Hotel Florida Park

8,4

336 reviews over Hotel Florida Park in het Nederlands

Ingrid
3-3-2018

Het is een super hotel,mooie kamer ,Lekker eten en mooie omgeving,heerlijk genoten

Het was fantastisch de kamer en het eten heerlijk

Tinek circkens
31-1-2018

De ligging van t hotel is prima vlak bij het strand en aan de gezellige boulevard en elke dinsdag een markt voor het hotel heel gezellig en de avonden die georganiseerd worden. Ik kan geen minpuntje bedenken.

Al 3 jaar op rij geweest. Super.!

Michael V.
27-1-2018

Heel goed hotel.

Alles is goed schoon en eten is gewoon goed, genoeg keuze en je kunt ook vers laten bakken.

Personeel heel vriendelijk.

Animatie team en vooral kidsclub is geweldig.

Onze dochter wil niks anders meer.

Locatie is ook top.

Gelijk aan de boulevard en even onder de tunnel door en je staat op het strand.

Top!

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 14-3-2018

Hallo Michael,

Hartelijk dank voor het commentaar en complimenten!

Wij hopen u graag een volgende keer terug te zien in ons hotel!

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH Hotel Florida Park

We hebben een aantal aanbieders voor Florida Park voor je op een rij gezet:

Grandioos hotel, uitermate vriendelijk personeel !

Truus de Kievit
10-12-2017

Schitterende ligging van het hotel aan de boulevard.

Omdat mijn man een handicap heeft (het slikken gaat erg moeizaam) was het voor ons erg spannend hoe onze vakantie in dit hotel zou zijn.

Zowel bij het ontbijtbuffet als het dinerbuffet was er een grote keuze, en zeer gevarieerd, zodat er altijd wel iets was wat mijn man kon eten.

Wat wij geweldig vonden, was de grote vriendelijkheid van het personeel, zowel in het restaurant als aan de balie.

Zonder te vragen, kregen wij een apart plaatsje, zodat we wat meer tijd hadden

om te eten.

De kamers waren prima en werden goed schoon gemaakt

Wij geven dit hotel een dikke tien. Chapeau !!!

We hebben genoten van deze vakantie en komen zeker terug,

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH, Comunity Manager, 14-3-2018

Hallo!

Hartelijk dank voor de leuke complimenten! Wij zijn erg blij dat u genoten heeft van de vakantie in ons hotel. Wij hopen u graag terug te zien voor wederom een super vakantie!

Groeten

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations Manager GFH Hotel Florida Park

Prima hotel met goede ligging!

Sandra
3-12-2017

Hotel ligging is zeer goed. In het mooie gedeelte van Santa Susanna aan de boulevard op nog geen 10 min lopen van het station. Het zeer mooie brede strand is zo'n 5-7 min lopen. Hotel zelf ziet er van binnen en van buiten mooi uit en is goed onderhouden. Jammer genoeg zijn de kamers wat sober en minder mooi dan de gangen maar goed daar breng je minder tijd in door.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils, verse omelet, pannenkoeken, veel spek, worst etc , fruit, zoetigheid, croissants, etc. etc. Je mocht zelfs glaasjes cava inschenken zo vaak je wilde. Het avondeten was hetzelfde, zeer uitgebreid met thema elke avond. Helaas zijn wij vegetariërs. We hadden voor de boeking gevraagd of dit een probleem zou zijn zowel bij de touroperator als het hotel zelf. Beiden zeiden van niet. Dat viel heel erg tegen. Toen ik de eerste avond vroeg wat we dan konden eten keken ze ons verbaasd aan want blijkbaar wisten ze niets van onze boeking. Heb er meerdere mensen op aan gesproken zowel in het restaurant als aan de balie maar het bleef hopeloos. Het buffet zat stampvol vlees/spek/vis dus alleen een droge salade bleef over. Toen ik vroeg of de chef dan maar iets apart voor ons kon maken zei de maître d' dat ze het zou vragen. Na lang wachten kwam de chef kok eindelijk langs en zei zeer gehaast en nogal geërgerd dat hij hier echt geen tijd voor had en dat hij niet op de hoogte was dat we zouden komen. De maitre d' vroeg ons wat we dan wilden eten, een omelet of zo? Echt te erg voor een 4 sterren hotel!! Dus wij zouden alleen ontbijt inclusief aanbevelen. Het restaurant is trouwens redelijk ongezellig met grote TL buizen. Buiten hebben ze ook een terras aan het zwembad maar dat is alleen toegankelijk voor de all-inclusive gasten.

Let op voordat je boekt en kijk goed wat je kunt verwachten als je niet het all-inclusive pakket boekt. (betalen voor handdoeken, geen spa toegang, stukken terras bij het zwembad niet toegankelijk, terras van het restaurant niet toegankelijk etc. etc) Op die manier voorkom je teleurstelling.

Verder vonden wij Santa Susanna een goede plek om te verblijven. Je kunt zonder auto in 1 uur en 15 min met de trein naar Barcelona (Euro 10 retour) of de andere kant op tot Blanes. Voorbij Blanes moet je met de bus want daar gaat de trein landinwaarts. Wij zijn naar Tossa del Mar geweest, een heel mooi en leuk plaatsje maar dat duurt dan ook zo'n 1.5 uur met de trein en bus en denk eraan dat je dan de laatste combi weer terug neemt anders wordt het een dure taxi rit naar huis.

Wat ook aan te bevelen is is om de boot te nemen langs de kust met Dofi Jet Boats een sort hop on/hop off catamaran. Het is een simpele boot die gewoon het strand op vaart om mensen op te halen en af te zetten maar wel een leuke ervaring. Wij zijn bij Fenals uitgestapt en toen langs het kust pad naar Lloret de Mar gelopen en vandaar weer terug gegaan. Voordat je bij Lloret aankomt is er een cafétje met een prachtig uitzicht bovenop de rotsen. Je kunt daar naar beneden lopen en zelfs baden. Echt een prachtplek. Geloof dat het Cala Banys heet. Lloret is niet aan te raden. Stik druk met jongeren, veel fast food tenten en barretjes, niets gezelligs of Spaans aan. Strand is wel mooi.

Bij Blanes boats kun je trouwens zelf een boot huren ook zonder vaarbewijs en daar heerlijk mee de kust verkennen. Vooral leuk als met meer mensen bent.

goed hotel, uitgebreid ontbijt

vakantieliefhebber
26-9-2017

In het centrum, alle winkels en restaurants op loopafstand. Zee ook op loopafstand
María Emiilia Toffolo Guest Relations Manager, Comunity Manager, 28-9-2017

Hallo!

Wat een vreugde om uw commentaar te lezen 

We zijn erg blij om te weten dat u genoten heeft van uw vakantie samen met ons , en dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan !!!

Al ons team zal erg blij worden om uw woorden te horen , want we werken hard om aan ieder van onze klanten tevreden te stellen.

Wij zenden groeten en hopen u snel te zien .

Het was oke

MDas
22-9-2017

Kamer was erg basic, maar wel schoon. Er werd goed schoongemaakt elke dag. Het zwembad is prima, de ligging van het hotel is goed. Wat wij echter niet goed vonden was het eten. Er zat nergens maar dan ook nergens smaak aan! Het was echt niet lekker. Wel gaar en warm, maar smaakte gewoon nergens naar. Ook moest je de drankjes (cola ed) bij het diner betalen. Drankjes zitten niet bij de prijs inbegrepen. Je word door een medewerker naar je tafel gebracht wat nergens op slaat. Je wordt zowat op schoot bij je buurman neergezet, terwijl er zoveel vrije tafels zijn. niet klantvriendelijk WiFi is nergens in het hotel gratis. 7 euro per dag. Dat is echt niet meer van deze tijd. Wij hadden het idee dat ze overal nog even extra aan je wilden verdienen wat ons tegen ging staan.

Het personeel is vriendelijk en werkt keihard van sochtends vroeg tot Savonds laat. Geen enkele klacht over het personeel!

Al met al was het hotel oké. Het had slechter gekund, maar kan ook zeker beter.

Hallo,

Hartelijk dank voor uw commentaar.

Wij zijn allereerst blij te horen dat u tevreden was over de kamer, het zwembad en de ligging van het hotel.

Uw opmerking over het eten, verrast ons erg, omdat onze gasten erg tevreden zijn over de variatie van ons buffet zowel in de morgen, als de lunch als ook in de avond. Wat betreft de kamers, daarin willen wij het een en ander verduidelijken dat we verschillende kamers hebben: - Economy kamer: is de kamer met uitzicht op de stad, en omvat geen diensten zoals koelkast, kluisje en wifi. - Standaard kamer: is de kamer met uitzicht op de stad of de zee, en de koelkast, kluis en wifi zijn inbegrepen. - Premium kamer: de kamer met zwembad of uitzicht op zee, de koelkast, kluis en wifi zijn inbegrepen, maar u heeft ook 15% korting in drankjes in de bar en in het restaurantNu kent u onze kamers, en u kunt de beste optie kiezen voor uw volgende vakantie.

Fijn dat u tevreden was over ons personeel, wij doen onze uiterste best de gasten het naar onze zin te maken. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fijne vakantie heeft gehad in ons hotel en wij hopen u graag nog een keer terug te zien om toch aan uw verwachtingen te kunnen voldoen.

Perfect

PETER VAN DER VOOREN
2-9-2017

Neem privelege je betaald wat extra;'s maar je hebt uitzicht op zee en je kunt buiten eten

Hallo Peter,

Hartelijk dank voor het commenaar! Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw vakantie en dat u tevreden bent over ons hotel. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien, zodat u wederom een fijne vakantie bij ons heeft.

Met vriendelijke groet,

gewoon het beste hotel van santa suzanna.

rolando 44
12-8-2017

eten ,kamers zuiverheid, kortom alles perfekt, en een pluim voor het vriendelijke personeel. het grootste nadeel, internet is betalend op de kamer en in de lobby werkt het meer niet dan wel.

Hallo Rolando!

Prima hotel. Heerlijke vakantie gehad

Tes
4-8-2017

Heerlijke week hier gehad. Wel druk maar in t zwembad viel t mee. Soms even wachten bij het ontbijt. Ontbijt erg goed en voldoende van alles. Bediening prima. Kamer niet heel groot maar voor alleen maar slapen is het goed. In de buurt van restaurantjes en winkeltjes. Vooral restaurant Maui erg lekker. Trein naar Barcelona op 10 minuten lopen. Strand op nog geen 5 minuten afstand. Bedjes en parasol wel prijzig. 2 bedjes en parasol 18euro. In t hotel niet hoeven betalen voor Wi-Fi (niet altijd goed) of kluisje. Lekkere vakantie gehad
María Emiilia Toffolo Guest Relations Manager, Comunity Manager, 25-9-2017

Hallo Tes, Wij zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw vakantie in ons hotel. Wij hopen u graag een volgende keer terug te zien!

We hebben een aantal aanbieders voor Florida Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida Park in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Florida Park scoort een 8.4 uit 10 op basis van 344 reviews.