Appartement Corona Verde

Meer appartement info

348 reviews over Appartement Corona Verde

• 8Fam. Donker15-11-2020

Ontspannen

Gr Canaria is geel. Dus met gerust hart op vakantie. Alle rust hier. En geen last van migranten. De mensen houden zich hier prima aan de voorschriften. En wij kunnen heerlijk aan het zwembad met alle ruimte goed ontspannen in een heerlijke temperatuur Niet alle terassen en restaurants zijn open. Maar je kan in ieder geval gebruik maken van de gastvrijheid. Waar wij dan ook ten volle van genieten

Gereisd met partner in november 2020

• 10Betty van Geloven04-09-2020

Heerlijk

Weer een heerlijk vakantie gehad. Ondanks Corona tijd hebben we er toch van kunnen genieten. Tom heeft vriendelijk uitgelegd hoe het werkt met Corona binnen en buiten het appartement. Carmen heeft zoals altijd netjes de appartement schoon gehouden. Ze komt elke dag, behalve wanneer haar vrije dag is natuurlijk. Handdoeken 2x pwk en verschonen van beddengoed wekelijks. Helemaal Top. Volgend jaar zijn we er weer.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Geanne29-08-2020

Heerlijke vakantie

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Het appartement was heel netjes en werd 5 dagen per week schoon gemaakt, meestal in de middag. Ong. 5 min. naar het strand lopen, wel een heuvel af en op als je weer terugloopt naar je appartement. Tom, de eigenaar, kon je alles vragen: goede eettentjes, grote waterflessen van 5 L voor een euro per stuk. Keuken is wat aan de kleine kant en de pannen zijn matig (klein en geen anti-aanbaklaag meer). In de omgeving is er veel te doen, ook ondanks de Corona. Wij hebben van de 10 dagen maar 2 dagen aan het strand gelegen, je verbrand snel!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Marcel04-08-2020

Geweldig!

Pas terug van een heerlijke vakantie. Corona Verde is een superappartement, een ruim appartement met veel opbergruimte. Er is zelfs opbergruimte voor de koffers. Keuken is klein, maar alles is aanwezig. Zelf niet gekookt, omdat er genoeg eetmogelijkheden op loopafstand zijn. Strand en supermarkt ook op loopafstand. Appartement werd goed schoongehouden door Carmen. Ook in de coronatijd. Zwembad en tuin werden ook elke dag bijgehouden. Een gastvrij ontvangst door Tom, ook kon je altijd terecht met vragen bij hem. Wij hadden een appartement op de eerste etage met een heerlijk ruim balkon, elke morgen verse broodjes gehaald en dan heerlijk ontbijten op het balkon. Tip: een dagje na Amadores Beach.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Roel Versmissen04-08-2020

Geweldig appartement!

Geboekt ruim voor de coronaperiode heb ik lang getwijfeld of ik wel zou gaan...en ik ben niet teleurgesteld! Wat een mooi complex en mooie appartementen. Deze werden elke dag schoongemaakt en ook handdoeken werden meerdere keren per week gewisseld...helemaal top! En de ligging is prima, kleine helling aflopen en binnen 6 minuten zit je op de boulevard en daar waren gelukkig ondanks corona nog wel veel eettentjes openen...goed en goedkoop eten daar!

Tips om te doen: bezoek Las Palmas (ongeveer 6 euro met de bus per enkele reis), Puerto de Mogán (ongeveer 3 euro per bus), maak een rondtocht door het mooie noorden (wij hadden de Sparkletocht geboekt via Sunweb, perfect!) en maak een boottocht met Afrikat (ophaalservice bij het hotel).

Kortom, perfecte tijd gehad en geen moment onveilig gevoel vanwege corona...mondkapjes in ov, supermarkten en bus went vanzelf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9J.L18-07-2020

Vaker doen!

Corona Verde ligt perfect. Het strand, supermarkt en horecagelegenheden zit allemaal in de buurt. Het appartement wordt iedere dag netjes schoongemaakt en zowel de eigenaar als het personeel is heel aardig.

Ik en mijn partner zijn 8 dagen geweest, naar onze mening zeker te kort.

Ik eindig mijn review met: Ga zo door!

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Arnold29-03-2020

Goed verzorgd complex.

Ons verblijf in Corona Verde is ons zeer goed bevallen. Alles is er schoon en er is een vriendelijke en correcte leiding. Helaas moesten wij vanwege de coronacrisis onze vakantie vervroegd afbreken. Omdat wij de laatste vakantiegangers in het appartementencomplex waren, werden wij door de plaatselijke krant en een tv ploeg geïnterviewd, wat wel een leuke ervaring was. Zijn door de heer Tom Smulders (directeur van het complex) zeer goed verzorgd en zeker de laatste periode vanwege ons vervroegde vertrek (laatste vlucht op 22 maart ).

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Willem22-02-2020

Heerlijk

Lekker rustig mooi appartement. vriendelijke hulpvaardige Nederlandse eigenaar.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Christa27-01-2020

fantastisch

Wij hebben het weer heerlijk gehad,heerlijk rustig complex,met een goede ligging ,en prijskwaliteitsverhouding.Ook was het leuk van de eigenaar(Tom) dat we uitgenodigd werden voor een nieuwsjaar borrel met hapje! Wij komen zeker weer terug in Dec/Jan Het weer speelde natuurlijk hier ook een hoofdrol in, want de temperatuur was perfect!!!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Hans & Rina Thorig16-01-2020

Geweldig!!

De appartementen zijn eenvoudig maar doeltreffend ingericht. Goed is hier de rust die je ervaart en de ontspanning. Er is een uitstekende schoonmaakservice. De gratis Wifi is zeer te waarderen. Winkeltjes, supermarkten, strand en autoverhuur op niet meer dan een paar honderd meter afstand

Gereisd met partner in januari 2020

Appartement Corona Verde info