Hotel SBH Fuerteventura Playa

Hotel SBH Fuerteventura Playa
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Fuerteventura Playa voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel SBH Fuerteventura Playa in het Nederlands

Geweldig -aanrader

Martine
12-4-2018

Mooi hotel. ok de buitenkant kan hier en daar wel wat verf gebruiken maar de vriendelijkheid van het personeel maakt alles goed. Zoutwater zwembad is even wennen maar was heel schoon, voldoende ligzetels. Lekker eten op elk moment van de dag. Onze dochter heeft het helemaal naar haar zin gehad in de miniclub en bij de minidisco. Fuerteventura is idd het eiland van de wind maar de wilde zee aan de andere kant van het eiland (La Pared) was een attractie op zich. Dierentuin met cactustuin is aanrader. Je wordt aan het hotel opgehaald met de bus (gratis). Morro Jable met manta's die in de haven zwemmen. Kortom het was een geweldige vakantie.

Super

Cristina
9-4-2018

Alles was gewoon perfect. Leuk hotel,met zwembad en sauna..50 m afstand bij de strand...all inclusive....prachtige !

Uitstekend. Geen op- of aanmerkingen.

Dirk Meijer
27-3-2018

Prima hotel qua prijs/kwaliteit. Kamer aan de zonzijde was prima in orde. Buitenkant kan wel een likje verf gebruiken. Eten uitstekend. Personeel erg vriendelijk. Anne van de receptie is prettig gestoord, wat een leuk mens. Werden nog op de kamer gebeld met de vraag hoe wij ons verblijf ervaarden. Met name de barkeeper is het vermelden waard. Hij was heel erg snel, amper wachten op je (Amstelbier) drankje. Absoluut de moeite waard dit hotel.

Geweldig

Annie Sjaak Bert en Ellen
15-11-2017

Een heerlijk hotel met ruime kamers.

Inderdaad wat verouderd maar goed gezien de prijs die er voor betaald wordt !

Eten in een woord super en er heerst een gezellige sfeer mede door het vriendelijke personeel en het leuke animatie team die van allerlei aktiviteiten organiseren ! In de avonduren ook entertainment prachtige shows gezien en ook leuke avonden georganiseerd door animatieteam! Daarbij nog het mooie weer en je vakantie is compleet!!!

Fantastisch!!

Karin
15-11-2017

Ik vond het echt een 10 waard!! Ik kan werkelijk niets bedenken wat anders of beter zou moeten. Het eten was fantastisch! De kamers groot en schoon, koelkastje op je kamer en airco en een hoekbankje en een groot balkon/zitje.

Het personeel was aardig. De prijs was goed en je kon werkelijk alle drankjes krijgen.Het gebouw is iets verouderd, maar daar wordt aan gewerkt.

Helemaal top!! en we gaan zeker nog eens terug!

Ongelooflijk dat mensen over dit hotel kunnen klagen b.v.over een flesje water dat niet in de koelkast op je kamer staat. Dan koop je toch een flesje van 30 cent en dan vul je dit bij, want drinkwater was ook altijd beschikbaar in de apparaten.

Enige vervelende is dat er mensen bestaan die zo nodig heel de dag ligbedjes bezet houden door hun handdoekjes en die vaak 's ochtends voor het ontbijt al zo nodig moeten leerleggen. Er waren overigens voldoende ligbedden aanwezig.

lekker vakantie gehad

baaren
18-8-2017

fijn hotel. wel een oude hotel maar in goede staat. vriendelijk personeel en lekker eten.

wij hebben een lekker verblijf gehad. zeker aan te raden

top lokatie

Karijn
16-8-2017

wij hebben het onwijs naar ons zin gehad.

eten, weinig keus maat je kan je maag wel vullen.

kamers werden redelijk schoongemaakt en goed te doen.

het is een fijne simpele hotel

alles ging goed

Rosan
14-8-2017

rustig gelegen en vriendelijk personeel. kamers worden goed schoongemaakt en het eten is goed.

wel veel te zien op eiland en fijne is dat je met openbaar vervoer alle kant op kan. wij waren er voor het eerst dus wij zijn veel op stap geweest en lekker buiten gegeten.

mooi en goed hotel

Sylvia
3-8-2017

hotel was prima. eten goed en genoeg keus. vriendelijk personeel en redelijk schoon hotel. we hadden een kamer met zeezicht. extra kunnen genieten

Heerlijk om weer terug te zijn

Fa
31-7-2017

Wij ware een aantal jare geleden ook hier. Goed bevallen nu nogmaals.

Top acco voor een relax vakantie. Lekker eten, vriendelijk personeel.

Met openbaar vervoer kan je overal na toe. Maak hier zeker gebruik van

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SBH Fuerteventura Playa in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SBH Fuerteventura Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SBH Fuerteventura Playa scoort een 7.55 uit 10 op basis van 36 reviews.