Puerto d'Andraitx

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto d'Andraitx voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto d'Andraitx

Prachtig dorpje

Nicole
    13-8-2009

Leuk dorpje met genoeg restaurantjes en bars. Niet luidruchtig maar zeer relaxed. De stranden in de omgeving zijn prima, goed verzorgd met douches, wc's, bars. De hele westkust is een aanrader, zoals Valldemossa, Deia en Soller. Eigenlijk moet je alles vanaf Magaluf tot El Arenal mijden maar dat is persoonlijk. Palma is ook leuk voor een dagje cultuur en shopping natuurlijk.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Werkelijk prachtige ligging!

Bert en Elly
    8-9-2008

Weliswaar klein, maar toch zeer modern (getuige winkels met haute couture etc.) dorpje. Een mengeling van decadentie (jachthaven) en stoere vissers. Gelukkig is het (nog) niet in de macht van het grote geld. Het heeft daarvoor wel alles in zich, maar hopelijk blijft het daarvoor gespaard. Lekker rustig, veel restaurantjes, terrasjes en een prachtig uitzicht op de natuurlijk baai/haven. Voor jeugdigen die veel nachtelijk vertier zoeken, is er weinig te vinden. Een strand in dit dorp zul je ook vergeefs zoeken. Maar het is een lekker rustig dorpje!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Leuk plaatsje met jacht/vissershaven

fam. Verschuren
    20-7-2008

Leuk plaatsje met jacht/vissershaven. Niet veel winkeltjes, die er zijn, zijn vnl luxe. 's Avonds een gezellige drukte, een mix van (would be?) jetset en 'gewone' vakantiegangers met kids. Heerlijk slenteren langs de boulevard, veel goede restaurants en leuke tentjes met luie stoelen en zicht op de haven. Huisgemaakt ijsje halen bij Capri (mango en aardbeien hmmm!)

Gereisd Anders in juli 2008

De plaats bestaat voornamelijk uit de grote haven en wat

Annemarie
    4-5-2008

De plaats bestaat voornamelijk uit de grote haven en wat bebouwing er omheen. Veel restaurantjes om aan de haven te eten, en verder lekker bootjes kijken. Verder is er niet veel te beleven. Het ligt in een prachtig gebied, aan het begin van de bergketen en redelijk dicht bij mooie stranden.

Gereisd Met partner in april 2008

Wat een heerlijk relaxed plaatsje, ook al ken je het na 2

P.M.W.
    13-6-2007

Wat een heerlijk relaxed plaatsje, ook al ken je het na 2 dagen uit je hoofd het heeft zo'n gemoedelijke sfeer dat het waarschijnlijk nooit zal gaan vervelen. De perfecte mix tussen decadent luxe en authentiek spaans. Rusig ontbijten aan het water, visjes broodjes voeren en de ene prachtige jacht na de andere. Kinderen vinden ze overal prima maar het is geen gegil, geren en gekrijs. Nu nog die paar miljoen voor zo'n optrekje op de berg...

Gereisd Anders in juni 2007
Puerto d'Andraitx scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews