Hotel Aqua Promenadesterstersterster

253 reviews over Hotel Aqua Promenade

• 2019
    9Hans02-11-2019

Geweldig

Prima hotel, heerlijke buffetten, prima kamer. Debeddenwaren wel wat hard We hadden een kamer met inloop douche. Trein naar Barcelona en andere plaatsen op loopafstand.

Ariëtte van der Boom -Guest Experience Agent, Sales Manager, 12-11-2019

Geachte Hans,

Hartelijk bedankt voor het nemen van de tijd om uw becordeling aangaande uw recente verblijf in Aqua Hotel Promenade met ons te delen.

Wij zijn heel blij te mogen vernemen dat u een geweldig verblijf bij ons heeft gehad en dat u heeft genoten van het buffet.

Wij kijken ernaar uit u wederom te mogen verwelkomen voor uw volgende vakantie in Aqua Hotel Promenade.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Frans en Margot21-08-2019

we komen graag terug Frans en Margot

we zijn hier al vaker geweest en verheugen ons op begin Oktober dan komen we weer een zonnetje halen. man het zuurstof en nu Rollater maar we weten dat het geen bewaar zal zijn. graag tot dinsdag 8 oktober met de touroperator bus, dus lekker vroeg in het hotel

Guest Experience Agent, Sales Manager, 15-11-2019

Geachte Mevrouw Margot, Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in Aqua Hotel Promenade. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten het ultime vakantiegevoel te geven en wij zijn er trots op te weten dat we dit hebben bereikt. In de hoop u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe Guest Experience Agent

Gereisd met partner in september 2017

• 9fam. De Nef11-08-2019

Schitterend!!

Voor de 2e keer naar 'promenade' (14e keer aqua hotel), en weerom zeer tevreden!! Mooie grote 1 persoonskamer (zicht op zwembad), alles aanwezig (inloopdouche), uitstekend eten, uitgebreid ontbijt, veel keuze, zoals elk jaar weer veel te veel gegeten... Personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam, ik kom zeker terug!

Ariëtte van der Boom -Guest Experience Agent, Sales Manager, 15-08-2019

Geachte Meneer De Nef,

Wij willen u bedanken voor het schrijven van deze fantastische recensie op Zoover.

Wij zijn blij dat u op ons blijft rekenen en dat u opnieuw van uw verblijf bij ons in Aqua Hotel Promenade heeft genoten.

Het doet ons goed te lezen dat u heerlijk heeft gegeten van het buffet en dat u de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel op prijs heeft gesteld.

Wij kijken ernaar uit u wederom te mogen verwelkomen voor uw volgende vakantie.

Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in Aqua Hotel Promenade.

Vriendelijke groeten,

Alleen gereisd in juli 2019

• 9Fam. Peijnenburg29-07-2019

Geweldig hotel

Mooi hotel met een centrale ligging op 20m van het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel en het eten is er uitstekend, veel keus en voor ieder wat wils. Zal een uitdaging zijn om een hotel te vinden met beter eten dan Aqua Promenade. Pineda de Mar is klein en gemoedelijk met geen discotheken en Nederlandse bars en massa toerisme. Wij komen hier zeker terug!!

Ariëtte van der Boom -Guest Experience Agent, Sales Manager, 01-08-2019

Geachte Fam. Peijenburg,

Hartelijk dank voor uw fantastische feedback over uw recente verblijf in Aqua Hotel Promenade.

Het hele team waardeert uw beoordeling enorm op Zoover.

Het doet ons goed te lezen dat u ons personeel en het buffet zeer op prijs heeft gesteld en ook wij kijken uit naar uw volgende bezoek bij ons.

Met hartelijke groeten,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Pauline27-07-2019

Leuk hotel, perfecte ligging, fijn zwembad

Leuk hotel, perfecte ligging, Nederlands sprekend personeel, fijn zwembad, goede uitvalsbasis voor uitstapjes en toch lekker rustig. Tips: het hotel heeft een handdoekenservice, dat vermelden ze niet bij het inchecken. Je betaalt 20 euro borg én 1 euro per handdoek per dag. Maar dan heb je wel elke dag een schone handdoek. Het zwembad is erg fijn, zeker met kinderen. Maar neem óf oude zwemkleding mee, of volledig zwarte, want er zit zoveel chloor in het water dat we onze bikini's weg konden gooien. Naast het hotel ligt de winkelstraat, daar kun je prima water, fris en snacks kopen en die mag je gewoon bij het zwembad nuttigen (prijzen in het hotel zijn redelijk overigens). Je kunt ook 30 min gratis gebruik maken van huurfietsen , ook dat wordt je niet verteld. En het allerbelangrijkste pinnen: doe dat niet bij een van de Euronet automaten. Dat kost je 3,95 per pinbeurt, loop door naar de Caixa bank, daar is het gratis.

Ariëtte van der Boom -Guest Experience Agent, Sales Manager, 01-08-2019

Geachte Pauline,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met betrekking tot uw recente verblijf in Aqua Hotel Promenade.

Wij stellen het zeer op prijs te vernemen dat u genoten heeft van de perfecte ligging van ons hotel en van het zwembad.

Onze excuses mocht u bij aankomst niet alle informatie verkregen hebben. Onze receptie is altijd tot uw beschikking in geval van vragen en/of twijfel.

De handdoekenservice is inbegrepen bij alle type kamers, met uitzondering van de standaard kamers, waar de borg per handdoek 10 euros bedraagt die bij beeindiging van de service wordt geretourneerd. De kosten van het gebruik van de handdoekenservice is 1 Euro per handdoek per dag.

Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Promenade en wij hopen u weer te mogen verwelkomen in een volgende vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam Bom09-07-2019

Fantastisch.

Geen massa toerisme, mooi strand op loop afstand .betaalbare horeca .

Ariëtte van der Boom -Guest Experience Agent, Sales Manager, 02-08-2019

Geachte Fam. Bom,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling met betrekking tot uw recente verblijf in Aqua Hotel Promenade.

Het doet ons goed te lezen dat u een fantastisch verblijf bij ons heeft gehad.

We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen voor uw volgende vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Anita Arenas16-06-2019

Fantastisch hotel

Fantastisch hotel met geweldige service. Je wordt echt ontzorgt. Rustig en mooi hotel. De locatie is perfect dicht bij het strand en treinstation. Het eten was heerlijk. In het plaatsje zelf is voor jongeren geen uitgaansgelegenheid maar 1 plaatsje verder en terug wel. Lief personeel en ik bedank ze dan ook voor 10 heerlijke dagen met mijn gezin en wie weet tot volgend jaar.

Ariëtte van der Boom -Guest Experience Agent, Sales Manager, 20-06-2019

Geachte Anita,

De waarderingen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe. Ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk.

Het doet ons goed te vernemen dat u en uw familie heerlijke dagen bij ons in Aqua Hotel Promenade hebben doorgebracht en wij kijken er dan ook naar uit u wederom te mogen verwelkomen.

Met vriendelijk groeten,

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 6Gwendolyn17-05-2019

Viel tegen

Pluspunten; goed gelegen, je kan met de trein voor de deur alle kanten op! Minder; hotel extreem gehorig, niet schoon (onder bedden wordt niet gedweild of gestofzuigd) en bedden behoorlijk slecht.

Ariëtte van der Boom -Guest Experience Agent, Sales Manager, 20-06-2019

Geachte Gwendolyn,

Wij willen u graag bedanken voor uw beoordeling van uw recente verblijf bij ons.

Het spijt ons te vernemen dat we bij deze gelegenheid niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

We sturen uw opmerkingen naar de betrokken afdelingen om te blijven werken aan verbetering.

Wij zullen er alles aan doen om u een betere ervaring te bieden bij een volgend bezoek.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Mevrouw Sanders27-04-2019

Fantastisch!

Ik kom al jaren in dit hotel. In 2018 was ik er alleen, maar ik ben er ook al vaker met mijn man of met iemand anders geweest. Het is een superrr hotel met zeer vriendelijk personeel. Lekker gelegen aan de boulevard en aan het strand. Alles is er tip top in orde. Ik raad dit hotel dus ook aan en ook de reisorganisatie waar ik ieder jaar boek. Bij touroperator regelen ze alles uitstekend!

Luisa Serrano, Sales Manager, 15-05-2019

Geachte Mevr. Sanders,

Wij willen u graag bedanken voor de tijd die u heeft besteed aan het schrijven van uw indruk over Aqua Hotel Promenade.

Het is een genoegen voor ons om te weten dat onze gasten zich prettig voelen en blij zijn met onze faciliteiten en personeel.

Uw vriendelijke en oprechte woorden worden enorm gewaardeerd.

Voor het hele team van Aqua Hotel Promenade is het elke keer weer een plezier om u te verwelkomen en wij willen u dan ook bedanken dat u ons hotel keer op keer kiest als vakantiebestemming.

Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Alleen gereisd in september 2018

• 10Cees Reiff26-04-2019

Grandioos

Komen er al jaren met touroperator ( vliegen en met de bus). Fantastisch hotel en vriendelijk personeel

Luisa Serrano, Sales Manager, 15-05-2019

Geachte heer Reiff,

Dank u wel voor uw positieve commentaar met betrekking tot Aqua Hotel Promenade.

Wij vinden het heel fijn te lezen dat u het een fantastisch hotel vindt en dat u ons personeel zo op prijs stelt.

Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek.

Gereisd met vrienden in juni 2018

7 tips over Hotel Aqua Promenade

• Laura-H, 09-06-2012

Als je rust zoekt, gezelligheid en een fijn strand dan is dit een aanrader. Zoek je stapgelegenheid dan zal ik dit niet aanraden.

• ron, 08-08-2013

Als je in de avond weg gaat naar een andere plaats met de trein houd er dan rekening mee dat de laatste trein naar pineda de mar al vroeg in de avond rijd (bijv. vanuit blanes +/- 22.00)

• Cees Reiff, 16-09-2013

Tijdig boeken en een kamer aan de zeekant. Een loopje langs hetbstrand naar Malgret de Mar

20 vragen over Hotel Aqua Promenade

• C.w Haafst, 09-06-2018

Geldautimmat

Heeft het hotel een geld automaat waar je geld kan halen. En zo niet is er een in de buurt

• Wilma, 01-07-2017

spa

Heeft dit hotel een spa en is dit dan een bladkleding spa?

• Mies, 08-04-2016

Taxi van Barcelona Airport Terminal 1 naar Hotel

Wie kan mij vertellen waar en hoe ik het beste een taxi kan bestellen om van vliegveld naar promenade park te gaan. En wat zijn de kosten? Of is een shuttlebus beter? Informatie daarover mag ook. Trein en gewone bus zijn geen optie door omstandigheden. Dank u voor uw antwoord.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages