Hotel Xarc

4 reviews over Hotel Xarc in het Nederlands

Rustige, afgelegen plek

jasmijn9
12-7-2013

Fijne plek voor mensen die rust willen. Prima uitvalbasis om dit mooie eiland te verkennen. Een auto is echt een must. De kamers zijn klein en schoon en voorzien van badjassen, massagedouche en minibar (die naar behoefte bijgevuld wordt). Ontbijt was, naar mijn mening, niet bijzonder. Ik had wat meer (verse) producten verwacht. Nadeel was dat ons appartement een terrasje had samen met de buren (enkel gescheiden door een plantenbak). Hierdoor heb je weinig privacy. Dit is niet bij alle appartementen het geval.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

knus

de heer Timmerman
14-10-2011

het was een leuk en gezellig en lekker afgelegen hotel, ideaal voor mensen die rust zoeken

Gereisd Met partner in oktober 2011

Heerlijk!!

Boerma
11-8-2010

Wat een heerlijk kleinschalig hotel in een super omgeving. En met Juan als perfecte gastheer. De kamer met eigen terrasje is top. Heerlijk om na een lange stranddag nog even te relaxen met een lekker wijntje. Of toch nog even een duik te nemen in het zwembad wat eigenlijk aanvoelt als prive zwembad door de kleinschaligheid van dit hotel.

We kunnen Xarc eigenlijk alleen maar aanraden. Perfecte plek met totale rust en mooie omgeving. Alles wat je van een goed hotel mag verwachten is aanwezig.

Aanrader: op Ibiza is een auto wel een must!

Gereisd Met partner in juli 2010

2008

Pure rust op druk Ibiza

Els
21-7-2008

Es Xarc is nog niet ontdekt. Lang getwijfeld of ik het daarom hier zou recenseren. Maar, geniet maar mee. 9 kleine huisjes op groots agroturismo. Heerlijk zwembad met bedden met witte kussens, grote tuin met prachtige bloemen. Kamers authentiek met veel kiezels op de douchevloer/wand, goed gemeubileerd. Vanaf Santa Eulalia de bergen in, zo'n 8 minuten rijden over boerenweggetje, laatste stuk niet geasfalteerd. Ligt dichtbij Azurro. Dat is wat chiquer en duurder. Dit is werkelijk top, rustig en prachtig uitzicht over hele omgeving.

Gereisd Familie in juli 2008

Eliza was here

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xarc in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xarc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.