Reviews over Cala Blava

WAUW!

Danielle Esseling,
    6-10-2014

We loved our stay in this beautiful villa! We felt immediately at home. The owners were so kind to show us the entire house when we arrived to early. We will definately return some time when we have the opportunity. The ambiance was so cosy and the facilities where fantastic as well as the view.......stunning!

Leuke rustige plek, mooi uitzicht, goede prijs

Holtrigter,
    14-9-2011

Hotel Montemar is mooi rustig gelegen in Portals Nous op loopafstand van een leuk klein strandje en dicht bij Palma de Mallorca. Het hotel ziet er netjes uit en de kamers zijn iets gedateerd maar daar is de prijs dan ook naar.

Voor het ontbijt kun je beter naar het centrum van het plaatsje gaan, tenzij je van een Engels ontbijt houdt voor € 5,- p.p. Het hotel heeft een ooi klein zwembad en de kamers aan de voorzijde een mooi uitzicht over het zwembad, de plaats en de baai van Palma de Mallorca.

Een prima uitval basis voor een redelijke prijs.

geweldig!

johan,
    25-8-2011

een aanrader voor iedereen die met een groot gezelschap reist. keurig onderhouden villa in een sjieke buurt. Huis staat tegenover het huis van de beroemde tennisser Carlos Moya.

Zeker voor jeugd goed te doen.

Rico,
    18-8-2009

Dit hotel is, zeker in de zomermaanden, domein voor heel veel jongeren. Nederlanders, Duitsers en in mindere mate Italianen. Dit is zker iets waar je rekening mee moet houden. All-inclusive is te doen, niet zo bijzonder, maar goed, het is en blijft 3 sterren. Kamers worden niet goed onderhouden en ook niet heel goed schoongemaakt, maar dat kwam misschien doordat het bij ons een bende was in de kamer (door eigen toedoen). Op het balkon kan je met 2 mensen zitten en 5 man staan. Zwembad is prima.

Wel ligt het hotel op een flinke heuvel. Dit is vooral terug flink zwaar. Daarnaast ligt het op ongeveer 5 minuten lopen van het strand (500 meter ongeveer).

Top!!!!

Inès,
    4-3-2009

Wij zijn vorige zomer naar HM Tropical geweest en we hadden helemaaaal niet te klagen. Ik snap niet waarom iedereen hier zo'n belachelijke reacties schrijven, want naar mening overdreven ze hard!

De ligging was ideaal, het eten, de kamers enz..

Het is zeker waard om nog een keer te gaan!!!!! :-)

Cala Blava scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews