Appartement Corona Verde **

8,6

292 reviews over Appartement Corona Verde in het Nederlands

"Thuiskomen"

Gert en Magda, 20-1-2018

We zijn de tel kwijt hoe vaak we bij Corona Verde zijn geweest, maar ervaren elke keer weer dat het voelt als thuiskomen. We zijn hartelijk ontvangen door Tom, het personeel en de andere "bewoners" van Corona Verde. Tuin, zwembad, gebouw en appartement worden prima onderhouden. Onze vakantie was eigenlijk te kort (van 30 dec tot 10 januari). Prachtig weer gehad en tot onze verrassing werden we uitgenodigd voor een nieuwjaarsbijeenkomst in de tuin. Prima verzorgd en heel gezellig. Het zwemwater voelde koud aan, maar was toch 18 graden. Warm is anders, maar je koelt er wel lekker van af. Op 10 januari moesten we om 07.20 uur weer richting het vliegveld en werden door Bep en Jan uitgezwaaid vanaf hun balkon. Dat voelt zo fijn, dat je toch weer terug wilt komen!

Rustig appartementencomplex op een verkeerde plek

Martie&Hermien, 7-1-2018

Misschien hebben wij het net niet getroffen met het uitgaanspubliek en de drugsverslaafden, maar op de toegangstrap richting de ingang van Corona Verde zagen wij regelmatig gebruikte condooms, overgeefsel en aluminiumfolie waar drugs op wordt verwarmd. Op de dag van aankomst zat er ook zo'n grietje haar drugs op te warmen. Tom, de eigenaar, stuurde haar wel weg en belde de politie. Maar ondertussen, voor ons, geen beste indruk. Tom heeft, zoals vaker in reviews vermeld, alles prima voor elkaar. Schone kamers van alle gemakken voorzien, mooi zwembad, mooie tuin, maar helaas in een verpauperde omgeving. 't Dichtstbijzijnde winkelcentrum is ook verpauperd. Veel rommel en troep. Richting 't strand, bij Sahara Playa, kun je heerlijk ontbijten voor €6.90. Ook genoeg restaurants waar je goed kunt eten. Maar je kunt ook in je appartement koken. Er zijn leuke excursies te boeken, waardoor je de rest van 't eiland kunt verkennen.

Heel goed !

Pieter van Tuinen, 30-12-2017

Er zijn hier regels en daar moet men zich aan houden zoals reserveren ligbedden met handdoeken

mag zeer terecht niet.

gewoon goed

Else, 29-12-2017

Zeer geschikt voor een wat ouder publiek.Prima ligging , hele dag zon bij het zwembad. Met een speciale ruimte om fietsen op te bergen.

Vanaf ons terras hebben we genoten van een prachtige zonsondergang!

Zoals altijd was het goed toeven bij Tom in Corona Verde.

Het voelt als "thuiskomen".

Ons verblijf daar was zeer aangenaam en rustig.

Stragier, 14-11-2017

Het was er vooral zeer rustig en kraaknet. Eigenaar Tom doet enorm zijn best om het verblijf voor iedereen aangenaam te houden. Dat er hiervoor regels zijn, nemen wij er graag bij. We waren op appartement met de service van een hotel. De appartementen zijn heel centraal gelegen, dichtbij het winkelcentrum en het strand. Corona Verde appartementen zijn heel zeker een aanrader ! Het enige minpuntje is misschien dat er in de slaapkamer 2 aparte bedden waren i.p.v. een dubbel bed.

Prima verblijf. Prijs en kwaliteit prima in balans

Van buren, 26-10-2017

Corona Verde is een basic complex, waarin de verhouding tussen prijs en kwaliteit prima in orde zijn. Eigenaar Tom is terecht trots op zijn accommodatie en zijn strenge regels zorgen voor een fijn en schoon verblijf. Corona Verde is zeer centraal gelegen met de kasbah op steenworp afstand en shopping centrum yumbo en de boulevard op 5a10 minuten lopen.

Enige nadeel was wat ons betreft het luidruchtige hotel achter de appartementen wat vol met Spanjaarden zit. Die vooral in het weekend flink hun best deden om je uit de slaap te houden.

Fantastisch v

Marja de Jager, 8-10-2017

Wij waren er voor de eerste en bet krijgt van ons een dikke 10.Wij vinden het geweldig en gaan volgend jaar weer.

Fantastische plek

Margriet de Graaf, 25-9-2017

Dit appartementen complex heeft alles .... schoon/netjes, ,voldoende zonnebedden met kussens ,vriendelijk personeel ,ligt centraal ,goede beddenen een mooi en schoon zwembad ,kortom alles in huis voor een fantastische vakantie .

José en Hans van Engelen, 12-9-2017

We hebben heerlijke vakantie gehad

Eigenaar Tom had alles goed geregeld.

Heerlijk zwembad , netjes schoon

Strand op loopafstand

Supermarkt om de hoek

Heerlijk gegeten bij Italiaans restaurant Rimini

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Verde in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corona Verde scoort een 8.59 uit 10 op basis van 292 reviews.