Hotel Monterrey

33 reviews over Hotel Monterrey in het Nederlands

Heel goed

Van keer
22-8-2016

De ligging is heel goed. Rustig en overal dichtbij. Kamers ruim genoeg en mooi gerenoveerd. Eten was lekker en keuze genoeg. Klein maar gezellig zwembad en ook niet te druk. Zeker nog eens terug gaan.

Goed!

Sanne
16-7-2016

Gunstige ligging van het strand(kiezelstrand), mocht je wat drinken of eten willen halen op het strand moet je wel 100 m. doorlopen. Nette mooie kamers, wel aan de kleine kant ivm koffers opruimen.

15 min. lopen naar het centrum. Een nadeel, bij aankomst moet je overal voor bij betalen. Wifi op de kamers is matig en op het balkon slecht.

Geen drie sterren waard

Sandra
6-8-2015

Pluspunten: gunstige ligging. Minpunten: hotel toe aan grondige renovatie. Alles is oud en/of kapot. Zwembad is superklein met een waterval die niet werkt in een troosteloze ambiance. Ontbijt is dramatisch slecht. Diner beperkt maar oke. Bovenal is het hotel totaal sfeerloos. Goed voor een twee sterren maar in de huidige staat van hotel en eten bij lange na geen drie sterren in vergelijking met wat 3-sterren gewoonlijk bieden in Costa Brava.

Leuk hotel

piet
24-12-2013

Lekker dicht bij zee en de winkeltjes

Hernieuwde kennismaking

tobias crouwel
25-9-2013

Nog steeds een heel fijn hotel voor een vriendelijke prijs. Veel mensen komen hier vaak en graag terug. Schoon, goedkoop en bovenal zeer vriendelijk personeel.

verouderd, maar prima hotel

a van Giesen
21-8-2012

Het hotel is verouderd, maar daardoor niet slecht. De sfeer wordt gemaakt door de bezoekers en dat waren tijdens onze vakantie nagenoeg allemaal aardigi lui, die vriendelijk maar niet opdringerig waren. Hotel is ingebouwd, maarws toch gezellig, omdat het bij het zwembad altijd aardig druk was. De sfeer op de boulevard en de terrassen is top. 4 meter lopen en je staat op het strand. Ondanks de drukke zomermaand zit je aan de rand van de boulevasrd in een rustig gedeelte.Je kan dus zelf de drukte opzoeken. Personeel is goed gemotiveerd en oprecht vriendelijk. Je hebt echt het idee dat ze het jou naar je zin proberen te maken. Het eten is prima. Dagelijks vers en smaakvol. Frietjes niet echt top, maar dat neem je op de koop toe als de rest oke is. Ontbijt is magertjes, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met de lunch en het diner. Al met al een aanrader en een plaats om terug te komen.

gewoon en oud hotel

seamus
7-8-2012

oud hotel ,wel schoon, uitzicht was of op het zwembad of op de parkeerplaats, een straatje door en je zit op het strand, dus de ligging was goed, personeel was vriendelijk, maar te weinig personeel,prijsverhouding en kwaliteit was goed, geen echt kinderbadje en geen echte vakantie sfeer , dat was wel jammer, want als het regent is er weinig te doen in het hotel.eetzaal was heel mooi en netjes, eten was zeer goed alleen lauw en friet koud, maar heel veel keuze en ontbijt was minder, kamers goed, alleen oud maar schoon,kamers worden elke dag schoon gemaakt,geen kindvriendelijke accommodatie

Voor weinig geld veel hotel

Familie Crouwel
25-9-2011

Een heel goed hotel voor weinig geld. De kamers zijn wat verouderd, maar schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wel veel handen en voetenwerk, want men spreekt alleen engels bij de receptie. Het eten is prima. Het buffet is niet super uitgebreid, maar wat er is smaakt zeer goed. Waarschijnlijk ligt er volgend jaar een geheel nieuw zwembad, want er werd driftig gekeurd, gepraat en gemeten. Dit mag ook wel, want de achter een niet werkende 'waterval' gelegen toiletten en douches zijn behoorlijk verwaarloosd.

goed te doen

remco
29-8-2011

we zijn een week in hotel monterry geweest....

het personeel was echt een drama ze waren charenijnig en spraken alleen maar spaans terwijl ze echt wel engels verstonden.... het receptie personeel was wel vriendelijk en sprak wel engels.de kamer was vrij simpel maar goed schoon gemaakt en het buffet waas goed verzorgd en elke dag was er wel anders om te eten.....het hotel ligt vlak bij het strand en centrum 5min lopen dus dat is wel heerlijk!! we zouden zeker er een x terug naar toe gaan (hopelijk zijn ze dan wel vriendelijk en spreken ze dan wel engels)

2 sterren hotel,niet voor kinderen

patrick
5-8-2011

ligging ok, 50 meter en je bent op strand. All in: goed iedere dag iets anders te eten. Goede kok ! (2010) kamers verouderd. Kartonnen deuren in de gang die je altijd hoort. Animatie mager, er is één man die alles doet.... Ik had de indruk dat dit hotel achteruit aan het gaan was, de bar was steeds leeg (eind juli 2010) Maar het personeel kreeg een dikke 10 op 10 qua vriendelijkheid. Bij all-in zijn de snacks enkel croque monsieur die je aan de bar moet bestellen. Ik raad geen All in hier aan. Zwembad verouders, versheinene tegels waren los en het tuinmeubilair witte plastieken steolen en tafels waren zeker 15 jaar oud! Streek zeer mooi, hebben een scooter gehuurd en van pladja aro naar st felius gereden en de max denk dat deze weg de mooiste is van spanje ! langs de kust bochten en bergjes op en af ! wat een uitzicht daar ! Kortom: zou hier nog wel eens terug komen maar dan voor een paar dagen als tussenreis.....

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monterrey in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monterrey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monterrey scoort een 6.77 uit 10 op basis van 36 reviews.