We hebben een aantal aanbieders voor Sant Pere Pescador voor je op een rij gezet:

vakanties Sant Pere Pescador

Reviews over Sant Pere Pescador

geweldig

Maaike,
    8-1-2018

Het is een klein dorpje aan kust, een paar kleine winkeltjes en een mooie supermarkt naast het tankstation. Er is een pleintje met diverse goede eetgelegenheden. Elke woensdag ochtend is er een hele leuke markt langs het kanaal, dit is zeker een aanrader. Ook is er in het hoogseizoen een paar keer een kaasmarkt. De stranden zijn lekker breed en mooi schoon, je kunt heel ver de zee in lopen want deze loopt heel langzaam af. In de weekenden wil het wel iets drukker zijn maar zeker geen Lloret de mar toestanden hier.

Het dorpje zelf heeft weinig cultureels maar dit is in de directe omgeving genoeg te vinden, ook de grotere winkelsteden zijn met de auto snel en goed te bereiken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Klein dorpje aan de kust, omringd door campings.

Marlies,
    4-9-2017

Het dorpje is in het hoogseizoen druk door de vele campings. In het dorpje zelf zijn geen echte bezienswaardigheden, in de omgeving wel. Je kunt er wel terecht voor een snelle afhaalmaaltijd, een supermarkt /tankstation, en wat barretjes/restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel leuk dorpje

Marielle,
    8-8-2017

Het is echt een leuk dorpje, met hele leuke eetgelegenheden en een paar leuke winkeltjes.

Er is een aantal grote parkeerplaatsen, waar meestal genoeg ruimte is.

San pere heeft geweldige stranden, geen kiezels en mooie duinen. Het is een aanrader om heen te gaan

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Klein maar gezellig dorp

Gerrit,
    12-7-2017

Het dorp is niet groot maar heeft de nodige ontspanning betreffende restaurants, apotheek, supermarkt en pompstation.

Daarnaast is er ook de wekelijkse markt die ruim is opgezet en plaats biedt aan voldoende bezoekers.

Ook heeft Sant Pere een fiets omgeving. De routes zijn op diverse plaatsen te halen.

Gereisd met partner in juni 2017

Wij zaten in Hotel El Moli +-600 mtr van het dorp.

Ruud Schuit,
    26-6-2017

Fijn en gezellig dorp/stadje met veel gezellige restaurants en eetgelegenheden. Ga eens eten bij Lekker, fijne gerechten zowel Spaans of Nederlands. Nederlandse eigenaar Bert is een fijn mens om even een praatje mee te maken.

Trek in een lekkere hamburger, dobbe kroket frikandel of een lekker visje, ga dan daar eens gezellig eten. Wij hadden een goed gevoel in sant pere pescador.

Gereisd met partner in mei 2017
Sant Pere Pescador scoort een 7,5 uit 10, op basis van 239 reviews