Appartement Las Faluas

6.7Voldoende

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 474p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.7Voldoende

• 5.7Inrichting
  • 6.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info

Een perfecte centrale ligging heeft Appartement Las Faluas in Playa del Ingles. Het appartementencomplex heeft een mooi, groot zwembad met een apart kinderbadje. Een balletje slaan op de tennisbaan is ook geen probleem. Tegenover het complex zit een supermarkt, waar je wat snacks koopt voor op het strand van Maspalomas (op 600 meter).

432 reviews over Appartement Las Faluas

• 2019
    4Jore12-10-2019

Nooit meer.

Een sterk verouderd complex. Schimmel in de badkamer en een erg smerige keuken. De voegen en de kitranden zijn niet om aan te zien. In het plafond van de woonkamer een grote scheur waardoor het kalk los hing. De keukenbenodigdheden zijn zeer minimaal. Er staan stoelen op het balkon maar daar is alles mee gezegd. Kortom, de hygiëne en het onderhoud zijn ver te zoeken. Verder een zeer lawaaierig complex. Elke nacht met oordoppen geslapen. Wij komen hier in elk geval nooit weer.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Lies09-10-2019

Prima

Op nog geen 10 minuten lopen van het strand. Eenvoudig beetje verouderd hotel. Omdat het geen hoog seizoen was was er altijd ruimte bij het zwembad maar in het hoogseizoen zal dat wel anders zijn. De schoonmaak liet wel wat te wensen over en de handdoeken werden alleen op maandag woensdag en vrijdag verwisseld. Perfecte ligging en in ons appartement prima bedden.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Marja Van Dijken19-09-2019

Redelijk

Vond het appartement toch wel verouderd, niet echt schoon. Hoewel er om de dag schoon gemaakt werd. Wel om de dag bed verschoond en schone handdoeken. Zwembad was prima, alleen veel te weinig parasols. Strandbedjes werden smorgens al heel vroeg voorzien van handdoeken, terwijl er de hele dag niemand op lag. Het ontbijt was echt zeer eentonig..elke dag hetzelfde. Desondanks toch een leuke vakantie gehad, met een heerlijk temperatuur...

Gereisd met partner in september 2019

• 8Mari11-09-2019

Top locatie! Lekker dichtbij het strand en heb je daar geen zin in, heerlijke zwembad bij appartement. Heerlijk eten ook, ik zou zeggen als je lekker wilt eten voor leuke prijzen, moet je meer in de zijstraten eten. Op grote pleinen betaal je meer en kleine zijstraten eet je heerlijk en voor leuke prijzen. Taxi's kosten niks en als je een auto wilt huren, kan je goedkopere huren door een bedrijf te zoeken die niet aan appartementen zitten. Betaal je veel meer voor, maar voor de rest geweldig eiland. Aanrader pak de bus of auto naar puerto Rico, hier heb je white beach heel mooi en puerto mogan is klein Venetië. Echt de moeite waard om te gaan kijken, heel veel plezier daar.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 4Fam.Veltman10-09-2019

Nooit weer

Ga er maar niet naar toe, kakkerlakken in de badkamer, badkamer niet fris en niet echt schoon. schoonmaakservice, denk niet dat je een kamer, badkamer ed. schoon kunt maken in minder dan 10 minuten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Van de Voort07-09-2019

Was oke

Oud complex maar waar naar zijn geld

Alleen gereisd in augustus 2019

• 3Langes27-08-2019

Nooit meer

Door een fout van de receptie stond op woensdagmorgen halverwege onze vakantie voor 8 uur 's morgens een schoonmaker Finito te schreeuwen in ons appartement terwijl mijn dochter en ik nog op bed lagen. Fout werd bij ons neer gelegd omdat zij zei de hele dinsdag heeft geprobeerd ons aan te spreken, we waren de hele dag bij het appartement of bij het zwembad!! Daarnaast werd in 8 dagen tijd maar 1 keer de handdoeken gewisseld pas na bovenstaand incident en de schoonmaker is 2 maal in het appartement geweest maar schoon maken kun je het niet noemen. Appartement stonk bij aankomst en van dweilen heeft deze schoonmaker nog nooit gehoord. Daarnaast wordt in het weekend tot 3 uur 's nachts feest gevierd door de lokale bevolking die een appartement in het complex heeft gekocht. Ik klaag niet snel maar onze vakantie is door het personeel daar verpest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Fam. Sikkema20-08-2019

Eens maar nooit weer.

Las Faluas. Eens maar nooit weer in dit appartement. Op de eerste dag had ik de douche deur al in mijn handen, een discolamp aan het plafond, en 2 van de 3 bakjes van de koelkast deur kapot. Gemeld bij de receptie en een mail gestuurd naar onze reisorganisatie, en dankzij hun snel handelen werd dit gerepareerd. Geen fijn begin van je vakantie. Het appartement is ook erg verouderd en zeer gehorig . Slechte bedden, veren die je kon voelen en je toch mag verwachten bij een verblijf van 2 weken, dat je na een week schone lakens krijgt. Niks van dit alles. Handdoeken wissel om de 2 dagen en op de vrijdag de laatste wissel voor het weekend. 3 dagen met ieder 2 handdoeken p.p. En wat betreft de hygiëne, dat is ver te zoeken. Troep achter de bedden, onder kasten, vieze kitranden in de douche, een kakkerlak op je laatste dag, en de schoonmaak.. hier en daar een veeg met de bezem en dweil, dat word gedaan binnen 5 minuten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Willem Pie22-06-2019

Geen vierde keer meer.

22 dagen een leuke vakantie gehad. Alleen jammer dat er meer dan 100 appartementen verkocht zijn aan Spanjaarden die elk weekend met aanhang naar het park komen en hun goddelijke gang gaan. Van de nachtelijke zwempartijen word niks gezegd. Waar de Hollanders de muziek op 3 zetten en er iets van word gezegd en het eigen volk hun muziek hard mogen zetten en er word helemaal niks van gezegd. Verder voor de prijs een goed appartement als je niet teveel eisen hebt. Nu voor de derde keer geweest maar wel voor de laatste keer.

Alleen gereisd in juni 2019

• 2Margreet siekmans20-06-2019

Nooit meer

Niet voor herhaling vatbaar. Vorig jaar waren we erg tevreden. Dit jaar veel overlast ervaren van de Spanjaarden die daar voor langere tijd huren. Elke avond Feestjes in de late uren op het balkon wat door het hele park door galmt. En totaal geen controle of restricties daarop. Dus voor ons de laatste keer!!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken