Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel Palma Bay Club
Advertentie

Hotel Palma Bay Club

4.3Onvoldoende

Score uit 813 reviews

Spanje, Mallorca, El Arenal



Overzicht

4.3Onvoldoende

Score uit 813 reviews

  • 5.7Ligging
  • 3.6Service
  • 3.6Prijs/kwaliteit
  • 3.5Eten
  • 4.2Kamers
  • 5.4Zwembad
  • 4.4Hygiëne
  • 4.2Kindvriendelijk

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet:

1
Bebsy
Bebsy
2
Booking.com
Booking.com
3
trivago
trivago
4
Vakanties.nl
Vakanties.nl
5
Travel store
Travel store

Hotel info

  • Airco
  • Animatie
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Palma Bay Club Resort op Mallorca ligt vlakbij het strand. Kom hier niet als je op zoek bent naar rust of hoge kwaliteit want dit hotel is gericht op een jongere doelgroep. De faciliteiten zijn minimaal maar het personeel probeert alles op te lossen. Het strand is vlakbij en een aanrader is een jeep-safari.


Reviews

813 reviews over Hotel Palma Bay Club

Review schrijven

Beoordelingen

295
173
145
136

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 2019
    8Steven30-10-2019

    Perfect voor een jongeren/zuipvakantie.

    Midden in het hoogseizoen zijn wij met een vriendengroep van 8 man in palmabay terecht gekomen. Wij zaten in een naast gelegen gebouw en hadden daar 3 kamers. 1 van onze kamers had geen balkon maar dit werd keurig opgelost door de receptie.

    Het personeel doet allemaal hun best en zijn bijna altijd vriendelijk. (zolang je zelf maar niet loopt te rotzooien). Doe gewoon vriendelijk, zeg een keer goedemorgen en alstublieft en dankkwel. Dan helpen ze je graag.

    Eten was niet super maar af en toe een beetje patat met stukje pizza is prima om te eten, drinken stond een langere rij voor maar overdag viel deze reuze mee, tip eet eens een lekker broodje bij Toni is echt prima te doen en niet duur.

    Misschien zijn de meeste recensies wel terecht, ik zou hier zelf later ook niet met mijn gezin heen gaan. Maar toch wat verwacht je, voor €700,- zit je op loopafstand van de discotheken + megapark in el Erenal niet de kindvriendelijkste plek.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 8Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 6Kamers
    • 7Zwembad
    • 7Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 03-11-2019

    Dear Steven, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We are pleased to read that you found our staff friendly - all the teams consistently strive to provide the highest standards so they will be very happy with your comments. We are very satisfied with your comment about our gastronomic offer. Our chefs, every day, put all their effort into pampering our guests with new culinary options. Once again, thank you for your visit; we hope that you had a pleasant journey back home and we look forward to welcoming you again at your earliest convenience. Warmest Regards, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met vrienden in augustus 2019

  • 1E23-10-2019

    NOOIT boeken na september!

    Alles wat je in de reviews leest klopt!Lange wachtrijen bij de receptie, onveilige kamers, chaos in de eetzaal, na 1 oktober wordt bijna alles gesloten, het is dan naseizoen, terwijl het hele complex nog vol is. Geen animatie, geen snackbar, slechts 1 restaurant open met bewaking, 1 buitenbar open met veel herrie. Wij moesten 2 maal naar een andere kamer. De eerste keer vanwege geluidsoverlast boven de bar, tweede keer omdat de stoppenkast kapot was en herrie maakte, maar niet meer gerepareerd kon worden (s avonds waren er wel weer nieuwe gasten in...) tot 2 keer toe stond onze kamerdeur open toen we terug kwamen... Geen plek in de eetzaal, met je handen moeten eten omdat er geen bestek was. Half uur in de rij voor het koffieapparaat staan en als je aan de beurt was waren de bonen op....in 1 woord HORROR! De manager hierop aangesproken evenals de reisleiding. Het enige positieve van deze vakantie was het geweldig mooie weer!

    Rapporteren
    • 3Ligging
    • 1Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 1Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 1Zwembad
    • 1Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 30-10-2019

    Dear guest, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We hope you have enjoyed our wonderful location; The Arenal (Playa de Palma) beach is a lively area with plenty of cafes, restaurants, entertainment venues and shops. In addition, the beach of fine sand and crystal clear waters is just a 5 minutes’ walk from our hotel. We are sorry to know that the noise that you experienced promptly prevented your correct rest during your stay at our hotel. In these cases we ask our guests to approach us at the moment of the incident, to be able to give a solution in the shortest time possible, in situ, depending on the level of occupation we could have offered another room more in line with your needs, since we have different buildings of rooms with different locations and different orientations. Again, we apologize that we fell a little short of your expectations and very much hope you will honor us with another opportunity to serve you and your family better in the not too distant future.Yours Sincerely, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met partner in oktober 2019

  • 1Horry en marielle11-10-2019

    Nooit meer

    Wil je vakantie hebben, boek dan zeker dit hotel NIET.Bij aankomst hebben we 2 uur staan aanschuiven aan de receptie, 1 personeelslid achter de blie, dan mag je naar je kamer, een piepklein, smerig, stinkende kamer in een bijgebouw sahara.Upgrade gedaan naar het acapulco gebouw, kamers beter en groter. Wel moeten bij betalen 10 euro pp/ dag.op ons volledig verblijf is deze kamer NIET 1 X gepoetst geweest.enkel vuilbak handdoeken en bed opmaken.bij de bar mag je 2 glaasjes drinken halen, niet meer, daarna terug in de rij aanschuiven, het animatieteam loopt er rond maar doet geen enkele. Activiteit of show, het eten is lauw, zouterig. Borden en bestek, hangen meermaals nog vol resten van de vorige etmaal. De generale staf weerlegt alles tot het een mooie stad is met veel cafees en restaurants, maar geeft geen antwoord op de klachten. Kort weg gezegt, ze hebben de venten binnen en trek verder je plan. Suggestie : blijf hier weg....

    Rapporteren
    • 1Ligging
    • 1Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 3Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 1Zwembad
    • 1Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 16-10-2019

    Dear Horry, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We hope you have enjoyed our fantastic location; The Arenal (Playa de Palma) beach is a lively area with plenty of cafes, restaurants, entertainment venues and shops. In addition, the beach of fine sand and crystal clear waters is just a 5 minutes’ walk from our hotel. In reference to the inconvenience you comment about the cleaning, we want to convey our surprise and our regret to this unusual situation. Our cleaning crew must comply with a meticulous protocol. It would have been very useful if during your stay, you would have communicated this to our reception staff which would have given you an on-site solution as soon as possible. In reference to the animation service, we have a team that strives to try to get all our customers to enjoy, that's why we are sorry that this time it was not to your liking. We take note of your comment which we will transfer to our colleagues. Again, we apologize that we fell a little short of your expectations and very much hope you will honor us with another opportunity to serve you and your family better in the not too distant future. Yours Sincerely, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met partner in oktober 2019


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet:

    1
    Bebsy
    Bebsy
    2
    Booking.com
    Booking.com
    3
    trivago
    trivago
    4
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    5
    Travel store
    Travel store

  • 6L Kuijkhoven-Wickel07-10-2019

    Hier trap ik nooit meer in, hoop ik ;-)

    Laat je niet in Sahara stoppen. We kregen een piepkleine primitieve kamer 2 straten verderop zonder balkon. Met uitzicht op een blinde muur in een vervuilde steeg. Voor de laatste 3 nachten heb ik om een upgrade verzocht heb 80 euro bijbetaald. Over de upgradekamer alle lof. Groetjes Leony

    Rapporteren
    • 5Ligging
    • 5Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 5Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 6Zwembad
    • 6Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 09-10-2019

    Dear guest, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. Regarding your mention on our rooms, we are pleased to know that you have found the comfort and calmness that you wanted. Once again, thank you for your visit; we hope that you had a pleasant journey back home and we look forward to welcoming you again at your earliest convenience. Warmest Regards, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met partner in september 2019

    Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4E. K28-09-2019

    Nooooooooit meer

    Je moet bereid zijn om na aankomst 2 straten met je koffers naar een achterbuurt te lopen, om daar vervolgens je kamer en badkamer te kunnen bewonderen waar elke vorm van comfort ontbreekt. Oa. Dat in de badkamer een rioollucht hangt zodat je ‘s nachts denkt dat je in een rioolzuivering slaapt. Ik was ook genoodzaakt om overdwars op het toilet te gaan zitten,omdat de muur te dicht op de toiletstond. Ook geen föhn en stukken uit de tegelwand in de doucheruimte ,tot zover de badkamer. De slaapkamer: televisie die allen rood licht gaf, geen spiegel om je op te maken. ‘ S nachts tussen 3 en 6 uur wordt je wakker gehouden door groepen bezopen Duitsers die hun avond doorgebracht hebben bij de Bierkonig. Als je hierover klaagt bij de receptie, doen ze net of het een gunst is dat ze je kamer willen opgraden tegen betaling van €10 pp. Per nacht zodoende beuren ze weer €20 per dag meer voor een “ fatsonlijke,, kamer waar wel een kapotte föhn is

    Rapporteren
    • 3Ligging
    • 4Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 1Kamers
    • 6Kindvriendelijk
    • 7Zwembad
    • 7Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 30-09-2019

    Dear guest, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We hope you have enjoyed our wonderful location; The Arenal (Playa de Palma) beach is a lively area with plenty of cafes, restaurants, entertainment venues and shops. In addition, the beach of fine sand and crystal clear waters is just a 5 minutes’ walk from our hotel. If you visit us again, we would appreciate that during your stay you send us all your concerns. Our hotel has rooms of different sizes and characteristics. Whenever possible, we try to distribute our clients according to their preferences. Because there is nothing more satisfying for us, that our guests have a comfortable and pleasant vacation. We are sorry to know that the noise that you experienced promptly prevented your correct rest during your stay at our hotel. In these cases we ask our guests to approach us at the moment of the incident, to be able to give a solution in the shortest time possible, in situ, depending on the level of occupation we could have offered another room more in line with your needs, since we have different buildings of rooms with different locations and different orientations. Again, we thank you for your effort in writing and sharing this review and hope you will consider our hotel in your future holiday plans. Yours Sincerely, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met partner in september 2019

  • 4Esther22-09-2019

    Nooit meer!

    Zeer onveilig hotel!!! Wij zijn twee twintigers. Tijdens een bepaalde nacht werd er langdurig door een man op onze kamerdeur geklopt. Wij deden niet open maar beleefden wel de schrik van ons leven. We belden de receptie op en ze gingen security sturen, echter geen security gezien! Nadien droop gure man af en zijn we naar receptie gegaan en we vroegen om een andere kamer te hebben. Receptioniste was uiterst onbehulpzaam! Dit hotel waarborgt geen veiligheid. We zouden er nooit meer naartoe gaan! WiFi is ook betalend! Kamer stonk!

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 3Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 3Kamers
    • 5Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 3Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 25-09-2019

    Dear Esther, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We hope you have enjoyed our wonderful location; The Arenal (Playa de Palma) beach is a lively area with plenty of cafes, restaurants, entertainment venues and shops. In addition, the beach of fine sand and crystal clear waters is just a 5 minutes’ walk from our hotel. Regarding the incident you have commented we are very sorry and will take note of it. Naturally I am terribly disappointed that our staff members did not show case the usual level of hospitality which we pride ourselves on and I have shared your feedback with the entire team at the hotel. Please be assured that this is not a usual occurrence at the hotel and I do hope that we have the chance to welcome you back to the hotel in the future. If you are returning to the hotel please contact me directly so that I can personally oversee your stay with us. Again, we thank you for your effort in writing and sharing this review and hope you will consider our hotel in your future holiday plans. Yours Sincerely, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met vrienden in september 2019


  • Advertentie
  • 7S. Borgers19-09-2019

    Best goed.

    Al 3x geweest. Dit jaar wel mindere kwaliteit. Lange wachttijden v inchecken. Slecht bed. Werd opgelost maar duurde wel paar dagen. Personeel spreekt slecht Engels dus communicatie is lastig. Personeel op Receptie niet erg vriendelijk. De schoonmaaksters wel! Hoofdgebouw ligt stuk hoger dan rest van complex dus lastig v mensen die moeilijk ter been zijn. Eten is best goed. Genoeg te kiezen. Altijd wel iets lekkers. Niet alleen in de eetzalen, maar ook rond het zwembad (snacks,pizza). Eetzaal soms erg druk en warm. Groot complex veel mogelijkheden (ligbedden, groot terras, 24uurs-winkeltje, genoeg zwembaden). Bestaat uit meerdere gebouwen die niet heel dicht bij het hoofdgebouw liggen. Niet alle gebouwen even mooi. Airco prima in orde. Echt super koel in de kamers. Soms avondprogramma, niet bijzonder. Complex ligt 15 min lopen vanaf het strand langs veel hellende wegen, dus is wel een stevige wandeling, zeker als het zo warm is.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 4Service
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 7Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 7Zwembad
    • 6Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 25-09-2019

    Dear guest, Thank you so much for your review. We apologise for not answering in Dutch but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily. Our gastronomic offer is one of our flagships and we are proud of the skill and taste of our chefs, whose goal is to fully satisfy our guests with their culinary variety. We are pleased to know that the assigned room met your expectations. Our rooms have been designed in a functional way to offer our clients what they need during their stay. Naturally I am terribly disappointed that our staff members did not show case the usual level of hospitality which we pride ourselves on and I have shared your feedback with the entire team at the hotel. Please be assured that this is not a usual occurrence at the hotel and I do hope that we have the chance to welcome you back to the hotel in the future. If you are returning to the hotel please contact me directly so that I can personally oversee your stay with us. Once again, thank you for your visit; we hope that you had a pleasant journey back home and we look forward to welcoming you again at your earliest convenience. Warmest Regards, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met partner in juli 2019

    Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2Sandra Steijger31-08-2019

    Nooit maar dan ook nooit meer!

    Wat een waardeloos hotel, kamers zeer matig, eten slecht en iedere dag hetzelfde. Eerst werden we in Acapulco gezet, vieze kamer, airco kapot. Deur balkon kon niet op slot. Eten moest je in een kelder zonder ramen. Geklaagd, werd niks mee gedaan, volgende dag weer geklaagd en geist dat we een andere kamer kregen. Mijn mazzel is dat ik vloeiend spaans spreek. Uiteindelijk na heel veel discuseren toch overgeplaatst naar Copacabana, kamer beter, maar het eten nog steeds niet in de buurt van ok. Zwembaden moest je vroeg voor zijn want bedjes worden de hele dag gereserveerd. Zeer zeer veel dronken tieners. Alle frisdrank smaakte naar chloor. Ik heb een top vakantie gehad, maar dat was meer omdat we alleen sliepen in het hotel, eten en zwemmen deden we buiten het Hotel

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 2Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 2Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 2Zwembad
    • 2Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 03-09-2019

    Dear Sandra, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We hope that our wonderful location has made you have a good time. If you visit us again, we would appreciate that during your stay you send us all your concerns. Our hotel has rooms of different sizes and characteristics. Whenever possible, we try to distribute our clients according to their preferences. Because there is nothing more satisfying for us, that our guests have a comfortable and pleasant vacation. Our gastronomic offer is one of our flagships and we are proud of the skill and taste of our chefs, whose goal is to fully satisfy our guests with their culinary variety. It is true that we have to adjust our offer to the competitive proposal of our hotel and we are sorry if this aspect has not been of your complete pleasure. Again, we apologize that we fell a little short of your expectations and very much hope you will honor us with another opportunity to serve you and your family better in the not too distant future. Yours Sincerely, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

  • 3Maud28-08-2019

    Nooit meer

    We wisten dat we een goedkope reis hadden geboekt, maar wel met een redelijke waardering op de site van touroperator. We wisten dan ook dat het geen luxe verblijf zou zijn, maar de hygiëne van dit hotel is in alle opzichten ver te zoeken.

    De kamer (we sliepen in Rio) zat vol schimmel, de badkamer was nog erger. De geur kwam je al tegemoet als je de deur opende. Geen pretje om hier te moeten slapen.

    Ook het eten was ver onder de maat. De buffetten ontzettend smering (zelf daar zat schimmel op), vieze roosters en vlekken in het plafond en op de muren. Het eten was koud of op.

    Het complex is gigantisch groot en daardoor slaap je, als je een standaard kamer boekt, niet op het resort maar een locatie daarbuiten. Het is een prima plek als je als jongere op feestvakantie gaat (wij zijn zelf 30), maar zelfs dan is de hygiëne echt verschrikkelijk.

    Absoluut geen aanrader, zelfs voor dat geld!!!

    Rapporteren
    • 5Ligging
    • 4Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 2Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 5Zwembad
    • 1Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 01-09-2019

    Dear Maud, Thank you for having chosen our hotel for your recent holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay with us. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease. We hope you have enjoyed our wonderful location; The Arenal (Playa de Palma) beach is a lively area with plenty of cafes, restaurants, entertainment venues and shops. In addition, the beach of fine sand and crystal clear waters is just a 5 minutes’ walk from our hotel. In reference to the inconvenience you comment about the cleaning, we want to convey our surprise and our regret to this unusual situation. Our cleaning crew must comply with a meticulous protocol. It would have been very useful if during your stay, you would have communicated this to our reception staff which would have given you an on-site solution as soon as possible. Most of our customers are very satisfied with our food service, so we must confess that your comment draws our attention. One of our strengths is the variety we have: We include a large buffet, as well as a grill, a pizza shop in high season and an oriental restaurant for all those who love exotic flavors. Again, we apologize that we fell a little short of your expectations and very much hope you will honor us with another opportunity to serve you and your family better in the not too distant future. Yours Sincerely, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met partner in augustus 2019

  • 2Janine07-08-2019

    Ergste vakantie ooit. NOOIT MEER

    Bij aankomst al drama met de kamers, de ene groep had een hele chille kamer en wij zaten opgesloten in een hokje zonder balkon en een douche waar je nauwelijks in kon staan. Na 2 dagen zeuren kregen we een nieuwe kamer waarvoor we 180 euro bij moesten betalen, belachelijk maar wij wouden vakantie. Uiteindelijk een balkon erbij maar geen stoelen. Weer vragen bij de receptie en ze zouden het meteen regelen. Niks helemaal niks kregen we. Ik ben elke dag wezen vragen om stoelen maar we hebben nooit iets gekregen. Airco was slecht in de kamer, mega heet en krap. Het eten was vreselijk we hebben elke dag buiten het hotel gegeten. Koud, niet gaar en elke dag hetzelfde. De mensen van de receptie zijn verschrikkelijk en kunnen niks voor je betekenen. Zwembaden waren chill maar je werd om een bepaalde tijd al weer weggestuurd omdat ze “dicht” gingen. En dat noemen ze “relaxen” . Ik heb nog nooit zo’n vreselijk hotel/appartement meegemaakt als dit

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 1Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 1Kamers
    • 1Kindvriendelijk
    • 5Zwembad
    • 1Hygiëne

    Palma Bay, Responsable de Ecommerce, 13-08-2019

    Dear Janine, First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We would like to highlight our fantastic location; The Arenal (Playa de Palma) beach is a lively area with plenty of cafes, restaurants, entertainment venues and shops. In addition, the beach of fine sand and crystal clear waters is just a 5 minutes’ walk from our hotel. Most of our customers are very satisfied with our food service, so we must confess that your comment draws our attention. One of our strengths is the variety we have: We include a large buffet, as well as a grill, a pizza shop in high season and an oriental restaurant for all those who love exotic flavors. Naturally I am terribly disappointed that our staff members did not show case the usual level of hospitality which we pride ourselves on and I have shared your feedback with the entire team at the hotel. Please be assured that this is not a usual occurrence at the hotel and I do hope that we have the chance to welcome you back to the hotel in the future. If you are returning to the hotel please contact me directly so that I can personally oversee your stay with us. Again, we apologize that we fell a little short of your expectations and very much hope you will honor us with another opportunity to serve you and your family better in the not too distant future. Yours Sincerely, All the team at MLL Hotels.

    Gereisd met vrienden in augustus 2019


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet:

1
Bebsy
Bebsy
2
Booking.com
Booking.com
3
trivago
trivago
4
Vakanties.nl
Vakanties.nl
5
Travel store
Travel store

Hotel Palma Bay Club info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren3
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Palma Bay Club voor je op een rij gezet:

1
Bebsy
Bebsy
2
Booking.com
Booking.com
3
trivago
trivago
4
Vakanties.nl
Vakanties.nl
5
Travel store
Travel store

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • LiftAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Wellness

  • SaunaAanwezig

Activiteiten

  • TennisbaanAanwezig

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie