Hotel Aqua Promenade

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag16°4°
Hotel Aqua Promenade
8,6

234 reviews over Hotel Aqua Promenade in het Nederlands

Zeer goed Hotel met min puntjes.

Arie Visser,
12-10-2018

Een prima hotel en misschien wel de beste in Pineda de Mar. Wij hadden ook misschien wel de mooiste kamer van het hotel op de 5e. etage. De kamers werden dagelijks goed schoon gemaakt door vriendelijk personeel. Het eten was ook erg goed, dagelijks veel keus. Personeel aan de balie erg vriendelijk en vaak Nederlands sprekend. Dus tot nu toe niets dan lof. Maar ook dit hotel ontkomt niet aan de min puntjes, namelijk. Het is nog steeds erg gehorig net als andere hotels. En er was gelukkig bruin brood ( hoera!). Maar het brood was wel wat droog dus niet erg vers. Maar het broodrooster kon dat weer goed maken. En let ook vooral op de temperatuur van het warm eten.

Al met al bijna een 5 ***** hotel maar net niet helemaal. Wij komen in ieder geval terug want waar vind je nou een bijna 5***** hotel in Pineda?

Gereisd met partner in september 2018

Voor strandvakantie een aanrader!!

Anita,
4-9-2018

Goed hotel gelegen aan de weg tegenover het strand. Klein stukje lopen en je zit op het strand. Wel klein zwembadje, maar dat wisten we al vantevoren. Eten is goed en afwisselend, bediening is vriendelijk.

Veel Nederlands sprekend personeel,. Treintje is dichtbij om naar andere plaatsjes te gaan. Voor een strandvakantie is dit een prima hotel, animatie is weinig maar het is ook al september toen wij gingen. Aanrader voor strandvakantie. Leuke eettentjes op het strand en ook savonds muziek op het strand.

Gereisd met vrienden in september 2018
Luisa Serrano -Jefe recepcion, Sales Manager, 29-9-2018

Geachte gast,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw tijd om uw ervaring met ons te delen over uw verblijf bij ons in Aqua Hotel Promenade.

Uw positieve beschrijvingen worden zeer gewaardeerd door het gehele team en helpen ons om te blijven verbeteren.

Wij kijken uit naar uw volgende bezoek aan Aqua Hotel Promenade.

Amanda,
4-8-2018

Tophotel, zeer vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. De kamer perfect zeer koel prachtig uitzicht op zee en elke dag weer keurig schoon door vriendelijke dames. Het eten was zeer goed en ruime keuze echt wij vonden het fantastisch. Wij komen zeer zeker terug naar Hotel Promenade

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Luisa Serrano -Jefe recepcion, Sales Manager, 9-8-2018

Geachte Amanda,

We danken u voor de door u genomen tijd om uw vriendelijke beoordeling op Zoover te publiceren. Wij hopen u binnenkort weer te zien in het Aqua Hotel Promenade.

geweldig

Owen,
1-8-2018

het is een top hotel, mensen van de receptie zijn erg vriendelijk, het eten is goed. Wat ik het geweldigst vond was dat je kamer elke dag door hele vriendelijke schoonmaaksters werd schoongemaakt. Ook op de kamers valt niks aan te merken. Je ligt ook nog eens geweldig dicht bij zee!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Luisa Serrano -Jefe recepcion, Sales Manager, 9-8-2018

Geachte gast,

Bedankt voor uw lovende woorden over de service en het personeel.

Uw vriendelijke reactie, is met dank ontvangen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Al twaalf jaar ons adres om lekker tot rust te komen ,rustig dorp aan zee ,mooi strand in het weekend vrij druk om dat de lokale bevolking er ook graag komt .

Er zijn gezellige terrassen en restaurants, geen discotheken .

Het hotel is zeer goed met vriendelijk personeel ,het eten prima,kamers netjes schoon .

Gezellige markt op vrijdag en leuke winkels .2019 staat al in de agenda .

Gereisd met partner in juni 2018
Luisa Serrano -Jefe recepcion, Sales Manager, 20-7-2018

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om een reactie te schrijven en op deze manier uw ervaringen met anderen te delen over uw verblijf bij ons in Aqua Hotel Promenade.

Wij waarderen uw vriendelijke en oprechte woorden enorm, want voor ons is uw feedback erg belangrijk.

Wij kijken uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten,

Keurig hotel, top personeel!

Bebe01,
8-7-2018

Erg fijn hotel! Keurig schoon, goede ligging , zeer vriendelijk personeel ( oscar is the best 😁) jammer vd vele( niet vriendelijke) russen , maar daar kan het hotel weinig aan doen.

We waren hier 8 jaar geleden geweest, het hotel is goed meegegaan met de moderne tijd, mooi opnieuw ingericht en overal goede wifi😊 . Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2018
Luisa Serrano -Jefe recepcion, Sales Manager, 20-7-2018

Beste gast,

Wij willen u allereerst hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw positieve ervaringen te delen met ons.

Wij waarderen het ten zeerste te weten dat u het zo naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf in Aqua Hotel Promenade.

Natuurlijk zullen wij Oscar uw complimenten doorgeven.

Wij kijken uit naar uw volgende bezoek aan Aqua Hotel Promenade.

Super leuk. Echt een aanrader

Chantal,
21-6-2018

Mooi hotel. Bijna strak aan het strand. Lekker eten, veel afwisseling en veel keuze. Er word elke dag netjes schoongemaakt. Niet alleen de kamers maar ook het zwembad. Het zwembad is niet heel groot. Maar in het voorseizoen is het niet druk dus goed te doen. Genoeg animatie voor kinderen ook dus al in mei. Aan het strand zitten leuke strand tentjes.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Top hotel

Luit en Marty trip,
22-11-2017

Het was een super vakantie

Net zo als voorgaande komen al sinds 2003 hier eten top en het personeel verdiend een 9 +

Gereisd met partner in augustus 2017

heel goed, we gaan 23 mei weer met onze vrienden

cor van de ven,
13-5-2017

keuken prima , ook de kamers. zeer vriendelijk personeel. wij zijn in de loop der jaren al 5 keer naar dit hotel geweest.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Dennis,
8-5-2017

Heerlijke vakantie gehad met een geweldig hotel. Een klein zwembad in de achtertuin van het hotel en animatie in de middag en avond. Het hotel ligt een minuut van het strand af wat heerlijk is. De omgeving is ook prachtig om te verkennen en echt de moeite waard. Het eten ten slotte is ook erg lekker en erg divers.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Promenade in Pineda de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Promenade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.