vakanties San Martin de Ampurias

Reviews over San Martin de Ampurias

Leuke plek, los van het massatoerisme

Guy
    23-6-2009

Dit vakantieoord kent geen hoogbouw en door de unieke ligging tussen de Grieks-Romeinse ruïnes en het natuurgebied Aguamolls is er geen verdere uitbreiding mogelijk. Op wandelafstand zijn er een aantal leuke vakantiewoningen te huur. Nadeel is wel dat men die vaak lang van tevoren moet reserveren om er eentje te kunnen bemachtigen. Vooral die van Villas Ampurias S.L. zijn fel begeerd.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend oord voor een ontspannend verlof voor heel de

Guy
    27-3-2006

Schitterend oord voor een ontspannend verlof voor heel de familie. Iedereen (jong, oud, actief, passief,....) kan er genieten. Geen massatoerisme, gezellige terrasjes, lekker eten, mooie stranden (waar men nog plaats heeft om te bewegen), verzorgde wandelpaden, historische bezienswaardigheden.

Gereisd Anders in maart 2006
San Martin de Ampurias scoort een 9,3 uit 10, op basis van 7 reviews