Sorteren

Reviews over Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro

Heel mooi

C. Bukkens
    11-11-2018

Zeer grote camping met een oud deel, kleine plaatsen en vaak bezet door lang kampeerders en een nieuw deel. Nieuwe deel grote plaatsen, maar erg kaal. Hier is in het voorjaar plaats zat. Bij elke plaats 1 boom. Dus weing schaduw. Prachtig sanitair. Uitstekend supermarktje, 2 mooie zwembaden waarvan er 1 leeg was in het voorseizoen. Nederlands en Engels gesproken bij de receptie. Lastig te vinden afvoer voor grijs water van campers in de grond, net buiten de camping bij een parkeerplaatsje. Als je dit niet kunt vinden, even vragen bij de receptie. Groot winkelcentrum op 1 km met o. a. Aldi en Lidl. Platjs d’Aro, zeer toeristisch, ( centrum 3 km en prima aan te fietsen) heeft een prachtige boulevard met een mooi strand. Grote, leuke markt op vrijdagochtend. Er valt doorgaans goed te fietsen, behalve naar San Feliu de Quixols (zeer mooi in rotsen uitgehouwen wandelpad). Nogal wat hellingen. Met elektrische fiets geen probleem.

gewoon weer goed

kees cornelissen
    31-10-2018

komen hier meer dan 15 jaar en genieten telkens weer

Correcte prijs. De kans is groot dat ik hier terug

Lydia Wijnants
    28-10-2018

Goed gelegen hotel, dicht bij zee en centrum. Zeer vriendelijk personeel. Propere basic kamer. Dagelijks zuivere handdoeken. Goed ontbijt.

Geweldig hotel, zeer aanbevolen!!

Vincent Jongepier
    24-10-2018

Heerlijk hotel, geweldige locatie, strand en winkelstraat op loopafstand maar, gelegen in een rustig straatje. Met een heerlijk terras onder palmbomen. Zowel de eigenaresse als haar personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, ze doen er alles aan om je thuis te laten voelen en hebben bijvoorbeeld heel veel tips voor leuke uitstapjes. Zo kun je er fietsen huren (met kaart van de omgeving en suggesties voor leuke routes). De kamers zijn ruim en schoon, met balkon. Royaal ontbijtbuffet met veel keus. Wat mij betreft een 5 sterren hotel, allen de prijs is die van een 2 sterren hotel. Zeer aanbevolen!!

Top camping voor tieners!

Marjon van den Brink
    21-10-2018

Mooie camping, wel erg steil. Ik heb mensen zien fietsen, nou, diepe buiging hoor, namelijk echt niet te doen. Gelukkig rijdt het treintje af en aan van het zwembad naar het strandje en weer terug. Heerlijk strand, niet van dat wegwaaizand, maar fijne kiezels. Waterschoentjes niet nodig gehad. Leuke rotsen bij het strand om op te klauteren. Het zwembad is heerlijk, maar je zit hutje aan mutje op je ligbedje. Helaas handdoekenleggers, toen daarover werd geklaagd werd de badmeester streng en gooide ook echt de handdoeken over de reling als hij in de gaten had dat men er niet was.

Supermarkt is prima, veel Hollands eten, en ook de Lidl is in de buurt. Rond het zwembadgedeelte haal je ook je broodjes, wat een diversiteit en wat lekker!!! Het restaurant is goed te doen, niet geweldig, maar prima prijs/kwaliteit.

Veel oudere jeugd, mijn kids, zoon en dochter van 14 jaar hebben het geweldig gehad.

Playa d'Aro / Platja d'Aro / Castell d'Aro scoort een 8,3 uit 10, op basis van 477 reviews