We hebben een aantal aanbieders voor Sant Feliu de Guixols voor je op een rij gezet:

vakanties Sant Feliu de Guixols

Reviews over Sant Feliu de Guixols

fantastisch stadje, mooie baai en strand!

WvdP
    3-7-2016

Prachtige baai en mooi strand, met leuke restaurantjes langs de boulevard. Gezellig druk, niet overbevolkt en hectisch toeristisch. Mooie omgeving en badplaatsen als Platja d'aro om de hoek, zodat je de drukte kunt opzoeken als je dat wilt. De bergen zijn er heel mooi, met goede wegen. Eén van de mooiste plekjes van Costa Brava.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

mooie, rustige plaats

rosaW.
    15-4-2015

Klein dorp, niet veel te doen. Wel heel wat toffe restaurants en winkeltjes met een korte winkelstraat. Wel gezellig. Erg geschikt voor een rustige vakantie, alleen of met kinderen. De zee is wel erg mooi, er is een baai iets verder ook. Heel tof.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig kustdorpje. Proper.

Rudy
    28-7-2014

Stranden met grote zandkorrels (net geen steentjes). Abrupt dieper. Zeer mooie kustlijn met inhammetjes. Geen platte commerce en eigenlijk zelfs te weinig drinkgelegenheid aan het strand zelf. Aan en in de straten geen gebrek. Erg gezellig en proper. Veel leuker dan het nabije Platja d'Aro.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Schitterend stadje

H.Bloem
    29-6-2014

Schitterend stadje, met een prettige sfeer, veel authentieke architectuur. Ik was er eind mei, dus waarsch nog wat minder levendig dan in de zomer. Ook opvallend weinig te winkelen, misschien ook dit in de zomer wat levendiger? Elke ochtend (?) markt met verse groenten, vis etc. Vrijdag en zaterdag markt op de boulevard (delicatessen, wijnen, kazen, olijven, sieraden etc). Op zondagen wordt daar kleding/schoenen etc. aan toegevoegd. St Feliu ligt direct aan een schitterende baai. Met de bus 1 uur rijden vanaf Girona, met de auto 30 minuten.

Gereisd Alleenreizend in mei 2014

Heerlijke plek om te zijn

Hans en Leny van Scherpenzeel
    10-5-2014

Op 100 meter van het hotel heb je het strand. Een echte boulevard is er niet, maar er zijn wel diverse gezellige terasjes Wij waren er in eind april/begin mei, dus was het zeewater nog wat te koud voor ons. Het is een zandstrand.

Gereisd Met vrienden in Tue Apr 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sant Feliu de Guixols scoort een 8,2 uit 10, op basis van 34 reviews