Appartement La Caleta

34 reviews over Appartement La Caleta in het Nederlands

Een relaxte vakantie begint op La Palma

Emmy
21-8-2018

La Palma een rustig eiland weg van alle hectiek. La Caleta is een kleine locatie met vriendelijk personeel. Lekker eten. Met de lokale bus het eiland bekijken voor weinig geld hoe bijzonder is dat. Heerlijk op een terras in Santa Cruz waar je bedient wordt op je wenken.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Bitter
26-6-2018

Prettig, kleinschalig complex. Mooi appartement met ruime keuken. Bedden prima, niet te hard. Schoonmaak om de dag. Niets is teveel. Wij vroegen om waterkoker en kussen, werd direct geregeld. Straatje uitlopen en je zit aan zee. Mooi, schoon zwembad met gratis ligbedden. Wij raden het restaurant van La Caleta af. Vonden het eten niet lekker, ongezellig restaurant.Bushalte 100 meter. Supermarkt met verse broodjes in straat war complex zich bevindt. 10 minuutjes met bus naar Santa Cruz . 1.67 euro p.p. enkele reis. Lopen naar Santa Cruz mogelijk, maar trek daar wel zeker een uur voor uit. Tip: ga eens eten bij Sadi, restaurant naast supermarkt in zelfde straatje. Zo relaxed en heerlijk eten, vriendelijke bediening. Plaatselijk een auto huren is ons goed bevallen. Je hebt echt een auto nodig. Houd er rekening mee dat je aan de oostkust zit. Veel bewolking en wind. Ben je echt een zonaanbidder dan kun je beter naar de westkant gaan.

Geweldig

Tamara
8-6-2018

Zwembad direct voor de deur. Klein en gemoedelijk. Veel Spanjaarden. Geen engelsen of Russen. Rustig appartementencomplex. Aan woeste zee gelegen. Lange wandelpromenade. Goede busverbinding naar hoofdstad. Aanrader. Auto huren is een must. Mega mooie plekken gezien. Geweldig. Minpunt: het bijbehorende restaurant, niet doen. Gewoon lekker elders uit eten gaan. Eten in binnenland zeker doen! Superlekker en spotgoedkoop. Ook lekker dichtbij vliegveld. Natuur is prachtig. Wij gaan er zeker weer naar toe. Kids vonden dit de mooiste vliegvakantie.

Preisdaler

Tot rust gekomen in dit kleinschalige complex!

Willinda Breedijk
6-10-2017

Het personeel was bijzonder vriendelijk. Ze deden hun best voor de gasten. De accomodatie was niet massaal, dus we kwamen echt tot rust.

De omgeving was niet bijzonder toeristisch. Dat mocht van ons wat meer zijn.

De eetzaal zag er niet gezellig uit, maar het eten wat geweldig van kwaliteit! Al met al een topvakantie!

Op en top vakantie

Diana
8-9-2017

Het hotel ligt prima maar er is verschil in de ligging van de kamers. Wij hadden appartement 200 en 201 en die waren fijn. Uitzicht op zee, koele zeewind op je balkon. Andere app. liggen op de begane grond en dan kun je tegen een muur aankijken. Neem waterschoentjes mee ivm scherpe stenen in zee. Aardig en servicegericht personeel. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van een avondwandeling over de boulevard (wandelpromenade) langs zee. De matrassen zijn hard, voor mijzelf te hard, mijn man vond het prima. Wij hadden via het hotel een auto gehuurd en het eiland is echt prachtig. Onze tienerdochters (10 en 14) houden niet wandelen dus dat hebben we minimaal gedaan, ben je wandelaar dan kom je ruimschoots aan je trekken. La Palma is een groen eiland, prachtige natuur, rust en toch genoeg vertier. Wil je stappen, feesten en uitgaan.....? Dan is het niet je eiland. Wij hebben echter genoten van een superfijne vakantie.

Ruime schone kamers. Leuk zwembad waar je niet hoeft te vechten om een ligbed.

Centrale ligging ten op zichte van restaurants.dicht bij de bushalte.in 10 minuten sta je in de hoofdstad.prima vakantie gehad met 2 meiden van 16

fantastisch verblijf

marianne
20-7-2017

kamers kunnen gerenoveerd worden en badkamer ook maar verder netjes en heel schoon vriendelijk personeel restaurant ontbijtbuffet is erg goed en dinnerbuffet iets te weinig keus maar vriendelijke obers.prachtige aangelegde tuin met zwembad.

mooi aangelegde tropische tuin om zwembad.

Jac en Ria
25-6-2017

Makkelijke locatie t.o.v. de bezienswaardigheden op het eiland. Vriendelijk personeel, goed appartement en heel goede keuken. Eigenlijk was alles goed.

Ruime, eenvoudig appartement in een mooi complex

RJ Breijman
16-6-2017

Mooi complex met ruime eenvoudige appartementen en mooi zwembad. Fijn, vriendelijk en servicegerichte personeel of het nou bij de receptie, restaurant, tuin of schoonmaak is. Badkamer 281 moet nodig worden gerenoveerd vooral wat betreft kranen en douche slang-kop. Prima ligging vlakbij zee, winkels, horeca en OV.

Mooi kleinschalig complex met hotelservice. Heerlijk ontbijtbuffet en avondbuffet, ruimke keuze aan gerechten. Mooi zwembad in goed aangelegd en onderhouden tuin. Appartement was groot en doelmatig ingericht maar voldeed prima. Vriendelijke ontvangst en alle medewerkers waren erg vriendelijk en service gericht.

Helaas was er geen poolbar maar wel een supermarkt op een zeer korte afstand.

Een echte aanrader zeker ook voor gezinnen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Caleta in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Caleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.