Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro voor je op een rij gezet:

vakanties Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Gezellige camping. Wel druk in h'seizoen.

Edwin,
    13-1-2019

Positieve ervaringen: Levendige camping, dus je moet van bruisend houden. Nette acc van touroperator. Wel erg klein. Gezien met 3 kinderen een 2 kamer acc. is te klein. Alle zaken die je in een stacaravan mag 'verwachten' zijn aanwezig. Geen eigen parkeerplaats. Airco is het ook aanwezig. Prima supermarktje en voor de echte Hollander ook hagelslag en Unox knakworsten. Animatie in de avond erg leuk voor de kids, ook hier erg druk in het hoogseizoen. Camping is schoon en sfeervol, personeel is netjes en vriendelijk. Bakker is ook goed, lekkere broodjes. Mooie zwembaden schoon, maar zoals bijna overal, echt veel te druk en handdoek leggers, echt dramatisch! --> Belangrijk, het is een terrassencamping, dus stevige kuiten zijn een must! Mooi en sfeervol dat zeker. Bakker bij het zwembad 30/40 man in een rij, TIP: Ga naar boven naar het tweede zwembad. 9/10 keer Geen rij. Lopen naar Pl d'aro niet veilig ivm de weg. Pak de auto. 5 min.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke, grote camping. Stacaravans bovenop elkaar

Simone Noij,
    24-12-2018

Camping is prima maar wel erg groot. Zwembad met kinderbad is mooi en leuk. In de supermarkt beperkt assortiment en in het naseizoen alleen het supermarktje bij de receptie open, is een stuk lopen als je bij de achteringang staat. Hadden een stacaravan van rentatent en die stond letterlijk tegen de volgende stacaravan aan. Je zit de gehele dag in de aircolucht en lawaai van je buren. Stukje lopen naar Playa daro en het strand vond ik geen probleem maar het is wel een goed kwartiertje lopen. Ik kan me voorstellen dat dit voor de oudere medemens iets teveel is. Kortom : Camping prima, stacaravan van bovengenoemde touroperator schandalig dicht op elkaar voor die prijs. Voelde me bestolen hierdoor in combinatie met de foto's op hun site.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping en mooie omgeving.. de moeite waard.

Edwin,
    2-12-2018

Met eigen caravan komen wij al jaren op deze camping met veel plezier. Ligt tussen Palamos en Platjs d Aro. Camping is een tersssen camping . Is dus wat klimmen maat is de moeite waard. Boven op de camping een geweldig uitzicht over de Baai.

De trap naar het strand is een behoorlijke klim.

Personeel is vriendelijk.

De plaatsen voor caravans zijn redelijk van formaat. Je kunt kiezen voor een comfort plus plaats die zijn groter.

Samengevat vinden wij na 25x hier gewwwest te zijn het nog steeds de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2018

Wij komen terug!

Gillian,
    18-11-2018

Bij de receptie praten ze een aardig woordje Engels.

We worden naar het 6-persoonshuisje gebracht maar is alleen geschikt voor hooguit 4 personen. Krap huisje. Eigen parkeerplek. Douche en keuken verder prima. Bedden okay. ls er iets dan werd het meteen gefixt door een vd monteurs.

Prachtige camping met waanzinnig mooie bloemperken, tuinen die ook dagelijks verzorgd worden door de tuinmannen.

Wij verbleven dichtbij de receptie en de sportvelden/animatie dat voor mijn 9-jarig voetballertje een feest was.

Veel verschillende animatie mogelijkheden, ik deed zelf aan tai chi/kung fu 1x per week.

Het strand en het bar/reststaurant en winkeltje lagen aan het eind vd camping. Heuvel op, heuvel af. Goed voor de conditie maar soms best pittig.

Mooi eigen strand, lekker rotsen klimmen en meerdere baaitjes tegenkomen, achter elkaar. Geen strandtent, wel subsurf en bedjes mogelijkheden. Platja d'aro en andere dorpjes ook gezellig! Supervakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heel mooi

C. Bukkens,
    11-11-2018

Zeer grote camping met een oud deel, kleine plaatsen en vaak bezet door lang kampeerders en een nieuw deel. Nieuwe deel grote plaatsen, maar erg kaal. Hier is in het voorjaar plaats zat. Bij elke plaats 1 boom. Dus weing schaduw. Prachtig sanitair. Uitstekend supermarktje, 2 mooie zwembaden waarvan er 1 leeg was in het voorseizoen. Nederlands en Engels gesproken bij de receptie. Lastig te vinden afvoer voor grijs water van campers in de grond, net buiten de camping bij een parkeerplaatsje. Als je dit niet kunt vinden, even vragen bij de receptie. Groot winkelcentrum op 1 km met o. a. Aldi en Lidl. Platjs d’Aro, zeer toeristisch, ( centrum 3 km en prima aan te fietsen) heeft een prachtige boulevard met een mooi strand. Grote, leuke markt op vrijdagochtend. Er valt doorgaans goed te fietsen, behalve naar San Feliu de Quixols (zeer mooi in rotsen uitgehouwen wandelpad). Nogal wat hellingen. Met elektrische fiets geen probleem.

Gereisd met partner in juni 2017
Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro scoort een 8,2 uit 10, op basis van 480 reviews