Hotel Aromar

Airco
Restaurant
Peuterbad

33 reviews over Hotel Aromar in het Nederlands

We boekten vooraf een grote vierpersoonskamer (met twee kamers, badkamer en balkon met zeezicht) we kregen een vuile en versleten tweepersoonskamer zonder zeezicht. Aan de balie zeiden ze ons lachend: inderdaad een tweepersoonskamer maar sinds we er vier bedden in kunnen proppen hebben is het nu een vierpersoonskamer!

We kregen de kans op een betere kamer, mits onmiddellijk bijbetalen van een grote som CASH geld! Te nemen of te laten! We betaalden na enkele uren en na veel discussie een (wat kleiner) bedrag en kregen een andere grotere kamer die niet eens gepoetst was! Dan maar zelf gedaan met de aanwezige handdoeken. En dat op vakantie! De eetzaal is meestal overvol, bestek zelden proper, stoelen kleven, glazen vettig en personeel kijkt gewoon de andere kant op als alles mis gaat! (Warm fruitsap, stokbroden op de grond - gewoon erover stappen en andere kant opkijken!) Nooit gezien! Iedere dag weer toeristen die ruzie staan te maken aan de balie. Eén lichtpuntje: we waren niet de enige slachtoffers van deze oplichtingspraktijken...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

over paar jaartjes alweer

Ludmila
5-8-2016

We hadden dit hotel gekozen omdat het was zo dicht bij het strand is en op site van touroperator stond dat er een kidsclub was. Eerste klopt, je bent meteen aan het strand, perfect!!! Maar 7er was geen kidsclub, geen kidsdisco, niks voor kinderen!!! Zwembad is voor 3/4 vol en ligt in de schaduw van het hotel tot een uur of 1, dus best koud... Na een paar dagen had onze jongste dochter het gezien, ze pakte haar tas, deed haar vest en dichte schoenen aan. We hadden haar kidsclub belooft en die was er niet, ze vervelde zich en ze wou naar huis. Dus er was weinig pret voor ons in de eerste week. Na een klacht had touroperator de site aangepast. Maar voor de rest zijn we dik tevreden! Kamers zijn wat oud maar schoon, eten was goed gaar, wat niet altijd vanzelfsprekend is, daar kwamen we vorige jaar in Blanes achter. In het restaurant is ook alles schoon, geen vieze glazen of bestek. Dames halen snel drinken voor je en gerechten werden aangevuld voordat het leeg was. In dit dorp werd zelfs de zee door een speciaal bootje schoongehouden, dus weinig viezigheid in water! Parkeren is wel een uitdaging.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ik vond het een zeer prettig hotel, met ruime kamers, de badkamer was

enigszins gedateerd. De buffetten waren goed verzorgd, ruim keus en het

eten smaakte geweldig.

Gereisd met partner in september 2013

D-reizen

Prijs-kwaliteit een goed hotel!

Stefan
1-9-2013

In het algemeen is dit hotel zeer goed meegevallen. 4 sterren zijn overdreven, 3 sterren is beter. Kamer was te klein. Daarenboven hadden wij maar voor 25% lateraal zeezicht gezien wij op het 1ste verdieping zaten en meer zicht hadden op de onderste daken dan op de zee. Kamer was ook verouderd en moet dringend opgewaardeerd worden. De ligging is perfect, het ligt direct aan zee en aan de andere zijde ben je op 5 min in het centrum. De service was op alle vlakken top: vriendelijkheid troef en behulpzaam! De buffetten waren van topkwaliteit, wij hebben er allen van genoten, er was zeker niets tekort. 'Het domein' zelf is te beperkt in oppervlakte zeker als je met kinderen bent. Buiten het zwembad zijn er geen/weinig activiteiten. Wifi werkte maar half en kan toch voor een 4-sterren hotel veel beter. Nog een groot pluspunt is de airco op de kamer, zeker als je een aantal warme dagen hebt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Service is uitstekend, uitermate vriendelijk en meedenkend personeel. Ik heb het hier in mijn eentje voor 3 nachten uitstekend naar mijn zin gehad en heb na een conferentie in een nader hotel hier nog een nachtje geboekt.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Zeer goede ligging

inge_robeyns
12-6-2011

Hotel op de dijk en vlak aan het centrum , zeer goed met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

zeer basic hotel

mb
4-12-2010

De kamers zijn zeer basic en verouderd.

Tov 2009 was het ontbijt en avondbuffet zeer beperkt geworden.

het zwembad is ook aan een nieuwe onderhoudbeurts toe.

Kortom het hotel is zijn 3 sterren niet meer waardig.

Gereisd met partner in juli 2010

voorlopig geen aromar meer

jan en herma
7-6-2010

Wij waren er begin mei.

Wij vonden het een rommelig hotel.

Het eten was niet geweldig,weinig variatie en vooral koud.

Dit waren we niet gewend van aromar.

Naast het hotel komt een inmens hotel(dus voorlopig veel lawaai)

Op het moment dat wij er waren,veel lawaai van het appartementen complex aan de andere kant(zijn ze aan het verbouwen)

Deze dingen zijn ons niet verteld met het boeken.

Gereisd met partner in mei 2010

zeer goed bevallen

PjV
17-8-2009

Hotel Aromar voor de eerste keer en alles was goed . Eten buffet voor ieder wel iets.

Kamers schoon ,badkamer mag wel een nieuwe worden.Parkeren is in playa wel een drama ,echter mazzel gehad en een betaalde parkeerplaats bij het hotel gekregen.Koelkastje op kamer moet je extra voor betalen ,stond anders in de reisbescheiden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Zeer goed hotel prijs/kwaliteit

Nadine
31-7-2009

Zeer goed hotel. Wij hadden een appartemnent geboekt aan het hotel en hadden hp dus konden in het hotel ons avondeten nuttigen. Het ontbijt was elke ochtend hetzelfde maar het avondeten was elke avond iets anders en zeer veel keus (buffetvorm). Tegen het strand wat leuk ik als je veel wilt meenemen om te spelen enige nadeel is dat het een kiezelstrand is. Personeel zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aromar in Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aromar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.