Aparthotel Blau Punta Reina Club

5.3Matig

Spanje, Mallorca, Porto Cristo / Cala Mandia

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Blau Punta Reina Club voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

192 reviews over Aparthotel Blau Punta Reina Club

• 2019
    7Brent D10-07-2019

Goed, niet super

Het hotel was zeker in orde. Hier en daar waren mankementen, maar alles in acht genomen hebben we een zeer leuke vakantie achter de rug.

Dear Mr Brent D.

Thank you very much for taking the time to evaluate our Hotel.We hope to have the opportunity to welcome you again in the near future!

Best Regards

Marko Besjedic Guest Relations

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 6ghelen23-06-2019

Veel mensen weinig personeel.

Na 5 keer er geweest te zijn stopt het nu.Geen pizza's meer middags.Bij ieder restaurant aanschuiven en oppassen dat men niet tegen een bloempot aanloopt aan het restaurant.De Finka 45 minuten aanschuiven en dan 3 keer vragen voor drank na 35 minuten kreeg ik drank terwijl mijn buren na 10 minuten al drank hadden .Het eten daar koude kip met een lauw Sausje .Nee echt niet meer dit.Dan had ik een kamer met zeezicht gekozen en ik zag een dikke boom waardoor ik af en toe de zee zag als het waaide de visgeur van de keuken deed me kokhalzen gelukkig kreeg ik na een klacht een andere kamer.De pizza was avonds open maar ook daar aanschuiven aanschuiven aanschuif vakantie das echt nieuw.Nee in mijn ogen is dit hotel geen 4 maar 3 sterren geworden met veel onbeschofte mensen.Ook de drank kreeg men in kartonnen bekers en was niet lekker.Zelf een martini kreeg men erin.Sorry maar daar betaal ik geen all in meer.

Marko Besjedic, GEX , 08-02-2020

We would like to thank you for choosing the Blau Punta Reina hotel for your holiday for he 5th time. We changed pizzeria for the Italian restaurant which opens for the dinner but still offer various snacks during the day at our snack bar. We are serving drinks in paper cups only if you will take them to the pool area otherwise in glass. We would very much like the opportunity to see you again to regain your trust in us and offer you a better experience.

Best Regards

Marko Besjedic Guest Relations

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

4Gerritjan26-04-2017

Nooit meer

Ik snap best dat het met kinderen makkelijk is om naar een allinclusive/vol of half pension hotel te gaan. Alles op 1 plek, voordelig, animatie en noem maar op. O ja en schreeuwende kinderen, ze zijn er in overvloed. Maar wat heb je daar te zoeken zonder kinderen, ik snap het niet. Dan heb je w.s. goede, minder goede en slechte hotels op dit gebied. Maar waarom zou je in zo een hotel gaan zitten terwijl het veel leuker, spannender en relaxter kan. Je gaat b.v. naar een klein en persoonlijk hotel, airb&b, een camping, ruilt je huis met een ander enz. Maar goed vergeef mij ik dwaal af. Natuurlijk ik had een andere reisbestemmingen kunnen kiezen maar ik wou het een keer een kans geven.

Niet goed: Het eten is slecht. Vooral het diner is slecht. Elke avond bijna hetzelfde uit de gaarkeuken. Alles smaakt hetzelfde. Geen liefde en geen passie bij het personeel, maar daar kunnen ze w.s. ook weinig aan doen, je zult er maar moeten staan. Terwijl je eet kijk je naar mensen die zichzelf vol stouwen, dikke Engelsen en Duitsers. 2x per week hebben ze Spaanse avond, helaas is er weinig Spaans aan de avond behalve het bedienend personeel. Ook hier weer een gaarkeuken in een treurige ambiance. De kamers zijn heel gehorig. De bedden super hard. En wat is er nou belangrijk aan een kamer, nou juist dat. De rest maakt ons niet zoveel uit, overdag ben je buiten en geniet je van de zon, savonds laat wil je slapen in een heerlijk of tenminste fijn bed. Alles was verder behoorlijk gedateerd maar dat maakt mij nou echt niks uit, zolang het maar schoon is. Er hangt geen relaxte sfeer op het park en het is te groot. Er is geen dorp in de buurt, ja Porto Cristo maar dat ligt niet direct naast de deur. Dus even een wandeling naar het dorp of een stadje zit er niet in.

Goed: De douche op de kamer was prima. Het hotel ligt vlakbij 2 mooie baaien. Er zijn meerdere zwembaden. De ligging aan zee is prima. De ligging richting achterland of dorp is heel slecht.

Dear Mr Gerritjan,

It is a very gratifying experience to read that there were many positive aspects during your stay, including room bathrooms, several swimming pools and the location by the sea next to 2 beautiful bays. We are very disappointed to read your dissatisfaction with the culinary experiences. At Blau Punta Reina we know that meals are an important aspect of our guests' holiday experience. Therefore, we will make sure to take your opinion into account to improve our services in this regard. We are sincerely sorry to read that your stay was not as pleasant as it should have been and would be very pleased to welcome you again in the future, ensuring in advance our greatest commitment to making your next holiday experience unforgettable in all senses.

Best Regards Marko Besjedic Guest Relations

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 5Misnoegde Belg05-08-2016

Te druk en niet gastvrij

Voor gezinnen met kleine kinderen super hotel. Maar wij nooit meer. Afspraak maken voor early breakfast en dan de deur voor onze neus dichtdoen... Leuk is anders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Shana h.11-10-2015

Zeer goed hotel

Zeer lekker en gevarieerd eten, heel vriendelijk personeel en mooi verzorgd hotel! Animatie en shows zijn ook dik in orde!

Gereisd met partner in september 2015

• 9Maes Joke05-08-2015

Fantastisch kindvriendelijk hotel!

Wij hadden een topvakantie met onze kinderen van 3 en 5 jaar oud in dit hotel! De appartementen zijn proper en verzorgd, wel niet heel ruim en harde matrassen. Wij vroegen rustige ligging en kregen deze ook. De zwembaden zijn ruim en gezellig, kindersplash is heel tof. We moesten wel onze wekker zetten om handdoeken te leggen aan zwembad om een goede plaats te hebben. Het personeel was heel kindvriendelijk, animatieteam was zeer goed (enkel jammer dat er geen Nederlandstalige monitor bij was). Het eten was lekker en gevarieerd, het restaurant was druk maar wij hebben niet moeten aanschuiven. Goede verbinding naar nabijgelegen Porto Cristo. Ondanks dat dit een groot complex is, hadden wij niet het gevoel dat het te druk was. Wij zouden hier zeker terugkeren!

• 3fam Rooms04-08-2015

Dit is alles behalve een 4sterren hotel!

Net terug van onze jaarlijkse vakantie naar Mallorca, als gezin van 4. Het hotel op zich zag er verzorgt en onderhouden uit. Eenmaal in onze familiekamer aangekomen werd duidelijk dat deze ontzettend klein was, zodat onze jongste zoon met zijn matras op de grond mocht kamperen, voor op het terras te geraken moesten we over deze matras lopen. Voor het restaurant waren er wachttijden van meer dan 40min ! Eten was lekker maar eentonig. In het hotel waren er geen handdoeken aanwezig voor aan het zwembad, aan de achterzijde van de poolbar van het bovenste zwembad was er een sanitaire blok waar de urine gewoon van onder kwam gelopen. gewoon ranzig! Omdat we met een late avondvlucht zaten had ik gevraagd of ik de kamer langer kon bijboeken mits betaling tot 18u, dit was natuurlijk niet mogelijk. ik vroeg dan ook waar ik mij dan nog kon opfrissen voor mijn afreis, daar hadden ze geen mogelijkheid toe, ik heb me dan maar aan het zwembad gedoucht. Dit is alles behalve een 4sterren hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Jan29-07-2015

Druk druk druk!

Heel druk hotel, aanschuiven voor een tafel in het restaurant. Weinig variatie in het eten, geen rust tijdens het eten. Lang wachten op drinken aan de bar. Weinig te beleven buiten het hotel. Uitstap via touroperator, meer in de bus gezeten, korte tijden uit de bus. 1u30 op een markt, 1u30 op een strand. 2x half uur andere plekken. Wij hadden meer verwacht van dit hotel, misschien omdat we Riu hotels gewoon zijn?

• 8Stephanie Bruynsteen09-07-2015

Fantastisch familiehotel

Wij, als gezin van 5, hebben een goede ervaring gehad met dit hotel, wij verbleven in een familiekamer, zwembaden leuk voor de kids ( wel jammer van de zetelreservaties van de meesten 's morgens vroeg, ze leggen er hun handdoeken op, na 8 uur is alles volzet), eten is heel lekker maar weinig afwisseling, kinderbuffet is klein, jammer dat de 'groten' er ook willen aanschuiven terwijl het wel bedoeld is om de kleinsten te bedienen! Ik heb wel bananen en yoghurt gemist op het ontbijtbuffet maar het was in orde! Er is volle melk voorzien voor de allerkleinsten. Personeel is er vriendelijk, werken vlotjes, ligging van het hotel ietsje minder maar je hebt vlotte verbindingen met bus, toerbusje en boot naar dichtsbijzijnde dorpjes, maar als je naar Mallorca gaat is je hotel het allerbelangrijkste. Super vakantie gehad!

• 9natalie17-09-2014

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

Beste vakantie ooit. Echte aanrader voor gezinnen met kids. Zijn super vriendelijk zeker naar de kinderen toe, lekker eten met genoeg variatie. Leuke zwembaden, leuke shows altijd iets te doen. Gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Aparthotel Blau Punta Reina Club info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto, 7 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages