Hotel Mercè

100 reviews over Hotel Mercè in het Nederlands

Zou het zo weer doen!

Emma,
7-10-2018

Ik heb een prima verblijf gehad! Goede prijs kwaliteit verhouding, Kamer werd elke dag netjes opgeruimd, personeel was erg aardig! De kamer was wel ‘ouderwets’ ingericht met overal bloemenprintjes en een oude tv, maar alles deed het prima.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

komen volgend jaar weer terug

Lieset en Sus,
23-8-2018

Het hotel ligt tegenover de kerk,Zeer vriendelijk personeel,komen hier al vele jaren,elk jaar veranderingen,zwembad boven op het dak,ligweide.Savonds is er boven optreden van verschillende groepen,mooi zicht van Pineda de Mar.Hotel geschikt voor kinderen.Een echt gezellig hotel.Bij een probleem proberen ze je altijd te helpen.

Komen volgend zeker terug.Eten zeer goed,je moet het prijs kwaliteit bekijken.De handdoeken voor op de ligbedjes zelf meebrengen .Je kan met de trein naar Barcelona,de zee is op 800 meter.

Gereisd met partner in juli 2018

Super, voor herhaling vatbaar!!

V,
10-8-2018

Wat een leuk hotel, vriendelijk personeel, schone kamer elke dag nieuwe lakens en handdoeken, heerlijk ontbijtbuffet met veel keus, heerlijk vers fruit. Super dinerbuffet voor elk wat wills en elke dag anders. Op 10 min van t strand/zee. Tof zwembad,met ligbedden op t dak van t hotel met prachtig uitzicht. Elke avond vermakende annimatie in de gezellige roofbar. We zijn thuis maar wat missen we t, we zouden graag terug gaan!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Traveltroef

Hotel ongeveer 10 minuten lopen vanaf de kust. Schone kamers metschattig klein tvtje met BVN. Superaardig personeel, en we hadden halfpension. Zowel ochtend als avondeten erg goed en veel keuzes. Prijs kwaliteit is voortreffelijk. We hadden een kamer met mooi uitzicht op de naastgelegen kerk. Nadeel kan zijn voor de vroege slapers dat de kerkklokken tot 2400 uur om het kwartier slaan, maar ik vond het wel leuk en apart :-) Kamers aan de andere kant hebben niet zo denderend uitzicht. Oh ja nog een leuk zwembad op de bovenste verdieping met douches en een bar. Avondeten van 1900 tot 2100 uur.

Gereisd met partner in mei 2018

Voor een keer te doen

G. Bleijenberg,
23-12-2017

Uitzicht was op 'n binnenplaats.. Restaurant kon aantal bezoekers niet aan eten was snel op.. Borden waren soms vies tussen de schone... Soms vettig.. Zwembad op het dak... En klein.. Bedden waardeloos wiebelen... Vuile handdoeken.. Keken ze ook niet naar... Eten en drinken ken duur in 't hotel... Entertainment was goed

alles verliep naar wens

luc,
16-11-2017

Wat zijn sommigen toch negatief op vakantie. De hotelprijs was goedkoop voor wat het ons allemaal aanbood. We moesten voor volpension maar 120 € voor 14 dagen bijbetalen! Dat is geen 5 € p.p. voor een buffetmaaltijd! Onze verwachtingen waren dan ook laag, maar toch was het buffet goed, zelfs ietsje gevarieerder en rustiger dan 's avonds. Er was telkens keuze uit 2 soorten vis zoals tonijnsteaks, makreel, zalm, sardienen, roze garnalen, mosselen. Qua vlees veel kip, paella, hamburgers, gehakt bolognaise maar ook af en toe rosbief, stoverij, kalkoen, lam.

Tijdens ons verblijf veel toffe contacten gehad en niemand werd er ziek. De gierigheid van veel gasten viel op. Heel wat tafels zonder enige drank.

Elke avond animatie: goochelaar, buikdanseressen, muzikanten, flamingodansers, papegaaien - of karateshow.

De kamer op de 4de ét. viel ons wat tegen, maar ze lag dicht bij 't zwembad. Daar trok ik elke dag lekker baantjes.

De mooie receptionistes kennen er heel veel talen waaronder Engels, Duits, Russisch.

Hotel ligt 15' van 't strand. Vlakbij is er gratis parking. Wij vonden Girona, Blanes (tuin), Hostalric (citadel), Sant Pol en Tossa de Mar alsook enkele bergdorpjes heel mooi.

Gereisd met partner in september 2017

zeer bevredigend

marjolein,
22-10-2017

Goede schoonmaak, uitstekende service, aan het buffet veel keus en goede kwaliteit, zeer vriendelijke mensen (allemaal! receptie, restaurant, schoonmaak). Voor vegetariers wat beperkte keuze avondeten. Rustige ligging, dicht bij strand, station naar andere bestemmingen, enorm natuurpark. Goede winkels als groentenboer en toeristeninfo om de hoek. Supermarkt dichtbij.

Kortom, heerlijk verblijf. Niets dan lof.

(zwembad ziet r leuk uit, maar met strand naast de deur niet gebruikt)

Gereisd met partner in oktober 2017

Boek geen avondeten bij dit hotel !

Tineke Nijman,
12-10-2017

Op dit moment (okt 2017) zijn wij nog in Hotel Merce.

Ik had avondeten bijgeboekt wat ik normaal gesproken nooit doe .

Had ik het maar niet gedaan want ik werd op dag 4 ziek en mijn partner hangt nu kotsend boven de pot.

Aangezien we tussen de middag alleen een broodje eten in het centrum kan het niet anders dan dat het door het eten in het hotel komt.

Dus ipv dat het een goedkope vakantie zou zijn heb ik al 2 dagen niet gegeten en we zijn ook niet van plan het avondeten hier nog te nuttigen.

Ik heb veel hotels gezien en ik ben echt niet kieskeurig maar als ik er letterlijk ziek van wordt is dat voor mij de limit.

En daar kan het supervriendelijk personeel niet tegenop

Geen drie sterren waard

Joop Mihaly,
2-10-2017

We zijn nu voor de drie keer hier geweest, dit is tevens de laatste keer geweest. De eerste kamer die we kregen was een afgang, na het vragen om een andere kamer werd er moeilijk overgedaan. Uiteindelijk na een gesprek met de manager kregen we een andere kamer. Voorheen toen het hotel nog twee sterren had werd er alles aan gedaan om maar die drie sterren te krijgen. Nu is dat over, onderhoud of het oplossen van problemen is niet meer aan de orde. De eerste kamer die we kregen was is niet in orde, de klachten werden niet verholpen ( verlichting die niet brandde een balkondeur kon niet worden afgesloten, de meubilair was versleten en vies) Zonder wat te doen kregen andere gasten gewoon weer deze kamer, die om hun beurt ook weer gingen klagen. Ook het eten was vaak lauw, het ontbijt was goed. We hadden zeventien dagen geboekt, de lakens op ons bed zijn in die tijd niet verschoont. Mijn vrouw en ik hebben nu last van schurft ( je zou je bijna gaan schamen) opgelopen in het hotelbed na waarschijnlijkheid. Dus ons advies is om dit hotel nu in deze staat te vermijden.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig hotel

Marian,
28-9-2017

Gemoedelijk familie hotel.

Ruime kamers. Gezellig en behulpzaam personeel. Gevarieerd keus aan het ontbijt en avond buffet.

Vol pension mogelijk. Wij gaan zeker voor het 4e jaar weer terug in 2018.

Gereisd met partner in augustus 2017

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercè in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercè zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.