Appartement Los Peces

Kleine hotelsWeer vandaag14°6°
Appartement Los Peces
7,2

133 reviews over Appartement Los Peces in het Nederlands

Redelijk appartement op een goede locatie

Yahmal,
17-10-2017

Netjes ontvangen door de mevrouw bij de receptie. Inchecken verliep soepel. Eenmaal in de kamer aangekomen troffen wij een net appartement aan met voldoende meubels en artikelen (borden etc) om onszelf te vermaken. Alles zag er netjes uit, op de muren, de bank, de douche en de airco na. De muren waren op sommige plekken zwart van viezigheid en zo wel de bank als de airco als het plafond van de douche zagen er niet zo fris uit.

Daarnaast hadden we een nette keuken en een ruim balkon. We sliepen niet onder de lakens (we vinden dit zelf niet zo fris) maar kregen voldoende overtrekken waarmee we zelf een ‘lekker’ bedje van hebben gemaakt.

Af en toe last van zilvervisjes en gelegen aan een drukke weg. En je moet alles zelf schoonmaken.

Ligging is perfect, alles om ons eens en het belangrijkste: het strand!

Ik hoop dat je wat aan deze review hebt gehad. Fijne vakantie!

Gereisd met partner in oktober 2017

Centraal gelegen eenvoudige accomodatie

Marijn,
28-9-2017

Schappelijke prijs geen extra kosten voor oa kluishuur en airco en slechte schoonmaak hebben dit bij aankomst zelf gedaan en handdoeken zelf meegenomen. Borg van 50 euro pp. Accomodatie bestaat uit verschillende gebouwen en erg gehorig.

Beperkte uitrusting van minikeuken. Kregen ruim appartement met 2 slaapkamers

Gereisd met partner in september 2017

Super vakantie !

Fien,
15-6-2017

Leuk appartement met veel ruimte en goede airco. Goed schoongemaakt appartement. Borg direct bij vertrek teruggekregen, ze zouden het appartement gaan checken maar hebben dit uiteindelijk niet gedaan. Supermarkt met zelfs Nederlandse artikelen zit direct onder het appartement. Vriendelijke receptie en alles zit op loopafstand. Voor gezinnen is het af te raden want er zijn veel jongeren en is gehoorig. Ik was met 3 vriendinnen en was echt een topvakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Leuk appartementencomplex

Peter,
27-1-2017

Leuk complex, op loopafstand van strand en boulevard. Appartementen zijn schoon en vriendelijk personeel. Voor de prijs die wij hebben betaald zijn wij dik tevreden!

Gereisd met partner in november 2016

Bij aankomst zijn we ongeveer 5 uur aan ons lot overgelaten omdat de kamers niet klaar waren en we moesten zelf maar even ergens wachten, wat belachelijk lang heeft geduurd. Verder is de beveiliging zo corrupt als de nete, toen we 's avonds op de kamer terugkwamen kwam die beveiliger helemaal geflipt naar ons toe omdat we op de gang praatte, hij kneep bij daarbij flink in een jongen z'n arm die daar een goeie blauwe plek aan over hield. Hij vertelde dat ie geld wou om ons te negeren en nadat we dat niet deden kregen we vanmorgen een officiële waarschuwing omdat we ernstige overlast hadden veroorzaakt? Echt belachelijk, de manager zelf geloofd het niet en gaf ons de waarschuwing. Verder is de kamer wel fijn en zit het zwembad vaak vol, ligging is overigens top

Gereisd met vrienden in januari 2016

leuk appartement

robin den broeder
15-3-2014

Kamers zijn wat minder mooi ingericht maar het is een prima appartementencomplex. Klantvriendelijke en een goede ligging ten opzichte van alle clubs en strand.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Prima appartement

Lieke
9-3-2014

De ligging is ideaal. Ik ben hier in de herfstvakantie met mijn vriend geweest toen we verblijf hadden gewonnen op een veiling. Appartement was gewoon schoon, personeel was erg behulpzaam. Wij wilden een dagje naar Barcelona en bij de receptie hebben zij alles voor ons uitgezocht en uitgeprint zodat we goed voorbereid onze dag konden beginnen. Top!

Gereisd met partner in oktober 2013

leuke vakantie

esmeetjuh_30
28-11-2013

appartement was smerig, medewerkers onaardig. De mensen zijn heel corrupt, geef ze geld en ze doen alles. Wel dichtbij centrum en veel gezellige jongeren in dit appartement.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Zou meteen terugwillen

Roëlla Verhoeven
8-10-2013

15 jaar geleden was ik al eens hier met mijn 4 kinderen en ik kwam tot de conclusie dat er amper iets veranderd is. Ons appartement was schoon, de bedden opgedekt en ze sliepen prima! Je zit overal super dichtbij en ook met de receptie hebben we geen enkel probleem gehad. We mochten meteen ons appartement in toen we aankwamen. Prijs /kwaliteit verhouding is uitstekend. Natuurlijk zijn er luxere appartementen maar daar betaal je dan ook voor. Als ik volgend jaar weer ga boek ik weer bij Los Peces!

Gereisd met vrienden in september 2013

Prima verblijf gehad

Roëlla
4-10-2013

We zijn met 4 volwassenen hier geweest en we hebben het rpima naar ons zin gehad. We mochten ruim voor de eigenlijke tijd al in het appartement waar we erg blij mee waren. Het was schoon en ruim voldoende. De afstand tot het strand is ideaal en het ligt middenin het centrum dus overal lekker dichtbij.

Als het aan mij ligt ga ik er volgend jaar weer heen.

Prijs/kwaliteit is prima.

Gereisd met vrienden in september 2013

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Peces in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Peces zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.