Hotel Florida Park

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°
Hotel Florida Park

In Hotel Florida Park (Malgrat de Mar) kun je echt even helemaal bijkomen. Het eten is lekker en uitgebreid, ook bij het ontbijt. De animatie zorgt voor gezelligheid en entertainment. Bij het grote zwembad kun je altijd wel een plekje vinden. Met de trein vanuit Santa Susanna of Malgrat de Mar kun je makkelijk de andere kustplaatsen bereiken.

352 reviews over Hotel Florida Park in het Nederlands

in een woord geweldig

p meulenhof
26-4-2019

heel goed hotel goeie sevice lekker eten goed verzorgd en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in januari 2019

Top hotel op top locatie !

Michael
21-4-2019

Erg fijn hotel op goede locatie. Hotel voelt lekker knus en eten is erg goed. Personeel is super vriendelijk en de kidsclub is helemaal geweldig.
Gewoon super goed hotel voor een redelijke prijs ook vergeleken met andere hotels in omgeving.
Je loopt zo het hotel uit en op de boulevard en kunt 2 kanten op dus keuze genoeg.
Even onder het spoor door en je staat op het strand. Locatie is ook top dus.
Al met al echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

perfect bijna een 10

Peter van der vooren
14-1-2019

Perfect hotel als je premium boekt kun je buiten eten je heb dan iets betere zwembad stoelen waar je elke dag om 12 uur een drankje gratis krijg en zee zicht van je hotel kamer

Barcelona 5 kwartier met de trein voor ongeveer 10 euro retour Todera dichtbij elke zondag zigeuner markt (Trein of excursie)

Gereisd met partner in juli 2018
Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 7-3-2019

Hallo Peter, Hartelijk dank voor je complimenten en het commentaar. Wij zijn blij dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons hotel. Wij hopen u gauw nog een keer terug te zien voor een fijne vakantie in ons hotel.

Grote aanrader!

Pascalle Tijssens
30-10-2018

Zeer net en goed verzorgd hotel. Eten is heel goed. Iedere avond leuke annimatie. All inclusief is ook mogelijk hier, maar was bij touroperator niet bekend.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 7-3-2019

Hartelijk dank voor het commetaar! Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw vakantie en dat u tevreden bent over ons hotel. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien, zodat u wederom een fijne vakantie bij ons heeft. Met vriendelijke groet,

Aanrader! Wij komen terug.....

Erik den Boer
8-10-2018

Prima hotel voor relaxte vakantie. Eten is gevarieerd en goed. Elke avond voor iedereen wel iets lekkers. Wij verbleven met kinderen en kleinkinderen. Personeel heel vriendelijk met name tegen de kleinkinderen. Probleempje met een kamer werd meteen opgelost. Enige probleem was de kosten van het kinderbedje. Hierover was bij de eerdere communicatie niets over vermeld. Bij plaatsing van het kinderbedje werd een vergoeding van € 70,00 (€ 10,00 per dag) gevraagd. Het verblijf van de baby was gratis, maar de kosten van het bedje vallen dan tegen. Maar dat is ook het enige commentaar.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 14-10-2018

Hallo Erk, Hartelijk dank voor het commentaar.
Wij zijn blij te horen dat u tevreden was over uw verblijf.

Excuses voor het ongemak voor de kinderbedjeen ook de niet voldoende verstrekte informatie bij het maken van uw reservering. Daarom raden wij het ook aan onze klanten om contact met ons.

Wij hopen u toch nog gauw een keer terug te zien in ons hotel voor een geode vakantie! Met vriendelijke groet,

Nooit weer, een afrader

Veronica
8-10-2018
  • De accommodatie komt absoluut niet overeen met de beschrijving, de prachtige foto’s die op de website staan en de informatie die beschikbaar is op de website. Geen 4 sterren hotel, 2,5-max. 3 sterren (misleiding van klanten).
  • Niet mogelijk om buiten te zitten tijdens het eten omdat bepaalde stekken niet toegankelijk waren voor mensen die geen all inclusive hadden. Hetzelfde geldt ook voor de plekken waar men buiten overdag kon blijven bij het zwembad die uitgesloten waren voor de niet all in gasten.
  • De kamer zijn heel klein.
  • Personeel en service niet helemaal vriendelijk.
  • Eten absoluut geen aanrader (uitzondering fruit). Geen gevarieerd eten geen sprake van de Spaanse lekkere keuken.
  • Voor alle extra's moest apart betaald worden (fitness, het binnen zwembad etc. ).
  • Het water in het zwembad voor kinderen heel koud.
  • Erg massaal en druk tijdens de maaltijden, met een rij voor het eten van minimaal 20 min.
Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Hallo, Bedankt voor het commentaar .

Wij betreuren de indruk die bij u is achtergebleven dat we geen 4* hotel zijn.

De meerderheid van onze klanten beoordelen ons als ware en zijn van mening dat we dit wel zijn. We werken hard om te zorgen voor de hoogste kwaliteit in onze service en diensten. Dank u voor uw opmerking en wij zullen het bestuderen om dit te verbeteren.

Daarom raden wij het ook aan onze klanten om contact met ons op te nemen zodat wij samen met u het juiste optie kunnen kiezen en aanraden die het veste bij uw wensen en voorkeuren past.

Met vriendelijke groet,

Nooit weer, dikke afrader!

Veronica & Lucas
1-10-2018
  • De accommodatie komt absoluut niet overeen met de beschrijving + de prachtige foto’s.
  • Geen 4 sterren hotel, 2,5-max. 3 sterren, misleiding van klanten die afgaan op de beschikbare informatie.
  • Niet mogelijk om buiten te zitten tijdens het eten omdat bepaalde plekken niet toegankelijk zijn voor geen 'all in' gasten.
  • Kamer zijn heel klein.
  • Personeel & service niet vriendelijk.
  • Eten geen aanrader, geen sprake van de Spaanse lekkere keuken.
  • Voor alle extra's moest apart betaald worden (fitness, binnen zwembad, het kluisje, etc. ).
  • Het water in het zwembad voor kinderen was heel koud.
  • Geen kinderenfaciliteiten.
  • Wifi werkte heel slecht.
  • Erg massaal en druk tijdens de maaltijden, met een rij voor het eten van min. 20 minuten dagelijks totdat men het restaurant binnen kon kopen.
  • Prijs-kwaliteit verhouding is heel slecht. Niet meer dan 400 € waard.
Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 3-10-2018

Hallo, Bedankt voor uw reactie.

Wij betreuren de indruk die bij u is achtergebleven dat we geen 4* hotel zijn.

Met betrekking tot de extra's, dit hangt er van uw kamer type af. We hebben de ECONOMIE kamer, waarbij u voor alle extra's bij moet betalen, STANDARD Kamer: deze omvat koelkast, kluis en wi-fi,U hebt ook de optie van de PREMIUM kamer, deze omvat koelkast, kluis en wi-fi, meer het gebruik van de Spa en de toegang tot exclusieve gebieden van terras. Nogmaals onze excuses voor het ongemak voor deen ook de niet voldoende verstrekte informatie bij het maken van uw reservering.

Met betrekking tot de verscheidenheid van het diner, willen we vermelden dat de meeste van onze klanten tevreden zijn. Hoe dan ook zullen wij uw mening doorgeven aan de keuken afdeling zodat we van dag tot dag kunnen blijven verbeteren. We hopen dat u ons nog een kans geeft en ons opnieuw bezoekt. Wij zullen er alles aan doen om u een prettig verblijf te geven.

Viel tegen

Jacques
17-9-2018

We hebben een prima verblijf gehad maar wat ons verbaasde was dat alle extra's die dit hotel een 4e ster opleverde betaald moesten worden. De fitness, het binnen zwembad, het kluisje, het koelkastje, de badhanddoeken. Zelfs de Wifi . Terwijl als je hun website opent er met grote letters staat " free-wifi". Dit is dus niet zo. Het ontbijt en avondeten waren prima met voldoende keuze alleen erg druk. Animatie was ronduit slecht . Hebben savonds steeds bij een 'buur'hotel gezeten. Personeel in eetzaal was erg vriendelijk en behulpzaam. Receptiepersoneel erg nors. Kon geen lachje vanaf. Ook bar personeel niet echt vriendelijk. Moest alles zelf halen aan de bar terwijl wij het wel fijn vinden als op vakantie ons drankje wordt gebracht. Kamers waren prima en werden goed schoongemaakt. Persoonlijk vind ik douchen in een bad met douchegordijn niet prettig. Verder wel schoon .

Gereisd met partner in september 2018
Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 25-9-2018

Hallo Jacques, bedankt voor je reactie. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. We zullen uw waardering over ons hotel noteren zodat wij ons kunnen verbeteren. Met betrekking tot de extra's, willen we u erop wijzen dat we verschillende soorten kamers hebben met verschillende services. Mocht u voor de volgende keer voor ons hotel kiezen dan kunt u contact opnemen met de receptie, zij geven u graag de informatie over de kamers. Jammer dat de Entertainment tegen viel. We hebben een wekelijks programma, met verschillende activiteiten gedurende de dagen, en elke avond is het anders, je kunt een show, livemuziek, games of dj vinden. We hopen dat u in de toekomst weer voor ons hotel kiest, Het zal een genoegen zijn om u opnieuw te verwelkomen. Vriendelijke groeten.

Super

Lisa
11-9-2018

Florida park is een erg mooi en net hotel. Vriendelijk personeel. Schone kamers, die iedere dag gepoetst worden. Je krijgt iedere dag schone handdoeken. Ontbijt was enorm uitgebreid. Leuke entertainment iedere avond en gezellige sfeer. Fijne kamers met airco. Enige minpuntje is dat het ontbijtbuffet toegankelijk is tot 10 uur en wij in de vakantie uitslapers zijn waardoor we niet vaak het ontbijt mee hebben kunnen pikken.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 24-9-2018

Hallo Lisa, We zijn erg blij om te weten dat u een goede vakantie gehad heeft samen met ons.. Wij sturen u een groet en hopen dat u ons weer snel bezoekt.

Ger
3-9-2018

Geweldig hotel met uitgebreide buffetten, vriendelijk en behulpzaam personeel en zeer schoon. In de tijd dat wij er waren was het hotel vol geboekt. Toch was het gedurende de nachten rustig en er was geen overlast. Er is redelijk wat entertainment in alle hotels, dus voor elk wat wils. Ook zijn er rustige terrasjes, waar je kunt genieten van een hapje en een drankje. Er zijn 2 stations, station Malgrat de Mar en Santa Susanna. Binnen 1 km kan men dus met de trein. De botanische tuin in Blanes vind ik persoonlijk een aanrader. Ook Barcelona is met de trein in een half uur goed te doen. In het hotel is het entertainment zeker voor kleine kinderen fantastisch, die zijn bij het team in goede handen.

Gereisd met partner in juni 2018
Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 25-9-2018

Hallo Ger, Hartelijk dank voor het commentaar en het delen van de ervaring die u met ons heeft gehad. Wij zijn blij te horen dat wij in alle opzichten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij hopen dat u in de toekomst wederom voor ons kiest zodat wij verderom aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.