Appartement Corona Verde

312 reviews over Appartement Corona Verde in het Nederlands

Geweldig !

Ine en Henny Wientjes,
15-3-2019

Voor de negende keer weer volop genoten van ons verblijf in Corona Verde. Tom bedankt voor de goede zorgen en niet te vergeten Carmen, die je appartement iedere keer weer prachtig schoon maakt. Tot volgend jaar.

fantastisch

Mar en Ineke Westdijk,
24-2-2019

Kleinschalig appartementencomplex van Nederlandse eigenaar. Ruime appartementen en centraal gelegen . Mooie, goed onderhouden tuin en zwembad, heel vriendelijk personeel, dagelijkse schoonmaak door Carmen. Gratis Wifi in de patio , een aanrader.

Erg goed!

rien van wanrooij,
4-2-2019

Kleinschalig complex van nederlandse eigenaar.Eigenlijk willen we geen review geven,want dat zorgt er vast voor dat er meer mensen dit pareltje gaan ontdekken. Het was een geweldige vakantie, schoonmaak op dagelijkse basis, keurig appartement op begane grond, goede bedden. Tom de eigenaar is erg vriendelijk en hulpvaardig. Goed onderhouden zwembad, een aanrader is om het te verwarmen het water was nu erg koud!!!

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch tot volgend jaar.

Sonja & Jan Dalmeijer,
4-2-2019

Voor ons was Corona Verde als thuiskomen zo vertrouwt voelde dit aan. appartement was netjes wschoon gemaakt door Carmen zoals altijd.

Voor herhaling vatbaar!

Corrie,
27-1-2019

Rustig gelegen en toch heel centraal

Gereisd met partner in december 2018

Rustig doch centraal gelegen in Playa del Ingles.

Ted de Leest,
27-12-2018

Corona Verde, appartementencomplex met een Nederlandse eigenaar. Het complex is rustig en centraal gelegen in Playa del Ingles. De appartementen zijn netjes qua inrichting, de bedden zijn voor mij wat aan de harde kant, maar dit is natuurlijk heel persoonlijk. Verder heeft het een mooi zwembad en een verzorgde tuin. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in december 2018

Aanrader

Fam. Steijaert,
23-12-2018

Mooi ruim appartement, heel schoon, goede bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende ruimte en zonnebedden met matrasjes bij het zwembad. Rustige lokatie. Niet geschikt voor kinderen en mensen slecht ter been.

Beslist een aanrader, gaan zeker terug.

Gereisd met vrienden in december 2018

Reeds eerder geboekt bij dit appartementen complex en prima bevallen we hadden een appartement op de begane grond en dat wilde we opnieuw boeken voor april 2018. Na onderlinge afstemming met de eigenaar kon hij ons het zelfde appartement niet beloven maar wel een gelijksoortig, dus voor 21 dagen geboekt. Met deze toezegging hebben we geboekt echter bij aankomst bleek dat de vorige huurder erg ziek was, begrijpelijk dat er even geen ander appartement beschikbaar was. Echter mijn teleurstelling was groot omdat ik een enkele toezegging kreeg voor een gelijksoortig appartement, hij werd waarschijnlijk boos om mijn reactie en zei dat ik geen enkel recht had op een appartement op de begane grond. De dagen er na kwamen er verschillende gelijksoortige appartementen vrij maar we maakten geen kans meer, telkens was er een afwijzing. De hele gang van zaken heeft een negatieve stempel gedrukt op onze vakantie.

Gereisd met partner in april 2018

Fantastisch.

Mevr. J. Bakker,
27-10-2018

Het verblijf was Corona Verde klein schalig maar zeer verzorgd. Geen jonge kinderen

een ontzettende aardige beheerder Tom , mooie tuin om het zwembad .

Mooi kamers en heel schoon. Echt een aanrader. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Prima app

Pronker,
22-10-2018

Wij werden ontvangen door de beheerder, moest wel even wennen dat we na de reis gelijk alle informatie kregen waar we ons aan moesten houden, maar achteraf begrijpelijk, zo hou je het wel netjes, en hebben een prima verblijf gehad, heerlijk app, goed schoon en heerlijke bedden,als er iets is staat de beheerder Tom gelijk klaar voor je, het is alleen jammer dat er in de nacht, af en toe geluids overlast is van het hotel Koka,maar dat nemen we op de koop toe, we hebben het zo heerlijk gehad dat we voor volgend jaar alweer hebben geboekt hebben.

Gereisd met partner in september 2018

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Verde in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.