Appartement Terraza Mar

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

H.v. Dalfsen
4-4-2018

Wat een SUPER appartement schoon goede bedden vriendelijk behulpzaam personeel ligging helemaal perfect goede eettentjes in de beurt komen vast nog eens weer.

toplocatie

Adri-jan Rigter
5-3-2018

een heerlijk rustig verblijf

Wat goed beviel was o.a:

- schoon en mooi zwembad

- zeer net appartement

- goede schoonmaakservice, inclusief handdoeken en badhanddoeken

- de ligging van het complex. Je hoefde maar de trap omlaag te gaan en je bent aan de boulevard

- vriendelijk personeel, goede communicatie doordat de Engelse taal goed werd beheerst

- hygiëne hele complex zeer goed

We hebben een aantal aanbieders voor Terraza Mar voor je op een rij gezet:

Schitterend mooi appartement dicht bij strand

Fam Bruinsma
16-9-2017

Alles was perfect. Mooi appartement goede ligging kan het niet anders omschrijven.

fanatastisch

Fam Otten
2-9-2017

heerlijk rustig gelegen appartement , maar wel op loopafstand van uitgaans gebied. Wij zaten op de 2e etage dus super uitzicht op zee (50) meter afstand. Het zwembad is klein maar wel heerlijk. Geen beddenrace. Antonio de receptionist is super behulpzaam en erg vriendelijk. Je hebt broodjeservice en badhanddoeken voor bij het zwembad. handdoeken worden 5x per week verwisseld. In het appartement zijn alleen Hollanders en Belgen vonden wij erg leuk je bent zo aan de praat met iedereen. Appartement is schoon wij hadden een 3 kamer appartement met 2 douches. airco is gratis en wifi ook. Eigenlijk hebben wij geen minpunten ontdekt.

Prachtig appartementencomplex

Vogel
7-8-2017

Prachtig appartementencomplex in een rustige omgeving. Daarnaast is het een kleinschalig complex, waar je genoeg privacy vind. Prima zwembad voor een verfrissende duik. Ook zijn de restaurants en winkels allemaal dichtbij het complex gelegen. Wij hebben 2 excursies gedaan, waarbij we het eiland rond gereden zijn en door de bergen. Al met al hebben wij hier een geweldige vakantie gehad.

Heerlijk

Marije
6-5-2017

Gemoedelijk, goed verzorgd, vriendelijk personeel, perfect gelegen. Onze dochter van 5 heeft zich uitstekend vermaakt.

Oude reviews (archief)

super bestemming

Erna Geerlings
29-9-2016

Terrazamar is een fijne bestemming als je voor rust komt, de bedden zijn prima en de appartementen zijn super schoon!

het geheel gerenoveerde complex toont fris en schoon.

om de dag schone handdoeken/beddengoed

geboekt via Tui een prima organisatie! de hostess was erg vriendelijk en behulpzaam!

Terraza Mar: in één woord: fantastisch!

Simon van der Bas & Roelf Huisman
22-9-2016

Wij, mijn partner en een goede vriendin waren er van 27 aug t/m 17 sept en verbleven in het app. nr 26 op de 1e etage. Wij hadden de beschikking over 1 woonkamer, 2 slaapkamers, 2 badkamers, keuken en terras. Alleen jammer dat de 2e wat kleinere slaapkamer geen airco had. Maar met alle deuren open toch goed koel te krijgen! Geweldig zwembad, groot genoeg voor het aantal logerende gasten en geen gevecht om een ligstoel aan het zwembad! Gasten hoofdzakelijk ouderen en vrijwel geen kinderen. Andrea (receptionist) Antonio (klusjesman) geweldig team evenals Danielle (Hostess) die haar gasten heel goed weet te begeleiden en meer dan haar uiterste best doet om het iedereen naar de zin te maken! De schoonmaak zou nog wat beter kunnen maar met een dagelijkse fooi komt dit wel goed! Beddegoed wordt 1 keer per week verschoond, handdoeken bijna dagelijks. Badlakens voor bij het zwembad evenals theedoek en keukenhanddoek zijn aanwezig. Na voor de 5e keer op Gran Canaria te zijn geweest vinden we het wel nu wel genoeg. We hadden gekozen voor Terraza Mar en hebben daar zeker geen spijt van gehad. Een betere afsluiting hadden we ons niet kunnen bedenken!

Wil en Daan
18-9-2016

Een prachtig en rustig complex, met prachtige appartementen. We zijn hier 8 dagen geweest. Je zit op steenworp afstand van de boulevard en het strand. Supermarkt om de hoek. Heel vriendelijk personeel. Schoonmaak van het appartement elke dag en elke dag schone handdoeken. De hostess( Danielle) was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben het hier reuze naar onze zin gehad en komen hier zeer zeker terug. Echt een aanrader👍🏼

We hebben een aantal aanbieders voor Terraza Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Terraza Mar in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Terraza Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Terraza Mar scoort een 8.81 uit 10 op basis van 88 reviews.