vakanties La Rioja

Reviews over accommodaties in La Rioja

Prima verblijf in een mooie streek.

conny,
    20-7-2018

Mooie plekken met voldoende schaduw of op een groot veld. Helemaal achteraan staan caravans (met aan/uitbouw), die er al (te?) lang staan.

Sanitair e.d. schoon. Mooi zwembad, veel groen.

Winkeltje zou fijn zijn.

Restaurant stelt niet veel voor helaas. Menu du jour heel eenvoudig (ijs als dessert is een magnum in papier op een schoteltje).

De bediening spreekt weinig Engels en de de gastvrijheid bij receptie kan beter.

Prachtige omgeving en ook et Guggenheimmuseum in Bilbao is nog geen uur rijden.

Heerlijke, typische Spaanse camping: aanrader!

Hans B,
    11-8-2016

Heerlijke grote standplaats voor de tent met de nodige schaduw en zon. Zeer goed onderhouden en schoon sanitair. Fijne douches, goede wasplek met een goede (enigszins prijzige) wasmachine en droger.

Perfect zwembad en ligwei. Het restaurant heeft behoorlijke keuze locale keuken (heerlijke volle bonensoep). Vermijd wel de samengestelde menu's, die zijn niet heel bijzonder.

Aardige en behulpzame mensen aan de balie. Spreken enkel Spaans maar zijn wel behulpzaam. Klein winkeltje. Je kan goedkoop een lekkere Rioja kopen voor bij de tent.

Typische mengeling van Spaanse standplaatsen kampeerders en huisjesverhuur. Geeft een prettige levendigheid. Je moet wel gewend zijn of open staan voor de locale gebruiken zoals laat eten, tv en of radio de hele dag aan maar om middernacht is het rustig tot zeker 9 uur.

Brood is niet echt lekker en bijzonder maar in de omgeving kan je wel n bakkertje vinden.

Leuke wandelingen en fietstochten gemaakt. Vlakbij, op loop afstand de kloosters van Yuso en Suso. Echte aanraders.

Mooi en net appartement

Nico,
    24-9-2014

Heel mooi appartement in een heel rustige omgeving. Appartement maakt deel uit van appartementsblok waar ook vaste verblijvers wonen

Appartement met 2 heel mooie slaapkamers is van alle comfort voorzien. Goede WIFI verbinding. Goed uitgeruste keuken.

Zwembad is voor huurders ook vrij te gebruiken.

Ondergrondse parkeergarage gratis te gebruiken

1 nadeel: Eigenares spreekt enkel spaans en dat maakt communicatie heel moeilijk.

In dorp is weinig te beleven. Wel klein winkeltje waar je brood kan kopen

Prima Camping

Gerrit,
    3-9-2014

Wij hebben 4 dagen op deze camping gestaan. Je mag zelf een plekje uitzoeken. Wij waren er aan het eind van het seizoen dus er was keuze genoeg. De plekken zijn ruim van opzet.Het sanitair is redelijk modern en was in onze periode schoon. Het dorp is op loop afstand en is de moeite van het bezoeken waard. Wel veel horeca, voor iedere inwoner een eigen kroeg of restaurant. Aan de balie wordt Engels gesproken, wifi werkt prima op de camping. Zwembad was ook schoon en groot genoeg.

een doorsnee camping

wam,
    10-6-2013

Een verademing vergeleken met de opgeklopte kustcampings. Prettige sfeer. Ligt vlak bij Haro, op loopafstand, wat een levendig en authentieke indruk maakt al zijn er wel erg veel bodegas.