Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°15°
7,6

Omschrijving
SBH Fuerteventura Playa ligt op het gelijknamige vulkanische eiland. Je verblijft hier all-inclusive en kunt de hele dag door eten. De kamers zijn eenvoudig en gedateerd. Animatie is er voor kinderen van alle leeftijden. Er is een simpel zwembad. SBH Fuerteventura Playa is rustig gelegen in Costa Calma. Om de hoek vind je wel wat winkels.

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Fuerteventura Playa voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel SBH Fuerteventura Playa in het Nederlands

Wim van Ooyen,
19-3-2019

Prima verblijf leuke logging, mooi zwembad.

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk

Mirjam,
4-3-2019

De kamer(s) zijn eenvoudig maar wel ruim. Het hotel ligt aan het langgerekte strand en heeft een prachtig zwembad met voldoende bedjes en ruimte waar je kan liggen. De receptie is zeer behulpzaam en de rest van de mensen die er werken zijn erg vriendelijk. Het eten is geweldig. Bij tijdig reserveren kan je s'avonds ook in een van de andere hotels van dit keten dineren. In de avond is er in de bar binnen altijd een thema. Niets fancy maar toch wel een leuke hangplek voor publiek en voor de kleintjes is er ook een momentje na het eten. Drankjes zijn bij all incl. geheel vrij. Overdag in de buitenbar en s'avonds in de binnenbar. Overdag is er ook wat animatie maar ook dit is niet groots of storend voor de gasten. Costa Calma heeft geen echt uitgaansgebied maar in de buurt zijn wel wat winkeltjes en barretjes die je tegenkomt op een wandeling in de buurt. Ons verblijf was ontspannend.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke break voor een weekje zon!!

Angélique,
25-2-2019

Heerlijk weekje zon gehad!! Gezellig hotel met leuke animatie en goed eten!!

Gereisd met partner in februari 2019

Prima

Tinus,
17-2-2019

Heerlijk variërend eten. Ouder hotel, maar netjes en schoon. Doordat het wat ouder is, heeft het een gezellige sfeer. Goede service. Ideale ligging(aan het strand, redelijk centraal). Relaxte sfeer. Veel georganiseerde vertier door de dag(zoals darten, volleybal, sjoelen, yoga e.d) savonds in de bar ook. Gemiddelde leeftijd is 50+. Auto huren is opzich niet nodig. Bussen rijden vaak. Als je toch een auto huurt, geen aanvullende verzekering aan laten smeren.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Voor herhaling vatbaar! 👍🌞😄

Johanna. Nootenboom—Lotte,
8-12-2018

Dit was een geweldig hotel!! Het personeel geweldig!! het eten. geweldig!!

We kregen een kamer op de 3e. etage, ver weg van de lift, met klein balconnetje

met uitzicht op niet veel byzonders. We zijn een echtpaar van 74 en 80. jaar!

Ik ben naar de receptie gegaan om een kamer begane grond te vragen, Na een beetje geharrewar. en betaling van € 30. lukte dat, Een geweldige kamer, begane grond, heel dicht bij het zwembad, Dus lekker levendig! en een heerlijk terras!

Alleen een heel groot minpunt was, dat er buiten het hotel helemaal niets was,

alleen een steil omhoog lopende weg, dat leidde naar een paar winkeltjes

Als je 80 en 74 jr, bent. doe je dat ook niet iedere dag, geen leuke boulevard met winkels, geen lekkere ijssalon, Nog geen restaurantje om iets te drinken,

Ook op het strand helemaal niets! Gelukkig was er elke avond wel iets te doen in het hotel!!

Gereisd met partner in november 2018

Christina,
8-12-2018

Niet voor kleine kinderen of jeugd. Heerlijke vakantie gehad. Eten is echt heel goed. En alles is schoon. Alles wordt voor je gedaan. Ik snap echt de negatieve recenties niet. Ga zo weer hiernatoe maar dan langer

Gereisd met partner in december 2018

Hele mooie vakantie plek.

Rianne,
25-11-2018

Met mijn ouders, broers en vriend ben ik hier naartoe op vakantie geweest. Mijn broers zijn echte kote surfers en voor hen was dit een top gebied, op een klein stukje rijden was een mega groot kite strand waar ook het wk kitesurfen werd gehouden. Het was ontzettend leuk! Voor ons was er ook genoeg te doen. We hadden een autotje gehuurd en zijn het prachtige eiland gaan verkennen. Ook hebben wij een boot excursie gedaan, het personeel op de boot had leuke acticiviteiten bedacht zodat wij het naar ons zin hadden. Ook hebben wij een jetski tocht gedaan. Allemaal geboekt via het hotel. We hebben een hele mooie gezelligw vakantie gehad. De animaties was ontzettend goed en grappig. Hele leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooi voor een keertje

Mirjam,
31-10-2018

Wij hebben een goede vakantie gehad! Hotel is ruim, de kamer is ruim met een zitje. Mooi uitzicht op zwembad. Eten was goed, maar niet overweldigend. Strand was verderop mooier, maar dat was wel te lopen. In de omgeving is weinig tot niets te doen. Geen boulevard etc. wel wat winkeltjes en kleine centra's. Als je voor je rust gaat ben je in Costa Calma op de juiste plek. Fuerteventura zelf heeft een maanachtig landschap en is kaal. Wel mooi om een keer te zien. Een auto huren is goed te doen en zie je wat meer van het eiland.

We gaan vast nog wel eens terug maar dan naar een ander gedeelte.

Gereisd met partner in maart 2018

Wat een deceptie. Verschrikkelijk

An & Robin,
12-8-2018

Wat een enorme teleurstelling! kamer vol met schimmel. Gordijnen, badkamer én nog erger; ons bed! Hele vakantie op een dikke stapel handdoeken gelegen en veel kleding aan. S avonds zag je de ( grote) kakkerlakken lopen op de terrassen. Toiletten te vies dus steeds naar de kamer. Tafels in restaurant op terras voor ontbijt/ lunch/ diner vies en plakkerig. Voor 8 uur geen kop koffie te krijgen. Bij aankomst 50€ betalen voor 2 handdoeken en kluisje! (30€ borg) wil je een schone handdoek moet je elke dag 2€ betalen. Nog nooit meegemaakt in een 4*! Bedjes aan t zwembad te vies om op te liggen en stuk. Aan zee geen bedjes of 12€ betalen per dag. Zo n spijt van dit hotel. Het enige waar wij van genoten hebben en ik bij deze wil complimenteren zijn Rabbii en de 2 meisjes vd animatie. Geweldig! Hadden zelfs geen werkende microfoon maar maakte er toch een feestje van. Receptie personeel niet vriendelijk en ongeïnteresseerd. Triest, dat dit kan..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Lars en jo,
24-7-2018

Het resort ziet er leuk uit kamer is ronduit slecht. Oud vies ranzige bedden.. de flarden stoffering hanger erbij. Even als de beschimmelde vieze badkamer. Dit is 4 ster onwaardig. Er zijn aan de hand van de zoover recensies dus wel degelijk goede kamers maar wij hebben er een die je nog geen 1 ster toe zou kennen. Moeten nu heel veel moeite doen om onze andere beloofde kamer te verkrijgen. Gaan nu weer een schoonmaakster sturen maar wat valt er schoon te maken aan oude vieze beschimmelde bedden en beschimmelde vieze voegen. Het is oud oud oud. Maar weer hoofd kantoor inschakelen. LOS HET OP! Veel geld voor zeer weinig kwaliteit. Erg jammer dat je geen foto’s toe kunt voegen.

Gereisd met partner in juli 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SBH Fuerteventura Playa in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SBH Fuerteventura Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.