Hotel Florida Park

Hotel Florida Park
8,4

347 reviews over Hotel Florida Park in het Nederlands

Goed hotel voor logies en ontbijt.

RK
25-7-2018

Het hotel heeft een prima ligging. Het ligt aan de winkelboulevard en nog geen 5 minuten van het strand. Het hotel staat er al tig jaren, de kamers zijn niet meer van deze tijd. Douchen in een bad, zeker als je iets ouder bent, is nu bepaald niet ideaal. Het badgordijn is schoon net als de kamer. Het zwembad (zoet water) is heerlijk en ruim opgezet. Tov andere hotels kan je hier nog normaal tussen de bedjes doorlopen. Ondanks dat het niet mag (volgens de regeltjes) zijn er steeds meer gasten die al om 07:15 beginnen met handdoekje leggen. Jammer dat men hier toch niets aan doet. De keuze voor dit hotel hebben wij gebaseerd op de lovende reviews over het eten. Helaas is onze ervaring anders. Het ontbijt is zonder meer een 8. Het diner is niet meer dan een 4 waard. Te vaak zijn de gerechten koud, wat aangeboden wordt ziet er niet aantrekkelijk uit, is eentonig. Geen beschrijving bij koude gerechten. Kwaliteit van vlees niet best.

Top hotel!

Nancy
18-7-2018

Net terug met mijn gezin. Prima hotel kan geen minpunt bedenken.Animatie was leuk eten was goed,alles schoon en verzorgt en erg blij dat er nederlands sprekende begeleiding bij de animatie was! Dit heeft er voor gezorgd dat wij een fantastische vakantie hebben gehad en waarschijnlijk volgend jaar terug komen

In oktober een weekje bij Florida park geweest, wij komen zeker terug. Hebben een privilege kamer geboekt, wat betekent dat je op de wat luxere stoelen langs het zwembad mag liggen, buiten kunt eten, vrije toegang tot de spa hebt en in je kamer hoef je niet te betalen voor je wifi, kluis en koelkast.

We hadden prachtig uitzicht op het zwembad en de zee. Kamer werd elke dag schoongemaakt, evenals het zwembad.

We hadden een extra bed staan met extra kussens erbij en een ruime hoeveelheid producten in de badkamer.

Ruime en goede keuze bij het buffet!

Station is ongeveer 10 minuten á 15 minuten lopen, je zit zo op de boulevard en het strand is 5 minuten lopen.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad, aardig personeel, alles schoon, ruime kamer en genoeg entertainment. Het barpersoneel en bedienend personeel spreekt geen tot weinig engels, maar met wat handen en voetenwerk en een flinke dosis humor en vriendelijkheid kom je er wel.

Ingrid
3-3-2018

Het is een super hotel,mooie kamer ,Lekker eten en mooie omgeving,heerlijk genoten

Het was fantastisch de kamer en het eten heerlijk

Tinek circkens
31-1-2018

De ligging van t hotel is prima vlak bij het strand en aan de gezellige boulevard en elke dinsdag een markt voor het hotel heel gezellig en de avonden die georganiseerd worden. Ik kan geen minpuntje bedenken.

Al 3 jaar op rij geweest. Super.!

Michael V.
27-1-2018

Heel goed hotel.

Alles is goed schoon en eten is gewoon goed, genoeg keuze en je kunt ook vers laten bakken.

Personeel heel vriendelijk.

Animatie team en vooral kidsclub is geweldig.

Onze dochter wil niks anders meer.

Locatie is ook top.

Gelijk aan de boulevard en even onder de tunnel door en je staat op het strand.

Top!

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 14-3-2018

Hallo Michael,

Hartelijk dank voor het commentaar en complimenten!

Wij hopen u graag een volgende keer terug te zien in ons hotel!

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH Hotel Florida Park

Grandioos hotel, uitermate vriendelijk personeel !

Truus de Kievit
10-12-2017

Schitterende ligging van het hotel aan de boulevard.

Omdat mijn man een handicap heeft (het slikken gaat erg moeizaam) was het voor ons erg spannend hoe onze vakantie in dit hotel zou zijn.

Zowel bij het ontbijtbuffet als het dinerbuffet was er een grote keuze, en zeer gevarieerd, zodat er altijd wel iets was wat mijn man kon eten.

Wat wij geweldig vonden, was de grote vriendelijkheid van het personeel, zowel in het restaurant als aan de balie.

Zonder te vragen, kregen wij een apart plaatsje, zodat we wat meer tijd hadden

om te eten.

De kamers waren prima en werden goed schoon gemaakt

Wij geven dit hotel een dikke tien. Chapeau !!!

We hebben genoten van deze vakantie en komen zeker terug,

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 14-3-2018

Hallo!

Hartelijk dank voor de leuke complimenten! Wij zijn erg blij dat u genoten heeft van de vakantie in ons hotel. Wij hopen u graag terug te zien voor wederom een super vakantie!

Groeten

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH Hotel Florida Park

Prima hotel met goede ligging!

Sandra
3-12-2017

Hotel ligging is zeer goed. In het mooie gedeelte van Santa Susanna aan de boulevard op nog geen 10 min lopen van het station. Het zeer mooie brede strand is zo'n 5-7 min lopen. Hotel zelf ziet er van binnen en van buiten mooi uit en is goed onderhouden. Jammer genoeg zijn de kamers wat sober en minder mooi dan de gangen maar goed daar breng je minder tijd in door.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils, verse omelet, pannenkoeken, veel spek, worst etc , fruit, zoetigheid, croissants, etc. etc. Je mocht zelfs glaasjes cava inschenken zo vaak je wilde. Het avondeten was hetzelfde, zeer uitgebreid met thema elke avond. Helaas zijn wij vegetariërs. We hadden voor de boeking gevraagd of dit een probleem zou zijn zowel bij de touroperator als het hotel zelf. Beiden zeiden van niet. Dat viel heel erg tegen. Toen ik de eerste avond vroeg wat we dan konden eten keken ze ons verbaasd aan want blijkbaar wisten ze niets van onze boeking. Heb er meerdere mensen op aan gesproken zowel in het restaurant als aan de balie maar het bleef hopeloos. Het buffet zat stampvol vlees/spek/vis dus alleen een droge salade bleef over. Toen ik vroeg of de chef dan maar iets apart voor ons kon maken zei de maître d' dat ze het zou vragen. Na lang wachten kwam de chef kok eindelijk langs en zei zeer gehaast en nogal geërgerd dat hij hier echt geen tijd voor had en dat hij niet op de hoogte was dat we zouden komen. De maitre d' vroeg ons wat we dan wilden eten, een omelet of zo? Echt te erg voor een 4 sterren hotel!! Dus wij zouden alleen ontbijt inclusief aanbevelen. Het restaurant is trouwens redelijk ongezellig met grote TL buizen. Buiten hebben ze ook een terras aan het zwembad maar dat is alleen toegankelijk voor de all-inclusive gasten.

Let op voordat je boekt en kijk goed wat je kunt verwachten als je niet het all-inclusive pakket boekt. (betalen voor handdoeken, geen spa toegang, stukken terras bij het zwembad niet toegankelijk, terras van het restaurant niet toegankelijk etc. etc) Op die manier voorkom je teleurstelling.

Verder vonden wij Santa Susanna een goede plek om te verblijven. Je kunt zonder auto in 1 uur en 15 min met de trein naar Barcelona (Euro 10 retour) of de andere kant op tot Blanes. Voorbij Blanes moet je met de bus want daar gaat de trein landinwaarts. Wij zijn naar Tossa del Mar geweest, een heel mooi en leuk plaatsje maar dat duurt dan ook zo'n 1.5 uur met de trein en bus en denk eraan dat je dan de laatste combi weer terug neemt anders wordt het een dure taxi rit naar huis.

Wat ook aan te bevelen is is om de boot te nemen langs de kust met Dofi Jet Boats een sort hop on/hop off catamaran. Het is een simpele boot die gewoon het strand op vaart om mensen op te halen en af te zetten maar wel een leuke ervaring. Wij zijn bij Fenals uitgestapt en toen langs het kust pad naar Lloret de Mar gelopen en vandaar weer terug gegaan. Voordat je bij Lloret aankomt is er een cafétje met een prachtig uitzicht bovenop de rotsen. Je kunt daar naar beneden lopen en zelfs baden. Echt een prachtplek. Geloof dat het Cala Banys heet. Lloret is niet aan te raden. Stik druk met jongeren, veel fast food tenten en barretjes, niets gezelligs of Spaans aan. Strand is wel mooi.

Bij Blanes boats kun je trouwens zelf een boot huren ook zonder vaarbewijs en daar heerlijk mee de kust verkennen. Vooral leuk als met meer mensen bent.

goed hotel, uitgebreid ontbijt

vakantieliefhebber
26-9-2017

In het centrum, alle winkels en restaurants op loopafstand. Zee ook op loopafstand

María Emiilia Toffolo Guest Relations Manager, Comunity Manager, 28-9-2017

Hallo!

Wat een vreugde om uw commentaar te lezen 

We zijn erg blij om te weten dat u genoten heeft van uw vakantie samen met ons , en dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan !!!

Al ons team zal erg blij worden om uw woorden te horen , want we werken hard om aan ieder van onze klanten tevreden te stellen.

Wij zenden groeten en hopen u snel te zien .

Het was oke

MDas
22-9-2017

Kamer was erg basic, maar wel schoon. Er werd goed schoongemaakt elke dag. Het zwembad is prima, de ligging van het hotel is goed. Wat wij echter niet goed vonden was het eten. Er zat nergens maar dan ook nergens smaak aan! Het was echt niet lekker. Wel gaar en warm, maar smaakte gewoon nergens naar. Ook moest je de drankjes (cola ed) bij het diner betalen. Drankjes zitten niet bij de prijs inbegrepen. Je word door een medewerker naar je tafel gebracht wat nergens op slaat. Je wordt zowat op schoot bij je buurman neergezet, terwijl er zoveel vrije tafels zijn. niet klantvriendelijk WiFi is nergens in het hotel gratis. 7 euro per dag. Dat is echt niet meer van deze tijd. Wij hadden het idee dat ze overal nog even extra aan je wilden verdienen wat ons tegen ging staan.

Het personeel is vriendelijk en werkt keihard van sochtends vroeg tot Savonds laat. Geen enkele klacht over het personeel!

Al met al was het hotel oké. Het had slechter gekund, maar kan ook zeker beter.

María Emiilia Toffolo Guest Relations Manager, Comunity Manager, 25-9-2017

Hallo,

Hartelijk dank voor uw commentaar.

Wij zijn allereerst blij te horen dat u tevreden was over de kamer, het zwembad en de ligging van het hotel.

Uw opmerking over het eten, verrast ons erg, omdat onze gasten erg tevreden zijn over de variatie van ons buffet zowel in de morgen, als de lunch als ook in de avond. Wat betreft de kamers, daarin willen wij het een en ander verduidelijken dat we verschillende kamers hebben: - Economy kamer: is de kamer met uitzicht op de stad, en omvat geen diensten zoals koelkast, kluisje en wifi. - Standaard kamer: is de kamer met uitzicht op de stad of de zee, en de koelkast, kluis en wifi zijn inbegrepen. - Premium kamer: de kamer met zwembad of uitzicht op zee, de koelkast, kluis en wifi zijn inbegrepen, maar u heeft ook 15% korting in drankjes in de bar en in het restaurantNu kent u onze kamers, en u kunt de beste optie kiezen voor uw volgende vakantie.

Fijn dat u tevreden was over ons personeel, wij doen onze uiterste best de gasten het naar onze zin te maken. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fijne vakantie heeft gehad in ons hotel en wij hopen u graag nog een keer terug te zien om toch aan uw verwachtingen te kunnen voldoen.

Met vriendelijke groet,

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Florida Park scoort een 8.39 uit 10 op basis van 347 reviews.