Appartement Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare

Spanje, Fuerteventura, Lajares

7.2Goed

• 7.4Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer appartement info

Op het Spaanse Fuerteventura ligt Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura Origomare. Dit park is opgedeeld in wijken en iedere wijk heeft een eigen zwembad. Dagelijks is er een miniclub en voor de wat oudere kinderen een junior club. Huur een auto als je uitstapjes wilt maken. Bij Corralejo is een mooi strand.

70 reviews over Appartement Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare

• 6Pieter Agten08-03-2020

aardige vakantie gehad , met lekker eten.

Het park ligt echt ver overal vandaan dus een auto is noodzakelijk , ook voor op het park zelf om bijv naar de receptie , winkel of main zwembad te gaan , wij zaten in de laatste rij huisjes op het park en dat is zeker 10 min lopen , jammer dat de tussen de huisjes gelegen zwembaden gesloten waren. het park oogt uitgestorven en op leven na dood of de crisis is toegeslagen.de huisjes waren klein voor 4 volwassene , 2 mensen liggen in 2 losse box springbedden in een slaapkamer en 2 mensen op een uittrekbare bedbank in de woonkamer/keuken.De schoonmaak was in 9 dagen verdeeld in 2 delen , je krijgt 2 keer per week schone handdoeken(erg minimaal).tegen bijbetaling vaker. receptiemedewerkers en overig personeel erg vriendelijk, mini supermarktje erg makkelijk om lekker vers brood en kleine vergeet dingetjes te kopen.Er is geen enkel zwembad verwarmd en erg koud! Ook voor de kinderen bijna onmogelijk om te zwemmen, wel een goeie vak gehad.

Origo Mare Manager, Marketing, 25-07-2020

Dank u wel voor je bezoek en voor je feedback. Het spijt ons dat we niet aan al uw verwachtingen hebben voldaan, maar uw opmerkingen zullen ons helpen de kwaliteit van onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet uit Fuerteventura.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 5Hans05-03-2020

Slecht onderhouden park

Autowrakken staan op het park airco's zijn helemaal veroest en het trottoir is overal stuk . Ligt zeer afgelegen. Auto is noodzakelijk.

Origo Mare Manager, Marketing, 25-07-2020

Dank u voor uw verblijf en voor uw opmerkingen die ons zullen helpen de kwaliteit van onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groeten

Gereisd met partner in februari 2020

• 8joost03-03-2020

geweldig

mooi park, wel afgelegen en buiten de hekken een echte puinhoop, heerlijk eten, leuke animatie,. Huisjes zijn klein, maar schoon en netjes.

Zonnige groeten.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    6Arjan11-12-2019

Heel matig, 6+

Pluspunten,:het weer, het volwassenen zwembad, de medewerkers, de Maverick sportbar, het restaurant in het hoofdgebouw, de tuinaanleg in het park. De activiteiten en faciliteiten zijn o.k. Matig: de appartementen zijn gedateerd en basic, redelijk schoon en tamelijk compleet, de supermarkt biedt een beperkt assortiment . Slecht: het onerhoud aan de buitekant , de toegangsweg en richting zee, is ronduit beroerd. De fitness is eersteklas rommel. Het totale park zou eens grondig gerenoveerd moeten worden, maar dat gaat miljoenen kosten. Ik voorzie dat het park over 5-10 jaar dicht is.

Origo Mare Manager, Marketing, 17-12-2019

Geachte Gast,

bedankt voor uw verblijf en voor uw opmerkingen die ons zullen helpen de kwaliteit van onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groeten

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 6Stef06-10-2019

Prima

Veel Engelse en weinig Nederlanders. Op zich geen lastige Engelse dus dat scheelt. Zwembad is behoorlijk koud vooral als er een wind staat....wat vaak is ook is. Het waterpark wordt vrij streng door badmeesters bewaakt. Zo mag je als ouders zijnde niet met je kind van de kleine glijbanen. Maar mag je ook niet samen met je kind van de grote glijbanen, en als ze bandjes om hebben, mogen de grote glijbanen ook niet. Dus hebben kinderen die te klein zijn om zelf van de glijbaan af te gaan niks aan het waterpark. Pas vanaf jaartje of 4 kunnen ze zelf daar wat spelen. Wij hebben eenmalig gebruik gemaakt van het avond buffet, maar dat vond we geen aanrader. Ontbijt is wel goed en uitgebreid. Het park is niet druk, ligt erg verlaten, maar met een auto kun je prima naar lajares of corralejo. Huisjes zijn echt prima, en behoorlijk luxe. Stoepen zijn vervallen. Personeel erg vriendelijk. Prima vakantie voor als je niet te veel wilt betalen.

Origo Mare Manager, Marketing, 15-10-2019

Beste gastheer, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. We zijn blij om te weten dat je over het algemeen genoten hebt van je verblijf. De veiligheid van onze vakantiegangers staat bij ons voorop en daarom stellen we bepaalde normen in Crater Park. Wij vragen u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Origo Mare.

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Fam Brahart03-08-2019

Een zalige vakantie in een mooi resort!

Prima resort: gevarieerd ontbijt- en dinerbuffet, voor elk wat wils. vriendelijke receptiemedewerkers: Zo mochten wij bij aankomst al veel eerder in onze woning dan de aangegeven tijd. Als er ook maar iets was, loste men direct op: topservice! Het park is mooi aangelegd. De riolering ruik je wel lichtjes. Het bankbed is eveneens voor verbetering vatbaar. Verder een prima huisje omgeven door oleanders en palmbomen. De zwembaden zijn heerlijk en supermooi aangelegd met heerlijke zonneterrassen. Leuke waterglijbanen en een klimwand boven een zwembad, mooi hoor! Belangrijk: huur een auto, want Fuerteventura heeft prachtige juweeltjes: las Cuevas de Ajuy, Betancuria en een mooi Oasis Park in het achterland en een rotsachtig, prachtig kraterlandschap. Inderdaad is onderhoud blijvend nodig met de winderosie. Toch missen wij het nu al. Topvakantie gehad! ¡ Muchísimas gracias!

Origo Mare Manager, Marketing, 15-08-2019

Geachte familie, Bedankt voor uw positieve reactie; uw tevredenheid is onze beste beloning. We zullen erg blij zijn je weer te zien bij Origo Mare. Zonnige groeten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam Cales01-08-2019

Prima vakantiepark voorzien van alle factiliteiten

Prima vakantiepark met erg mooie huisjes voorzien van goede airco's. Af en toe gingen we naar een van de zwembaden tussen de huisjes en dan weer naar het Craterpark waar we af en toe ook het geluk hadden zo'n hutje te hebben. Aantal ligbedden bij zwembaden zijn wel toe aan vervanging. Volwassen zwembad mooi,advies voor iedereen openstellen, nu erg lage bezetting wat jammer is voor zo'n mooi zwembad. Erg fijn dat supermarkt t/m 24.00 uur open is. Aantal keren gebruik gemaakt van het dinerbuffet wat we erg goed vonden, goed stukken vlees en voor iedereen wat wils. Fijn was ook het voetbalveld waar op verzoek ook in avond lichtmasten werden aangedaan. Receptie erg behulpzaam en zeer goede service, o.a. breng en haalservice met golfkarretje om bagage te halen. Ook de service met luxe touringcar naar Corralejo is ons goed bevallen. Erg mooi strand en leuk shoppingcenter hier. Excursie vanuit park naar Lanzarote ook erg aan te bevelen.

Origo Mare Manager, Marketing, 03-08-2019

Beste Klant,

Het hele Origo Mare Team wil u bedanken voor deze uitstekende reactie. We hopen u snel weer te zien om u nog een geweldige vakantie aan te bieden.   Met zonnige groeten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Guido21-07-2019

Fijne huisjes

Wij zijn hier nu voor de vierde keer en gaan hier heen omdat de huisjes gewoon prima zijn. Lekker met airco etc.. Maar begin me nu echt af te vragen wat er hier toch aan de hand is. Elk jaar wordt het park slechter en slechter. Er staat zo vreselijk veel leeg in dit park dat ik daar echt meer van wil weten. Ik kan er echter weinig over vinden.. de eerste keer dat we hier kwamen waren er 5 van de 7 zwembaden bij de huisjes open en in gebruik. Nu nog maar 1. Alles laten ze verpauperen kapotte straten, verlichting dode bomen.. ga zo maar door. Kijk wij weten wel beter en komen hier echt voor het huisje en verder scheuren we het hele eiland over. Maar het gevoel dat je krijgt als je over het park rijdt is dat dit een zinkend schip is. Ze zijn allemaal echt aardig hoor maar dit gaat harder achteruit dan vooruit. Ik denk dat er iets van 1000 huisjes zijn en er iets van 300 gebruikt worden. De rest staat echt weg te rotten. Hoe kan dat???

Origo Mare Manager, Marketing, 23-07-2019

Geachte Guido, hartelijk bedankt voor bedankt voor uw loyaliteit en voor het delen van uw mening. Het spijt ons zeer dat een deel van onze service niet naar verwachting was. Wij zullen uw opmerkingen analyseren en verbeteren waar mogelijk. Vriendelijke groet vanuit Origo Mare

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Silvie11-05-2019

Prachtig park voor een relaxte vakantie

Het is een mooi aangelegd, ruim opgezet park. Van alle faciliteiten voorzien en dat is maar goed ook want het ligt echt in the middle of nowhere. De huisjes zijn voorzien van een compleet ingericht keukentje met wasmachine en vaatwasser. Als je het niet erg vind dat het flink waait op dit eiland is het echt een prachtig plekje.

Origo Mare Manager, Marketing, 12-06-2019

Wij danken u voor uw verblijf en voor uw feedback en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien. Zonnige groeten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Lotte Trippaers12-02-2019

afgelegen maar voldoende animatie

Huur een auto! We hebben op 4 dagen tijd 3 verschillende auto's gehad. We hebben het hele eiland wat rondgereden, het zuiden is ook wel de moeite! Animatieteam in het park is nog maar net begonnen en dat merkte je wel. Ze waren wel allemaal erg vriendelijk! Karaoke in de avond vonden we niet zo leuk met al die zatte Engelsen... Het ontbijt was uitgebreid en lekker maar het diner vonden we niet zo lekker. Dit veranderde gelukkig wel iedere avond van thema. Het eten was vaak koud... Drankjes aan het diner waren blijkbaar niet inbegrepen. Voor 3€/pp/dag kon je wel drinken bijnemen. Onze haardroger was stuk maar die werd meteen vervangen toen we het gemeld hadden. We willen ook nog héél graag de fantastische barman Mauricio aanraden! Deze man is erg vriendelijk, maakt de beste cocktails van heel Fuerteventura en kent de beste plekjes in Corralejo!

Origo Mare Manager, Marketing, 22-02-2019

Geachte Lotte, Het doet ons groot plezier te lezen dat u genoot van de verschillende services van Origo Mare. We houden rekening met uw opmerkingen en hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groeten,

• RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Aantal personen2 tot 4

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen7

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1.5 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats