Alcudia / Puerto de Alcudia

We hebben een aantal aanbieders voor Alcudia / Puerto de Alcudia voor je op een rij gezet:

vakanties Alcudia / Puerto de Alcudia

Reviews over Alcudia / Puerto de Alcudia

strand is super

peter,
    13-11-2018

port alcuidia bezoek ik niet om de old town of new town( de haven dus), het stelt allemaal niet zoveel voor. Maar het strand is verbluffend mooi, vanuit zee gezien zie je geen weg of hoogbouw, maar bomen groen dus en laagbouw.

Gereisd met partner in juli 2018

J.J. Pols,
    3-9-2018

Gezellige plaats, veel leuke restaurants, waar je heerlijk kunt eten. Ook is de oude stad zeer zeker een bezoekje waard. Ik heb meerdere jaren op Mallorca gewoond, maar dit blijft, samen met de hoofdstad, mijn favoriete plek!

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk genoten

B Jonkman,
    20-4-2018

Leuk plaatsje met goede restaurants. Strand blijft lang ondiep. Af en toe een rare geur op het strand. Boottour langs de grotten is aan te raden. Tussendoor snorkel stop, veel vissen te zien.

Een dagtour met een buggy is ook heel leuk. Is te boeken bij de autoverhuur bij alcudia garden hotel.

Naar de markt beter met paard en wagen, iets duurder maar leuke route en geen wachttijd 😃

Gereisd met partner in september 2017

Hier komen wij vaker

Fam van Vliet,
    5-3-2018

Een gezellige badplaats met een groot lang strand en overal winkeltjes en veel restaurantjes. De avonden zijn gezellig en voor ieder wat wils. De oude stad is iets om zeer zeker naar toe te gaan. Wij hebben een auto gehuurd en vanuit Alcudia het eiland ondekt. Vanuit de haven van Alcudia hebben wij boottripjes gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2016

Hele leuke stadje

Janneke,
    23-9-2017

Leuke stadje, met boulevard, winkeltjes, haven, restaurants en kinderkermis. Ligt leuk aan het strand. Dichtbij ligt de oude stad van Alcudia, ook heel leuk, met oude muren ect, zeker bezoeken. De zee in de baai is super rustig en eerste stuk erg ondiep. Ideaal voor jonge kinderen. Dit Jaar in Playa de muro geweest een stukje verder op, maar daar was de zee, stuk wilder.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016
Alcudia / Puerto de Alcudia scoort een 8,5 uit 10, op basis van 469 reviews