Benidorm

Proef de ultieme vakantiesfeer in Benidorm

Grote zandstranden, sfeervolle boulevards en talloze restaurants, cafe’s en accommodaties: Benidorm is helemaal gericht op de vakantieganger die op zoek is naar zon, zee en strand. Je kunt er eindeloos winkelen, een bezoek brengen aan heuse attractieparken of simpelweg ontspannen op het strand. In Benidorm is alles binnen handbereik.

Inspiratie voor Benidorm

3 top accommodaties

Jouw uitvalsbasis in Benidorm!

Jouw thuis in Benidorm

Bij deze top accommodaties

Highlights van Benidorm

Must-do's voor een onvergetelijke vakantie

3 top accommodaties

Aparthotel Les Dunes Comodoro

Welke kamer je ook toegewezen krijgt: vanaf het balkon heb je altijd uitzicht op zee en de gezellige boulevard! De perfecte ligging wordt vaak genoemd in de reviews. Slenter over de boulevard of neem een verkoelende duik in een van de zwembaden op het complex. Ontspannen of je onderdompelen in bruisend Benidorm: vanuit hier kan het allemaal.

Hotel Corona del Mar

Op zo’n tien minuten lopen van het levendige centrum is Corona del Mar jouw plaats om tot rust te komen tijdens je vakantie. Geniet vanaf je ligbedje aan het met palmbomen omgeven zwembad of nuttig een maaltijd in een van de uitstekende restaurants. De omgeving verkennen? Dat is met de bushalte voor het hotel erg eenvoudig.

Hotel Helios

Met het centrum op loopafstand en zwembaden, strand en de levendige boulevard om de hoek hoef je je tijdens je verblijf in Hotel Helios niet te vervelen! Trek je terug in je eigen, goed onderhouden appartement of voel het zand tussen je tenen van het nabijgelegen strand. Kinderen vermaken zich bij het speciale kinderbad en de speeltuin.

Jouw thuis in Benidorm

Hotel Royal

Dit adult-only hotel is een rustige uitvalsbasis voor een comfortabel en ontspannen verblijf in Benidorm. De ruime kamers zorgen voor een goede nachtrust na een dag op het strand, de boulevard of in de winkelstraat van de stad te hebben doorgebracht. TEn trakteer jezelf ook eens op een bezoekje aan de luxe sauna. Erg populair!

Hotel Poseidon Playa

Hotel Poseison Playa is ideaal voor een gevarieerde vakantie met het hele gezin. Kinderen vermaken zich bij het speciale kinderbad of de creatieve miniclub, terwijl je zelf geniet van de Spaanse zon, livemuziek en culturele optredens. De voetgangerstunnel brengt je veilig naar het strand aan de overkant van de straat. Net als de boulevard.

Appartement Gemelos 22

In de populaire wijk Rincon de Loix is dit hotel een mooie verblijfplaats tijdens je vakantie in Benidorm. De zwembaden, mooie tuin en minigolfbaan bieden al voor vele dagen speelplezier. Met het centrum op zo’n tien minuten lopen ben je nooit ver van de actie vandaan. Eet heerlijk verse tapas of struin de vele winkeltjes af. Voor ieder wat wils.

Highlights van Benidorm

decoration

Laat de massa achter je: ga op jeepsafari

Een avontuurlijke jeepsafari toont je een andere kant van Benidorm, waarbij je al rijdende de andere vakantiegangers achter je laat. Leer meer over de geschiedenis en geniet van de prachtige uitzichten vanuit de bergdorpjes. Ontdek hoe de bevolking daar nog in alle rust leeft! Vragen? Je gids vertelt je graag meer. Mooie, actieve uitstap!

Verken Benidorm per fiets

Wist je dat je de omgeving van de stad ook per fiets kunt verkennen? Ideaal voor ons Nederlanders. Neem in een relaxed tempo de omgeving in je op en zet even aan om de bergop op te komen. Het uitzicht maakt deze klim absoluut de moeite waard! En mocht je willen afkoelen: de zee is hier nooit ver weg. Mooie, actieve ervaring in Benidorm!

De wijngaarden van Benidorm

Bezoek een zogeheten Bodega en proef, letterlijk, de cultuur met een van vele lokale wijnen die hier worden gemaakt. De rondleiding brengt je langs de wijngaard en kelders waar de vaten dit heerlijke goedje bewaren. Interessant om in een dagdeel het proces van het wijn maken te volgen. En natuurlijk zal ook een proeverij niet ontbreken!

Leef je uit in het waterpark

Wanneer je samen met je kinderen genoeg zandkastelen hebt gebouwd, is een bezoek aan Aqualandia een mooie afwisseling voor nog meer waterpret! De glijbanen bieden plezier voor alle leeftijden. Trek gekregen? Haal je picknickmand tevoorschijn en strijk neer op het gras in een gezellig hoekje. Hier kun je moeiteloos een dag verblijven.

Oneindig aquarium: ga snorkelen!

De aanblik van het strand, de zee en de boulevard van Benidorm is natuurlijk al prachtig. Maar wist je dat er onder het wateroppervlak ook genoeg te zien valt? Vaar met een boot naar Isla de Benidorm, doe een snorkel in je mond en vergaap je aan de talloze, kleurrijke vissen en het heldere koraal in het blauw van de oceaan. Ga op zoek naar Nemo!

Sorteren

vakanties Benidorm

Reviews over Benidorm

Gezellige badplaats,wel druk maar niet hinderlijk.

Wil van opstal
    17-10-2018

Gezellige drukte,te hoog scootmobielgehalte..

Leuke badplaats met gezellige terrassen en eetgelegenheid.

Prima busverbindingen naar omliggende plaatsen en stadjes ook naar alicante.

Benidormpalace moet je echt naar toe,mooie show.

Minpunt in Benidorm zijn de scootmobiels die rond racen.

Mensen die hem echt nodig hebben,prima,maar zeker de helft wat rond rijdt heeft het voor het gemak en heeft het niet nodig.

eenmalige beleving

avhomel
    16-10-2018

het was lekker goedkoop om te gaan eten of drinken,als je bier of wijnbestelde kreeg meestal chips en kaas of olijven er gratis bij en dat voor 1,50 a 2 euro per consumptie maar aan de Levante kant was het echt een vakantie fabriek met veel Engelse snollen verder vond ik de Spanjaarden niet erg behulpzaam en nors het was iniedere geval niet waar wij naar terug zullen verlangen hoewel het strand wel fijn was

Fantastisch hotel

Fam. de Jong. Steenbergen
    14-9-2018

Was de eerste keer dat wij hier waren. Snap niet dat de mensen klagen over het eten. Was zeer variërend en warm en erg lekker. Personeel heel aardig en behulpzaam. Kom graag nog een keer terug.

Fantastisch!!!!!!

Anita klomp
    3-9-2018

1 tm 15 okt wat een heerlijkheid daar!!! Voor invalide (ik) is alles ingesteld , zelfs een baan pallets op het strand om bij de zee te komen!!! Heerlijk echt genieten!!!!!

Geweldig

Evelien
    12-8-2018

Echt een leuke badplaats met voor ieder wat wils. Voor kinderen veel speelplekken, voor ouderen leuke tentjes en sporten en voor ons jongeren genoeg om uit te gaan, te shoppen. Een gezellige boulevard met eettentjes die betaalbaar zijn. Goede verbindingen met het ov naar andere plaatsen en betaalbare taxi’s. Wij zijn een dag naar Valencia geweest, echt een aanrader en we komen hraag nogmaals terug met z’n allen

Benidorm scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1303 reviews