Appartement Corona Verde

301 reviews over Appartement Corona Verde in het Nederlands

Graag nog een keer!

Dennis
19-8-2018

Een mooie week gehad in dit verzorgde en schone complex.

Alle belangrijke plekken zijn hier makkelijk vandaan bereikbaar. Je bent nooit lang onderweg.

Ruimte zeer voldoende bij het zwembad. Matjes via de patio beschikbaar voor de zonnebedden. Parasols aanwezig.

Strand op loopafstand (< 5min). Leuke boulevard met verscheidene eetgelegenheden en winkels.

Ontvangst en vertrek goed georganiseerd. Welkom van de beheerder duidelijk en overzichtelijk.

Beheerder altijd beschikbaar voor goede tips. Flyers aanwezig bij receptie.

Appartement voorzien van alle gemakken. Het schoonmaken en verschonen van handdoeken en beddengoed meerdere keren per week.

Weinig tot niets aan te merken op ons verblijf, complex en beheerder.

Zeer kind onvriendelijk

Evenhuis
11-8-2018

Als je er bent krijg je het gevoel dat je bij een particulier hebt geboekt, en dat bedoel ik niet positief. Het complex is zeer schoon maar dat begrijp je zeer goed wanneer je er bent. Werkelijk zo’n beetje alles is verboden, voordat je de poort binnen bent wordt je gebrainwashed met allerlei regels in kwadraat, en dat wordt je de gehele vakantie ingeprent, werkelijk verschrikkelijk. Het heeft meer weg van een bejaardentehuis met zeer ouderwetse regelgeving uit het stenen tijdperk! Ik vraag me af waarom er geen bord staat “verboden voor kinderen” De goede reviews moeten haast wel van vastgeroeste vaste oude garde komen want dit complex hoort niet bij touroperator thuis! De schoonmaak was wel prima in orde en die verdiend ook een dikke fooi! Bedenk je voordat je hier met kids heen gaat, de eigenaar is een walgelijke vent maar vergeet even dat je duizenden euro’s hebt uitgegeven.

In één woord: geweldig!

Auke en Hilly Machiela
15-7-2018

Begin juni weer 2 weken doorgebracht in Corona Verde. Het was reeds onze derde vakantie hier en zeker wat ons betreft niet de laatste. Mooi en schoon complex gelegen op een rustige lokatie bij het centrum. Beheerder Tom geeft je graag tips en staat altijd voor je klaar bij eventuele problemen.

Fam Schneider
9-7-2018

Het is in 1 woord fantastisch .Alles wat je nodig heb voor een onvergetelijke vakantie .Alles is super schoon van je kamer tot rondom het app en zwembad .Een compliment voor de eigenaar .

leuk appartement.

Jan
3-5-2018

Leuk en zeer schoon appartement met heerlijk zwembad. Gunstige ligging.

Dat de beheerder er regels op nahoudt is prima, maar de manier waarop hij de gasten e.e.a. uitlegt komt soms onsympathiek over.

voor ons perfect

jan lodewijks
29-4-2018

Een fijn appartement wat prima onderhouden wordt. Tijdens de lange periode dat we hier waren werd één van de andere gasten ernstig ziek. Dankzij de bekwame hulp van de Hollandse eig/beheerder (hij spreekt vloeiend spaans ! ) is het e.a perfect geregeld. Hiervoor hulde.

Voor mensen die echt slecht ter been zijn kan het lopen naar het strand, 400m wel wat moeilijkheden opleveren.

Verder een rustig en schoon app. complex dankzij het onderhouds-team.

Wij komen graag weer terug,!

Rustig en toch centraal gelegen

Else
9-4-2018

Prima rustig appartementencomplex .Kleinschalig schoon en voor wielrenners een aparte berging ( afgesloten ) voor de fiets.

Prettig appartement, schoon en voorzien van eenpersoonsbedden. Eigenaar heeft goede tips voor restaurants. Dicht bij de bushalte, je kunt heel gemakkelijk naar Las Palmas. Prachtige stad met een mooie oude stad, musea en volop Jugendstil in de winkelstraat. Zeer aan te bevelen.

Wederom geweldig

Ine en Henny Wientjes
18-2-2018

Verblijf van 4 weken was weer geweldig. Tom zorgt goed voor je en Carmen maakt je appartement goed schoon. Wij zouden graag een betere en constante Wifi verbinding wensen.

"Thuiskomen"

Gert en Magda
20-1-2018

We zijn de tel kwijt hoe vaak we bij Corona Verde zijn geweest, maar ervaren elke keer weer dat het voelt als thuiskomen. We zijn hartelijk ontvangen door Tom, het personeel en de andere "bewoners" van Corona Verde. Tuin, zwembad, gebouw en appartement worden prima onderhouden. Onze vakantie was eigenlijk te kort (van 30 dec tot 10 januari). Prachtig weer gehad en tot onze verrassing werden we uitgenodigd voor een nieuwjaarsbijeenkomst in de tuin. Prima verzorgd en heel gezellig. Het zwemwater voelde koud aan, maar was toch 18 graden. Warm is anders, maar je koelt er wel lekker van af. Op 10 januari moesten we om 07.20 uur weer richting het vliegveld en werden door Bep en Jan uitgezwaaid vanaf hun balkon. Dat voelt zo fijn, dat je toch weer terug wilt komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Verde in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.