Puerto d'Andraitx

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto d'Andraitx voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto d'Andraitx

Uitmuntend!

Millie,
    12-8-2015

Mon Port is een uitstekende hotel.

De luxe en verzorgde sfeer van dit hotel vallen meteen op.

Perfecte plek om tot rust te komen, met veel groen en mooie tuinen rondom. Zwembad ziet er prachtig uit, tennisbaan is voorzien van zonwering, gym is zeer compleet en ingericht met moderne technogym apparatuur.

Personeel is uiterst klantvriendelijk en altijd behulpzaam. De schaal aan services is breed en kwalitatief heel goed, van spa tot personal training. Allemaal aan te raden!

Gereisd met partner in juli 2015

heerlijke vakantieverblijf

Van Timmeren,
    12-8-2015

La pergola is een uitstekende accomodatie met een brede aanbod aan services, prettige sfeer, schone kamers en een heerlijk buffet.

Personeel is uiterst vriendelijk, efficient en altijd klaar. Je voelt je hier welkom vanaf het moment dat je arriveert.

Kortom, een perfecte accomodatie voor een relaxed vakantie! Port d' Andratx blijft een van de mooiste dorpjes van het eiland!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooi hotel

Timmer,
    24-8-2014

Mon port is een mooi hotel. Ligt wel even van het strand af, dus een auto is noodzakelijk mocht je naar het strand willen. Sowieso is het een aanrader een auto te huren op mallorca om het mooie eiland te bekijken. Mon port heeft een prachtig zwembad, mooi aangelegd er omheen. Geen hoogbouw. Het is er rustig en harmonieus. Ontbijt is goed en het personeel is zeer vriendelijk. Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

prima verblijf

HRI,
    17-9-2013

Het aparthotel en ons appartement zagen er zeer schoon en goed onderhouden uit.

Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid, alles wat je je maar kon bedenken was er te vinden. En het smaakte ook nog eens heerlijk.

Ook de service was in alle opzichten prima.

Het enige nadeel was dat het zwembad erg koud was en dat het wat gehorig was in het appartement. ( dat kwam doordat alle appartementen plavuizen vloeren hebben, dus geschuif van stoelen etc kon je goed horen )

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Mooi appartementen complex met een super ontbijt

Peter,
    28-9-2012

Een heerlijke vakantie gehad. Personeel vriendelijk leuk dorp. Wel even kijken op menukaart voor de prijzen. Geen enkele keer slecht gegeten. Met auto veel gezien van het eiland.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012
Puerto d'Andraitx scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews