We hebben een aantal aanbieders voor Torroella de Montgrí voor je op een rij gezet:

vakanties Torroella de Montgrí

Reviews over Torroella de Montgrí

Gezellig stadje, leuke marktjes en leuke omgeving

peter070
    27-12-2015

Vooral veel zelf ontdekken.

Ik ben op de laatste dag naar Wijnhandelaar "Grau" geweest in Palafrugell (Carrer de Torroella, 163). Als je van lekkere wijn houdt vooral daar in het begin van de vakantie even langsgaan. Zeer ruime keuze van lokale Spaanse wijnen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

mooie terrascamping verder van zee

elzinga
    21-7-2015

mooie terrascamping, soms beste klim om ergens te komen, wel overal zwembaden om te pauzeren, ligt best eindje van zee af maar gaat gratis bus naar strand, leuk is Estartit, verder Pals of Gerona, Barcelona mogelijk maar weer iets verder weg, wifi slecht, kun je beter niet aan beginnen want is niet goedkoop, hebben hier in huurtent gestaan, zoon heeft hier met veel plezier gevoetbald, leuke pannakooi en veldje, toernooitjes werden 2x per week georganiseerd

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Leuk dorpje, het bezoek een keertje waard

Rinie
    6-10-2014

Is leuk oud doorsnee spaans dorpje, met o.a. een leuke week markt. Is dus niet een uitgelezen toeristische trekpleister.
    Binnen in het oude dorp is een leuke binnenplein met wat drink gelegenheden. Ook is er een klein ziekenhuis, dus mocht je dat een keer nodig hebben dan kun je hier terecht.
    Voor de rest niet echt iets noemenswaardig.

Gereisd Met partner in juni 2014

Zon, zee en strand. Maar ook cultuur en natuur

hjk
    6-8-2014

Eeen aanrader is het bezoek van de Romeins-Griekse nedezetting (Empuries), net als een tochtje op schip waarbij je prachtig vissen en koraal in het zeewater kunt bewonderen. De meeste kustplaatsen zijn erg gezellig, vooral s'avonds. Met de fiets zijn prachtige tochten te maken door het binnenland (door pittoreske dorpjes en over bochtige slingerwegen). Fietsen gaat wel gewoon op de openbare weg, dus je moet niet bang zijn vor langsrijdende auto's. Spanjaarden houden hier uitstekend rekening mee. Fransen, Belgen en Nederlanders kunnen hier nog wat van leren (stelletje wegpiraten).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Leuk oud stadje met een gezellig centrum

Hans
    9-9-2013

Torroella is een oud klein stadje. Het ademt een gezellige en relaxte sfeer uit. Er zijn een paar leuke restaurantjes. Er zijn niet veel winkels. Er is geen sprake van massatoerisme. Daardoor heerst er wel een gezellige en ongedwongen sfeer.

Gereisd Met partner in Tue Aug 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Torroella de Montgrí scoort een 8,1 uit 10, op basis van 103 reviews