Appartement La Caletasterstersterster

• 8.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Appartement La Caleta ligt op het eiland La Palma. Een kleinschalig complex met vriendelijk personeel. In je appartement vind je een ruime keuken en goede bedden. Om de dag wordt het appartement schoongemaakt. Voor verkoeling kun je gebruik maken van het zwembad. Met de bus ben je in 10 minuten in Santa Cruz.

37 reviews over Appartement La Caleta

• 2019
    8Lucie04-12-2019

Heerlijke plek voor de herfstvakantie

Heerlijk gehad, maar verwacht van de (directe) omgeving niet te veel. Er was in oktober veel dicht, en wat open was was niet bijzonder. Het is op korte loopafstand van de zee, maar voor het strand moet je nog iets verder naar links. Het zwembad was heel rustig, dus de kinderen hadden het voor zichzelf. Er zat een lifeguard die alleen een probleem maakte van het opblaasspeelgoed als er andere gasten een rondje wilden zwemmen, dus dat was heel schappelijk. Het zwembad was heel koud, maar de kinderen hadden daar geen last van. Er zit geen entertainment bij, maar op een regenachtige dag kregen we wel een paar dozen met spellen mee.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2018
    8Emmy21-08-2018

Een relaxte vakantie begint op La Palma

La Palma een rustig eiland weg van alle hectiek. La Caleta is een kleine locatie met vriendelijk personeel. Lekker eten. Met de lokale bus het eiland bekijken voor weinig geld hoe bijzonder is dat. Heerlijk op een terras in Santa Cruz waar je bedient wordt op je wenken.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Fam. Bitter26-06-2018

Voor herhaling vatbaar!

Prettig, kleinschalig complex. Mooi appartement met ruime keuken. Bedden prima, niet te hard. Schoonmaak om de dag. Niets is teveel. Wij vroegen om waterkoker en kussen, werd direct geregeld. Straatje uitlopen en je zit aan zee. Mooi, schoon zwembad met gratis ligbedden. Wij raden het restaurant van La Caleta af. Vonden het eten niet lekker, ongezellig restaurant.Bushalte 100 meter. Supermarkt met verse broodjes in straat war complex zich bevindt. 10 minuutjes met bus naar Santa Cruz . 1.67 euro p.p. enkele reis. Lopen naar Santa Cruz mogelijk, maar trek daar wel zeker een uur voor uit. Tip: ga eens eten bij Sadi, restaurant naast supermarkt in zelfde straatje. Zo relaxed en heerlijk eten, vriendelijke bediening. Plaatselijk een auto huren is ons goed bevallen. Je hebt echt een auto nodig. Houd er rekening mee dat je aan de oostkust zit. Veel bewolking en wind. Ben je echt een zonaanbidder dan kun je beter naar de westkant gaan.

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Tamara08-06-2018

Geweldig

Zwembad direct voor de deur. Klein en gemoedelijk. Veel Spanjaarden. Geen engelsen of Russen. Rustig appartementencomplex. Aan woeste zee gelegen. Lange wandelpromenade. Goede busverbinding naar hoofdstad. Aanrader. Auto huren is een must. Mega mooie plekken gezien. Geweldig. Minpunt: het bijbehorende restaurant, niet doen. Gewoon lekker elders uit eten gaan. Eten in binnenland zeker doen! Superlekker en spotgoedkoop. Ook lekker dichtbij vliegveld. Natuur is prachtig. Wij gaan er zeker weer naar toe. Kids vonden dit de mooiste vliegvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

8Willinda Breedijk06-10-2017

Tot rust gekomen in dit kleinschalige complex!

Het personeel was bijzonder vriendelijk. Ze deden hun best voor de gasten. De accomodatie was niet massaal, dus we kwamen echt tot rust. De omgeving was niet bijzonder toeristisch. Dat mocht van ons wat meer zijn. De eetzaal zag er niet gezellig uit, maar het eten wat geweldig van kwaliteit! Al met al een topvakantie!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Diana08-09-2017

Op en top vakantie

Het hotel ligt prima maar er is verschil in de ligging van de kamers. Wij hadden appartement 200 en 201 en die waren fijn. Uitzicht op zee, koele zeewind op je balkon. Andere app. liggen op de begane grond en dan kun je tegen een muur aankijken. Neem waterschoentjes mee ivm scherpe stenen in zee. Aardig en servicegericht personeel. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van een avondwandeling over de boulevard (wandelpromenade) langs zee. De matrassen zijn hard, voor mijzelf te hard, mijn man vond het prima. Wij hadden via het hotel een auto gehuurd en het eiland is echt prachtig. Onze tienerdochters (10 en 14) houden niet wandelen dus dat hebben we minimaal gedaan, ben je wandelaar dan kom je ruimschoots aan je trekken. La Palma is een groen eiland, prachtige natuur, rust en toch genoeg vertier. Wil je stappen, feesten en uitgaan.....? Dan is het niet je eiland. Wij hebben echter genoten van een superfijne vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Ries06-09-2017

Leuk kleinschalig schoon complex. Vriendelijk pers

Ruime schone kamers. Leuk zwembad waar je niet hoeft te vechten om een ligbed. Centrale ligging ten op zichte van restaurants.dicht bij de bushalte.in 10 minuten sta je in de hoofdstad.prima vakantie gehad met 2 meiden van 16

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8marianne20-07-2017

fantastisch verblijf

kamers kunnen gerenoveerd worden en badkamer ook maar verder netjes en heel schoon vriendelijk personeel restaurant ontbijtbuffet is erg goed en dinnerbuffet iets te weinig keus maar vriendelijke obers.prachtige aangelegde tuin met zwembad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Jac en Ria25-06-2017

mooi aangelegde tropische tuin om zwembad.

Makkelijke locatie t.o.v. de bezienswaardigheden op het eiland. Vriendelijk personeel, goed appartement en heel goede keuken. Eigenlijk was alles goed.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8RJ Breijman16-06-2017

Ruime, eenvoudig appartement in een mooi complex

Mooi complex met ruime eenvoudige appartementen en mooi zwembad. Fijn, vriendelijk en servicegerichte personeel of het nou bij de receptie, restaurant, tuin of schoonmaak is. Badkamer 281 moet nodig worden gerenoveerd vooral wat betreft kranen en douche slang-kop. Prima ligging vlakbij zee, winkels, horeca en OV.

Gereisd met partner in mei 2017

3 tips over Appartement La Caleta

• Jessica, 26-05-2014

Santa Cruz met de bus. Gezellig dorpje met leuke terrasjes. We zijn naar de vulkaan geweest in het Zuiden van la Palma maar dat stelde weinig voor.

• Marry, 27-01-2013

mooi om te wandelen en ook het huren van een auto om wat van het eiland te zien.

• Nicolette, 07-05-2015

het appartement heeft 2 kookplaten en wat summier keukengerei. Wel een koffiezetapparaat en föhn, geen waterkoker. Op 5 minuten rij-afstand een Lidl en een kleine supermarkt 3 minuten lopen Een auto huren is wel heel handig en niet zo duur, let op wegen zijn goed maar La Palma is voornamelijk bergen. La Palma biedt zon, zee, wandelingen, bezoek sterrenwacht (vooraf reserveren via internet!) en prachtige natuur. het strand met zwart lavazand is circa 5 minuten lopen

0 vragen over Appartement La Caleta

Appartement La Caleta info