Appartement Terraza Mar

Appartement
Appartement Terraza Mar
8,9

88 reviews over Appartement Terraza Mar in het Nederlands

Mooi complex op een goede locatie.

Johannes
15-9-2018

Playa del Ingles is één grote gedateerde kermis. Je moet er van houden. Alle lof voor het appartementencomplex Terraza Mar

Geweldig!

Manon
22-8-2018

Wat een heerlijk appartementencomplex. Schoon,goeie bedden,inloopdouche,vriendelijk personeel. Restaurants,winkeltjes en strand lekker dichtbij. Oftewel echt een aanrader.

Herinnering aan dit appartement is gelukmakend !

Yvonne Baars
17-8-2018

Dit appartement heeft een perfecte ligging,wij hadden een grandioos uitzicht over zee,zwembad de duinen van Maspalomas.de inrichting is fris en modern.super gewoon!Time to smile!

H.v. Dalfsen
4-4-2018

Wat een SUPER appartement schoon goede bedden vriendelijk behulpzaam personeel ligging helemaal perfect goede eettentjes in de beurt komen vast nog eens weer.

toplocatie

Adri-jan Rigter
5-3-2018

een heerlijk rustig verblijf

Wat goed beviel was o.a:

- schoon en mooi zwembad

- zeer net appartement

- goede schoonmaakservice, inclusief handdoeken en badhanddoeken

- de ligging van het complex. Je hoefde maar de trap omlaag te gaan en je bent aan de boulevard

- vriendelijk personeel, goede communicatie doordat de Engelse taal goed werd beheerst

- hygiëne hele complex zeer goed

Schitterend mooi appartement dicht bij strand

Fam Bruinsma
16-9-2017

Alles was perfect. Mooi appartement goede ligging kan het niet anders omschrijven.

fanatastisch

Fam Otten
2-9-2017

heerlijk rustig gelegen appartement , maar wel op loopafstand van uitgaans gebied. Wij zaten op de 2e etage dus super uitzicht op zee (50) meter afstand. Het zwembad is klein maar wel heerlijk. Geen beddenrace. Antonio de receptionist is super behulpzaam en erg vriendelijk. Je hebt broodjeservice en badhanddoeken voor bij het zwembad. handdoeken worden 5x per week verwisseld. In het appartement zijn alleen Hollanders en Belgen vonden wij erg leuk je bent zo aan de praat met iedereen. Appartement is schoon wij hadden een 3 kamer appartement met 2 douches. airco is gratis en wifi ook. Eigenlijk hebben wij geen minpunten ontdekt.

Prachtig appartementencomplex

Vogel
7-8-2017

Prachtig appartementencomplex in een rustige omgeving. Daarnaast is het een kleinschalig complex, waar je genoeg privacy vind. Prima zwembad voor een verfrissende duik. Ook zijn de restaurants en winkels allemaal dichtbij het complex gelegen. Wij hebben 2 excursies gedaan, waarbij we het eiland rond gereden zijn en door de bergen. Al met al hebben wij hier een geweldige vakantie gehad.

Heerlijk

Marije
6-5-2017

Gemoedelijk, goed verzorgd, vriendelijk personeel, perfect gelegen. Onze dochter van 5 heeft zich uitstekend vermaakt.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Terraza Mar in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Terraza Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.