Hotel Continentalstersterster

Tonen op kaart

37 reviews over Hotel Continental

• 2019
    9Mevr. ramsaran11-05-2019

Net terug van wen paar dagen hotel continental in Tossa del mar. Het was in 1 woord fantastisch. Personeel vriendelijk, kamer superschoon, wij hadden een gerenoveerde kamer met nieuwe badkamer. Matras was ook heel goed. Ontbijt heeft niet veel variatie maar prima te doen. Je mag ook niet meer verwachten voor een ontbijt van €6. Diner keuze genoegen lekker Centrum on de hoek en via het centrum loop je zo naar het prachtige strand. Wij hadden kamer met zicht op de bergen en zwembad

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Danny van den belt04-07-2018

Prima hotel

Het is 10 minuten lopen naar het strand .verder alles oke Genoeg en voldoende ontbijt en avondeten

Zwembad wordt elke dag schoon gemaakt

Elke dag schone handdoeken en bedden opgemaakt. En schoongemaakt.

Centrum en bushalte om de hoek.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Kortom wij waren dik tevreden...sommige dingen zijn aan vervanging toe maar dat heeft geen haast

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

3Nel Ani Noene04-10-2017

Noit meer

Was heel slecht noit meer. Eten altijd koud geen smak. Vieze badkamer slechte bedden en onhygiënisch:(

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Marianne Reintjes-Burghout01-08-2017

Gemoedelijk hotel

Bij aankomst vroeg in de ochtend konden we meteen over de kamer beschikken. Deze was gedateerd, oude badkamer, fijne bedden, goedwerkende airco en een klein balkon. Ontbijt was karig, slechts 3 soorten jam als zoetbeleg, verder keuze uit kaas, worst en gebakken eieren. Broodjes e.d werden goed bijgevuld. Avondeten was prima, keuze uit meedere soorten vlees en vis, werd ook goed bijgevuld. Dessert was karig. Zwembad in het hoogseizoen bijna voor ons zelf, lekker rustig. Voldoende bedden en schaduwplekken. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Hans15-06-2017

Goed hotel op een goede locatie in Tossa de Mar

Hotel is niet modern maar wel schoon. Bedden zijn prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ligging aan de rand van Tossa (10 minuten naar strand via gezellige centrum) en tegenover het busstation is perfect. Ontbijt is redelijk ( wel raar dat om 9 uur bruine broodjes op waren en niet meer werden aangevuld terwijl ontbijt tot 10 uur is), avondeten is niet echt super, vaak lauw en flauw van smaak. Maar goed, kijk wat je betaald en in Tossa zijn veel leuke restaurantjes waar je 's avonds goed kunt eten. Gezien de prijs is dit de kwaliteit die je mag verwachten en mag je niet klagen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10johnny27-10-2016

perfect hotel vriendelijk familie en zeer schoon

Dit niet al te grote familia hotel is heel goed onderhouden de staf is er heel vriendelijk heel persoonlijk (dit mis je in de grote hotels dan ben je gewoon een nummer )wij zijn heel goed geholpen ook toen onze auto kapot was gegaan ze hebben ons met alles geholpen zelfs de garaje monteur is langs geweest na 3 dagen om te vragen hoe het ging ,wij hebben 43€ betaald voor het vervangen van de rem blokjes , het buffet van het hotel is uitgebreidt de kamers zijn uitstekend wij komen zeker volgend jaar in oktober weer terug .

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Wim20-09-2016

Prima hotel wat prima is qua prijs vs kwaliteit.

Een fijn familie hotel voor de prijs die je ervoor betaald. Gedateerde kamers, maar prima om er te vertoeven. Eten was goed en gevarieerd. Het personeel is vriendelijk. Kortom, een hotel waar we zeker nog een keer terugkomen.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Jaeljo06-09-2016

Leuk 3* hotel

Gezellig familie hotel, op loopafstand van het strand. Het hotel is schoon, de kamers zijn netjes en leuk zwembad. Vriendelijk personeel. Veel keus in het eten. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Angela13-03-2016

Super!

Een wat ouder hotel waar wij voor de vijfde keer naar toe gaan. Supervriendelijk personeel, echt top! De kamers zijn schoon met goede bedden. Eten is prima, goede prijs/kwaliteit verhouding. Een heerlijk zout water zwembad. Gewoon een gezellig hotel waar ze je het gevoel geven dat je bij vrienden thuis komt.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4Stolk04-10-2015

geen 3 sterren waard

We zijn de laatste week van september 2015 in continental geweest. De kamers mogen wel eens gemoderniseerd worden. Eten was echt heel slecht, koud, niet gaar, weinig keus. Zijn er 3 keer gaan eten maar echt vies !!! Toch zonde als je half pension hebt geboekt en er wel voor hebt betaald. Ik zou het restaurant eerder een kantine van een school noemen dan een restaurant . Wij gaan zeker terug naar tossa maar niet meer in dit hotel !!!!

Gereisd met partner in september 2015

1 tip over Hotel Continental

• van beek, 20-08-2014

Het eten moet ten alle tijden warm zijn, en wat afwissellender. rondom en in zwembad betere schoonmaak

0 vragen over Hotel Continental

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand