Appartement Las Faluas

Appartement
Appartement Las Faluas
7,1

400 reviews over Appartement Las Faluas in het Nederlands

Leuk hotel en.perfecte ligging!

Ans
14-10-2018

Goed vertoeven en alles op loopafstand!

Vind wel dat de bedden extra aandacht verdienen ! Waren er 6 dagen geen schone lakens erop gehad . Ontbijt goed

Wij hebben het prima naar onze zin gehad 👍🏻😀

Johanna (Ans) van Uden
14-10-2018

Het app ligt heel centraal met een supermarkt tegenover en een goed restaurant daarnaast. Het app was prima je bent er toch alleen maar om te douchen en slapen. De bedden zijn goed en er wordt schoongemaakt alleen in het weekend niet. Alleen het trappenhuis wordt niet schoon gemaakt. 🙁 Er is ook een mooi groot zwembad en apart kindergedeelte.😍😍

goed app slechte mede gasten

r.kraaijeveld
3-10-2018

prijs kwaliteit oke onze kamer was nog niet gerenoveerd klein k t douche je bedden voelde de veren er door heen zaten beneden kamer 125 direct aan het zwembad ligging goed supermarkt en restaurant aan de overkant cafe paris links vanaf de app goede koffie wel veel overlast gehad met blowende buren jongens zaten lekker te blowen de rook kwam naar ons toe en in het weekend spaanse gekken doken 01;30 nog even in het zwembad ,en dan die engelse met hun grote bekken houden nergens rekening mee personeel was heel erg behulpzaam kamer was schoon maar alles erg gedateerd grote dubbeldeurs koelkast elec koken om de hoek een scooter verhuurbedrijf aardige man legde het goed uit TIP ga alleen niet naar de andere kant van het eiland 150 s bochten 4 uur heen en dan terug dus ik werd een beetje tureluurs huur ook geen scooter meer was maar 35 euro p dag

alleen strand ver weg heen ging wel maar terug niet meer heb hartfalen volgende x shutlebu

Top Vakantie

Yke Smidts
30-9-2018

Ik ben 8 dagen geweest. Geen minuut verveelt. Veel gezien. Taxi te betalen. Lekkere eet tenten. Fijn strand. Warm weer. In 1 woord genoten. Appartement was ook een fijne 10 waard. Las Faluas, ik kom weer.

Bedankt Playa del Ingles. Ook touroperator hostess heel duidelijk en aardig.

Al met al een prima verblijf

E.Wijk
29-9-2018

Het is wel gehorig, wat gedateerd, maar wel netjes. Lakens worden 1x per week verschoond. Locatie is perfect

Gewoon lekker

Irene
25-9-2018

Appartement is dik in orde alles schoon met lekker zwembad met heel veel ligbedden. Centraal gelegen en nog geen 10 minuutjes van het strand.

Prima verblijf

Sidney
23-9-2018

Prima appartementencomplex. Eten is alleen iets minder, aanrader om ergens anders te gaan eten. Voor de rest alles goed. Zwembad was prima, voor kinderen misschien iets minder aangezien het bad over het algemeen wel diep was, er is wel een klein kinderbad aanwezig maar deze is dan ook wel echt klein.

Voor herhaling vatbaar !

Wim Muller
18-9-2018

Afgelopen 28 Augustus 12 dagen naar Las Faluas geweest voor de tweede keer dit jaar en het was geweldig.

Bij binnenkomst stond een fles brut klaar en een doosje chocolade.

Ik had per email gevraagd of ik op de 4e etage in Torre 1 mocht en dat was geen enkel probleem.

De kamer werd om de dag schoongemaakt en aan schone handdoeken geen gebrek.

Wat een euro fooi op je kussen al niet kan doen !

Jammer was wel dat er meerdere appartementen verkocht zijn en de eigenaren klussen op momenten dat het hun uitkomt wel tot 23.00 uur en totaal geen rekening houden met andere gasten.

Verder een super leuke vakantie gehad.

Top verblijf! Geweldige ligging ten opzichte van het strand en uitgaans gelegenheden.

Basic interieur maar schoon!

Helaas wel 2 kakkerlakken op de kamer gehad maar dit lag absoluut niet aan de hygiëne.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fantastisch volgend jaar weer.

Sandra
15-9-2018

Alweer het 3e jaar dat we op het zelfde complex waren. Enkel min punten van dit jaar is dat de beden niet zijn verschoond.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Faluas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Faluas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.