Appartement Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer appartementinfo

Op het Spaanse Fuerteventura ligt Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura Origomare. Dit park is opgedeeld in wijken en iedere wijk heeft een eigen zwembad. Dagelijks is er een miniclub en voor de wat oudere kinderen een junior club. Huur een auto als je uitstapjes wilt maken. Bij Corralejo is een mooi strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare voor je op een rij gezet:

Tjingo

66 reviews over Appartement Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare

• 6Stef06-10-2019

Prima

Veel Engelse en weinig Nederlanders. Op zich geen lastige Engelse dus dat scheelt. Zwembad is behoorlijk koud vooral als er een wind staat....wat vaak is ook is. Het waterpark wordt vrij streng door badmeesters bewaakt. Zo mag je als ouders zijnde niet met je kind van de kleine glijbanen. Maar mag je ook niet samen met je kind van de grote glijbanen, en als ze bandjes om hebben, mogen de grote glijbanen ook niet. Dus hebben kinderen die te klein zijn om zelf van de glijbaan af te gaan niks aan het waterpark. Pas vanaf jaartje of 4 kunnen ze zelf daar wat spelen. Wij hebben eenmalig gebruik gemaakt van het avond buffet, maar dat vond we geen aanrader. Ontbijt is wel goed en uitgebreid. Het park is niet druk, ligt erg verlaten, maar met een auto kun je prima naar lajares of corralejo. Huisjes zijn echt prima, en behoorlijk luxe. Stoepen zijn vervallen. Personeel erg vriendelijk. Prima vakantie voor als je niet te veel wilt betalen.

Origo Mare Manager, Marketing, 15-10-2019

Beste gastheer, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. We zijn blij om te weten dat je over het algemeen genoten hebt van je verblijf. De veiligheid van onze vakantiegangers staat bij ons voorop en daarom stellen we bepaalde normen in Crater Park. Wij vragen u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Origo Mare.

Met vriendelijke groeten,

• 8Fam Brahart03-08-2019

Een zalige vakantie in een mooi resort!

Prima resort: gevarieerd ontbijt- en dinerbuffet, voor elk wat wils. vriendelijke receptiemedewerkers: Zo mochten wij bij aankomst al veel eerder in onze woning dan de aangegeven tijd. Als er ook maar iets was, loste men direct op: topservice! Het park is mooi aangelegd. De riolering ruik je wel lichtjes. Het bankbed is eveneens voor verbetering vatbaar. Verder een prima huisje omgeven door oleanders en palmbomen. De zwembaden zijn heerlijk en supermooi aangelegd met heerlijke zonneterrassen. Leuke waterglijbanen en een klimwand boven een zwembad, mooi hoor! Belangrijk: huur een auto, want Fuerteventura heeft prachtige juweeltjes: las Cuevas de Ajuy, Betancuria en een mooi Oasis Park in het achterland en een rotsachtig, prachtig kraterlandschap. Inderdaad is onderhoud blijvend nodig met de winderosie. Toch missen wij het nu al. Topvakantie gehad! ¡ Muchísimas gracias!

Origo Mare Manager, Marketing, 15-08-2019

Geachte familie, Bedankt voor uw positieve reactie; uw tevredenheid is onze beste beloning. We zullen erg blij zijn je weer te zien bij Origo Mare. Zonnige groeten

• 9Fam Cales01-08-2019

Prima vakantiepark voorzien van alle factiliteiten

Prima vakantiepark met erg mooie huisjes voorzien van goede airco's. Af en toe gingen we naar een van de zwembaden tussen de huisjes en dan weer naar het Craterpark waar we af en toe ook het geluk hadden zo'n hutje te hebben. Aantal ligbedden bij zwembaden zijn wel toe aan vervanging. Volwassen zwembad mooi,advies voor iedereen openstellen, nu erg lage bezetting wat jammer is voor zo'n mooi zwembad. Erg fijn dat supermarkt t/m 24.00 uur open is. Aantal keren gebruik gemaakt van het dinerbuffet wat we erg goed vonden, goed stukken vlees en voor iedereen wat wils. Fijn was ook het voetbalveld waar op verzoek ook in avond lichtmasten werden aangedaan. Receptie erg behulpzaam en zeer goede service, o.a. breng en haalservice met golfkarretje om bagage te halen. Ook de service met luxe touringcar naar Corralejo is ons goed bevallen. Erg mooi strand en leuk shoppingcenter hier. Excursie vanuit park naar Lanzarote ook erg aan te bevelen.

Origo Mare Manager, Marketing, 03-08-2019

Beste Klant,

Het hele Origo Mare Team wil u bedanken voor deze uitstekende reactie. We hopen u snel weer te zien om u nog een geweldige vakantie aan te bieden.   Met zonnige groeten

• 6Guido21-07-2019

Fijne huisjes

Wij zijn hier nu voor de vierde keer en gaan hier heen omdat de huisjes gewoon prima zijn. Lekker met airco etc.. Maar begin me nu echt af te vragen wat er hier toch aan de hand is. Elk jaar wordt het park slechter en slechter. Er staat zo vreselijk veel leeg in dit park dat ik daar echt meer van wil weten. Ik kan er echter weinig over vinden.. de eerste keer dat we hier kwamen waren er 5 van de 7 zwembaden bij de huisjes open en in gebruik. Nu nog maar 1. Alles laten ze verpauperen kapotte straten, verlichting dode bomen.. ga zo maar door. Kijk wij weten wel beter en komen hier echt voor het huisje en verder scheuren we het hele eiland over. Maar het gevoel dat je krijgt als je over het park rijdt is dat dit een zinkend schip is. Ze zijn allemaal echt aardig hoor maar dit gaat harder achteruit dan vooruit. Ik denk dat er iets van 1000 huisjes zijn en er iets van 300 gebruikt worden. De rest staat echt weg te rotten. Hoe kan dat???

Origo Mare Manager, Marketing, 23-07-2019

Geachte Guido, hartelijk bedankt voor bedankt voor uw loyaliteit en voor het delen van uw mening. Het spijt ons zeer dat een deel van onze service niet naar verwachting was. Wij zullen uw opmerkingen analyseren en verbeteren waar mogelijk. Vriendelijke groet vanuit Origo Mare

• 9Silvie11-05-2019

Prachtig park voor een relaxte vakantie

Het is een mooi aangelegd, ruim opgezet park. Van alle faciliteiten voorzien en dat is maar goed ook want het ligt echt in the middle of nowhere. De huisjes zijn voorzien van een compleet ingericht keukentje met wasmachine en vaatwasser. Als je het niet erg vind dat het flink waait op dit eiland is het echt een prachtig plekje.

Origo Mare Manager, Marketing, 12-06-2019

Wij danken u voor uw verblijf en voor uw feedback en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien. Zonnige groeten.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Lotte Trippaers12-02-2019

afgelegen maar voldoende animatie

Huur een auto! We hebben op 4 dagen tijd 3 verschillende auto's gehad. We hebben het hele eiland wat rondgereden, het zuiden is ook wel de moeite! Animatieteam in het park is nog maar net begonnen en dat merkte je wel. Ze waren wel allemaal erg vriendelijk! Karaoke in de avond vonden we niet zo leuk met al die zatte Engelsen... Het ontbijt was uitgebreid en lekker maar het diner vonden we niet zo lekker. Dit veranderde gelukkig wel iedere avond van thema. Het eten was vaak koud... Drankjes aan het diner waren blijkbaar niet inbegrepen. Voor 3€/pp/dag kon je wel drinken bijnemen. Onze haardroger was stuk maar die werd meteen vervangen toen we het gemeld hadden. We willen ook nog héél graag de fantastische barman Mauricio aanraden! Deze man is erg vriendelijk, maakt de beste cocktails van heel Fuerteventura en kent de beste plekjes in Corralejo!

Origo Mare Manager, Marketing, 22-02-2019

Geachte Lotte, Het doet ons groot plezier te lezen dat u genoot van de verschillende services van Origo Mare. We houden rekening met uw opmerkingen en hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groeten,

Met vrienden

• 8Erica27-01-2019

Top vakantie

Net terug van 11 dagen Origo Mare. Echt een heerlijke vakantie gehad. Een aanrader is een fotoshoot door de Italiaanse fotografe. Dat het afgelegen ligt wisten we. Heerlijk rustig. Op de wat bewolktere dagen zijn we met de gratis bus naar Corralejo geweest. Ideaal. Verder heerlijk in het Craterprak genoten van de zwembaden en het springkasteel. Onze dochter van 3 heeft zich geen moment verveeld.

Enige minpuntje is dat het diner vrij laat pas is, omdat wij all inclusieve hadden waren we hieraan verbonden en was onze dochter eigenlijk te moe om te eten. De volgende keer zouden we daarom voor alleen logies gaan. Wat wel jammer is aan het park, is dat huisjes verderop gelegen er veelal verwaarloosd bijliggen. Niks onderhouden of afgemaakt en veel beschadiging op de straat. Jammer van zon mooi park!

Origo Mare Manager, Marketing, 22-02-2019

Geachte Erica, Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en voor het delen van uw feedback. We zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad en we hopen u snel te zien.

Vriendelijke groeten

• 7Els Theuns20-01-2019

Misschien ooit nog eens.

Prima. Elke avond uitgebreid buffet inkl. drank voor €18 pp. Wijzelf zitten voortaan liever in een plaats waar je meer winkeltjes, boulevard hebt. Zoals Corralejo bv. Is daar in januari ook levendiger. Je MÓET hier een auto huren. Anders duurt 1 week wel lang.

Origo Mare Manager, Marketing, 24-01-2019

Geachte Els, Bedankt voor uw opmerkingen. We zijn blij dat u over het algemeen een goede vakantie heeft gehad met Origo Mare. Het spijt ons dat u onze locatiegegevens niet hebt ontvangen. Dit wordt beschreven op onze website en bij al onze partners. We hopen je weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten.

• 8AKK14-01-2019

prima

Gewoon goed lezen wat er wel en niet is, dat maakt het verschil tussen een vakantie die aan je verwachtingen voldoet of niet. Wij vonden het top, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen de ligging goed vindt. Een auto is echt een must.

Origo Mare Manager, Marketing, 16-01-2019

Geachte klant,

Wij danken u van harte voor deze zeer positieve reactie en we zijn erg blij om te weten dat u van uw vakantie hebt genoten. We hopen je snel weer te zien. Zonnige groeten

• 2018
    9Kim09-12-2018

Check mijn video over het park!

Ik ben in de zomer van 2018 hier geweest en we hebben het super naar onze zin gehad. Het resort is groot en ruim opgezet. Het personeel is erg vriendelijk en als er iets is lossen ze het direct op. Ik ben zelf YouTuber en maak reviews van vakantiebestemmingen. Ik heb van het park een special gemaakt maar ook van de omgeving en van het huisje zelf.

Origo Mare Manager, Marketing, 26-12-2018

Geachte Kim,

Het hele team van Origo Mare bedankt u voor deze lovende opmerkingen. We zijn heel blij dat we aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen u snel weer te zien. Onze beste wensen voor 2019!

1 tip over Appartement Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare

• Alex, 01-08-2015

Wel handig om vervoer te huren, Corralejo ligt op behoorlijke afstand en La Oliva is eigenlijk ook niet te lopen. Origo Mare ligt vrij afgelegen, maar op het park is ook genoeg te doen. Boodschapjes, midgetgolf, animatie etc. Maar voor grote boodschappen gingen we wel naar een supermercado, met de auto.

7 vragen over Appartement Pierre & Vacances Village Club Fuerteventura OrigoMare

• Anita, 11-02-2018

Auto huren en dichtsbijzijnde supermercado

Wij hebben deze accomodatie geboekt incl.transfer van en naar de luchthaven. Wij zijn voornemens een auto te huren. Dit hebben wij nog nooit gedaan. Kan iemand vertellen waar we dit het beste en het veiligst kunnen doen en op welke afstand de dichtsbijzijnde supermercado is? Kun je op het park ook fietsen huren?

I., 01-05-2018

Op het park kun je fietsen huren. Ook auto huren kun je bij het hotel doen. Er is een balie van Wendy’s. Gaat erg goed. Kost € 35,00 voor 1 dag. Auto staat bij het hotel voor de deur (echt ideaaaal!!) en je kunt de sleutels ‘s avonds weer inleveren bij de receptie. Dus geen gedoe met terugbrengen voor een bepaalde tijd en transfer regelen van/naar de ophaallocatie van je auto.

• Nikki, 17-01-2018

Meiden en jongens

Gaan hier nog meer mensen heen met kinderen 14 /17 jaar in de voorjaarvakantie 22-02/04-03

Maria, 02-02-2018

Wat leuk.. Wij gaan met twee tieners. Een van 12 en een van bijna 16 vanaf de 25e een weekje

Maria, 02-02-2018

Leuk! Wij komen ook met twee tieners (12 en bijna 16) vanaf de 25e...

(kan zijn dat dit bericht meerdere keren gaat verschijnen, maar het plaatsen lijkt niet te lukken... dus probeer het nog een keer...

• HH, 17-01-2018

Auto huren voor paar dagen

Als ik een pakketreis boek, zit transfer van luchthaven-park vv inbegrepen. Op welke manier kan ik dan het beste een auto huren voor een paar dagen? Kan ik dit via de receptie terplaatse regelen? Of moet ik met een taxi/bus dan eerst weer terug naar het vliegveld?

JH, 20-01-2018

Wij hebben direct een auto erbij genomen met de boeking. Auto inclusief, grotere auto meerprijs bij betalen. VW golf is dan nog maar 77 euro voor 11 dagen. Auto ophalen en terug brengen bij de luchthaven.

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen7

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1.5 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats