Hotel Palma Bay Club

• Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer

Mroh
19-7-2018

Wij zouden het hotel zeker niet aanbevelen! De eerste twee nachten hebben we in het ''jongerenhotel'' geslapen. Dit is een accommodatie die totaal niet aan de veiligheidseisen voldoet, vies is en extreem gehorig. In het restaurant hebben we meerdere malen extreem dronken jongeren naast ons gehad die het eten niet konden binnenhouden. De receptie vond dat we ons niet moesten aanstellen. De badkamer zat vol schimmel, een kuil in je bed en de stoelen vielen van ellende uit elkaar. Wat relaxte paar dagen moesten zijn werden zeer ongelukkige dagen!

Onze stapvakantie was top!

Luuk
14-7-2018

Ligging is ideaal, zwembaden zijn top en alles is netjes schoon. Voor mij viel het eten een beetje tegen, maar mijn vrienden vonden het allemaal wel ruimvoldoende. Hou er wel rekening mee dat het hotel in el arenal ligt, dit betekend dat er veel jongeren rondlopen die op een stapvakantie zijn. Als laatste is het fijn dat er een Nederlandstalige werknemer aanwezig is waar je altijd terecht kunt. Als je een vraag hebt, vraag dan naar patric en hij kan je helpen.

Prima

Collin
14-7-2018

Prima hotel, kamers zijn goed. Eten is niet slecht maar ook niet denderend. Goede ligging, wel raad ik aan om de superior kamer te boeken gezien je dan in het goede gebouw zit(copacabana). Als er iets is kan je altijd terecht bij de Nederlands sprekende Patrick Lamin.

“Te doen”

3. Dichtbij een supermarkt

4. Dichtbij de strip en strand

Niet goed:

1. er werd niet goed schoon gemaakt

2. Eten is heel gering en lauw

3. Personeel arrogant/niet-klantvriendelijk

4. Geluisd overlast van schreeuwende Duitsers.

5. Oudbollige kamers.

6. Schoonmakers heel aardig maar kunnen geen Engels.

Goed bevallen. Zeker voor herhaling vatvaar.

Familie Snellen
9-6-2018

Een mooi hotel met super personeel. Erg vriendelijk en goed met kinderen. ( bijna ) elke dag miniclub (entertainment kids ) en mini disco. Onze kleine man vond het geweldig! Als ouders geen entertainment in de avond meegekregen ivm slapen zl. Eten was goed, varierend en lekker. Helaas waren we 2 weken te vroeg in het seizoen, waardoor het hotel wel vol zat, maar het personeel nog niet volledig werkte. Dit zorgde voor weinig open bars en dus lange wachttijden. Zwemmen was goed, werd goed in de gaten gehouden (sos surviance ) en ook goed schoongehouden. Het buitensanitair ( en sommige binnen ) is wel nodig toe aan renovatie.

met partner, zoon, schoondochter en kleinzoon van bijna 2 jaar hier geweest van 27 mei t/m 5 juni. wij hebben een uitstekende vakantie gehad. mooie ligging hotel (dichtbij boulevard, winkeltjes en strand).

met 4 verschillende zwembaden (in of uit de zon) is het goed toeven en genoeg bedjes om op te liggen. alles word goed schoongehouden buiten maar ook op de kamers.

vriendelijk personeel, volop keuze maaltijden etc.

jammer dat er overdag maar 1 bar open is en al vroeg sluit.

enige minpunt zijn de vele drinkende, herriemakende jongeren (weten niet van ophouden) maar later in de week is hier door de beveiliging (altijd aanwezig) extra op gelet.

wij komen hier zeker nog een keer terug.

cathy
3-6-2018

Groot complex met diverse zwembaden vlakbij het strand. Wij verbleven in de superior kamers. Deze zijn mooi ingericht, badkamer voorzien van stortdouche en douchewand. föhn ook aanwezig. Bij deze kamers eet je in het gebouw waar de kamers liggen. Klein restaurant in buffetvorm goed verzorgd zowel ontbijt als diner. Voldoende keus voor iedereen. Lunch was bij ons in een ander gebouw , drukker maar nog steeds goed verzorgd. Erg aardig personeel Antonio (spreekt wat nederlands) en Patrick (spreekt nederlands is vlaming) beiden erg behulpzaam. Een complex waar zowel ouderen, jonge gezinnen als jeugd verblijven.

we komen zeker een keer terug .

tamara
20-5-2018

ik en mijn kinderen 6 en 15 hebben een fantastische vakantie gehad ! super netjes en schone hotels . het eten was prima !

5 minuten lopen en je bent op het strand en het stadje . wij zaten in hawai en daar geen enkel last gehad van jongeren !

en animatie was Fantastisch heb heel wat campings en animatie teams gezien maar nog nooit zo.iemand als lisa !

wat is dat een geweldige meid ! wat een intresse en liefde voor de kinderen en wat een ongelofelijke energie . zij heeft er echt voor gezorgd dat mijn jongste de tijd van dr leven heeft gehad . kamers zijn klein maar hebben alles wat je nodig hebt .

Geweldig

Marije
16-5-2018

Super hotel. De ligging is perfect op 5 min lopen naar het strand. Het eten is perfect, wel zou ik aanraden om in het gebouw Cobacabana te verblijven of in een Villa. In de grotere gebouwen meer last van overlast. Ook heb je bij het ontbijt van de Villa en Cobacabana luxer eten. Personeel is zeer vriendelijk en de roomservice kon ook echt niet beter. Wel erg jammer dat uitgerekend toen wij arriveerden het zwembad naast onze Villa gerenoveerd werd. Top vakantie gehad!

Top hotel

Rudi
12-5-2018

Ligging kort bij het uitgaanscentrum, bij de promenade en strand.

Lekkere en uitgebreide buffetten.

Manager Patrick Lamin is nederlandstalig en staat de gasten steeds bij. Heel behulpzaam bij eventuele problemen.

María, Responsable de Ecommerce, 16-5-2018

Dear Guest,

first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.

Thank you for staying at our Hotel on your recent trip to Majorca, and for taking the time to share your kind review with us.

We have many ways of pampering our guests; one is our helpful staff. I will share your comments with the rest of the team, they are very passionate about service and the guests whom they have the privilege to serve.

Kind regards, Palma Bay Club Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palma Bay Club scoort een 6.26 uit 10 op basis van 754 reviews.