Alcudia / Puerto de Alcudia

We hebben een aantal aanbieders voor Alcudia / Puerto de Alcudia voor je op een rij gezet:

vakanties Alcudia / Puerto de Alcudia

Reviews over Alcudia / Puerto de Alcudia

Super

Margret Van der Stelt - Schellevis
    23-5-2019

Dat Alcudia voor ieder wat wils heeft: De oude stad Alcudia, de omgeving van het strand met hotels in alle klasses, een prachtig schoon en breed strand, de zee loopt heel erg geleidelijk af, dus veiliger met kinderen, restaurants te over, en een prachtige lange wandelweg pal langs het strand.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

strand is super

peter
    13-11-2018

port alcuidia bezoek ik niet om de old town of new town( de haven dus), het stelt allemaal niet zoveel voor. Maar het strand is verbluffend mooi, vanuit zee gezien zie je geen weg of hoogbouw, maar bomen groen dus en laagbouw.

Gereisd Met partner in juli 2018

J.J. Pols
    3-9-2018

Gezellige plaats, veel leuke restaurants, waar je heerlijk kunt eten. Ook is de oude stad zeer zeker een bezoekje waard. Ik heb meerdere jaren op Mallorca gewoond, maar dit blijft, samen met de hoofdstad, mijn favoriete plek!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk genoten

B Jonkman
    20-4-2018

Leuk plaatsje met goede restaurants. Strand blijft lang ondiep. Af en toe een rare geur op het strand. Boottour langs de grotten is aan te raden. Tussendoor snorkel stop, veel vissen te zien. Een dagtour met een buggy is ook heel leuk. Is te boeken bij de autoverhuur bij alcudia garden hotel. Naar de markt beter met paard en wagen, iets duurder maar leuke route en geen wachttijd 😃

Gereisd Met partner in september 2017

Hier komen wij vaker

Fam van Vliet
    5-3-2018

Een gezellige badplaats met een groot lang strand en overal winkeltjes en veel restaurantjes. De avonden zijn gezellig en voor ieder wat wils. De oude stad is iets om zeer zeker naar toe te gaan. Wij hebben een auto gehuurd en vanuit Alcudia het eiland ondekt. Vanuit de haven van Alcudia hebben wij boottripjes gemaakt.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Alcudia / Puerto de Alcudia scoort een 8,5 uit 10, op basis van 472 reviews