Appartement Las Faluas

381 reviews over Appartement Las Faluas in het Nederlands

Heerlijke week geweest !

Willem Müller
7-6-2018

De entree is wat verouderd en de sommige kamers ook.

Maar er word gerenoveerd.

Verder was alles schoon.

Goed appartement!

Greet
15-5-2018

Prettig appartement. Centraal gelegen en vlakbij het strand.

Elke dag schoonmaak en om de dag schone handdoeken. Autoverhuur naast het appartement. Supermarkt aan de overkant.

Prijs/kwaliteitverhouding is heel goed.

Schoon zwembad aanwezig met badmeester. Gratis ligbedden langs de kant op een schoon terras.

wij vonden het geweldig...we hadden alles wat we nodig hadden... het was er netjes en schoon ..... heerlijk zwembad en strand vlakbij... super!

We hebben een aantal aanbieders voor Las Faluas voor je op een rij gezet:

Oke als je niet te hoge eisen hebt

Esther
3-11-2017

Zwembad prima en accommodatie is betaalbaar . Een app aan het zwembad is oké maar andere zijde verkeersoverlast. Aardig restaurant bij de accommodatie . Wel verouderd en matig onderhoud.

Mooie locatie, eten matig

Arjan en Liena
23-9-2017

Locatie is prima; dicht bij het centrum, paar minuten lopen naar het strand. Verder: mooi zwembad, ruime kamers, prima bedden.

Wij hadden half pension geboekt. Dit bleek een tegenvaller. Ontbijt matig, weinig keuze, eenzijdig. Het avondeten in het restaurant idem dito: Men kan kiezen uit een zeer beperkt aanbod van de kleine kaart. Drinken moet je betalen. Geen toetje of iets dergelijks. Ons inziens het geld zeker niet waard.

Supermarkt is tegenover de locatie; (betaalbare) restaurants eveneens. Ook kan men uiteraard kiezen zelf te koken.

geluidsoverlast

onverwacht
25-8-2017

Het was een prachtig complex.Ronde torens met daarin 4 verdiepngen met appartementen.

Geluidsoverlast veroorzaakt door een drilboor in 2,daarna 4 appartementen.We lagen rond het zwembad,dus hadden er de hele dag last van.Nachtportier sprak geen engels.Kakkerlakken insommige appartementen.

Mooie plek

Sharon
20-8-2017

Wij zaten 10 dagen in las falluas. Wij hebben hier een top vakantie gehad. Je zit overal mooi tussenin Boulevard/strand 10 min lopen, kashba 5 min lopen en jumbo 15 min lopen. Wat ons wel heel erg opviel is dat er op het moment erg veel leegstand is en de panden zijn allemaal vervallen waardoor je niet echt een heel mooi vakantie beeld hebt. Wel werd er gezegt dat er binnen nu en 10 jaar het hele eiland wordt opgeknapt omdat er nu veel meer toeristen komen! Voor jongeren is het niet meer een stap vakantie, veel kroegen en discotheken zijn gesloten vanwege vergunningen, maar de grote discotheken en kroegen zijn nog wel geopend. Prima te doen dus. Het appartementencomplex is prima vriendelijk personeel voor 2 personen ruim appartement en een heerlijk zwembad. Het ontbijt daarintegen was wel heel slecht, maar aan de overkant zit een supermarkt waar je heerlijke verse broodjes kan halen. Prijskwaliteit is dus goed!

Fantastish

Zhanat Izteleuova
13-8-2017

Ligging goed! Alles goed!

Reviews lijken wel fake, kan nooit

D atamemory
4-8-2017

Geluidsoverlast om gek van te worden. Geen enkele toezicht of ordehandhaving op veelvuldige aanwezige permanent luidruchtige gasten. Midden in de nacht schreeuwende kinderen in zwembad. Parasols en bedjes worden nooit opgeruimd. Slechte hygiene, volstrekte willekeur bij housekeeping. Levensgevaarlijke boiler/geiser. Klemmende deuren, niet functionerende deursloten. Doe het niet. Nog nooit iets dergelijks in GC meegemaakt. Laconiek en lui receptiepersoneel. Las Faluas nooit meer en wij komen erg regelmatig naar GC

Hoog campinggehalte

Kristina
9-7-2017

Veel toeristen en heel veel hoogbouw. Gezellige boulevard met veel winkels en betaalbare restaurantjes. Supermarkten op loopafstand. Lidl op ca. 1 km. Appartement eenvoudig en voor 2 personen goed te doen, 3 personen lijkt mij geen aanrader. Elke dag wisseldouche gehad met warm en koud water. Kitchenette elektrisch koken op 2 pitten, geschikt voor opwarmen of koken/bakken ei/pannenkoeken. Grote koelkast. Waterkoker, broodrooster en koffiefilterhouder aanwezig, koffiefilters en koffie te koop in supermarkt. Elke dag koffie gezet. Ideaal.droogrek op balkon. Geen airco, niet te warm ivm stenen vloeren. Op 3 hoog geen insecten gezien. In weekend veel geluidsoverlast, doordeweeks minder maar slapen zonder herriestoppers was mij niet gelukt. Zwembad en strand heerlijk. Dagje Las Palmas viel zwaar tegen, excursie onderzeeboot was top! De sfeer in playa des ingles was gemoedelijk. Al met al eindcijfer 7.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Faluas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Faluas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Faluas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Faluas scoort een 7.09 uit 10 op basis van 388 reviews.