Hotel Monterrey

8.8Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

8.8Fantastisch

Contact

39 reviews over Hotel Monterrey

• 9Inge06-08-2019

Was leuk voor 1x

Ligging heel goed.schoonmaak kamers perfect. Helaas servies bij het buffet eten vies,hebben echt moeten zoeken naar schone borden en kopjes voor de koffie. Dat ontnam mij zeker de eetlust. Verder de hele week een vieze riool lucht bij hotel,vooral bij de receptie.

• 9Tamara16-04-2019

Super, volgend jaar weer geboekt!

Super mooie verblijfplaats, dichtbij gelegen aan zee en het personeel had een vriendelijke sfeer en hielp graag! De kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Alleen jammer dat de schoonmakers niets hadden gedaan aan de kapotte dingen in de badkamer die wij voor ze neer hadden gelegd (zoals de toilletborstel en het zeeppompje). Fijn dat er een koelkastje en kluis op de kamer aanwezig was en de airco deed het uitstekend :) Naar ons idee: veel activiteiten voor de kinds georganiseerd en de winkels lagen op ongeveer 15 minuten afstand om snacks/drinken te halen voor bijv. het strand Eten was veel variatie, maar voor volgend jaar nemen we zelf wat typisch Nederlands beleg (hagelslag/pindakaas) mee. Na 2 weken is dat ook wel weer eens lekker! Daarnaast was het avondeten af en toe een beetje aan de koude kant. Eén van de koks daarentegen zorgde dat alles naar wens was en legde alles met plezier voor je uit!

Voor volgend jaar alweer geboekt!

• 2018
    9Jorick17-08-2018

Fantastisch hotel op het Parkeren na

Een zeer prima hotel !! De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Het ontbijt was prima! De goed en luxe uitziende kamers worden elke dag keurig schoongemaakt, de service is er ook prima bij het doorgeven van de kapot douchekop werd deze direct vervangen. Het sanitair van de kamer is geweldig, erg moderne badkamer met stort douche.

Het enige nadeel bij dit hotel is dat de parkeer gelegenheid drama is de eigen parkeerplaats zit snel vol en je bent aangewezen op plekken in de wij rondom het hotel, dit is dat helaas ook een reden voor ons om niet terug te keren wanneer we met de auto gaan...

• Oude reviews

9Van keer22-08-2016

Heel goed

De ligging is heel goed. Rustig en overal dichtbij. Kamers ruim genoeg en mooi gerenoveerd. Eten was lekker en keuze genoeg. Klein maar gezellig zwembad en ook niet te druk. Zeker nog eens terug gaan.

• 7Sanne16-07-2016

Goed!

Gunstige ligging van het strand(kiezelstrand), mocht je wat drinken of eten willen halen op het strand moet je wel 100 m. doorlopen. Nette mooie kamers, wel aan de kleine kant ivm koffers opruimen. 15 min. lopen naar het centrum. Een nadeel, bij aankomst moet je overal voor bij betalen. Wifi op de kamers is matig en op het balkon slecht.

• 3Sandra06-08-2015

Geen drie sterren waard

Pluspunten: gunstige ligging. Minpunten: hotel toe aan grondige renovatie. Alles is oud en/of kapot. Zwembad is superklein met een waterval die niet werkt in een troosteloze ambiance. Ontbijt is dramatisch slecht. Diner beperkt maar oke. Bovenal is het hotel totaal sfeerloos. Goed voor een twee sterren maar in de huidige staat van hotel en eten bij lange na geen drie sterren in vergelijking met wat 3-sterren gewoonlijk bieden in Costa Brava.

• 7piet24-12-2013

Leuk hotel

Lekker dicht bij zee en de winkeltjes

Met jonge kinderen

• 8tobias crouwel25-09-2013

Hernieuwde kennismaking

Nog steeds een heel fijn hotel voor een vriendelijke prijs. Veel mensen komen hier vaak en graag terug. Schoon, goedkoop en bovenal zeer vriendelijk personeel.

• 9a van Giesen21-08-2012

verouderd, maar prima hotel

Het hotel is verouderd, maar daardoor niet slecht. De sfeer wordt gemaakt door de bezoekers en dat waren tijdens onze vakantie nagenoeg allemaal aardigi lui, die vriendelijk maar niet opdringerig waren. Hotel is ingebouwd, maarws toch gezellig, omdat het bij het zwembad altijd aardig druk was. De sfeer op de boulevard en de terrassen is top. 4 meter lopen en je staat op het strand. Ondanks de drukke zomermaand zit je aan de rand van de boulevasrd in een rustig gedeelte.Je kan dus zelf de drukte opzoeken. Personeel is goed gemotiveerd en oprecht vriendelijk. Je hebt echt het idee dat ze het jou naar je zin proberen te maken. Het eten is prima. Dagelijks vers en smaakvol. Frietjes niet echt top, maar dat neem je op de koop toe als de rest oke is. Ontbijt is magertjes, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met de lunch en het diner. Al met al een aanrader en een plaats om terug te komen.

• 8seamus07-08-2012

gewoon en oud hotel

oud hotel ,wel schoon, uitzicht was of op het zwembad of op de parkeerplaats, een straatje door en je zit op het strand, dus de ligging was goed, personeel was vriendelijk, maar te weinig personeel,prijsverhouding en kwaliteit was goed, geen echt kinderbadje en geen echte vakantie sfeer , dat was wel jammer, want als het regent is er weinig te doen in het hotel.eetzaal was heel mooi en netjes, eten was zeer goed alleen lauw en friet koud, maar heel veel keuze en ontbijt was minder, kamers goed, alleen oud maar schoon,kamers worden elke dag schoon gemaakt,geen kindvriendelijke accommodatie

3 tips over Hotel Monterrey

• seamus, 07-08-2012

mooi plaatsje is tossa en palamos zeer de moeite waard om te bezichtigen, sàvonds op de boulevaar live muziek, niet alles was mooi, maar wel gezellig

• J.Zuiderent, 04-07-2016

juni 2016. het hotel is vandaag open gegaan na renovatie. Kamers netjes.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Natuutlijk is het een eenvoudig hotel,maar,door de ligging en toch wel gunstige prijs gaan wij zeker terug Wij zijn over de 70 jaar en de rust in het hotel vinden we prettig Fam.Zuiderent.

• P.Aerts, 27-07-2015

Bus station dicht bij bezoek ook de nabij gelegen dorpje en Gerona.

2 vragen over Hotel Monterrey

• Maria beks, 28-07-2019

handoeken service

hebben ze een handoeken service van zwembad of strand

• Jolanda, 22-02-2019

Muziek

Is er bij het zwembad de hele dag muziek?

Jolanda, 31-05-2019

Weet iemand of hier de hele dag muziek aan staat bij het zwembad?

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats