Appartement Terraza Mar

Appartement
Appartement Terraza Mar
9,4

Omschrijving
Bij Appartement Terraza Mar (Playa del Inglés) verblijf je in een mooi opgezet complex. De appartementen worden goed schoongemaakt en je krijgt 5 keer per week schone handdoeken. Hier kom je veel Nederlanders en Belgen tegen, waardoor je makkelijk contact maakt. Je zit op loopafstand van het strand, restaurants en leuke winkeltjes.

Laatste review

Een fantastische,relaxte week !

Fam korthuis,
26-11-2018

Het was een kleinschalige accomodatie ,maar precies wat we wilden

Een heel ruim appartement,uitkijk op de zee, we zaten s'avonds op ons balkon en er zat een glazen wand zodat we alles konden zien ,de zee, een wandelpad..

Mensen liepen er langs en gingen met een trap naar beneden, wel een trap met veel treden maar voor ons te doen,als je beneden was ,was er de boulevard , winkeltjes en heel veel eetgelegenheden, super!

S'avonds muziek daar of naar kasbah waar ook muziek was...

Je kon overdag lopen langs het strand ( wel 5 km maar genoeg verkoeling) naar maspalomas ,naar de vuurtoren,heerlijk eten bij een beachclub...

De andere kant kant van het appartement ging je San Augustin...ook heel mooi met winkeltjes en eetgelegenheden.

Wij hadden een prachtig appartement, hadden broodjesservice erbij.. even naar de balie s'morgens om verse broodjes te halen,heerlijk, het was allemaal goed onderhouden daar, zou zeker nog een keer terug willen !

90 reviews over Appartement Terraza Mar in het Nederlands

Een fantastische,relaxte week !

Fam korthuis,
26-11-2018

Het was een kleinschalige accomodatie ,maar precies wat we wilden

S'avonds muziek daar of naar kasbah waar ook muziek was...

Geweldige accommodatie

Nikki,
6-10-2018

Geweldig verblijf. Echt super mooie accommodatie. Er verblijven alleen maar Nederlanders en Belgen. Bijna dagelijks is er een touroperator hostess aanwezig die helpt als je iets wil weten of als er problemen zijn.

De accommodatie ligt zeer dicht bij het strand en de boulevard. Je moet hier echter wel een stijle trap naar beneden voor nemen. Mocht je slecht ter been zijn is er wel een lift.

Mooi complex op een goede locatie.

Johannes,
15-9-2018

Playa del Ingles is één grote gedateerde kermis. Je moet er van houden. Alle lof voor het appartementencomplex Terraza Mar

Geweldig!

Manon,
22-8-2018

Wat een heerlijk appartementencomplex. Schoon,goeie bedden,inloopdouche,vriendelijk personeel. Restaurants,winkeltjes en strand lekker dichtbij. Oftewel echt een aanrader.

Herinnering aan dit appartement is gelukmakend !

Yvonne Baars,
17-8-2018

Dit appartement heeft een perfecte ligging,wij hadden een grandioos uitzicht over zee,zwembad de duinen van Maspalomas.de inrichting is fris en modern.super gewoon!Time to smile!

H.v. Dalfsen,
4-4-2018

Wat een SUPER appartement schoon goede bedden vriendelijk behulpzaam personeel ligging helemaal perfect goede eettentjes in de beurt komen vast nog eens weer.

toplocatie

Adri-jan Rigter,
5-3-2018

een heerlijk rustig verblijf

Wat goed beviel was o.a:

- schoon en mooi zwembad

- zeer net appartement

- goede schoonmaakservice, inclusief handdoeken en badhanddoeken

- de ligging van het complex. Je hoefde maar de trap omlaag te gaan en je bent aan de boulevard

- vriendelijk personeel, goede communicatie doordat de Engelse taal goed werd beheerst

- hygiëne hele complex zeer goed

Schitterend mooi appartement dicht bij strand

Fam Bruinsma,
16-9-2017

Alles was perfect. Mooi appartement goede ligging kan het niet anders omschrijven.

fanatastisch

Fam Otten,
2-9-2017

heerlijk rustig gelegen appartement , maar wel op loopafstand van uitgaans gebied. Wij zaten op de 2e etage dus super uitzicht op zee (50) meter afstand. Het zwembad is klein maar wel heerlijk. Geen beddenrace. Antonio de receptionist is super behulpzaam en erg vriendelijk. Je hebt broodjeservice en badhanddoeken voor bij het zwembad. handdoeken worden 5x per week verwisseld. In het appartement zijn alleen Hollanders en Belgen vonden wij erg leuk je bent zo aan de praat met iedereen. Appartement is schoon wij hadden een 3 kamer appartement met 2 douches. airco is gratis en wifi ook. Eigenlijk hebben wij geen minpunten ontdekt.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Terraza Mar in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Terraza Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.