We hebben een aantal aanbieders voor Roses voor je op een rij gezet:

Reviews over Roses

Geweldige vakantie

Dieske Visser
    27-1-2019

Wij zaten op een camping een paar minuten lopen vanaf het strand en de leuke boulevard. We waren hier acht dagen. De restaurants waren erg lekker en goedkoop. Ook de kleine winkeltjes in het stadje waren erg sfeervol. Het waterpark op loopafstand is zeker een aanrader. Savonds alle lichtjes zien vanaf de boulevard en op het water van de vissers is ook een prachtig uitzicht. Wij waren er al stel maar ook zeker leuk met kinderen. Ook de midgetgolfbaan is een leuke activiteit. Al om al een geweldige vakantie.

Take 10 'Lekker genieten in Roses'

Stefanie
    25-7-2018

Roses is een ietwat kleiner stadje in Spanje. Met haar (ja, ik kies hier voor de vrouwelijke vorm ;-)) mooie stranden, talrijke restaurants, een waaier aan activiteiten (treintje rijden, familiefietsen, minigolf, scooters, jet ski's, ...) en indrukwekkende bergen is er zowel op vlak van ontspanning en sportiviteit voor ieder - jong en oud - wat wils. Gooi daar nog wat culinaire hoogstandjes tegenaan en voor je het weet zit je net zoals wij voor de 10de keer (mijn schoonfamilie al voor de 14de keer) met heel de familie te genieten van een lekkere cocktail en tal van tapas aan de 'Rode stoeltjes' (Bar de la Baie) of in de 'Witte Bollen' (Empordà Restaurante), terwijl de kleinsten zich uitleven in de speeltuin.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Ideale vakantieplaats voor een gezin.

Katrien
    20-2-2017

Wij komen al jaren in Rosas voor de gezelligheid van de oude stad,de mooie wandelboulevard, het prachtige uitzicht van de baai. In de omtrek zijn ook verschillende plaatsen die het bezoeken waard zijn zoals Cadaques en Fiqueres bijvoorbeeld. Barcelona in een kleine twee uur rijden met de wagen. Het zandstrand met het traag aflopende water is zeer geschikt voor kinderen. Wij komen er graag en dat zullen we deze zomer weer doen !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

voor herhaling vatbaar

Camping de Havixhorst
    7-1-2017

Het stadje Roses is gezellig met een mooie lange boulevard met veel terrasjes en het centrum omvat veel leuke restaurants en winkels. Wij zijn met zo'n "treintje" mee geweest de bergen in en dat is beslist een aanrader. Ook hebben we een boottocht gemaakt naar een echt Spaans dorpje waar de tijd heeft stil gestaan. Wel vonden we het vreemd dat m.i.v. maandag 10 oktober het zeer stil werd in Roses en dat ze al vroeg in de "winterslaap"gingen.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Heerlijk, niet te klein niet te groot

Lisanne
    30-6-2016

Wij bezochten Roses in de laatste week van juni. Dit was voor ons precies goed. Het was heel gezellig maar niet te druk. Genoeg restaurantjes en winkeltjes, prima strand. Een auto is wel een pre, want ook de omgeving is de moeite waard. We zijn naar een leuk vlinderpark geweest. Buurstad Cadaqués is zeker de moeite waard, heel romantisch stadje. En de mooiste strandjes zijn ook beter bereikbaar met de auto. Zeker als je wil snorkelen. Als je wil uitgaan tijdens je vakantie moet je niet in Roses zijn. Er zijn geen dans/uitgaansgelegenheden. We vonden alles wel iets duurder dan verwacht, zeker niet goedkoper dan in Nederland.

Gereisd Met partner in juni 2016
Roses scoort een 8,4 uit 10, op basis van 234 reviews