Hotel Monterrey

Hotel aan zeeWeer vandaag11°1°
Hotel Monterrey
8,7

34 reviews over Hotel Monterrey in het Nederlands

Fantastisch hotel op het Parkeren na

Jorick,
17-8-2018

Een zeer prima hotel !! De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Het ontbijt was prima!

De goed en luxe uitziende kamers worden elke dag keurig schoongemaakt, de service is er ook prima bij het doorgeven van de kapot douchekop werd deze direct vervangen. Het sanitair van de kamer is geweldig, erg moderne badkamer met stort douche.

Het enige nadeel bij dit hotel is dat de parkeer gelegenheid drama is de eigen parkeerplaats zit snel vol en je bent aangewezen op plekken in de wij rondom het hotel, dit is dat helaas ook een reden voor ons om niet terug te keren wanneer we met de auto gaan...

Gereisd met partner in augustus 2018

Heel goed

Van keer
22-8-2016

De ligging is heel goed. Rustig en overal dichtbij. Kamers ruim genoeg en mooi gerenoveerd. Eten was lekker en keuze genoeg. Klein maar gezellig zwembad en ook niet te druk. Zeker nog eens terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goed!

Sanne
16-7-2016

Gunstige ligging van het strand(kiezelstrand), mocht je wat drinken of eten willen halen op het strand moet je wel 100 m. doorlopen. Nette mooie kamers, wel aan de kleine kant ivm koffers opruimen.

15 min. lopen naar het centrum. Een nadeel, bij aankomst moet je overal voor bij betalen. Wifi op de kamers is matig en op het balkon slecht.

Gereisd met partner in juni 2016

Geen drie sterren waard

Sandra
6-8-2015

Pluspunten: gunstige ligging. Minpunten: hotel toe aan grondige renovatie. Alles is oud en/of kapot. Zwembad is superklein met een waterval die niet werkt in een troosteloze ambiance. Ontbijt is dramatisch slecht. Diner beperkt maar oke. Bovenal is het hotel totaal sfeerloos. Goed voor een twee sterren maar in de huidige staat van hotel en eten bij lange na geen drie sterren in vergelijking met wat 3-sterren gewoonlijk bieden in Costa Brava.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuk hotel

piet
24-12-2013

Lekker dicht bij zee en de winkeltjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 1993

Hernieuwde kennismaking

tobias crouwel
25-9-2013

Nog steeds een heel fijn hotel voor een vriendelijke prijs. Veel mensen komen hier vaak en graag terug. Schoon, goedkoop en bovenal zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

verouderd, maar prima hotel

a van Giesen
21-8-2012

Het hotel is verouderd, maar daardoor niet slecht. De sfeer wordt gemaakt door de bezoekers en dat waren tijdens onze vakantie nagenoeg allemaal aardigi lui, die vriendelijk maar niet opdringerig waren. Hotel is ingebouwd, maarws toch gezellig, omdat het bij het zwembad altijd aardig druk was. De sfeer op de boulevard en de terrassen is top. 4 meter lopen en je staat op het strand. Ondanks de drukke zomermaand zit je aan de rand van de boulevasrd in een rustig gedeelte.Je kan dus zelf de drukte opzoeken. Personeel is goed gemotiveerd en oprecht vriendelijk. Je hebt echt het idee dat ze het jou naar je zin proberen te maken. Het eten is prima. Dagelijks vers en smaakvol. Frietjes niet echt top, maar dat neem je op de koop toe als de rest oke is. Ontbijt is magertjes, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met de lunch en het diner. Al met al een aanrader en een plaats om terug te komen.

Gereisd met partner in augustus 2012

gewoon en oud hotel

seamus
7-8-2012

oud hotel ,wel schoon, uitzicht was of op het zwembad of op de parkeerplaats, een straatje door en je zit op het strand, dus de ligging was goed, personeel was vriendelijk, maar te weinig personeel,prijsverhouding en kwaliteit was goed, geen echt kinderbadje en geen echte vakantie sfeer , dat was wel jammer, want als het regent is er weinig te doen in het hotel.eetzaal was heel mooi en netjes, eten was zeer goed alleen lauw en friet koud, maar heel veel keuze en ontbijt was minder, kamers goed, alleen oud maar schoon,kamers worden elke dag schoon gemaakt,geen kindvriendelijke accommodatie

Gereisd met partner in juli 2012

Voor weinig geld veel hotel

Familie Crouwel
25-9-2011

Een heel goed hotel voor weinig geld. De kamers zijn wat verouderd, maar schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wel veel handen en voetenwerk, want men spreekt alleen engels bij de receptie. Het eten is prima. Het buffet is niet super uitgebreid, maar wat er is smaakt zeer goed. Waarschijnlijk ligt er volgend jaar een geheel nieuw zwembad, want er werd driftig gekeurd, gepraat en gemeten. Dit mag ook wel, want de achter een niet werkende 'waterval' gelegen toiletten en douches zijn behoorlijk verwaarloosd.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

goed te doen

remco
29-8-2011

we zijn een week in hotel monterry geweest....

het personeel was echt een drama ze waren charenijnig en spraken alleen maar spaans terwijl ze echt wel engels verstonden.... het receptie personeel was wel vriendelijk en sprak wel engels.de kamer was vrij simpel maar goed schoon gemaakt en het buffet waas goed verzorgd en elke dag was er wel anders om te eten.....het hotel ligt vlak bij het strand en centrum 5min lopen dus dat is wel heerlijk!! we zouden zeker er een x terug naar toe gaan (hopelijk zijn ze dan wel vriendelijk en spreken ze dan wel engels)

Gereisd met partner in augustus 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monterrey in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monterrey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.