vakanties Benidorm

Reviews over Benidorm

Roland Rohan,
    10-12-2018

Ik begrijp ook niet wat mensen schrijven over het eten. Ik logeerde voor het werk in veel 5* hotels over gans Europa en vond bij dit hotel een benadering van het eten in verschillende 5* hotels die ik bezocht. Dus: niet tevreden: boek een 5* de volgende keer. Dat men sommige mensen soms eens een scheef antwoord geeft, daar kan ik soms inkomen. Al eens goed geluisterd op welke manier ZIJ die mensen behandelen? Positief nu. Bij sommige vragen op de website van touroperator wilde ik feitelijk een +10 willen geven. Veel van die mensen spreken Nederlands wat wij zeer appreciëren, maar wel degelijk zien als een dienstverlening. We zijn tenslotte in Spanje en schrijven dit als gast in hun land dus zeer hoog aan. De suite was buitengewoon. TV in de woonkamer, tv in de slaapkamer, 2 kleerkasten en een klein keukentje zelfs. En, en, en... Het schoonmaakpersoneel ook zeer vriendelijk, met een speciale vermelding voor Macarena, die de meeste van onze 21 dagen bij ons met dienst was. Het is een perfectioniste, in de positieve betekenis van het woord. Zeer spontaan vriendelijk. Het eten in ons verblijf was zeer goed, met een grote variëteit elke dag en zeer verzorgd. Daar we 3 weken halfpension geboekt hadden, kregen we bij onze aankomt een surplus, namelijk voor de laatste week volpension. Wij zaten op de 18e verdieping, hadden een superb uitzicht en zeer rustig. Terugkeren !

goed en vriendelijk

o .huft,
    2-12-2018

zeer net en vriendelijk hotel

Jullie zijn een top klasse

Roberto,
    2-12-2018

Het onthaal gaat zeer vlug, en de kamers zijn prachtig. Je hebt een adembenemend zicht, maakt niet uit in welke kamer je zit.

Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben zeer genoten van onze vakantie en komen zeker nog terug.

Heel goed niet meer zo modern

Leemans roger,
    1-12-2018

Goed van eten voor 3sterren veel Belgen en goed gelegen wel wat omhoog gelegen

Verhelle mireille serge platteeuw,
    1-12-2018

Super gezellig hotel benidorm gewoon super doen

Benidorm scoort een 8,4 uit 10, op basis van 1319 reviews