Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Palma Bay Club

Hotel
Airport hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Palma Bay Club
6,2

Voldoende

Score uit 771 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,2
  • Service6,1
  • Prijs/kwaliteit6,2
  • Eten5,6
  • Kamers6,1
  • Kindvriendelijk6,3
  • Zwembad6,5
  • Hygiëne5,8
 

We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet:

5
Suntip
Suntip
6
BeachCheck
BeachCheck
Bekijk alle aanbieders

Reviews

715 reviews over Hotel Palma Bay Club in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
291
Goed: 7 - 8
170
Matig / voldoende: 5 - 7
134
Onvoldoende: 1 - 5
115

Datum review
Met partner
Nederlands
 

  • Ligging6
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten6
  • Kamers4
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad5
  • Hygiëne5
 

Vergaande glorie. Bestaande hotel heeft drie hotels buiten de poorten gekocht en toegevoegd. gericht op zoveel mogelijk verkopen geen kwaliteit. Verouderd vind ik niet erg, maar de kamers zijn verpauperd. Zelfs de kamers die gerenoveerd zijn, zijn slecht afgewerkt. Elke dag rijen met klagende mensen, heb het personeel gevraagd waarom het hotel zich op deze manier aanbied en de gebreken niet in de wintermaanden aanpakt zodat het redelijker te verhuren is. Personeel geeft aan dat het sinds de overname het bergafwaarts is gegaan. Dat het alleen maar graaien is vanuit de directie. Ik zou het niemand aanbevelen. Ook al neem je de duurdere kamers, het word er niet beter van. En qua sfeer. Mooi podium buiten, maar niks te beleven. Geen show of entertainment. Wel binnen iets voor de kinderen in een benauwde ruimte. En touroperator krijgt van mij een dikke 1. Hebben we niet gezien, zelfs onze vertrekdatum noteren was te veel werk. schandalig!!!

The whole team at Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 18-9-2018

Dear Guest,

Firstly, we would like to give our thanks for selecting Palma Bay Hotel for your holidays in Mallorca. Thank you also for the time you have taken to write your review of your stay in our hotel. For us, it is extremely important to know our client’s opinions and learn and improve each day with their evaluations.

In reference to your comment about our rooms, we are very sorry for not meeting up to your expectations. Thank you for the concrete proposals you have made on this behalf. To the extent possible, we will try to apply them. It is very important for us to know the opinion of our guests, because if we plan changes in our hotel, your opinion is a very important factor in the decision-making process.

We are truly sorry that your vacation at our hotel ended up not being what you desired it to be. We hope that should you ever decide to visit this part of Mallorca again, you will allow us to host you.

Sincerest wishes,

The whole team at Palma Bay.

  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten6
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad7
  • Hygiëne7
 

Wij zaten in Rio, nette schone kamer alleen het balkon was wat minder. Het ontbijt is verder goed maar het is erg druk s ochtends. Het middag en avond eten wisselt erg van kwaliteit. Soms is het heerlijk maar soms is het koud en smaakt het nergens na maar wat verwacht je voor die prijs. De service is verder goed. Personeel is behulpzaam en helpt je met het boeken van bijvoorbeeld een huurauto of een taxi. Het complex is niet helemaal berekend op het aantal gasten. De wachtrijen bij de zwembad bar zijn soms lang. Avonds zijn er erg weinig zit plekken waardoor je eigenlijk ook geen gebruik maakt van de all inclusieve service. Maar dat was voor ons geen probleem, wij zochten de gezelligheid op aan de boulevard.

The whole team at Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 18-9-2018

Dear guest,

Firstly, thank you so much for choosing our Palma Bay Hotel as your vacation destination on Mallorca. We very much appreciate the time you have taken to review your experience with us.

Thank you for your positive comment regarding our breakfasts, lunches and dinners. Our team of chefs selects seasonal and regional products and prepares them with all the love of the world.

In reference to your positive evaluation about our rooms, we are glad to know that they were of your pleasure. They are equipped with the ideal facilities and services to turn the stay of our visitors into a pleasant place with the necessary comfort to enjoy during the holidays.

We hope you had a safe and pleasant journey home and look forward to your next visit. Don't leave it too long!

Our very best wishes,

Your team at Palma Bay

7
  • Ligging6
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad7
  • Hygiëne7
 

Mooie accomodatie, schoon, prima eten. Jammer dat je maar tot 18.00u in het zwembad mag.

Helaas houden degenen die op zuipvakantie zijn geen rekening met andere mensen. Zij komen op alle tijdstippen van de nacht luid pratend- schreeuwend over de gang.

The whole team at Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 18-9-2018

Dear guest,

Thank you for your wonderful words and for the time you’ve spent on sharing this detailed review about your recent experience with us. We are truly thankful for your direct and positive review.

We want to thank you for highlighting our food service as we have a great team of chefs who strive to choose and cook good products for our guests. In our hotel we understand that it is essential to offer a good gastronomic assortment for the total enjoyment of your holidays.

Thanks again for sharing your thoughts and we hope this was the first of many great stays with us.

Looking forward to seeing you again in the future,

All your team at Palma Bay Hotel.


We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet:

1
Corendon
Corendon
2
Lavida Travel
Lavida Travel
3
TUI
TUI
5
Suntip
Suntip
6
BeachCheck
BeachCheck
7
Soladore
Soladore
8
Preisdaler
Preisdaler
9
Booking.com
Booking.com
10
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
Bekijk alle aanbieders

7

Mooie vakantie maar niet nog eens.

Frank Boesten
2-9-2018
  • Ligging6
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad6
  • Hygiëne5
 

Hawaï gebouw is het hoofdgebouw. Hier draait zich alles om en hier bevindt zich de receptie. In de andere bijgebouwen is er geen receptie en ook geen toezicht. Heb je vragen of opmerkingen dien je ten alle tijde naar het hoofdgebouw te gaan. De receptiemedewerkers proberen je in alle talen te woord te staan. Meestal is dit in het Spaans, Engels of Duits. De Nederlandse Receptionist Patrick is helaas al enige tijd ziek en zal dit voorlopig ook blijven. Houd er dus rekening mee dat je je goed verstaanbaar kunt maken anders word je niet begrepen.

The whole team at Palma Bay Club Resort., Responsable de Ecommerce, 18-9-2018

Dear guest,

Firstly, thank you so much for choosing our Palma Bay Hotel as your vacation destination on Mallorca. We very much appreciate the time you have taken to review your experience with us.

We are glad to know that you have liked our complete facilities. We have a large complex with wooded areas, 4 swimming pool areas, playground, tennis court and mini golf, among other infrastructures and services.

It’s wonderful to see that the passion and effort of our staff is not just noticed but appreciated and recognised. Thanks to comments like this one we get motivated to keep up the good work. Rest assured that we will share your comments with all our staff at our next meeting.

Thanks again for sharing your thoughts and we hope this was the first of many great stays with us.

Looking forward to seeing you again in the future,

All your team at Palma Bay Hotel.

  • Ligging1
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten2
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad1
  • Hygiëne1
 

Hoofd gebouw Palma Bay was wel netjes en zag er goed uit, helaas zaten wij in Habana wat een vies dependance was dit! Bij aankomst om 0.30u was de lift kapot, geen bemande receptie trapleuningen die stuk waren en waarvan de spijkers er uit staken vieze banken met zwarte randen bij de receptie. Zelf de koffers naar de derde etage moeten slepen, platen lagen uit het plafond, overal op de trap bekertje met restjes drank. De kamer was vies, schimmel in de douche een douchegordijn met vieze gele vlekken er in een heel oude stoel van nep leer waar het overgrote deel van af was. Kortom een vies hotel waar wij niet wilden blijven we gingen liever naar huis dan in dit hotel onze vakantie vieren. Wat was dit een teleurstelling! Weet best dat het meubilair soms wat oud kan zijn prima maar het kan wel schoon en netjes zijn en dat was in dit hotel beslist niet het geval. Veel geluidsoverlast van jongeren gehorige kamers! Hotel ligt steil omhoog!

The whole team at MLL Hotels., Responsable de Ecommerce, 10-9-2018

Dear Guest,

Firstly, we would like to give our thanks for selecting Palma Bay Hotel for your holidays in Mallorca. Thank you also for the time you have taken to write your review of your stay in our hotel. For us, it is extremely important to know our client’s opinions and learn and improve each day with their evaluations.

We would like to express our regret on knowing that we could not meet your expectations. We would like to offer you our deepest apologies for the lack of appropriate cleaning in your room. Of course, this is not a normal occurrence and it does not comply with our cleaning standards, so we will take all of the measures necessary to ensure that this does not happen again.

We are truly sorry that your vacation at our hotel ended up not being what you desired it to be. We hope that should you ever decide to visit this part of Mallorca again, you will allow us to host you.

Sincerest wishes,

The whole team at MLL Hotels.

6

Het was goed

Vrints
29-8-2018
  • Ligging6
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten4
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad4
  • Hygiëne5
 

De jeep safari was de moeite,

Op zich goed hotel....

Enkel slechte bedden en luide buren, eten wat eentonig, te weinig ligbedden aan het zwembad. Weinig avond animatie...

The whole team at Palma Bay Club Resort., Responsable de Ecommerce, 18-9-2018

Dear Guest,

Firstly, we would like to give our thanks for selecting Palma Bay Hotel for your holidays in Mallorca. Thank you also for the time you have taken to write your review of your stay in our hotel. For us, it is extremely important to know our client’s opinions and learn and improve each day with their evaluations.

We are deeply sorry that during your stay some component of our establishment has not been comfortable. What a pity that you did not share your impressions with our team during your stay, given that they have the necessary training and the right training to look for solutions and always, depending on our availability, offer the necessary resources to improve the experiences of our guests.

We are truly sorry that your vacation at our hotel ended up not being what you desired it to be. We hope that should you ever decide to visit this part of Mallorca again, you will allow us to host you.

Sincerest wishes,

The whole team at Palma Bay.


Advertentie
2

Nooit meer

Mevr Roeland
27-8-2018
  • Ligging3
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten1
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad1
  • Hygiëne1
 

Eens maar nooit meer! Kamer bijgebouw was vies, oud en zat vol met zuipende jongeren, waardoor wij geen oog dicht gedaan hebben. Bierblikjes en sigaretten peuken werden op ons balkon gegooid. Stoelen werden van het balkon gejat. Eten in de ongezellige kelder was slecht (lauw, taai en niet vers) Wij hadden het idee dat het de overblijfselen waren van de andere reataurants. Gebakken eieren werden bijgevuld vanuit een bak onder het buffet en met de broodjes kon je de ramen mee ingooien. Er waren te weinig ligbedden en stoelen aanwezig. Er dreven haren in het zwembad en ook hier was er erg veel lawaai, doordat de jongeren de muziekboxen voluit hadden staan. Kortom het was te vies en slecht voor woorden. Ben echt blij dat wij hier maar 4 dagen verbleven. Klantvriendelijkheid is hier echt ver te zoeken. Zwembaden zijn tot 22 uur open, maar om 17 uur gaat de bar dicht en word je letterlijk weggekeken. Enige goede is het oriental restaurant.

The whole team at MLL Hotels., Responsable de Ecommerce, 10-9-2018

Dear Guest,

Firstly, we would like to give our thanks for selecting Palma Bay Hotel for your holidays in Mallorca. Thank you also for the time you have taken to write your review of your stay in our hotel. For us, it is extremely important to know our client’s opinions and learn and improve each day with their evaluations.

Let us tell you that your comments about our food have surprised us; it is not usual to receive this type of comment in our hotel. In any case, we want you to know that we take note of your observation and we will discuss the subject with our kitchen team. Any contribution from our customers is a valuable opportunity to improve our service.

We would like to express our regret on knowing that we could not meet your expectations. We would like to offer you our deepest apologies for the lack of appropriate cleaning in the… Of course, this is not a normal occurrence and it does not comply with our cleaning standards, so we will take all of the measures necessary to ensure that this does not happen again.

We are truly sorry that your vacation at our hotel ended up not being what you desired it to be. We hope that should you ever decide to visit this part of Mallorca again, you will allow us to host you.

Sincerest wishes,

The whole team at MLL Hotels.

7

Te doen maar eenmalig!

Posthouwer
25-8-2018
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad5
  • Hygiëne7
 

Grootschalig complex met plus en minpunten.

Wij verbleven in het hotel Copacabana en dit hotel is veruit het beste op dit complex. Mooie kamers en goed en gevarieerd eten. We waren All-Inclusive en ik vond het een nadeel dat alles in plastic bekertjes werd geserveerd, voor de rest was er keus zat in de AI-formule. Bij de andere hotels op het complex is het eten een stuk minder en zijn de kamers soms erg slecht en vies.

Er zijn 4 zwembaden die in het hoogseizoen ook erg druk zijn waardoor de bedjes niet aan te slepen zijn en dus vol.

Er zijn meerdere bars maar helaas sluiten sommige vroeg waardoor iedereen 's avonds bij de "main" bar word neergezet, gevolg, veel te druk en geen zitplaatsen. Ook staat hier een podium maar daar word niets mee gedaan. Animatie is in Habana en hier is het veel te heet om naar de animatie te gaan. Al met al redelijk maar sommige dingen kunnen veel beter. We hebben betere All-Inclusives gekend :-)

The whole team at MLL Hotels., Responsable de Ecommerce, 10-9-2018

Dear guest,

We would like to thank you for the time you have taken in leaving us this amazing and fabulously detailed review of your recent week's stay at our Palma Bay hotel. We’re delighted to see that you have had a wonderful time with us and we’re so grateful for all the marvellous words towards our hotel.

In reference to your positive evaluation about our rooms, we are glad to know that they were of your pleasure. They are equipped with the ideal facilities and services to turn the stay of our visitors into a pleasant place with the necessary comfort to enjoy during the holidays.

We are delighted to read that you have liked our resort and that you have enjoyed our 4 swimming pool areas. It is a pleasure to be able to dive into the refreshing water and to be able to enjoy the pleasant Mallorcan summer.

We hope you had a safe and pleasant journey home and look forward to your next visit. Don't leave it too long!

Our very best wishes,

Your team at MLL Hotels

7

Prima drie sterren resort.

FJ
18-8-2018
  • Ligging8
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten6
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad7
  • Hygiëne7
 

Resort heeft vier zwembaden en wordt goed schoongehouden. Eten is middelmatig maar goed te doen. En ja er is veel jeugd en alles gaat stipt op tijd. Maar wij hebben ons met jonge kinderen daar niet aan geërgerd. Ligging tot strand en openbaar vervoer is heel goed. Met openbaar vervoer is alles goed en goedkoop te bereizen en ben je het zwembad zat het mooie strand is zoals gezegd vlakbij. Verwacht niet te veel van animatie maar voor de kids was de minidisco en af en toe kidsclub heel erg leuk. Tip doe een dagje Palma of een park, hierbij kun je Palma Aquarium overslaan in hoogseizoen (te druk, te duur). Maar voor zowel ouderen, gezinnen als jongeren is dit grote resort een prima budgetvakantie. Echter ben je met een gezin neem dan wel superior kamer(s) want daar is het redelijk rustig, aangezien de kamers in het resort gehorig zijn zul je in andere delen van hotel minder van je nachtrust kunnen genieten. Receptie is erg behulpzaam!

The whole team at MLL Hotels, Responsable de Ecommerce, 10-9-2018

Dear guest,

Thank you for your wonderful words and for the time you’ve spent on sharing this detailed review about your recent experience with us. We are truly thankful for your direct and positive review.

We want to thank you for highlighting our location, a few meters from the Playa de Palma beach. This is a very lively area with plenty of cafes, restaurants, entertainment and shops. In addition, the beach of fine sand and crystal clear waters, it’s just a 5 minutes’ walk from our hotel.

We hope you had a safe and pleasant journey home and look forward to your next visit. Don't leave it too long!

Our very best wishes,

Your team at MLL Hotels

3

Nog te duur voor wat het is

Anna
11-8-2018
  • Ligging7
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten1
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad3
  • Hygiëne1
 

Ik en mijn reisgenoten zochten een goedkope last minute om mallorca te leren kennen.Wij zaten in de "luxe" kamer in het gebouw Copacabana.

Hiervoor betaalden we extra. Een aanrader voor als je niet in een kelder wil eten smorgens en savons

.kamer : Schimmel overal. Schaamharen, vuile pleister aan het matras, slijmerige douche. Wij sliepen met het raam open om niet in een schimmelgeur te moeten slapen. Airco ging goed.

Aan de zwembaden wordt je als vrouw steeds vulgair aangesproken, aangeraakt, bekeken als een stuk object voor de dronken jongeren vanaf 12 uur smiddags.

Dan het eten, brood zo droog om aan je boerderijdieren te geven. Vlees is rauw, ik had beestjes in mijn groenten, bestek plakt. All in drank trekt op niets. Wel merken zoals coca cola, Fanta,...

Wij hebben beiden moeten overgeven en diaree gehad van het eten de eerste avond. De toilet was hierdoor vuil. Na een week hebben we ze zelf dan maar gepoetst.

Personeel bekijkt je vies ondanks wij ons steeds rustig en deftig hielden.

Wij hebben ondanks de all in formule bijna altijd in El arenal gegeten. Veel plekken om lekker te eten

Your team at MLL Hotels., Responsable de Ecommerce, 14-8-2018

Dear guest,

First of all, thank you so much for choosing our Palma Bay Hotel as your vacation destination on Mallorca. We very much appreciate the time you took to review your experience with us.

We are sorry that during your stay some element of our facilities has not been comfortable. What a pity that you did not share your impressions on site with our team, given that they are trained to look for solutions and always, within our availability, offer resources to improve the experiences of our clients.

Your comments on the dinner we serve at Palma Bay Club Resort have surprised us, given that they are rare. However, any assessment by the client is a valuable contribution to our quality control and helps us improve our services.

I am greatly disappointed about the fact that our staff did not show you the kind of hospitality we usually offer to all of our guests. Please do accept my apologies on behalf of the entire team. You can rest assured that we will address this in our next staff meeting in oder to guarantee outstanding hospitality experiences for all of our future guests.

We are very sorry you could not enjoy your vacation with us to the fullest.

Sending kind regards,

your team at MLL Hotels.


We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet:

1
Corendon
Corendon
2
Lavida Travel
Lavida Travel
3
TUI
TUI
5
Suntip
Suntip
6
BeachCheck
BeachCheck
7
Soladore
Soladore
8
Preisdaler
Preisdaler
9
Booking.com
Booking.com
10
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
Bekijk alle aanbieders

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie