Banyalbufar

Reviews over Banyalbufar

Leuk plaatsje

Kurfa
    27-8-2016

Authentiek,leuk,klein en gezellig plaatsje met leuke restaurantjes. Smalle wegen naar het strand toe. Eenmaal daar valt het strand tegen want er zijn hele grote hoge golven waar men eigenlijk niet in kan zwemmen behalve als de zee heel rustig is. En er is geen zandstrand maar betonblokken waar men op moet liggen/zitten. Weg naar strand is ook helaas niet eenvoudig.

Rust gegarandeerd

De Smedt Astrid
    7-9-2011

Uitstekende bestemming voor mensen die op zoek zijn naar rust en weinig toerisme. Het is aan te raden een huurauto te reserveren want met de bus zijn slechts kleine dorpjes met een minimum aan winkels te bereiken.

Gereisd Met partner in Sun Aug 28 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, klein maar toch van alles wat

Jeroen
    8-8-2008

Prachtig dorpje van waaruit je te voet de bergen in kan trekken of naar idyllische strandjes kan gaan Met de wagen kan je door de centrale ligging de ganse westkant verkennen.

Leuke restaurantjes en bars waar je tot 's avonds laat lekker kan eten en drinken. Winkeltje voorhanden met noodzakelijke zaken.

Gereisd Anders in augustus 2008

Een mooie rustige streek

Linda en Hugo
    27-6-2007

Een mooie rustige streek. Zeer geschikt om te wandelen en te genieten van de stille rustige omgeving, met een klein strand die reeds een inspanning vergt. Er heerst in het dorp een gemoedelijke sfeer. Met een huurauto kan je het hele gebergte verkennen. Wij hebben niets anders dan lof.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

This village is Mallorca in the authentic view, this is is

Joachim Gloerfeld
    13-11-2006

This village is Mallorca in the authentic view, this is nature pure, this is the place for people who needs recreation, rest and activity (if they want climbing, walking, biking with mountain bikes etc.), this is a place for holiday from the best side - wonderful. Please, this is confidential - dont talk about!

Gereisd Met partner in november 2006
Banyalbufar scoort een 9 uit 10, op basis van 11 reviews