Géén boekingskosten
/Spanje/Costa Dorada/Salou/Campings Salou/Camping & Resort Sangulí Salou

& Resort Sangulí Salou

SpanjeCosta DoradaSalou

We hebben de beste aanbieders voor Camping & Resort Sangulí Salou voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 491 reviews

• Kinderopvang
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Resort Sangulí Salou biedt voor elk wat wils. Hier kun je terecht voor gezellig kamperen, of juist voor een kleurrijk huisje of glampingaccommodatie. Het kleurrijke zwemparadijs met meerdere waterglijbanen zorgt voor dolle pret, net als het strand voor de deur. Het centrum van Salou ligt op loopafstand van Camping en Resort Sangulí Salou.

491 Reviews over & Resort Sangulí Salou

• 5Renate Mans11-10-2022

Massaal toeristisch, wij keren niet terug

Wij vonden het nogal tegenvallen. Immens grote camping, handdoekje leggen, veel ‘kampers’ (omgebouwde vrachtwagens, gepimpte Mercedessen 1989, gouden opblaasbadjes…. veel goud). Sanitair en camping wel goed onderhouden. Fiets of ander vervoermiddel noodzakelijk (kampers gebruiken invalidewagens). Richting strand/dorp onSpaans…. veel Afrikaans/Pakistaanse winkels… ongezellig. Standaard restaurants, veelal frituur. Echt Salou, maar daar kies je voor. Boven Barcelona of meer naar het zuiden is het typisch Spaanse leven. Mooie plaatsjes met ziel, charme en uitstraling. Dat ontbreekt hier echt.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Marketing, Eigenaar, 20-10-2022

Beste Renate, Bedankt voor je feedback. Wij willen jullie bedanken voor het kiezen van ons voor jullie familie vakantie. Het spijt ons dat jullie hele ervaring niet aan jullie verwachtingen voldeed. Helaas kunnen wij geen aanpassingen of verbeteringen maken aan Salou zelf, maar jullie opinie over Sanguli is zeer belangrijk en wordt daar om ook meegenomen. Wij hopen jullie opnieuw te mogen verwelkomen om ons de gelegenheid te geven om jullie ervaring te kunnen verbeteren.

Vriendelijke groeten.

• 8AWJ Koevoets25-09-2022

Prima te doen

Voor het eerst in het naseizoen geboekt. Gewacht tot het laatste weekend van de bouwvak en hebben een heerlijke rustige vakantie gehad zonder asociaal, luidruchtig bouwvakkers volk. Voor de helft van het geld veel meer plezier. Grootste ergernis was en is het gedrag van de asociale Nederlanders die de boel bepalen op de camping en waar Sanguli geen grip op krijgt wat niet direct de schuld is van de camping. Sommige mensen in groepsverband zijn niet onder controle te houden. Zwembad is wel een dingetje. Heeft volgens mij wel met de drukte te maken. Laatste week was het heel rustig op de camping met nog steeds hoge temperaturen en toch helder water waar het eerst troebel was. Volgend jaar in ieder geval weer geboekt half juni en kijken er weer naar uit.

• 8Eetgelegenheden

Marketing, Eigenaar, 30-09-2022

Beste familie, Hartelijk dank voor jullie feedback! We vinden het fantastisch dat jullie ervaring op Sangulí Salou voldeed aan jullie verwachtingen. We kijken er naar uit om jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen. Mvg

• 9Sjeng05-09-2022

Top vakantie!

Camping biedt alles wat je maar wilt. Zwembaden, entertainment, sport, animatie en grote kampeerplekken. Als je het ene niet wilt, zoek je het andere op. Op elke camping is wel eens overlast door muziek, maar ik ervaar het niet elke dag zoals hier wordt beschreven en de camping ziet et er streng op toe dat er na middernacht geen overlast is. Locatie is top en vrijwel direct aan het strand. Beachclub staf is ook erg vriendelijk en de DJ bij restaurant Sangulí een legend. Enige dat ik de camping gevraagd heb is om het animatie programma ook in het Engels of Nederlands te maken. Volgend jaar voor het 3e jaar op rij.

Marketing, Eigenaar, 30-09-2022

Beste familie, hartelijk dank voor je opinie en feedback! Wij proberen altijd dat all onze gasten de beste vakantie te bieden. Ter betrekking tot de animatie programma is het intern doorgegeven zodat er en mogelijke verandering tot stand gebracht kan worden. We kijken er naar uit om jullie snel weer te mogen verwelkomen in Sanguli! Mvg

• 8Jurgens25-08-2022

Verblijf in Masai Lodge

Prachtige huisjes met fijne handdoeken en beddengoed service (iedere 3 dagen schone handdoeken en iedere 6 dagen schoon beddengoed).

De camping is prachtig aangelegd en er is veel te doen voor jong en oud.

Nu de kritische noten waar niets aangedaan werd... De waterafvoer aan de rand van het zwembad zit vol schimmel en als er op iedere 20 bedden 1 parasol is heb ik het ruim ingeschat. Daarnaast zijn veel bedjes aan het zwembad kapot en aanvervanging toe.

Wij zijn in 2019 geweest en toen was er ook Engelstalige animatie en zelfs Nederlands. Wij hebben als laatste van Nederland vakantie gekregen en kwamen 13 augustus aan op de camping. De animatie in de avond was bijna volledig in het Spaans, ook de minidisco. In het hoogseizoen hadden we dit wel anders verwacht. De animatie is wel leuk voor de kids.

Al met al vind ik de camping goed maar zeker achteruit gegaan in die 3 jaar tijd.

• 9Staat v/h sanitair

Marketing, Eigenaar, 31-08-2022

Beste Jurgens, Hartelijk dank voor jullie feedback. Op Camping & Resort Sangulí Salou zorgen wij voor het welzijn en de veiligheid van de gezinnen die ons bezoeken en dat is een absolute prioriteit. Wij besteden veel aandacht en middelen aan de uitvoering van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen. Het spijt ons dan ook dat jullie ervaring niet zo goed was. We hopen de kans te krijgen om die te verbeteren om jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen op de Camping Resort Sanguli! Mvg

• 6Martijn25-08-2022

Steeds minder voor dit geld!!

Voor de 2de keer in 4 jaar op deze camping. Leuke vakantie gehad maar toch enkele minpunten. Kwaliteit van de camping wordt met de keer minder. Zwembaden ontzettend warm. Om 10 uur al dringen aan de poort om een parasol te kunnen krijgen. Echt veel te weinig parasols aan de zwembaden.Om 15 uur dezelfde ellende. De handdoek leg maffia is ook op deze camping aanwezig. Overvolle zwembaden echt te veel mensen. Veel kinderen en volwassen snotteren en hoesten misschien kwaliteit water??? 2.80 euro voor een bolletje ijs echt asociaal zelfde bol in een bakje 3.20. Plus punt: ligging t.o.v salou en cambrils. Twee leuke plaatsen, animatie in de avond ook prima alleen bijna alles spaanstalig. Per ongeluk spreekt men af en toe ook Engels. Helaas ook op deze camping diverse luidruchtige vooral Nederlandse families, jammer. Prima vakantie gehad maar voor 4500 euro voor 17 nachten in een bungalow is de twijfel groot of er een 3de keer gaat komen.

• 6Staat v/h sanitair

Marketing, Eigenaar, 31-08-2022

Beste Martijn, Hartelijk dank voor je review en commentaar. Het spijt ons dat jullie vakantie niet zo als verwacht is geweest. In verband met de kwaliteit van het water willen we jullie wel informeren dat het water 3 maal per dag gecontroleerd wordt, wat ook zichtbaar is bij elke ingang van elk bad. De beroemde handdoeken leggen voor de ligbedden is de beveiliging druk bezig geweest elke ochtend in de Fiesta pool en Africa pool om na en aantal minuten de handdoeken weg te halen. Wij hopen jullie opnieuw te mogen verwelkomen om ons de gelegenheid te geven om jullie ervaring te kunnen verbeteren. Vriendelijke groeten.

• 5Marleen24-08-2022

Geen caravan boeken via partner!

Wij hadden geboekt via Luxcamp en kwamen terecht in een caravan van Eurocamp. Deze staan allemaal letterlijk op elkaar gestapeld! Geen uitzicht! Nee kijken op het bord van je buuman of tegen de rug van de andere caravan. Daarnaast was de caravan vies, douche kapot en bedden hard helaas. En hou je van zee? Dan maak je een wandeling van 20 minuten! Onze kinderen van 8 en 10 konden nergens alleen naar toe omdat ze dan de weg terug niet meer wisten.

• 8Eetgelegenheden

Marketing, Eigenaar, 31-08-2022

Beste Marleen, Hartelijk dank voor jullie puntdeling en jullie feedback. Het spijt ons dat uw ervaring met Eurocamp niet aan uw verwachtingen voldeed. We willen graag uitleggen dat Eurocamp een reisorganisatie is, die een aantal eigen accommodaties heeft binnen de Sangulí Salou faciliteiten, en dat zij deze onafhankelijk beheren, hoewel zij de gemeenschappelijke faciliteiten van de Camping & Resort delen. Het spijt ons dat u deze perceptie heeft gehad en wij moedigen u aan terug te komen om de ervaring bij Sangulí Salou te beleven. Met vriendelijke groet,

• 8Veerle23-08-2022

Top camping

Een heerlijke camping! Alles netjes verzorgd. We hadden een staanplaats. Ook deze was in orde. Restaurants waar je heerlijk kan eten. Supermarkt en bakker waar je alles kan vinden wat je nodig hebt. Prijzen waren ok. Zwembaden waren ook heel fijn. Vooral het zwembad waar de bar in het zwembad was, was tof. Enkel was het zeer spijtig dat steeds hetzelfde volk, al voor de bar open ging, hun plekje kwam opeisen. Wij hebben jammer genoeg maar 2 keer gebruik kunnen maken van de bar. Aan het zwembad wordt er wel streng opgetreden. Voor sommige kinderen is dit echt wel nodig. s' Avonds zijn er telkens leuke shows in het amphitheater. Dit is wel tof. Wel jammer dat er 's avonds weinig controle is. Over ons waren de buren tot 4.30 uur lawaai aan het maken. Dus 's avonds een beetje controle zou wel tof geweest zijn. De omgeving is wat minder. Dichtbij enkel Salou en Cambrils te bezoeken.

Marketing, Eigenaar, 31-08-2022

Beste familie Veerle, Hartelijk dank voor jullie feedback, we stellen het zeer op prijs dat jullie en fijne vakantie hebben gehad en waarderen het commentaar over meer beveiliging nodig in de avond. We hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen op Sanguli Salou! Mvg

• 5Johanna15-08-2022

Camping heeft slechte naam gekregen

Kampeer gedeelte en bungalows zijn niet te vergelijken. Bij eerste zwembad achter receptie domineren een aantal Ned families die daar al jaren komen en maanden staan! Waar betalen ze het van? 3 mnd a 125,00 p/d. Das meer dan 10.000 aftikken! Muziek hele dag hard. Caravan,groooote voortent, luifel, ,50 inch tv buiten, stuk of 6 ventilatoren hele dag blazen. Ik heb er naast gestaan en ben dood ongelukkig vertrokken. DAT is camping Sanguli! Bungalows is heel ander gedeelte, als je geluk hebt mooi plekje,als je pech hebt sta je aan de parkeerplaats met uitzicht op asfalt en muur. Dan doen 2 weken a 4000 euro ook zeer. En je moet een stevig huwelijk hebben om hier nog een positieve draai aan te geven,want ja je hebt net een rit van 1600 km achter de rug. Vorig jaar tijdens corona liepen de Spanjaarden netjes met mondkapje en de Ned? Je raad het al. Terrein is te groot om je kind alleen ergens naar toe te laten.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Marketing, Eigenaar, 31-08-2022

Beste familie, Hartelijk dank voor jullie beoordeling en jullie feedback. Wij kunnen jullie laten weten dat alle gasten netjes de rekeningen betalen zo als het in de voorwaarden beschreven staat. Het spijt ons dat jullie niet hebben kunnen genieten van de vakantie. Ter betrekking tot de accommodatie, je kunt wanneer je boekt de locatie kiezen. Sommige gasten vinden het fijn om meer aan de buitenkant te verblijven en andere meer aan de binnenkant. Ondanks alles hopen wij jullie weer te mogen verwelkomen bij ons op de Camping of Resort om jullie ervaring te mogen verbeteren. Mvg

• 7U.09-08-2022

Fijn verblijf, maar kwaliteit wordt steeds minder

Fijne camping waar wij inmiddels al 11 jaar (meerdere keren per jaar) komen.

Het nieuwe sanitair is schitterend, maar niet ‘degelijk’; er is al veel stuk, kranen en materialen voelen licht/goedkoop, door hoge deuren en lage plafonds is het er net een sauna. Hoe schoon de toiletten voorheen waren, zo smerig zijn ze nu bij vlagen.

Voor COVID van het zwembad geopend van 9-21 uur. Tijdens COVID wijzigde dit naar 10-20 uur met een sluiting voor reiniging tussen. 14-15uur. Het is fijn als de oude tijden terug in het leven geroepen worden, zodat er 3 uur meer tijd is om gebruik te maken van de zwembaden.

De rij bij de bakker is elke ochtend ontzettend lang. Twintig minuten wachten voor het bestellen van een stokbrood is niets. Dit heb ik in alle voorgaande jaren nog nooit meegemaakt.

Voor volgend jaar hebben we reeds geboekt, maar wanneer eea niet verbetert zou het toch weleens de laatste keer kunnen worden.

• 7Staat v/h sanitair

Marketing, Eigenaar, 22-08-2022

Beste U.

Hartelijk dank voor je recensie en voor het kiezen van Sanguli als vakantie bestemming! Het spijt ons te lezen dat u en niet zo'n goede ervaring heeft gehad en hopen dan ook de kans te krijgen om jullie perspectief te verbeteren in de toekomst. Mvg

• 6Agnetha Hoogervorst06-08-2022

Camping was goed mensen die daar waren aso

De camping is netjes en er is veel te doen Alleen in het hoogseizoen lijkt iedereen los geslagen
    Veel mensen waren dronken en veel lawaai . s avonds ook nog na 24:00 Wij hadden buren die iedere avond dachten dat het dan feest was en dan ging de muziek weer flink hard aan . Met kinderen is dat niet echt fijn als ze moeten slapen en dat lukt dan niet Zal het mensen met kinderen niet aanraden om in het hoogseizoen hier heen te gaan . Ook vindt ik het zwembad vies veel zand in het water en omliggend vuil . Las dat er dit jaar ook veel mensen ziek waren geworden wat ik niet raar vindt

• 5Staat v/h sanitair

Marketing, Eigenaar, 22-08-2022

Beste Agnetha, Hartelijk dank voor jullie feedback! We proberen echter dat al onze klanten en fijn verblijf hebben op de camping & Resort ,en als er iets is dat we snel kunnen oplossen dan word dat ook gedaan. Met het doel om een goede samenleving binnen de faciliteiten in stand te houden, heeft het team van Camping & Resort Sangulí Salou toestemming de maatregelen te volbrengen betreffende stilte tijdens 24.00 uur en 08.00 uur, net als het beperken van het volumen van het geluid dat lawaai en/of muziek veroorzaakt. We vragen altijd mocht u overlast hebben om de receptie te laten weten zo dat het zo snel mogelijk opgelost kan worden. We hopen de kans te krijgen om jullie ervaring te verbeteren in de toekomst. Mvg

Camping & Resort Sangulí Salou info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (2)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (3)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (3)
  • WinkelsBeschikbaar (3)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (3)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (3)
  • HuisdierenBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar
  • Prive sanitair mogelijkBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum0.2 km