We hebben een aantal aanbieders voor Palamós voor je op een rij gezet:

Reviews over Palamós

Heerlijk

May,
    14-2-2019

Geboekt in een bungalowtent van touroperator. Perfect geregeld, mooie ruime camping en lekker dicht bij het strand

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Redelijk

C. Bukkens,
    11-11-2018

Grote camping met zeker 30 plaatsen die knap schuin lopen. Terrassencamping. Met een wat grotere camper geen doen om op de terrasplaatsen te komen. Hele smalle doorgangweggetjes. Bredere weggetjes vergen natuurlijk ruimte en dat kost staplaatsen. Kans op beschadiging 95%. Ook nog wel plaatsen onder dennebomen, maar hier loopt het wel erg schuin. Dat red je niet met 2 blokken onde je camperwielen. Plaatsen klein, maar dit is nagenoeg altijd bij kustcampings. Afvoer voor grijs water in de grond voor campers tegenover de camping ingang. Goed fietspad naar Palamos, ongeveer 6 km. Vraag dit bij de receptie. Een heel leuk strandje, op 1,5 km met 2 strandtentjes waar je je dorst kan lessen en een hapje kunt eten, prima aan te fietsen, Op de terugweg een heuveltje op van 300 m. lang. Met elektrische fiets geen probleem.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige baai

pierlo,
    28-10-2018

Vriendelijk personeel, leuke camping, prachtige baai met zeer mooi strand. Gemoedelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Robert en noelle,
    5-10-2018

Als je van rust houdt is dit een ideale camping. Staanplaatsen zijn zeer ruim en de sfeer is gezellig. Dicht bij supermarkten, strand en palamos.

Gereisd met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Ronnie van Geffen,
    17-9-2018

Je moet wel een beetje conditie hebben. Pittige fietsroutes en stoere wandelingen over rotspaden langs de kust. Wat er niet goed was? Geen idee. Kan zo 123 niets opnoemen.

Gereisd met partner in juni 2018
Palamós scoort een 8 uit 10, op basis van 122 reviews