Hotel Tossa Beach ****

6,3

44 reviews over Hotel Tossa Beach in het Nederlands

Nooit meer! Waar halen ze die 4 sterren,

Theo van Schaijk, 1-11-2017

Tossa is een bijzonder mooi stadje. Het hotel is dicht bij het strand gelegen. De kamers zijn redelijk proper. Het restaurant ligt in de kelder en is een kale ongezellige refter. Drank krijg je in een plastieken beker, ook 's avonds. In de regio bij uitstek voor cava is deze niet beschikbaar in het hotel. Wat echter echt alles sloeg was het eten. Wat koud moest zijn was warm (pudding, yoghurt enz). Gevolg was dat er de eerste avond rare luchtbellen op de veel te warme pudding lagen. Toch maar een lepeltje geproefd maar direct gestopt. Tweede dag 's middags groentesoep. 'S Avonds dezelfde groentesoep, maar ondertussen zuur. Wat warm hoorde te zijn was veel te koud. Mijn echtgenote was de 2e dag al ziek en is thuis gekomen met een zware darmontsteking. Als je de trap afging naar de refter had je alleen al door de geur geeten en gedronken.

We zijn vanaf de derde dag buitenhuis gaan eten. Allen 's morgens hebben we nog in het hotel geeten. Je moest dan wel uitloeren de bakken bijgevuld werden. De koude overschot, bijvoirbeeld pannenkoeken uit de virige bak werden hier bovenop gegooid. Een fribeeschijf was er niks tegen. Als je de min of meer warme er onderuit viste was het eetbaar.

Na meer dan 30 vakanties was dit qua eten echt het aller allerslechste. Wees verstandig en ga hier niet naar toe!!!

Nooit meer, sterk af te raden!

Enriguetta, 20-10-2017

Bijzonder klantonvriendelijk beleid. Door late aankomst avond ervoor niet op tijd lunchpakket besteld. Ivm bloedsuiker volgende ochtend vriendelijk gevraagd om op excursiedag 2 droge boterhammen met plakje kaas mee te mogen nemen. Moet regelmatig klein hapje eten: geen praten aan. Bijzonder onvriendelijke manager in restaurant. Wel voor all inclusive betaald. Hele bus luncht niet, 1 persoon vraagt om 2 boterhammetjes!! Lunchpakket andere dag: slecht, oud brood. Eetzaal in souterrain , niets om ruimte gezellig te maken. Slechte akoestiek , veel herrie, bloedheet. Geen daglicht. Beleving in de kelder te zitten. Eten koud. . Zat aan hotel aan de overkant. Poort bij zwembad dicht, moest vreselijk ver lopen voor een drankje. 1persoonskamer. Door breed bed, kon ik mijn koffer niet de kamer in krijgen. Enig pluspunt is de schoonmaak. Bedienend personeel wel vriendelijk, net als schoonmaakmedewerkers. Nachtportier ook zeer onvriendelijk!

Absoluut geen 4* waard.

Moeder en dochter, 9-10-2017

Piepklein niet al te fris ogend zwembad, restaurant is zeer ongezellige met tl buizen verlichte zeer warme ruimte, Eten is zeer eenzijdig en veelal koud, je wordt in de eetzaal argwanend in de gaten gehouden. Kamers zijn erg klein en bijzonder gehorig. Nachtportier bijzonder onvriendelijk. 's Avonds om 23.00 uur gaat de bar dicht en om 23.30 gaan de lampen buiten en in de lounge uit dus je bent verplicht vroeg naar je kamer/bed te gaan waar het snikheet en heel klein en gehorig is. Absoluut geen aanrader en zeker geen vier sterren waard. Enigste gunstige aan dit hotel is de afstand tot het strand die is bijzonder gunst.

We hebben een aantal aanbieders voor Tossa Beach voor je op een rij gezet:

leuk hotel dicht bij het strand all inclusive genoeg variatie, buiten het seizoen is er niet zoveel te doen, in het weekend waren er meer mensen en de terrassen goed gevuld.

in de omgeving is er genoeg te zien

Prijs/kwaliteit 8

Heidie, 4-10-2017

Naseizoen, kamers voldoen, wel harde matrassen. Gehorig in de kamers. Eten is elke dag anders, afwisselend, lekker. Zelfs nu, gezellige drukte in hotel. Kan me voorstellen dat in het hoogseizoen er teveel mensen zijn tov grootte zwembad en terras. Nu voldoende. Muzikale animatie savonds, moet je van houden...er komt jong en oud, met/zonder kinderen in hotel... nabij winkels en strand. Vriendelijk personeel.

Leuk hotel

Hugo Swinkels, 15-7-2017

Wij zaten hier in voorseizoen en dit was goed te doen. Niet te druk. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Eten was voldoende keus en goed te doen. Kamer was goed en schoon.

Top hotel

Rob, 19-4-2017

Zeer schoon hotel. Vriendelijk personeel en ruime kamers. Eten gevarieerd en lekker.

All inclusive is top. Dichtbij de zee

Het enige goede aan dit hotel de ligging, verder een totale afknapper!!

In oktober samen met mijn moeder in dit hotel geweest met een excursiereis en gezelschap.. Bij aankomst kregen we een kamer pal boven de geluidsinstallatie van de hotelbar, die 's avonds als disco fungeerde. Het geluid in de kamer was net zo hard als in de bar zelf en het bed trilde mee met de dreun uit de bas. Op zich sloot de bar wel op een schappelijke tijd (23.30), maar ik heb soms mijn rust nodig vanwege gezondheidsproblemen, dus dit ging echt niet. Dagen hebben we gevraagd voor een andere kamer, maar de manager (de zoon van de eigenaar, jong en te arrogant voor woorden en super onbeleefd) vond het simpelweg niet nodig om enige service te verlenen en gaf aan je hebt hier voor geboekt, dus niet mijn probleem, letterlijk zoek het maar uit en donder anders maar op. Zo'n boodschap geeft een heel welkom gevoel en nergens staat dat je boekt voor deze shit. De manager bleek later het hotel te willen sluiten na ons vertrek en had besloten geen enkele service meer te bieden de laatste week, maar alle inspanningen te richten op sluiting.. Personeel aan de balie en in het hotel had duidelijk last van het beleid en gaven aan deze situatie erg vervelend te vinden en er niet achter te staan, maar ze mochten het niet van de manager oplossen en waren bang hun baan te verliezen als ze er wel wat aan deden.. Triest..

Na 3 dagen 's avonds de straat op te vluchten om rust te krijgen en echt zwaar over mijn grens te zijn gegaan na een zeeer boze uitval waarbij ik per ongeluk chaos op de balie veroorzaakte kregen we een kamer die niet boven de bar was gelegen. De matrassen op deze kamer waren zo slecht met gaten en letterlijk opgevuld door het personeel met dekens onder de lakens om de gaten te verhullen. Een deel van de laminaatvloer was verrot omdat de badkamervloer zijn water af liet lopen onder de laminaatvloer in de kamer.. oppassen met lopen dus om niet te struikelen. Wij hebben na alle ellende van de eerste dagen daar niet eens meer over geklaagd, maar ook hier scoorde de kamer een vette onvoldoende.

Halverwege de week waren de koekjes van het AI programma op en steeds meer (fris)dranken raakten op, ook koffie. Het eten in het restaurant was te doen, maar elke dag te koud, ook in het restaurant bijna geen keus meer aan frisdrank, wijn was op, we konden het met water doen.. Op de laatste dag zou het restaurant een half uur eerder sluiten, maar toen we kwamen waren enkel onze tafels nog beschikbaar, de rest stond al opgestapeld, gezellig om in een opslagloods te eten. Zodra iemand van ons gezelschap opstond werd direct je stoel en tafel weggeruimd en wie bleef zitten werd letterlijk weggeïrriteerd door alle opruimactiviteiten om zich heen. Het eten ging een uur voor sluiting al weg.. En als klapper op de laatste dag mochten we zonder ontbijt vertrekken had de manager besloten..bespottelijk natuurlijk. (de reisorganisatie heeft dit trouwens keurig opgelost met een hotel een uur verder op, daar werden we met open armen ontvangen terwijl we hun gasten niet eens waren, wat een verschil..)

Ik heb zelf in het toerisme gewerkt en ben heel wat gewend, maar dit werkelijk nog nooit meegemaakt. Ik zeur ook nooit, maar ik vond dit wel zo extreem dat ik hier nu graag mijn ervaring deel Zowel in service als in kwaliteit ligt dit hotel ver beneden zijn sterren. De budgethotels op onze reisdagen staken hier zelfs met kop en schouders boven uit, zowel in service, als in kwaliteit, dit ter indicatie van de sterren (budget dus veel beter dan 4 *).

Kortom, wil je een hotel met een goede ligging, maar kan de kwaliteit, de service en het lawaai je niets schelen, wil je slapen in kapotte matrassen met kuilen, vol spiralen, dan is dit een prima basis, maar verder heb je hier echt niets te zoeken en reken zeker niet op een oplossing bij je vraag of probleem, want dat is het beleid niet. Zeker geen 4 sterren waard!!! Een hotel rijp voor het programma "red mijn vakantie"

Goed hotel maar geen 4 sterren waard

peka, 7-10-2016

Wij hadden een prachtig uitzicht vanaf balkon op de oude stadsmuur.Kamers waren schoon ,personeel vriendelijk op de nachtportier na die bij ons vertrek niet eens de moeite nam om te informeren of alles wel naar wens was geweest.Minpunt is de enorme gehorigheid van de kamer,je kon alles van de buren horen zelfs als er water ergens werd getapt leek het of er een emmer naast je bed gevuld werd.Eten was ook goed verzorgd voor visliefhebbers was er veel keuze ben je dat niet dan was de keuze iets minder natuurlijk.Zwembad was niet de moeite waard om een zwembad te noemen was klein en lag in de schaduw tussen het hotel in.Tossa de mar zelf was in een woord geweldig te noemen restaurantjes, winkeltjes,bezienswaardigheden en een zeer proper strand met zeer helder water .Je kon tussen de vissen doorzwemmen.

Goed Hotel!

Daniëlle, 12-9-2016

Wij zaten met 3 personen in Hotel Tossa Center. Goed hotel

pluspunten: erg vriendelijk personeel, goede all-inclusive formule, erg schoon, lekker dichtbij prachtig strand en het centrum, eten was gewoon erg goed ook gaar en warm!!

Minpunten: te kleine badkamer (als je deur open deed kon je niet naar toilet), 2 stoeltjes op balkon met 3 personen geen tafeltje, veel entertainment maar erg slecht nooit buiten live muziek! geen gratis WIFI anno 2016!, Geen Nederlandse gasten heel veel Russen, Spanjaarden en Engelsen.

Bij dag van vertrek geen handdoeken te leen (naar receptie geweest) en geen faciliteit om ergens te douchen.

We hebben een aantal aanbieders voor Tossa Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tossa Beach in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tossa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tossa Beach scoort een 6.31 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: