vakanties Sant Pere Pescador

Reviews over Sant Pere Pescador

Las Palmeras moet je ondergaan, voelen en proeven!

Jaap van der Est,
    1-12-2018

Eigenlijk hoef je niets te weten. Je moet de sfeer van Las Palmeras ondergaan, voelen en proeven. Las Palmeras staat voor een relaxte sfeer, een zonnig klimaat, super sanitair, een uiterst gemoedelijk en goed restaurant en een uitnodigend zwembad. Waar vind je dat op 350 meter van het strand?

Grote langgerekte camping direct aan de zee

V. Aalst,
    26-11-2018

Mooie camping waar veel te doen is voor kinderen. Het strand op loopafstand. Het zwembad is simpel. Geen glijbaan aanwezig. Elke avond entertainment. Camping ligt niet op loopafstand van een stadje of boulevard. Dus altijd met de auto weg als je ergens heen wilt. Lidl supermarkt dichtbij voor de boodschappen. Maar alles is ook op de camping te koop, je betaald er iets meer voor. Barcelona 1,5 uur met de auto.

Nu nooit meer!!

Fam. Van Beek,
    20-11-2018

Wij hebben hier een paar jaar gestaan en wilden ook dit jaar weer reserveren. Omdat dat volgens de receptie vanaf 2 november kan hebben we dit ook direct gedaan. Na 2 weken😳 kregen we bericht dat de camping vol was, hoe is dat nu mogelijk. Gebeld naar de receptie en ze vertelde dat ze echt 1500 mails op 2 november hebben gekregen en veel mensen hebben moeten teleurstellen. Via een andere bron gehoord dat ze nog eerder gereserveerd hadden, dus niet eerlijk!!! Het is toch vriendjespolitiek daar. En toen ik vroeg hoe dat nou kon werd ik echt afgekat door die mevrouw. Voor ons geen L'Amfora meer, ze moeten niet denken dat ze de enige camping in Spanje zijn.

Een tijd om nooit te vergeten

Muriël,
    19-11-2018

Voor jongeren vanaf 16 jaar kan je heel leuk uitgaan bij Fata en t strand is echt geweldig.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Lonneke,
    17-11-2018

Hele leuke camping, van jong tot oud. Genoeg te beleven. Voor jonge kinderen is er het annimatie team en voor de oudere kinderen is er de discotheek die aan de camping grenst. Hier komen geregeld Nederlandse artiesten optreden. Echter heb je snachts geen last van de discotheek als je er niet heen gaat. Verder kun je vanaf de camping een hele mooie wandeling naar l’escala toe maken. Ik heb dit geregeld in de vroege morgen hardgelopen. Het is zo een 7 km voordat je in l’escala bent. Verder zijn de medewerkers top op de camping en zijn ook altijd bereid om een praatje te maken. Het sanitair is ook altijd schoon.

Sant Pere Pescador scoort een 7,4 uit 10, op basis van 239 reviews