Reviews over Santa Maria

Deze door de Engelse familie Read tot hotel omgetoverde is

RZ,
    2-10-2007

Deze door de Engelse familie Read tot hotel omgetoverde voormalige olijf-boerderij is een waar lustoord met veel privacy, zeer rustig gelegen temidden van olijfboomgaarden op toch maar een kwartiertje rijden van Palma. Met het Tramuntana-gebergte - met leuke plaatsen en volop wandelmogelijkheden - als decor. De suites zijn ruim en mooi ingericht. Een deel van de kamers bevindt zich in bijgebouwen in de tuin. Twee restaurants waarvan één met een Michelin-ster, 24 uurs barservice en een prima Spa met buiten- en binnenzwembad. Ideaal voor verwende rustzoekers. Read's durft wat veel meer hotels zouden moeten doen: het gebruik van mobiele telefoon in alle publieke ruimten - ook bij het zwembad - verbieden. In trek bij vooral wat oudere Engelse gasten.