Aparthotel Blau Punta Reina Clubsterstersterster

5.3Matig

Spanje, Mallorca, Porto Cristo / Cala Mandia

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Blau Punta Reina Club voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

192 reviews over Aparthotel Blau Punta Reina Club

• 7Brent D10-07-2019

Goed, niet super

Het hotel was zeker in orde. Hier en daar waren mankementen, maar alles in acht genomen hebben we een zeer leuke vakantie achter de rug.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 6ghelen23-06-2019

Veel mensen weinig personeel.

Na 5 keer er geweest te zijn stopt het nu.Geen pizza's meer middags.Bij ieder restaurant aanschuiven en oppassen dat men niet tegen een bloempot aanloopt aan het restaurant.De Finka 45 minuten aanschuiven en dan 3 keer vragen voor drank na 35 minuten kreeg ik drank terwijl mijn buren na 10 minuten al drank hadden .Het eten daar koude kip met een lauw Sausje .Nee echt niet meer dit.Dan had ik een kamer met zeezicht gekozen en ik zag een dikke boom waardoor ik af en toe de zee zag als het waaide de visgeur van de keuken deed me kokhalzen gelukkig kreeg ik na een klacht een andere kamer.De pizza was avonds open maar ook daar aanschuiven aanschuiven aanschuif vakantie das echt nieuw.Nee in mijn ogen is dit hotel geen 4 maar 3 sterren geworden met veel onbeschofte mensen.Ook de drank kreeg men in kartonnen bekers en was niet lekker.Zelf een martini kreeg men erin.Sorry maar daar betaal ik geen all in meer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Michiels16-06-2019

Leuk hotel als je kinderen hebt

Leuk hotel als je met kinderen op reis gaat. Zonder kinderen zijn er denk ik wel betere hotels. Kamers zijn ok, zeer harde bedden. Wel een prachtig uitzicht op Calla Romantica. Er zijn 3 zwembaden waarvan 1 voor de kleinere kindjes. Onze dochter heeft zich zeer goed kunnen amuseren. Het personeel is vriendelijk maar is onderbemand. Tijdens het eten is het veel te druk en krijg je een “refter gevoel”. Er zijn beperkte plaatsen om buiten te eten maar daar moet je heel snel bij zijn. Het hotel op zich is goed maar het is te druk. In de buurt van het hotel zijn niet direct bezienswaardigheden. We hebben hier wel een zeer leuke tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9Fam Moors-Banken09-08-2018

Goed hotel zeker aanrader

Goed hotel, hebben twee babybedjes op de kamer gekregen zoals gevraagd omdat we er met 2 kleine kindjes waren (2,5 jaar en 14maanden) Groot complex, voor alles wat wils, 3 mooie grote zwembaden en 1 minispash en heel verzorgd. Ook speeltuin buiten. All in ook heel uitgebreid zelfs cocktails met echte merken. Naar het strand/zee gaan was moeilijk met de buggy’s veel trappen. Ook naar Porto Christo geweest maar was niet veel te beleven wel mooie haven. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, topvakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    6Esmee17-07-2017

Stinkende familiekamer, heel verouderd

Hygiene kan beter Meer ruimte voor broodhoek voorzien, maar 1 plaats voor al het volk Niet buggy vriendelijk, veel omwegen maken

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 5henk04-05-2017

te groot, afgelegen, kleine kinderen in overvloed

het is een zeer groot complex, het ligt erg afgelegen en buiten het complex is er niets. het complex heeft de nodige gebruikssporen. in de entreehal hangen foto,s van te veel managers !! receptie en barpersoneel zijn vriendelijk, restaurant personeel hebben met een volle bezetting meer dan genoeg werk. eten is van middelmatige kwaliteit. de service van de all inclusive formule is niet te vergelijken met die in Turkije. Geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 4Gerritjan26-04-2017

Nooit meer

Ik snap best dat het met kinderen makkelijk is om naar een allinclusive/vol of half pension hotel te gaan. Alles op 1 plek, voordelig, animatie en noem maar op. O ja en schreeuwende kinderen, ze zijn er in overvloed. Maar wat heb je daar te zoeken zonder kinderen, ik snap het niet. Dan heb je w.s. goede, minder goede en slechte hotels op dit gebied. Maar waarom zou je in zo een hotel gaan zitten terwijl het veel leuker, spannender en relaxter kan. Je gaat b.v. naar een klein en persoonlijk hotel, airb&b, een camping, ruilt je huis met een ander enz. Maar goed vergeef mij ik dwaal af. Natuurlijk ik had een andere reisbestemmingen kunnen kiezen maar ik wou het een keer een kans geven.

Niet goed: Het eten is slecht. Vooral het diner is slecht. Elke avond bijna hetzelfde uit de gaarkeuken. Alles smaakt hetzelfde. Geen liefde en geen passie bij het personeel, maar daar kunnen ze w.s. ook weinig aan doen, je zult er maar moeten staan. Terwijl je eet kijk je naar mensen die zichzelf vol stouwen, dikke Engelsen en Duitsers. 2x per week hebben ze Spaanse avond, helaas is er weinig Spaans aan de avond behalve het bedienend personeel. Ook hier weer een gaarkeuken in een treurige ambiance. De kamers zijn heel gehorig. De bedden super hard. En wat is er nou belangrijk aan een kamer, nou juist dat. De rest maakt ons niet zoveel uit, overdag ben je buiten en geniet je van de zon, savonds laat wil je slapen in een heerlijk of tenminste fijn bed. Alles was verder behoorlijk gedateerd maar dat maakt mij nou echt niks uit, zolang het maar schoon is. Er hangt geen relaxte sfeer op het park en het is te groot. Er is geen dorp in de buurt, ja Porto Cristo maar dat ligt niet direct naast de deur. Dus even een wandeling naar het dorp of een stadje zit er niet in.

Goed: De douche op de kamer was prima. Het hotel ligt vlakbij 2 mooie baaien. Er zijn meerdere zwembaden. De ligging aan zee is prima. De ligging richting achterland of dorp is heel slecht.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• Oude reviews

6Fam. Schuurmans04-10-2016

Goed maar niet top!

Vriendelijk personeel, net onderhouden kamers. Buffet werd na enkele dagen ééntonig, wel verzorgd. Goed voor met kinderen naar toe te gaan, anders te druk. Zwembad is redelijk diep en koud van temperatuur, bijna niemand zat in het zwembad... Weet niet of dit in de zomermaanden ook het geval is. Voor de kindjes is er een speeltuintje en s'avonds kinderdisco. Men kijkt ook niet op als er eentje zijn keel eens openzet ;). Mooi strand in de baai, de weg er naar toe is wel moeilijk, zeker voor met heel kleine kinderen of oudere mensen die slechter te been zijn. Wij hadden eigenlijk iets meer verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 5Misnoegde Belg05-08-2016

Te druk en niet gastvrij

Voor gezinnen met kleine kinderen super hotel. Maar wij nooit meer. Afspraak maken voor early breakfast en dan de deur voor onze neus dichtdoen... Leuk is anders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Shana h.11-10-2015

Zeer goed hotel

Zeer lekker en gevarieerd eten, heel vriendelijk personeel en mooi verzorgd hotel! Animatie en shows zijn ook dik in orde!

Gereisd met partner in september 2015

9 tips over Aparthotel Blau Punta Reina Club

• Guido, 16-06-2014

Bezoek zeker het eiland auto te huur in hotel. Uitstekend hotel voor kinderen.

• Geert, 09-09-2013

Buiten op het terras ontbijten is zéér aangenaam! Moet je doen. Verrassend hoe weinig mensen hier gebruik van maakten.

• Annelies, 02-06-2014

Vergeet geen strandlakens/handdoeken mee te nemen!

11 vragen over Aparthotel Blau Punta Reina Club

• Paldj, 05-01-2017

Fietsen

Is er een ruimte om een koersfiets te stallen in het hotel ? Verhuren ze fietsen ?

• Nellyhaegens, 10-05-2016

Kunnen we zelf koken in het appartement mixer aanw

Is er een mixer in het appartement

• Bert, 03-06-2014

Minisplash

Is het nieuwe kinderzwembad, minisplash (april 2014) op tijd afgeraakt & al open? Bedankt om te antwoorden!

Fam. Oosterzele, 12-08-2014

Ja is mooi, echt voor kleine kinderen geschikt. Enkel banken voor de ouders (geen ligzetels). Wel steeds redder voorzien.

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto, 7 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages