Hotel Cavanna

6 reviews over Hotel Cavanna in het Nederlands

Nooit meer

Dany Roelants
5-9-2010

Hotel Cavanna **** was voor ons zelfs geen 3 sterren waard. Het hotel is verouderd. Metaal dat verroest was, balkon met afgebrokkelde vloertegels en verroeste ballustrade. Het personeel was er alles behalve vriendelijk. We vroegen een parkeerplaats op hun privéparking maar kregen er geen alhoewel er plaats genoeg was. (ze beweerden dat er geen plaats was maar onze kamer had zicht op de parking en we konden goed in het oog houden hoe de toestand er was.) We moesten tot een uur rond rijden om parking te vinden. Het was er een ramp. Ik had een kamer voor vier personen geboekt. Het was gewoon een 2-persoonskamer waar ze 2 bedden hebben bijgezet. Je kon je bijna niet meer bewegen op de kamer. Het eten was eentonig (altijd hetzelfde) en met de broodjes 's morgens kon je een moord plegen (zo hard waren ze)We hebben er (gelukkig maar) 5 dagen verbleven. Onze koffers hebben we niet uitgepakt. Het hotel is een afraden. Gericht op Spaanse (grote) gezinnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010
2008

goedkoop maar te rustig

frank yvon manon
23-7-2008

leuk hotel met mooie ligging

is wel hier en daar aan een renovatie toe

nadeel is wel dat er 90% vooral oudere spanjaarden zitten

wij waren er met een kind van 12 jaar

er was wel animatie maar deze was alleen spaanstalig en van 1 uur tot 5 uur is er een echte sieësta dit betekent dat alles is uit gestorven tussen deze uren

als je de prijs kwaliteit bekijkt is het een goed hotel

ook in de omgeving is het goedkoop

wij zijn hier twee weken geweest

waar een week eigenlijk genoeg was geweest

Gereisd familie in juli 2008

levendig hotel

loes
21-7-2008

Druk bezocht hotel veel Spanjaarden vooral in weekends.

Grote eetzaal maar trap naar beneden er is geen lift.

Eten is goed en men krijgt fles wijn gratis bij het diner

airco werkt perfect

Het hotel is een piep klein beetje aan onderhoud toe likje verfje enz.

Er zijn winkeltjes en ook een super mercado in de buurt.

heeft een zwembad voor groot en klein en speeltuintje

Het water in de binnenzee waar het hotel aan ligt is in de winter ong.26 graden steek je de weg over aan de andere kant van het hotel heb je de middelandse zee met zijn strand.

Al met al best te doen en een unike ligging van het hotel prachtig.

Ik was daar eind mei het was mooi weer en behaaglijk warm 25 graden.

de La Manga is erg mooi en ga zeker terug .iets byzonders

Ik was hier met mijn moeder van 85 jaar

Gereisd met partner in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Cavanna voor je op een rij gezet:

Hotel heeft optimale ligging tussen de middellandse zee en het binnenmeer

je moet er wel in het hoogseizoen zitten omdat er anders al veel winkels restaurants uitgaansgelegenheden etc.. gesloten zijn Hotel zelf is al oud en jarenlang een markante verschijning in La Manga, hierdoor ook voornamelijk veel oudere spanjaarden in het hotel kamers zijn redelijk met goed werkende airco's, als je de eetzaal betreedt kun je binnen of buiten eten echter soms moet je zoeken en/of wachten op een vrije tafel. al het personeel is Spaans talig georienteerd echter zeer behulpzaam. een leuk hotel voor een korte vakantie.

Gereisd anders in juli 2008
2007

Massaal hotel in toeristische zone, La Manga is een strook beton van 20 Km lengte, weinig aan .

Hotel is gezien prijs/kwaliteit erg goed , goed eten , mooi zwembad , ligging direct aan Mar menor.We zijn hier enkele dagen geweest in Mei om vanaf dit hotel de provincie Murcia te ontdekken , Murcia biedt veel moois en is nog niet bedorven door het toerisme , de kust wordt wel momenteel geheel volgebouwd met woningen en appartementen.

Kortom aanrader voor kort verblijf , in hoogseizoen lijkt het me geen aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2005

Goedkoop en rustig hotel voor families met 1 of 2 kinderen. Perfect gebied om surfen te leren: ene kant een grote binnenzee en aan de andere kant de Middellandse Zee. Hierdoor ook zuivere zilte lucht

Gereisd anders in mei 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Cavanna voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavanna in La Manga Del Mar Menor , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavanna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.