Hotel SBH Fuerteventura Playa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Hotel SBH Fuerteventura Playa
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Fuerteventura Playa voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel SBH Fuerteventura Playa in het Nederlands

Wat een deceptie. Verschrikkelijk

An & Robin
12-8-2018

Wat een enorme teleurstelling! kamer vol met schimmel. Gordijnen, badkamer én nog erger; ons bed! Hele vakantie op een dikke stapel handdoeken gelegen en veel kleding aan. S avonds zag je de ( grote) kakkerlakken lopen op de terrassen. Toiletten te vies dus steeds naar de kamer. Tafels in restaurant op terras voor ontbijt/ lunch/ diner vies en plakkerig. Voor 8 uur geen kop koffie te krijgen. Bij aankomst 50€ betalen voor 2 handdoeken en kluisje! (30€ borg) wil je een schone handdoek moet je elke dag 2€ betalen. Nog nooit meegemaakt in een 4*! Bedjes aan t zwembad te vies om op te liggen en stuk. Aan zee geen bedjes of 12€ betalen per dag. Zo n spijt van dit hotel. Het enige waar wij van genoten hebben en ik bij deze wil complimenteren zijn Rabbii en de 2 meisjes vd animatie. Geweldig! Hadden zelfs geen werkende microfoon maar maakte er toch een feestje van. Receptie personeel niet vriendelijk en ongeïnteresseerd. Triest, dat dit kan..

Nooit meer

Lars en jo
24-7-2018

Het resort ziet er leuk uit kamer is ronduit slecht. Oud vies ranzige bedden.. de flarden stoffering hanger erbij. Even als de beschimmelde vieze badkamer. Dit is 4 ster onwaardig. Er zijn aan de hand van de zoover recensies dus wel degelijk goede kamers maar wij hebben er een die je nog geen 1 ster toe zou kennen. Moeten nu heel veel moeite doen om onze andere beloofde kamer te verkrijgen. Gaan nu weer een schoonmaakster sturen maar wat valt er schoon te maken aan oude vieze beschimmelde bedden en beschimmelde vieze voegen. Het is oud oud oud. Maar weer hoofd kantoor inschakelen. LOS HET OP! Veel geld voor zeer weinig kwaliteit. Erg jammer dat je geen foto’s toe kunt voegen.

Het is mooi resort maar had direct een klacht over de kamer oud vies en vellen hangen aan zijkanten van het bed. Er zou schoongemaakt worden en zou vandaag andere kamer krijgen via hostes. Na hele dag wacht gaan ze wederom schoonmaken maar versleten vieze verweerde bedden vallen niet schoon te maken evenals beschimmelde voegen. Deze kamer os echt geen 4 sterren waardig. Waarom dit moeilijke gefoe heb veel held betaald voor 4 sterren hotel. Niet voor een smoezelig achteraf hotelletje. Doe er wat aan nu. Service tot nu toe dus onvoldoende. Los het op schoonmaakdoekje helpt niet.

Genieten, vriendelijk personeel

Moontje
3-7-2018

Vriendelijk personeel, sommige spreken zelfs Nederlands. Hotel is netjes, maar openbare toiletten zijn sterk verouderd en kunnen wel opknapbeurtje gebruiken. Op zondag is er in de buurt een leuke markt en er is een kleine supermarkt om de hoek, deze is wel duur. Het eten is lekker en de tijden om te eten zijn ruim, je kunt de hele dag door eten/drinken. Na een paar dagen is de afwisseling qua eten wel geweest en verval je in dezelfde gerechten. Het eiland is echt kaal/vulkanisch, maar omgeving bij hotel is mooi beplant. Leuk dagje uit is de prachtige dierentuin waar je ook tocht kan maken op kamelen. Hotel ligt echt aan zee en deze is mooi helder. In de zee wel stenen, maar als je iets verder de zee in loopt, heb je daar geen last meer van. Water is mooi helder en je ziet zelfs de visjes zwemmen. Badhanddoeken kun je tegen borg gebruiken, dus huren is niet nodig. Mooie ervaring, maar onze voorkeur is vakantie in een groenere omgeving.

Genieten, vriendelijk personeel

Mylou van Diermen
3-7-2018

Personeel is zeer vriendelijk en spreken zelfs een beetje Nederlands. Ruime tijden om te eten, je kunt hier de hele dag door eten/drinken. De keuze qua eten is ruim, maar na een paar dagen wel hetzelfde. Handdoeken voor strand/zwembad kun je tegen borg gebruiken, dus niet zoals op veel sites vermeld staat, huren. Locatie is echt super, echt vlak aan zee, dus je loopt zo vanaf het hotel het strand op. Het eiland zelf is wel echt vulkanisch, dus weinig groen en kaal. Bij het hotel staan prachtige palmbomen en beplanting. De openbare toiletten in het hotel zijn schoon, maar sterk verouderd; deuren hangen scheef, sanitair is redelijk schoon, maar de kozijnen en vloer in de hoekjes ligt stof. Ruime kamers. Op zondag is er een leuke markt in de buurt op loopafstand.

Prima hotel

Melissa
2-7-2018

Jammer dat er geen boulevard winkeltjes om de hoek waren, strand is vol stenen waardoor mijn voet de eerste dag open lag en ik de hele week hinkend over het resort heb gelopen. Eten is heel goed, Spaans eten waar menig all inclusief resorts van kunnen leren! Beste eten tot nu toe gehad in all inclusief resorts. Zwembad met zout water was top voor m'n eczeemhuid. Ik ben liever een strandmens, maar helaas niet kunnen liggen op 't strand ivm stenen. Eiland is saai, weinig groen en weinig dorpjes waar het leven bruist. Wel een heel mooi dierentuin om de hoek, waar je gratis met de bus heen kan. Reisleider was erg enthousiast en wist ontzettend veel. Hotel is verouderd, kan wel een lik verf gebruiken eveneens nieuwe tegels. Je moet goed kijken waar je loopt anders kun je lelijk vallen. Hygiëne kon beter. Twee keer per week maken ze niet je kamer schoon. Ik ga nooit meer terug. Ik kies volgende keer een andere canarische eiland met meer groen

Geweldig -aanrader

Martine
12-4-2018

Mooi hotel. ok de buitenkant kan hier en daar wel wat verf gebruiken maar de vriendelijkheid van het personeel maakt alles goed. Zoutwater zwembad is even wennen maar was heel schoon, voldoende ligzetels. Lekker eten op elk moment van de dag. Onze dochter heeft het helemaal naar haar zin gehad in de miniclub en bij de minidisco. Fuerteventura is idd het eiland van de wind maar de wilde zee aan de andere kant van het eiland (La Pared) was een attractie op zich. Dierentuin met cactustuin is aanrader. Je wordt aan het hotel opgehaald met de bus (gratis). Morro Jable met manta's die in de haven zwemmen. Kortom het was een geweldige vakantie.

Super

Cristina
9-4-2018

Alles was gewoon perfect. Leuk hotel,met zwembad en sauna..50 m afstand bij de strand...all inclusive....prachtige !

Uitstekend. Geen op- of aanmerkingen.

Dirk Meijer
27-3-2018

Prima hotel qua prijs/kwaliteit. Kamer aan de zonzijde was prima in orde. Buitenkant kan wel een likje verf gebruiken. Eten uitstekend. Personeel erg vriendelijk. Anne van de receptie is prettig gestoord, wat een leuk mens. Werden nog op de kamer gebeld met de vraag hoe wij ons verblijf ervaarden. Met name de barkeeper is het vermelden waard. Hij was heel erg snel, amper wachten op je (Amstelbier) drankje. Absoluut de moeite waard dit hotel.

Geweldig

Annie Sjaak Bert en Ellen
15-11-2017

Een heerlijk hotel met ruime kamers.

Inderdaad wat verouderd maar goed gezien de prijs die er voor betaald wordt !

Eten in een woord super en er heerst een gezellige sfeer mede door het vriendelijke personeel en het leuke animatie team die van allerlei aktiviteiten organiseren ! In de avonduren ook entertainment prachtige shows gezien en ook leuke avonden georganiseerd door animatieteam! Daarbij nog het mooie weer en je vakantie is compleet!!!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SBH Fuerteventura Playa in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SBH Fuerteventura Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.