustige Gemelos 22 is met veel herrie 's nachts in een neerwaartse spiraal terecht gekomen, helaas. Wij gaan/gingen er altijd heen voor de rust en het heerlijke zwembad. Maar ... Ik moet constateren dat de buren van de andere kant van de Noordzee dit mooie complex ook ontdekt hebben en zich niet, maar dan ook helemaal niet aan enig fatsoen of begrip voor anderen te houden. Ze uiten dat het liefst als volgt. Ja arriveert luidkeels gillend op het terrein. Met hun stopwoord F*CK natuurlijk.Dat zetten ze voort op de gangen en in het appartement en herhalen dat voor de vroegslaper 's nachts ook nog een aantal keren. Verder hebben de poep aan alle regels die mensen daar in en rond het zwembad hanteren, maar de badmeester doet wel zijn best om dat een beetje in goed banen te leiden. De afgelopen vakantie van 3 weken hebben we precies 5 nachten zonder herrie kunnen slapen. Zo jammer.

Nette appartementen voor mooie prijs !

Linda Maarseveen
22-6-2018

Prima appartementen. Redelijk netjes en ruim.

Voor zo'n top prijs kun je zeker niet te veel verwachten.

Een grote verrassing was de prachtige tuin met 3 zwembaden!!

Ik zal er zeker nog een keer terug gaan als ik er ff een weekje goedkoop uit wil.

goed complex

fam. v. Aken
13-6-2018

Voor de zoveelste keer een 2-kmr. appartement uitgezocht. Bij touroperator geboekt voor eind mei 2018. Dit jaar was het Gemelos22 in Benidorm geworden. Redelijk netjes appartement met ruim balkon en diverse nieuwe dingen in de keuken waaronder koel/vrieskast , waterfluitketel etc. Wasmachine en een gestalde magnetron. Diverse meubels voorzien van viltjes aan de onderzijde tegen geluidsoverlast. In de slaapkamer alleen 1 felle lamp aan het plafond en geen wandlampjes bij het bed. Wij verbleven op 22 hoog (tower2,22D). Liften (3x) zijn goed en verplaatsen snel. Vluchttrappen aan beide kanten van de liften. Goed afgesloten complex met prachtig aangelegde tuin en mooi zwembad. Meer dan genoeg eet-/drinkgelegenheden en supermarkt(jes) in de directe omgeving tegen algemeen gunstige prijzen. Vrijwel alles Engels georiënteerd. Een echte plaag zijn de vele 2-persoons scootmobielen voor oud én jong die kris kras door de drukte manoeuvreren. Tegenvaller m.b.t. de Gemelos22 appartementen welke wordt aangeboden door touroperator: op de aankomstdag met 2 koffers afgezet vóór Gemelos22 ; sleutel afhalen bij Buenavista op ruim 500 meter afstand. Dus iemand blijft buiten bij de koffers voor Gemelos22 (complex is afgesloten) en de ander haalt de sleutel , dus heen en terug samen ruim een kilometer. Borgsom is €100,-. Wij konden gelukkig meteen het appartement betrekken (ca. 12:30 uur). Bij aankomst liggen er 2 hand- en baddoeken en is het bed opgemaakt. Tijdens onze 11 dagen vakantie zijn geen handdoeken , bedlinnen en toiletpapier gewisseld cq aangevuld. Bij navraag touroperator aan de boulevard werd ons verteld dat bij een verblijf vanaf 12(!) dagen dit wél gebeurd en wij de wasmachine in het appartement hiervoor moesten gebruiken. Met wat afwasmiddel hebben wij de wasmachine zijn werk laten doen (een wasmiddel kopen voor 30 wasbeurten ging ons iets te ver). Wij zijn vrij flexibel maar bij een (vlieg)vakantie behoren handdoeken- en bedlinnen vervanging vanzelfsprekend te zijn. Tot slot moet de mogelijkheid aanwezig zijn om de koffers op de vertrekdag ter plaatse (en niet ruim 500 meter verder) te stallen tussen de sleutelteruggave bij Buenavista om 10:00 uur (denk aan borgsom!) tot de transfer die je komt ophalen (in ons geval 16:00 en uren bijboeken was niet mogelijk). Wij hadden eerder al wat geregeld voor de kofferopvang. Overigens kan het ook zo zijn dat de appartementsleutels gehaald én teruggebracht moeten worden bij touroperator aan de boulevard op ruim 900 meter (x2)! Airco vanaf 15 juni. Jammer van deze negatieve puntjes waar je geen rekening mee dient te houden. Wij hebben desondanks toch een fijne vakantie gehad. Complimenten voor de dame(s) van verhuurder!

Komen hier zeker terug, zeer tevreden.

Nico en Anja Damen
29-5-2018

Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Fijne locatie, mooie tuin en zwembad. Het was prima.

Appartement Gemelos 22 8.45 10 353 .