Tijdelijk €25 aanbetaling

Corona Verde

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Corona Verde voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 376 reviews
+30

8.8FantastischScore uit 376 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 8.8Natuur

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

376 Reviews over Corona Verde

• 9ChrisN25-01-2023

Heel fijn kleinschalig appartementencomplex

Heel fijn kleinschalig appartementencomplex, goed onderhouden in een mooi aangelegde tuin. Dichtbij strand en diverse horeca- en winkelcentra, maar heel rustig gelegen. De Nederlandse eigenaar heeft goede tips en is erg behulpzaam, wat erg prettig was toen ik een blessure had opgelopen. Fijne kamers met groot balkon.

• 9Erik19-12-2022

Zeer geslaagd

Deze keer rechtstreeks bij de eigenaar geboekt en zelf vervoer geregeld. Gewone lijnbus vanaf vliegveld stopt op ongeveer 5 minuten wandelen. Goed te doen dus. Verder weer genoten van het buiten zijn en de omgeving. Cadeautje om in december met 25 graden rond te lopen.

• 8Petra11-12-2022

Prima verblijf!

Heerlijke week gehad in appartement Corona Verde. Een leuk kleinschalig appartementencomplex vlakbij boulevard en supermarkten. Heel vriendelijk personeel. Lekker rustig. Fijn zwembad. Tom de eigenaar is heel behulpzaam. Prima prijs -kwaliteit verhouding.

• 8Ruimte
  • 9Peter en Thea Pronker Bours23-10-2022

Was weer thuiskomen

23-10-2022 Wat hebben we weer 4 heerlijke weken gehad, Het is voor ons heel erg vertrouwd en thuiskomen, voor het zoveelste jaar. Personeel ontzettend vriendelijk, en ook Tom de beheerder is ook altijd vriendelijk en in voor een grapje, ook als er iets zou zijn, zal hij altijd voor je klaarstaan. App altijd schoon, zwembad geweldig. We zijn de 18 okt teruggekomen en een maand hier verbleven. We komen graag terug, dus hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

• 8Ruimte
  • 10Jochem28-08-2022

Prima complex met heerlijk zwembad

Ruim appartement, zeer schoon, met fijn eigen terras of balkon. Geen overlast in het complex. Door de kleinschaligheid altijd plek bij het mooie zwembad. Ideaal gelegen, vlakbij het strand (5 min lopen), een mooie boulevard, gezellige uitgaansgelegenheden (maar niet té dichtbij), vlakbij de mooie duinen van Maspalomas. Zou hier zeker terugkomen. Geen airco, maar je kunt het prima laten doorwaaien; niet als een groot nadeel ervaren.

• 9Sandra31-07-2022

Een aanrader

Een schoon, netjes en goed gelegen appartementencomplex, met n vriendelijke en erg hulpzame eigenaar en personeel. Iedere dag werd ons appartement tip top schoongemaakt. Ruime kamer en een groot balkon wat uitkijkt op n mooie tuin en lekker zwembad.

• 9Edwin Kreijne21-07-2022

Zeer goed bevallen !

Rustig , centraal gelegen ,schoon ! en de Nederlandse eigenaar ,is vriendelijk en als het moet behulpzaam ,komen zeker nog een keertje terug

• 9Ton Zegers03-07-2022

Goed en schoon verblijf prima service

• 9Ton Zegers03-07-2022

Prima en schoon verblijf , Nederlandse beheerder, lief personeel en centrale ligging .

• 9Fam. Molendijk22-05-2022

Fanfastisch appartenmentencomplex centraal gelegen

Mooi appartementencomplex met vriendelijke nederlandse eigenaar. Zeer schone en ruime appartementen. Alles op loopafstand te vinden winkels restaurants strand bushaltes enz enz. Echt een aanrader. Wij hopen vaker terug te kunnen keren!

Appartement Corona Verde info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenida de Tirma 12, E-35100