vakanties Alcudia / Puerto de Alcudia

Reviews over Alcudia / Puerto de Alcudia

Héérlijk

José,
    1-12-2018

Gemoedelijk, fijn hotel. Netjes. Goede schoonmaak, lekker eten en op een prima locatie

betaalde in 2016 899 euro pp. in 2019 1381 euro

peter,
    8-11-2018

Hotel is niet verkeerd maar prijzen zijn na renovatie exsplosief gestegen. Prijs kwaliteit verhouding gaat nu volledig mank heel jammer.

Heerlijk all-inclusie vakantie !

Marieke,
    8-11-2018

Fijn hotel en mooie, schone, ietwat kleine kamers. Leuke animatie iedere avond. Heel aardig personeel, bediening en schoonmaak. Het eten was gevarieerd en lekker. Sommige gerechten werden ter plekket klaargemaakt. Goede ligging tussen winkeltjes. Oude stad Alcudia snel en makkelijk te bereiken met de bus of ook te belopen (4,5 km). Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad!

voor en nadelen

suzan,
    7-11-2018

Hotel Condesa: prima hotel, erg schoon, en mooie lokatie. Nadelen: extreem gehorig, eten was echt slecht (en we zijn niet kies keurig) mogelijk omdat we er een week voor sluitingstijd waren???

Goed verzorgd hotel met centrale ligging

Fam Tjin,
    2-11-2018

Prima hotel met gunstige ligging in centrum en vlak bij het strand. Hotel ligt aan een drukke weg maar hebben hier geen (geluids)hinder van ondervonden.

De kamers zijn onlangs gerenoveerd, modern ingericht met een mooie strakke badkamer met douchecabine met stort/regendouche. Wij hadden twee 2pers.-kamers geboekt en de één was wel beduidend ruimer dan de ander. Dagelijkse schoonmaak is prima.

Het eten was uitstekend. Altijd voldoende en er werd helemaal tot het einde bijgevuld. Uiteraard dagelijks terugkomende (populaire) standaard gerechten, maar ook iedere avond een ander thema met bijbehorende gerechten zoals bv Amerikaanse avond, Aziatische avond etc. All-in drinken ruime keus, zelfs cocktails, eten tussen maaltijden door larig.

Net zwembad, niet heel groot. In de tuin voldoende (gratis) bedjes en parasols. Handdoekenservice tegen geringe betaling. Enthousiaste animatie maar avondprogramma eenzijdig. Al met al zeker een aanrader!

Alcudia / Puerto de Alcudia scoort een 8,5 uit 10, op basis van 469 reviews