We hebben een aantal aanbieders voor Santa Cristina d Aro voor je op een rij gezet:

vakanties Santa Cristina d Aro

Reviews over Santa Cristina d Aro

Prachtig ,de costa brava,met zijn mooie baaitjes

Marion Koemans- Stougie
    2-4-2019

Leuke campings,voor jong en oud wat te beleven.prachtige kust met overweldigende uitzichten.heerlijke baaitjes en een zalige zee.sfeervolle dorpjes ,waar soms een boulevard is met winkeltjes en restaurants.

Gereisd Met partner in juni 2018

geweldig

schils linda
    10-8-2012

na vele jaren gingen we 2 jaar ergens anders op vakantie en dit jaar in juli zijn we terug naar santa cristina d'aro gegaan op camping mas st.josep. het voelde als thuiskomen, prachtige camping en op die 2jaar was er zoveel vernieuwd dat het nog beter was dan vroeger. vooral met kleine kinderen fantastische camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

gezellig dorpje

Fam Ganzeman
    27-6-2012

van Santa Christina D'aro niet heel veel gezien, als we weg gingen was het voornamelijk naar de aangrenzende badplaatsen waar je alles kan vinden wat je maar wil. van rustige tot drukke stranden, alle soorten restaurants en verder vertier!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Leuk dorpje heerlijk rustig

Zwetsloot
    23-6-2008

Wij zijn in April 5 dagen in Santa Cristina de Aro geweest we zaten in een prachtige villa met uitzicht op zee en het was er heel mooi weer en lekker rustig. Boodschappen haalde we in de Esclat supermarkt die vrij nieuw was, en er keurig uit zag S,avonds gingen we eten in platja de aro een klein stukje met de auto. We hebben het heerlijk gehad mooi weer lekker rustig en alles binnen handbereik

Gereisd Met vrienden in mei 2008

Santa Christina d'Aro is een klein plaatsje wat niet aan

Fam. Koning
    6-8-2006

Santa Christina d'Aro is een klein plaatsje wat niet aan het strand ligt. Er zijn weinig winkels, dus als je geen boodschappen in de (dure) camping winkel wilt doen, moet je altijd met de auto naar Playa d'Aro of zo. Wij hebben er verder geen uitgaansmogelijkheden kunnen ontdekken. Wel kun je er van een historische omgeving genieten als je lekker gaat wandelen.

Gereisd Anders in augustus 2006
Santa Cristina d Aro scoort een 8,7 uit 10, op basis van 23 reviews