vakanties Torroella de Montgrí

Reviews over Torroella de Montgrí

Norbert Lange,
    1-12-2018

het is een super camping.schoon.mooi van alle gemakken voorzien .een prima ligging direct aan zee. en de annimatie is super voor groot en klein.wij gaan er beslist nog vaker heen,met de kleinkinder

Ik vond het erg prettig om er te zijn.

Ilona maas,
    22-11-2018

Het is echt een super leuke en mooie camping om met je gezin hier op vakantie te gaan. Er is van alles te doen voor jong en oud. Ook het eten is echt een aanrader. Het is erg gevarieerd. De animatie is ook echt super. Ik wil de andere zeker adviseren om hierheen te komen. De omgeving is ook echt gewelding en mooi en er is veel te doen. Zeker als je van avontuur houd. Ook is het personeel erg vriendelijk op deze camping.

Linda,
    9-11-2018

Leuke camping! Leuk zwembad en aan de zee. Voor elke leeftijd wel iets leuks te doen. Wel groot, daar moet je van houden. Maar voor ons goed. We hebben een super vakantie gehad!

Grote gezellige familie camping

Fam. Bouten,
    8-11-2018

Grote fijne toegankelijke camping voor jong en oud. Wij zaten in een stacaravan vlakbij het strand. Ideaal voor onze kinderen. Het was er rustig en overzichtelijk.

Ook het zwembad was goed en er was veel te doen, ook 's avonds. Vanuit de camping is het makkelijk dorpjes en steden te bezoeken zoals Pals, Girona, Playa d'aro en zelfs Barcelona.

Voor elk wat wils!

Wim Dorgelo,
    5-10-2018

Het is een fantastische camping met voor elk wat wils. Echter als je hier naar toe gaat om de Nederlander te ontvluchten? Blijf dan weg. De ligging, direct aan het strand en de omgeving maken deze camping aantrekkelijk voor een leuk verblijf. Er zijn voldoende plaatsen te bezoeken in de directe omgeving en wil je lekker luieren dan kan dat op het strand, bij de tent of aan het zwembad. De campingwinkel is in bepaalde gevallen eg duur (met name de Nederlandse producten) maar voor het overige zeker niet duurder dan de supermarkten buiten de camping (tenzij je graag een uur rijdt naar de Lidl v.v.). Op de camping zelf kun je lekker en gevarieerd eten voor relatief weinig geld. Het sanitair is top en wordt meerdere malen per dag goed schoongemaakt. Echter lopen er tokkies rond die naast de pot schijten, stront aan de muur smeren etc. Dit doe je thuis toch ook niet! Een minpuntje is de snelheid van sommige chauffeurs! 10 km = 10 km!!

Torroella de Montgrí scoort een 7,8 uit 10, op basis van 102 reviews