Appartement Terraza Mar

Appartement
Appartement Terraza Mar
9,3

Omschrijving
Bij Appartement Terraza Mar (Playa del Inglés) verblijf je in een mooi opgezet complex. De appartementen worden goed schoongemaakt en je krijgt 5 keer per week schone handdoeken. Hier kom je veel Nederlanders en Belgen tegen, waardoor je makkelijk contact maakt. Je zit op loopafstand van het strand, restaurants en leuke winkeltjes.

91 reviews over Appartement Terraza Mar in het Nederlands

Fantastisch appartementen complex

Erwin Woltjer,
13-1-2019

Zoekende naar een last minute bestemming op GC, kwamen we uit bij Terrazamar in Playa Del Ingles. Uiteraard was er meer keuze, maar de keuze viel op Terra vanwege de goede prijsstelling.

Het is een kleinschalig appartementen complex met 25 kamers. Wij hadden een 3-kamer appartement op de bovenste verdieping (2e), met een schitterend uitzicht op de promenade en het strand. De kamers waren ruim, netjes en schoon (schoonmaak 5 keer in de week langs) en voldoende uitgerust voor een goed verblijf. Rosalie van touroperator kwam elke dag langs bij het complex en met veel enthousiasme kon zij je van alle informatie voorzien. Het strand zelf is via een behoorlijke steile trap te bereiken (of iets verder lopen mbv een lift), hier moet je dus wel rekening mee houden. In de buurt voldoende eetgelegenheden en winkeltjes.

+ ligging

+ kamers

+ personeel

+ bedden

+ gratis wifi op kamer

+ Touroperator service

- steenkoud zwembad

Gereisd met vrienden in december 2018

Een fantastische,relaxte week !

Fam korthuis,
26-11-2018

Het was een kleinschalige accomodatie ,maar precies wat we wilden

Een heel ruim appartement,uitkijk op de zee, we zaten s'avonds op ons balkon en er zat een glazen wand zodat we alles konden zien ,de zee, een wandelpad..

Mensen liepen er langs en gingen met een trap naar beneden, wel een trap met veel treden maar voor ons te doen,als je beneden was ,was er de boulevard , winkeltjes en heel veel eetgelegenheden, super!

S'avonds muziek daar of naar kasbah waar ook muziek was...

Je kon overdag lopen langs het strand ( wel 5 km maar genoeg verkoeling) naar maspalomas ,naar de vuurtoren,heerlijk eten bij een beachclub...

De andere kant kant van het appartement ging je San Augustin...ook heel mooi met winkeltjes en eetgelegenheden.

Wij hadden een prachtig appartement, hadden broodjesservice erbij.. even naar de balie s'morgens om verse broodjes te halen,heerlijk, het was allemaal goed onderhouden daar, zou zeker nog een keer terug willen !

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldige accommodatie

Nikki,
6-10-2018

Geweldig verblijf. Echt super mooie accommodatie. Er verblijven alleen maar Nederlanders en Belgen. Bijna dagelijks is er een touroperator hostess aanwezig die helpt als je iets wil weten of als er problemen zijn.

De accommodatie ligt zeer dicht bij het strand en de boulevard. Je moet hier echter wel een stijle trap naar beneden voor nemen. Mocht je slecht ter been zijn is er wel een lift.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tjingo

Mooi complex op een goede locatie.

Johannes,
15-9-2018

Playa del Ingles is één grote gedateerde kermis. Je moet er van houden. Alle lof voor het appartementencomplex Terraza Mar

Gereisd met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Manon,
22-8-2018

Wat een heerlijk appartementencomplex. Schoon,goeie bedden,inloopdouche,vriendelijk personeel. Restaurants,winkeltjes en strand lekker dichtbij. Oftewel echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Herinnering aan dit appartement is gelukmakend !

Yvonne Baars,
17-8-2018

Dit appartement heeft een perfecte ligging,wij hadden een grandioos uitzicht over zee,zwembad de duinen van Maspalomas.de inrichting is fris en modern.super gewoon!Time to smile!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

H.v. Dalfsen,
4-4-2018

Wat een SUPER appartement schoon goede bedden vriendelijk behulpzaam personeel ligging helemaal perfect goede eettentjes in de beurt komen vast nog eens weer.

Gereisd met partner in maart 2018

toplocatie

Adri-jan Rigter,
5-3-2018

een heerlijk rustig verblijf

Gereisd met partner in april 2017

Wat goed beviel was o.a:

- schoon en mooi zwembad

- zeer net appartement

- goede schoonmaakservice, inclusief handdoeken en badhanddoeken

- de ligging van het complex. Je hoefde maar de trap omlaag te gaan en je bent aan de boulevard

- vriendelijk personeel, goede communicatie doordat de Engelse taal goed werd beheerst

- hygiëne hele complex zeer goed

Gereisd met partner in september 2017

Schitterend mooi appartement dicht bij strand

Fam Bruinsma,
16-9-2017

Alles was perfect. Mooi appartement goede ligging kan het niet anders omschrijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Terraza Mar in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Terraza Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.