We hebben een aantal aanbieders voor Benidorm voor je op een rij gezet:

Reviews over Benidorm

Heerlijk toeven

KK,
    17-2-2019

Fantastisch weer. ´s Nachts vorst maar overdag in de korte broek. Raar maar waar, zelfs bij 13 graden voelt het als een warme lentedag doordat de zon er hoger staat dan in Nederland. Het is er goed toeven. Uit eten is goedkoper dan boodschappen doen. Kleding shoppen, spot goedkoop. Gezellig druk maar niet té. Heerlijk voor de wintermaanden!

Gereisd met partner in januari 2019

Wij hebben ons hier best vermaakt.

L. Bakker,
    29-1-2019

Gezellige plaats met veel terrasjes, restaurantjes en vooral veel leuke winkeltjes. Goed openbaar vervoer, niet duur , eigenlijk is alles goedkoper dan thuis. Er zijn zelfs Nederlandse winkels en restaurantjes maar de haringkar ben ik niet tegengekomen. Je bent tenslotte in Spanje.

Gereisd met partner in januari 2019

Leuk maar druk, aan renovatie toe.

andries,
    27-1-2019

Gezellig, met zéér veel hoogbouw waarvan n aantal gebouwen aan renovatie toe zijn, in januari veel ouderen.en zéér veel scootmobielen, zelfs dubbelen , 2 achter elkaar, in de weekend veel drukke Spanjaarden . De terrassen vol maw wel gezellig.

Super gezellig sávonds

Maddy - Moerdijk,
    2-1-2019

Hotel Madeiro Centro ligt in het oude deel van de stad dicht bij de boulevard,alle winkels en barretjes zij tot 21.00 open.Op de terrasjes,midden in de hoofdstraat zitten altijd mensen. je kunt ook een wandeling over de boulevard maken of over het strand. Het bus station is heel dicht bij het hotel, er stoppen zoveel lijnen daar,dat je vandaar alle kanten op kan,voor € 2.00 mag je ca 20 km mee rijden.

Er zijn 2 heel gezellige markten op ca 2,5 km afstand,daar is van alles te koop, van kleren tot allerlei elektrische apparaten.Onderweg langs de boulevard wordt er veel balletje, balletje gespeeld. Doe daar nooit aan mee ,want je verliest altijd !!

Gereisd met partner in november 2018

Super kom hier steeds graag terug

jean-pierre huygens,
    1-12-2018

Benidorm is een super stad zowel voor jong als oud er is steeds wat te doen,lekkere betaalbare restaurants en heel veel levendige bars voor de jongere onder ons maar ook gezellige rustige bars voor de oudere en belangrijk Benidorm leeft.

Gereisd met partner in oktober 2018
Benidorm scoort een 8,4 uit 10, op basis van 1326 reviews