vakanties Roses

Reviews over Roses

Een hotel met grote klasse!

Bart Vervoort,
    19-10-2018

Dit is het beste hotel dat wij ooit aan de Costa Brava bezochten en wij hebben er al heel veel bezocht! Personeel over heel de lijn zeer klantvriendelijk en steeds met de glimlach.Mooie kamers prima onderhoud zelfs over het ganse hotel.Mooi aangelegde tuin Bar met lekkere broodjes of andere snacks en veel keuze van drank.Restaurant super lekker eten en zeer vriendelijk personeel.Zwembaden zeer mooi aangelegd en mooi onderhoud. Strand op kleine wandelafstand en centrum op ongeveer 20 minuten zeer rustig wandelen.Voor ons een hotel met grote klasse!!!

Wij komen volgend jaar zeker met plezier terug. Wij kijken er nu al naar uit!!!!

Wij verbleven hier van 8 september tot en met 15 september 2018.

gewoon goed

anouk,
    7-10-2018

+ sanitair is schoon en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.

+ mooie plaatsen.

+ personeel vriendelijk en spreekt heel veel talen.

+ op loopafstand van de zee

+ supermarkt op loopafstand van de camping.

- verplicht armbandje.

- zwembad niet altijd schoon, vaak losse haren/ bladeren etc. in het water.

- bij de rand staat zit je tegen een hoge muur met prikkeldraad aan te kijken.

Heerlijke camping vlakbij zee

Evelien,
    12-8-2018

Heerlijke camping vlakbij zee. Ongeveer 10 minuten lopen vd zee, maar er is genoeg parkeerplek bij de boulevard. Toiletten en douches zijn lekker warm en verstelbaar. Schoon sanitair. Er wordt de hele u dag gepoetst en schoon gemaakt. Heet arwaswater. Ruime plekken. Auto kan evt geparkeerd worden buiten de camping bij de ernaast gelegen winkel. Bij de receptie spreken ze allerlei talen. Enige nadeel vind ik die bandjes die je om krijgt.

Fijne, nette en schone camping met goed personeel!

Niels,
    11-8-2018

Wat wij goed vonden aan de camping is het volgende:

De camping is erg schoon. Iedere dag is er een schoonmaakploeg met overgave bezig de camping schoon te houden. 7 dagen per week is de ploeg de gehele dag aan het poetsen. Geen nare luchtjes, alleen de geur van schoonmaakmiddelen begroeten je wanneer je het toilet en douchegebouw binnen loopt.

Het barpersoneel van de camping is erg vriendelijk en oplettend. Als je een drankje wilt bestellen, is het personeel snel ter plaatse om de drankjes op te nemen en te brengen. Ook als het druk is.

Het zwembad heeft een prettige temperatuur en de waterkwaliteit staat hoog in het vaandel.

De afstand naar het strand is ongeveer 500m, welke je met gemak (met gezonde benen) kan afleggen.

De emplacements zijn er in verschillende afmetingen. Bij reserveren voorkeur aangeven zorgt ervoor dat je een passende plek krijgt. Onze caravan met luifel + extra tent pasten op het emplacement.

Heerlijk buffet

Jos,
    9-8-2018

Prima diner- en ontbijtbuffet,lekker en veel keuze. Goede ligging en leuk uitzicht voor zowat elke kamer. Goede airco. Geen parking, in de omliggende straten goed zoeken of geluk hebben..! Leuke sfeer op boulevard en strand.

Roses scoort een 8,5 uit 10, op basis van 233 reviews