Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

We hebben een aantal aanbieders voor Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro voor je op een rij gezet:

vakanties Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Fantastisch, alles is er wat je nodig hebt.

Fam Spithoven
    17-4-2019

Geniet van de mogelijkheden. Aan het strand prachtige rotsen om te bezoeken. Boulevard heerlijk om te wandelen iets te drinken of te eten. Ideaal een wasserette in de buurt. Winkels genoeg . Voor ons de tweede keer. in Playa d’Aro.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch plek om n super vakantie te genieten

Roger van der Veeke
    14-4-2019

Perfecte plek om te wandelen oa en te genieten van alles om je heen. De markt is n aanrader , de kermis is mooi, maar wel megadruk. Bezoekje aan de jachthaven is ook leuk, leuke en goede restaurantjes en barren op de kleine maar gezellige boulevard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Het is er geweldig voor jong en oud

Jan tijsen
    4-4-2019

Het is een heel leuk stadje met veel winkels en terrasjes en restaurants, de boulevard is ook heel gezellig met live muziek en leuke tentjes coctailbars en nog veel meer , er is voor kinderen standaard een kermis dat is ook echt heel leuk voor kids en er zijn ook disco's en leuke bars voor de jongeren , het strand is er echt geweldig mooi helder water en een heel schoon strand met verschillende baayen kortom het is er top voor jong en oud

Gereisd met partner in augustus 2018

Gezellig dorp met mooie omgeving

Rene
    1-4-2019

Gezellig groot dorp met veel restaurantjes en leuke terrassen zoals bv cafe cactus , lange grote boulevard met ook veel leuke lounges, en restaurants, voor de kinderen een groot attractiepark, bowlingbanen etc.

Gereisd met partner in mei 2018

Het voelt als thuiskomen, elk jaar weer!

Mirjam Faber
    24-3-2019

Met gezin op vakantie geweest. Elk jaar gaan we naar hetzelfde plekje. Lekker tot rust komen, maar je kunt ook leuk dagjes weg, waterpark, Barcelona, boottocht, museum van Dali enz. En als je niet weg wil kun je heerlijk genieten aan het strand. Zelfs onze puberkinderen genieten elk jaar steeds weer. Een soort tweede thuis!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro scoort een 8,5 uit 10, op basis van 489 reviews