Appartement Gemelos 22

341 reviews over Appartement Gemelos 22 in het Nederlands

Niet doen kijk verder

KH, 9-5-2018

Hier in 2017 geweest

Toen klachten doorgegeven over slechte bank - bedden en schoonmaak .

Zou beter worden werd er gezegd

Voor 2018 geboekt voor 5 weken

Nou niets verbeterd, een bank die nog slechter is dan in 2017

Bedden zo slecht dat de veren in je lijf stonden

Appartement was vuil

Bedden zijn na 3 maal klagen wel vernieuwd

De dames van verhuurder mogen wel een curses vriendelijkheid gaan volgen, je durf haast niets te vragen zo kijken ze naar je.

Klacht ingediend bij verhuurder maar die vinden het wel best zo.

Gaan het opnemen en bespreken met de dames in Benidorm.

Vele mensen daar gesproken en die vonden ook dat het wel wat klantvriendelijk mag zijn.

Al met al geen verhuurder meer voor mij, er zijn betere appartementen dichter bij het strand en centrum.

Super fantastisch !! Elk jaar weer

Stephanie, 17-4-2018

Alles goed geregeld ! Hele mooie grote tuin met super zwembad ben er al 3 keer geweest dit jaar weer !! Top vakantie

Sminia, 30-3-2018

Een heel prettig verblijf. Onze boiler was kapot en is dezelfde ochtend vervangen.

Dus met andere woorden... de service is TOP

We hebben een aantal aanbieders voor Gemelos 22 voor je op een rij gezet:

Geweldig complex, zeer behulpzaam personeel.

van der Linden, 28-3-2018

we zijn al 3x in Gemelos 22 geweest en dit jaar hadden we in een Deluxe appartement gekozen.

Geweldig mooie inloopdouche, hele lekkere chaise longue bank en leuke schilderijtjes aan de muren.

Al met al weer ontzettend genoten.

We hebben al weer geboekt voor volgend jaar.

de dagen vlogen voorbij

Schokker, 21-3-2018

We komen hier al jaren met veel plezier. We ontvluchten de winter en dat is ons dit jaar goed gelukt.

Nooit meer touroperator betaal liever iets meer.

Wim Ockeloen, 14-3-2018

In elk geval nooit dit complex boeken via touroperator, de prijs is wellicht aantrekkelijk maar daar doen ze werkelijk helemaal niks voor. Je wordt met de bus in de buurt afgezet en verder moet je het maar uitzoeken. Geen idee wat je moet doen of waar het complex is. Uiteindelijk kom je erachter dat je helemaal naar de boulevard moet voor sleutels en extra voorzieningen zoals Wi-Fi, televisie . Je betaalt dan de hoofdprijs voor 11 dagen Wi-Fi, € 40,00 belachelijk, € 25,00 televisie en je kan niet pinnen!!!

Appartement geen inventarislijst of uitleg van voorzieningen.

Priscilla - Gemelos 22, Algemeen Medewerker, 20-3-2018

In het appartementencomplex Gemelos 22 zijn er verschillende aanbieders, zowel particulieren als (online) touroperators. In uw geval heeft u geboekt bij een andere partij, die maar over een klein aantal appartementen beschikken in Gemelos 22. Helaas leveren niet alle aanbieders van Gemelos 22 dezelfde goede service.

Daarom adviseren wij om rechtstreeks via onze receptie onder het complex Gemelos 22 te boeken of via onze website. Dan zit u altijd in één van onze eigen appartementen

In één woord geweldig!!!.

Als je een vraag hebt wordt je gelijk geholpen. wij gaan hier altijd terugkomen.

Heerlijke vakanties altijd in Gemelos 22

C vd Kamp, 13-3-2018

Wij hebben het altijd erg naar ons zin in Gemelos 22. Fijne appartementen, prachtige tuin, zwembad en fitnessruimte.

Mijn 2e huis, ik heb weer geboekt voor 5 weken.

E.Efftink-Vreeling, 13-3-2018

Zoals altijd fantastisch. Kijk naar mijn waardering voor Gemelos 22, dat zegt genoeg.

Nieuwsgierig? Boek en ondervind het zelf en boek opnieuw!

Het appartement was prima

Maar de sleutel ophalen een drama ik had goed naar de plattegrond gekeken maar fincas benidorm stond helemaal in de steiger moet duidelijker aangegeven worden loop je zo voorbij en ook niet vriendelijk geholpen het is nog erger als vliegmaatschappij moet overal voor betalen wifi,kluisje,televisie, zelfs als je de tickets uitgeprint wilt hebben wij vonden het allemaal erg onpersoonlijk

We hebben een aantal aanbieders voor Gemelos 22 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gemelos 22 in Benidorm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gemelos 22 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gemelos 22 scoort een 8.42 uit 10 op basis van 343 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: