Hotel Florida Park

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag24°15°
Hotel Florida Park
8,3

348 reviews over Hotel Florida Park in het Nederlands

Aanrader! Wij komen terug.....

Erik den Boer
8-10-2018

Prima hotel voor relaxte vakantie. Eten is gevarieerd en goed. Elke avond voor iedereen wel iets lekkers. Wij verbleven met kinderen en kleinkinderen. Personeel heel vriendelijk met name tegen de kleinkinderen. Probleempje met een kamer werd meteen opgelost. Enige probleem was de kosten van het kinderbedje. Hierover was bij de eerdere communicatie niets over vermeld. Bij plaatsing van het kinderbedje werd een vergoeding van € 70,00 (€ 10,00 per dag) gevraagd. Het verblijf van de baby was gratis, maar de kosten van het bedje vallen dan tegen. Maar dat is ook het enige commentaar.

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 14-10-2018

Hallo Erk,

Hartelijk dank voor het commentaar.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden was over uw verblijf.

Excuses voor het ongemak voor de kinderbedjeen ook de niet voldoende verstrekte informatie bij het maken van uw reservering. Daarom raden wij het ook aan onze klanten om contact met ons.

Wij hopen u toch nog gauw een keer terug te zien in ons hotel voor een geode vakantie!

Nooit weer, een afrader

Veronica
8-10-2018

- De accommodatie komt absoluut niet overeen met de beschrijving, de prachtige foto’s die op de website staan en de informatie die beschikbaar is op de website. Geen 4 sterren hotel, 2,5-max. 3 sterren (misleiding van klanten).

- Niet mogelijk om buiten te zitten tijdens het eten omdat bepaalde stekken niet toegankelijk waren voor mensen die geen all inclusive hadden. Hetzelfde geldt ook voor de plekken waar men buiten overdag kon blijven bij het zwembad die uitgesloten waren voor de niet all in gasten.

- De kamer zijn heel klein.

- Personeel en service niet helemaal vriendelijk.

- Eten absoluut geen aanrader (uitzondering fruit). Geen gevarieerd eten geen sprake van de Spaanse lekkere keuken.

- Voor alle extra's moest apart betaald worden (fitness, het binnen zwembad etc. ).

- Het water in het zwembad voor kinderen heel koud.

- Erg massaal en druk tijdens de maaltijden, met een rij voor het eten van minimaal 20 min.

Hallo, Bedankt voor het commentaar .

Wij betreuren de indruk die bij u is achtergebleven dat we geen 4* hotel zijn.

De meerderheid van onze klanten beoordelen ons als ware en zijn van mening dat we dit wel zijn. We werken hard om te zorgen voor de hoogste kwaliteit in onze service en diensten. Dank u voor uw opmerking en wij zullen het bestuderen om dit te verbeteren.

Met betrekking tot de extra's, dit hangt er van uw kamer type af. We hebben de ECONOMIE kamer, waarbij u voor alle extra's bij moet betalen, STANDARD Kamer: deze omvat koelkast, kluis en wi-fi,U hebt ook de optie van de PREMIUM kamer, deze omvat koelkast, kluis en wi-fi, meer het gebruik van de Spa en de toegang tot exclusieve gebieden van terras.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak voor deen ook de niet voldoende verstrekte informatie bij het maken van uw reservering.

Daarom raden wij het ook aan onze klanten om contact met ons op te nemen zodat wij samen met u het juiste optie kunnen kiezen en aanraden die het veste bij uw wensen en voorkeuren past.

We hopen dat u ons nog een kans geeft en ons opnieuw bezoekt. Wij zullen er alles aan doen om u een prettig verblijf te geven.

Met vriendelijke groet,

Nooit weer, dikke afrader!

Veronica & Lucas
1-10-2018

- De accommodatie komt absoluut niet overeen met de beschrijving + de prachtige foto’s.

- Geen 4 sterren hotel, 2,5-max. 3 sterren, misleiding van klanten die afgaan op de beschikbare informatie.

- Niet mogelijk om buiten te zitten tijdens het eten omdat bepaalde plekken niet toegankelijk zijn voor geen 'all in' gasten.

- Kamer zijn heel klein.

- Personeel & service niet vriendelijk.

- Eten geen aanrader, geen sprake van de Spaanse lekkere keuken.

- Voor alle extra's moest apart betaald worden (fitness, binnen zwembad, het kluisje, etc. ).

- Het water in het zwembad voor kinderen was heel koud.

- Geen kinderenfaciliteiten.

- Wifi werkte heel slecht.

- Erg massaal en druk tijdens de maaltijden, met een rij voor het eten van min. 20 minuten dagelijks totdat men het restaurant binnen kon kopen.

- Prijs-kwaliteit verhouding is heel slecht. Niet meer dan 400 € waard.

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 3-10-2018

Hallo, Bedankt voor uw reactie.

Wij betreuren de indruk die bij u is achtergebleven dat we geen 4* hotel zijn.

Met betrekking tot de verscheidenheid van het diner, willen we vermelden dat de meeste van onze klanten tevreden zijn. Hoe dan ook zullen wij uw mening doorgeven aan de keuken afdeling zodat we van dag tot dag kunnen blijven verbeteren.

Viel tegen

Jacques
17-9-2018

We hebben een prima verblijf gehad maar wat ons verbaasde was dat alle extra's die dit hotel een 4e ster opleverde betaald moesten worden. De fitness, het binnen zwembad, het kluisje, het koelkastje, de badhanddoeken. Zelfs de Wifi . Terwijl als je hun website opent er met grote letters staat " free-wifi". Dit is dus niet zo. Het ontbijt en avondeten waren prima met voldoende keuze alleen erg druk. Animatie was ronduit slecht . Hebben savonds steeds bij een 'buur'hotel gezeten. Personeel in eetzaal was erg vriendelijk en behulpzaam. Receptiepersoneel erg nors. Kon geen lachje vanaf. Ook bar personeel niet echt vriendelijk. Moest alles zelf halen aan de bar terwijl wij het wel fijn vinden als op vakantie ons drankje wordt gebracht. Kamers waren prima en werden goed schoongemaakt. Persoonlijk vind ik douchen in een bad met douchegordijn niet prettig. Verder wel schoon .

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 25-9-2018

Hallo Jacques, bedankt voor je reactie.

We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

We zullen uw waardering over ons hotel noteren zodat wij ons kunnen verbeteren.

Met betrekking tot de extra's, willen we u erop wijzen dat we verschillende soorten kamers hebben met verschillende services. Mocht u voor de volgende keer voor ons hotel kiezen dan kunt u contact opnemen met de receptie, zij geven u graag de informatie over de kamers.

Jammer dat de Entertainment tegen viel. We hebben een wekelijks programma, met verschillende activiteiten gedurende de dagen, en elke avond is het anders, je kunt een show, livemuziek, games of dj vinden.

We hopen dat u in de toekomst weer voor ons hotel kiest, Het zal een genoegen zijn om u opnieuw te verwelkomen.

Vriendelijke groeten.

Super

Lisa
11-9-2018

Florida park is een erg mooi en net hotel. Vriendelijk personeel. Schone kamers, die iedere dag gepoetst worden. Je krijgt iedere dag schone handdoeken. Ontbijt was enorm uitgebreid. Leuke entertainment iedere avond en gezellige sfeer. Fijne kamers met airco.

Enige minpuntje is dat het ontbijtbuffet toegankelijk is tot 10 uur en wij in de vakantie uitslapers zijn waardoor we niet vaak het ontbijt mee hebben kunnen pikken.

Hallo Lisa,

We zijn erg blij om te weten dat u een goede vakantie gehad heeft samen met ons..

Wij sturen u een groet en hopen dat u ons weer snel bezoekt.

Ger
3-9-2018

Geweldig hotel met uitgebreide buffetten, vriendelijk en behulpzaam personeel en zeer schoon. In de tijd dat wij er waren was het hotel vol geboekt. Toch was het gedurende de nachten rustig en er was geen overlast. Er is redelijk wat entertainment in alle hotels, dus voor elk wat wils. Ook zijn er rustige terrasjes, waar je kunt genieten van een hapje en een drankje. Er zijn 2 stations, station Malgrat de Mar en Santa Susanna. Binnen 1 km kan men dus met de trein. De botanische tuin in Blanes vind ik persoonlijk een aanrader. Ook Barcelona is met de trein in een half uur goed te doen. In het hotel is het entertainment zeker voor kleine kinderen fantastisch, die zijn bij het team in goede handen.

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 25-9-2018

Hallo Ger,

Hartelijk dank voor het commentaar en het delen van de ervaring die u met ons heeft gehad.

Wij zijn blij te horen dat wij in alle opzichten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij hopen dat u in de toekomst wederom voor ons kiest zodat wij verderom aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

Geweldig!!!

Ramona Goossens
21-8-2018

Hotel florida park is een echte aanrader voor een super gezinsvakantie!personeel zeer vriendelijk,kamers netjes,eten heel verrassend,veel keus en lekker ook voor de kinderen.santa sussana heel gezellig,fijn strand en met de boot langs de costa brava met als eindbestemming Tossa mar is werkelijk prachtig...Wij gaan zeker nog eens terug naar Florida park...we hebben een heerlijke vakantie gehad!!☺

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 24-9-2018

Hallo Ramona, Bedankt voor het schrijven en ons uw mening geven.

We zijn blij dat u genoten heeft en dat u het hotel geweldig vond. Hopelijk zien we u snel weer.

We zullen blij zijn u weer te zien.

Geweldig

Annemieke Bakker
15-8-2018

Net terug van een heerlijke vakantie in Hotel Florida Park . Prachtig hotel. Dicht bij het strand en aan de boulevard. De hotelkamer is niet erg groot , balkon ook niet, maar wat ben je daar nou , WiFi was goed ( gratis) en kluis op de kamer was ook inbegrepen . De bedden waren ook goed. Wij hadden zeer last minute geboekt maar toch heel fijn dat wij nog 2 kamers naast elkaar hebben gekregen. Het eten was geweldig zeer ruime keus en voor ieder wat wils. Elke dag ook wat anders bij het diner leuke thema-avonden waarbij het personeel de kleding had aangepast. Veel variatie in de animatie ‘s avonds. Personeel was zeer vriendelijk . Het enige waar ik mij aan gestoord heb is de vele verspilling van eten wat de klanten ( vooral Russen en Italianen) niet opeten wat mij betreft mag daar best iets van gezegd worden . Maar daar kan natuurlijk hetperdoneel niets aan doen . Wij hebben een geweldige vakantie gehad en zullen dit hotel zeker aanraden

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 24-9-2018

Hallo,Hartelijk dank voor het commetaar! Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw vakantie en dat u tevreden bent over ons hotel. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien, zodat u wederom een fijne vakantie bij ons heeft.

Prima hotel

zonnestraaltje
2-8-2018

Leuk gelegen aan de boulevard met talloze eetgelegenheden. Malgrat de Mar is goed aan te lopen, is wel drukker dan Santa Susanna. Wij hadden een standaard kamer geboekt, zonder extra's, maar kregen bij aankomst gratis WiFi, en gratis gebruik van koelkastje en kluisje. Fijn zwembad, handdoekje leggen niet nodig. Animatieteam was erg enthousiast, vooral voor de kids. Animatie in de avond was niet bijzonder. Kamer is misschien aan de kleine kant, maar gebruik je toch alleen om te slapen. Badkamer wat gedateerd, maar oké. Schoonmaak was top, iedere dag handdoekwissel en beddengoed om de 3 a 4 dagen verschoond. Bedlinnen en handdoeken zien er schoon en zonder vlekken en rafels uit. Wij hadden alleen ontbijt en dat was zéér goed verzorgd. Al met al hebben wij een fijne vakantie gehad!

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 24-9-2018

Hallo, Bedankt voor het schrijven.

We zijn blij dat u een mooie vakantie met ons heeft doorgegeven. Wij hopen dat u ons binnenkort weer zult bezoeken.

Met vriendelijke groet,

Goed hotel voor logies en ontbijt.

RK
25-7-2018

Het hotel heeft een prima ligging. Het ligt aan de winkelboulevard en nog geen 5 minuten van het strand. Het hotel staat er al tig jaren, de kamers zijn niet meer van deze tijd. Douchen in een bad, zeker als je iets ouder bent, is nu bepaald niet ideaal. Het badgordijn is schoon net als de kamer. Het zwembad (zoet water) is heerlijk en ruim opgezet. Tov andere hotels kan je hier nog normaal tussen de bedjes doorlopen. Ondanks dat het niet mag (volgens de regeltjes) zijn er steeds meer gasten die al om 07:15 beginnen met handdoekje leggen. Jammer dat men hier toch niets aan doet. De keuze voor dit hotel hebben wij gebaseerd op de lovende reviews over het eten. Helaas is onze ervaring anders. Het ontbijt is zonder meer een 8. Het diner is niet meer dan een 4 waard. Te vaak zijn de gerechten koud, wat aangeboden wordt ziet er niet aantrekkelijk uit, is eentonig. Geen beschrijving bij koude gerechten. Kwaliteit van vlees niet best.

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.