Appartement Las Faluas

393 reviews over Appartement Las Faluas in het Nederlands

Nooit meer

Lod
12-8-2018

Het is niet voor jongen kinderen er mag geen luchtbed of band in het water...

Vies rond het zwembad werd niet schoon gemaak. Wij zouden 3x per week handdoeken krijgen hebben we niet gehad moeste we zelf halen. We zijn op zaterdag aan gekomen en op zaterdag na huis en geen schoon bedlinnen gehad. Boek e

Geen eten erbij smaak niks van en je Word ziek. Voor ons geen las faluas meer

Niet voor herhaling vatbaar. Afrader.

Peter
1-8-2018

De ligging, nabij winkelcentra, restaurants en strand is prima. Ook het zwembad is goed, al was het voor de kinderen prettiger geweest als het ondiepe deel wat groter was geweest. Bij aankomst 's avonds laat schrok ik echter van de entree. Koud, blauwwit licht op een jaren '70 interieur nodigde niet echt uit om in te checken. Datzelfde ongezellige licht troffen we ook in het enorm gedateerde appartementje. Mijn kinderen sliepen in het slaapkamertje op twee redelijke losse boxsprings, ik lag in de woonkamer op een bedbank uit 1973. Als ik me omdraaide kraakte ik het hele appartement wakker. Er was veel geluidsoverlast. Van de wegen langs het appartement, van dronken gasten, van pneumatische hamers... Toen dat laatste geluid op zondag was verstomd besloten ze om de kettingzaag in een boom naast het zwembad te zetten. Waarom dat in het hoogseizoen moet is me een raadsel... Ik sloeg tot slot 1 grote kakkerlak tot moes met m'n slipper.

Prima complex!

Jessica
30-7-2018

Ontzettend fijn appartementen complex. Ligt heel centraal en het personeel is vriendelijk! De bedden werden elke dag opgemaakt, handdoeken werden vervangen en er werd gepoetst. Het enige dat iets minder was, is dat je savonds niet op een stoeltje langs het zwembad mocht zitten. Dit kan maar tot 10 uur savonds. Verder is het echt een aanrader! Als je hier als gezin heen wilt, kun je beter wel een ander plaatsje opzoeken. Playa del Ingles is meer voor jongeren.

Geweldig

Yvonne zevenbergen
17-7-2018

Dat het er super gezellig is kan iets moderner maar echt super heerlijk zwembad redelijk balkon vriendelijke mensen en alles goed bereikbaar en kan leuke uitstapjes maken playa del ingles is echt een mooi vakantie plek in gran canaria

Niet voor herhaling vatbaar!

H.B.
15-7-2018

Onze eerste indruk bij aankomst was zeer positief! Vriendelijke ontvangst en leuk appartement, compleet keukengerei en ruimte voldoende! Na een paar dagen, nieuwe toeristen het appartement boven ons die elje nacht dronken een feest vierden! Overdag onze slaap ingehaald en uiteindelijk was voor ons de maat vol en een melding gedaan bij receptie. Goed geholpen maar na een half uur begonnen deze gasten opnieuw met schreeuwen, hele bacht meubels verschuiven, stampen op de vloer en luitruchtig hun behoeften doen, elke nacht opnieuw totdat de zon opkomt! Teveel lawaai overal! De nacht voor vertrek dus ook geen ook dichtgedaan! Wij zijn heel makkelijk en klagen nooit maar hier ooit weer terug komen, nee!!! Schoonmaak zeer goed! Dichtbij de zee, supermarkt tegenover, kan niet beter. Uitcheck een oudere heer die niet groet en een zware uitleg geeft toen we 1 maal om 1 handdoek vroegen omdat vergeten was deze drie dgn terug te geven! Kregen niet

Heerlijke week geweest !

Willem Müller
7-6-2018

De entree is wat verouderd en de sommige kamers ook.

Maar er word gerenoveerd.

Verder was alles schoon.

Goed appartement!

Greet
15-5-2018

Prettig appartement. Centraal gelegen en vlakbij het strand.

Elke dag schoonmaak en om de dag schone handdoeken. Autoverhuur naast het appartement. Supermarkt aan de overkant.

Prijs/kwaliteitverhouding is heel goed.

Schoon zwembad aanwezig met badmeester. Gratis ligbedden langs de kant op een schoon terras.

wij vonden het geweldig...we hadden alles wat we nodig hadden... het was er netjes en schoon ..... heerlijk zwembad en strand vlakbij... super!

Oke als je niet te hoge eisen hebt

Esther
3-11-2017

Zwembad prima en accommodatie is betaalbaar . Een app aan het zwembad is oké maar andere zijde verkeersoverlast. Aardig restaurant bij de accommodatie . Wel verouderd en matig onderhoud.

Mooie locatie, eten matig

Arjan en Liena
23-9-2017

Locatie is prima; dicht bij het centrum, paar minuten lopen naar het strand. Verder: mooi zwembad, ruime kamers, prima bedden.

Wij hadden half pension geboekt. Dit bleek een tegenvaller. Ontbijt matig, weinig keuze, eenzijdig. Het avondeten in het restaurant idem dito: Men kan kiezen uit een zeer beperkt aanbod van de kleine kaart. Drinken moet je betalen. Geen toetje of iets dergelijks. Ons inziens het geld zeker niet waard.

Supermarkt is tegenover de locatie; (betaalbare) restaurants eveneens. Ook kan men uiteraard kiezen zelf te koken.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Faluas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Faluas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Faluas scoort een 7.05 uit 10 op basis van 393 reviews.