Hotel Florida Park

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

In Hotel Florida Park (Malgrat de Mar) kun je echt even helemaal bijkomen. Het eten is lekker en uitgebreid, ook bij het ontbijt. De animatie zorgt voor gezelligheid en entertainment. Bij het grote zwembad kun je altijd wel een plekje vinden. Met de trein vanuit Santa Susanna of Malgrat de Mar kun je makkelijk de andere kustplaatsen bereiken.

369 reviews over Hotel Florida Park

• 2019
    9rrensink13-09-2019

Super volgend jaar weer

Super hotel, nette kamers, leuk personeel, eten zeer gevarieerd, aan de boulevard, schoon, na 5 keer nog steeds top

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations FloridaPark, Comunity Manager, 26-09-2019

Hallo!Hartelijk dank voor het commetaar! Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw vakantie en dat u tevreden bent over ons hotel. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien, zodat u wederom een fijne vakantie bij ons heeft. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in september 2019

• 8Lien en Tien22-08-2019

Fantastisch verblijf in floridapark hotel

We hebben met z’n tweeën (twee meiden, 21 en 22) een goed verblijf gehad in Florida Park Hotel in Santa Susanna. Het hotel zag er super uit. De service bij de receptie was uitstekend, ze waren erg behulpzaam. Ze spraken goed Engels. Sowieso is al het personeel vriendelijk. De kamers waren netjes en schoon en werden elke dag opgeruimd en schoongemaakt. Als je wilde uitslapen had je de mogelijkheid om bij de receptie te vragen of ze op een later tijdstip terug willen komen. Het ontbijt was goed verzorgd en erg lekker, voor ieder wat wils. Elke dag was er iemand in het hotel aanwezig om je te helpen bij het plannen van uitstapjes naar bijvoorbeeld Sagrada Familia (vroeg boeken, is snel vol) of een boottocht naar Tossa de Mar. Ook hadden ze tips over leuke restaurantjes. Er zit een mooi zwembad bij het hotel maar het strand is ook top, lekker golvend. Santa Susanna is een mooie locatie naast Malgrat de Mar. Voor 20 euro heb je een retourtj

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations GFH, Comunity Manager, 25-08-2019

Hallo Lien & Tien! Hartelijk dank voor het commetaar! Wij zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw vakantie en dat u tevreden bent over ons hotel. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien, zodat u wederom een fijne vakantie bij ons heeft. Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Patrick v W21-08-2019

Goede accomodatie met toch wat nadelen

Mooi en verzorgd hotel, fijne ligging dichtbij strand en boulevard, fijn zwembad, schoonmaak appartement kon beter, slechte bedden, animatie in de avond kon beter. Aangezien we met ons zoontje(8)waren was het een groot nadeel dat je niet met zwemband of een strandbal in het grote zwembad mocht. Hiervoor moest je het kinderbadje gebruiken (ongeveer 4x4m) met als nadeel dat de kleine kinderen en baby's er last van hadden als de iets grotere kinderen daarin gingen spelen met een bal of zwemband. Verder was het personeel bij de bar best vriendelijk maar de bediening was matig, wilde je niet te lang wachten dan moest je zelf naar de bar lopen. Ook het exclusieve gedeelte bij het zwembad vond ik een aanfluiting.Je moest extra betalen om een fatsoenlijk ligbed te hebben met als nadeel dat alle gewone ligbedden bezet waren en op het gedeelte waarvoor je € 12,00 p.p.p.d extra moest betalen waren genoeg plaatsen maar daar werd je weggestuurd.

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations GFH, Comunity Manager, 22-08-2019

Hallo Patrick,

Hartelijk dank voor het commentaar. Wij zijn blij te vernemen dat er positieve punten waren tijdens uw verblijf. We zullen uw overige klachten noteren, zodat wij ons in deze punten kunnen verbeteren.

Wat betreft het zwembad, hebben we veel ligbedden beschikbaar maar we hebben inderdaad ook een premium gedeelte. De ligbedden, van het premium gedeelte is een van de vele voordelen van onze premium packs. Mocht u hier meer informatie over willen weten, dan horen wij dit uiteraard graag.

Vervelend, dat toen het moment er was dat u geen ligbedden beschikbaar waren. Alle personeelsleden kon u hierop aanspreken en vonden uiteraard een geschikte plek bij het zwembad. Wij willen onze excuses aanbieden met betrekking tot het gebruiken van een bal of luchtbed. Op het moment dat het hotel vol zit en iedereen gebruik wilt maken van een luchtbed of bal, dan kunnen we de veiligheid niet meer waarborgen voor al onze gasten. Vandaar de keuze, dat de animatie in de dag gedeeltes gebruik maakt van een bal etc, buiten de animatie wordt er geen gebruik gemaakt van bal en/of luchtbed.

Wij hopen ondanks alles dat u een fijne vakantie heeft gehad, en hopen u wellicht weer een keer te zien. Hopelijk hebben wij ons verbetert in uw ogen en kunnen wij wel aan uw verwachtingen voldoen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Andre08-08-2019

Het was fantastisch

Wij vonden het helemaal super.personeel was top

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations GFH, Comunity Manager, 16-08-2019

Hallo Andre, Hartelijk dank voor het commentaar en complimenten! Wij hopen u graag een volgende keer terug te zien in ons hotel!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Jeroen Mulder04-08-2019

Geweldig voor een zonvakantie

Kom je voor zon, zee en strand? Dan ben je in dit hotel aan het juiste adres! 9 nachten mogen genieten in dit hotel. Een hotel wat als prima te omschrijven is. De tweepersoonskamer die wij hadden geboekt is prima. Klein maar fijn en lekker schoon en fris. Wij hebben de kamer als behoorlijk geluidsdicht ervaren. Op straat is het lawaaierig tot 0:00. Met de balkondeur open hoor je veel geluid maar zodra deze dicht is scheelt dit aanzienlijk en dempt het geluid behoorlijk! Verder zit het ontbijt standaard inbegrepen. Het is zeer divers en echt fantastisch opgezet. Ook het avondeten is iedere avond weer anders en erg lekker (beter dan de vreetschuurtjes in het dorp zelf). Hoe is het personeel? Hartstikke aardig en willen alles wel voor je doen, petje af voor de gastvrijheid!! Verder is het dorp wat saai, maar de zon en zee plus strandtentjes maakte het voor ons een perfecte relaxte vakantie. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations GFH, Comunity Manager, 07-08-2019

Hoi Jeroen, Hartelijk dank voor het commentaar. Wij zijn blij te vernemen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons hotel. Bedankt voor alle complimenten wat betreft deligging, kamer en het personeel. Wij hopen u gauw weer te zien, zodat wij u wederom een top vakantie kunnen bieden!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Arthur Boon30-07-2019

Super vakantie - Top hotel - Heerlijke omgeving.

Florida park is een top hotel. Eten top! Animatie & vermaak top! Emilia en haar team top! Poolservice top! Terras bediening top! Ik moet wel zeggen dat wij "premium" gasten waren maar dat biedt serieus veel voordelen. Hotel ligt aan de winkel/hotel boulevard op loopafstand van strand en het treinstation van Santa Susanna. Trein is ideaal naar Barcelona, Blanes of Girona. Voor Barcelona is het handiger om een trein rond lunchtijd te pakken dan hoef je niet de hele weg te staan.

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations GFH, Comunity Manager, 07-08-2019

Hoi Arthur, Hartelijk dank voor uw commentaar. Wij zijn superblij te vernemen dat u een geweldige vakantie heeft gehad in ons hotel. Hartelijk dank voor al uw complimenten. Wij hopen u en uw familie gauw weer terug te zien zodat wij u wederom een super vakantie kunnen bieden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Wandelgraag14-07-2019

in een woord top

Echt een prima hotel ,iedereen is vriendelijk. mooie kamers en prima eten. mooie locatie

in een woord top

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations GFH, Comunity Manager, 07-08-2019

Hallo, Bedankt voor het schrijven en ons uw mening geven. We zijn blij dat u genoten heeft en dat u het hotel geweldig vond. Hopelijk zien we u snel weer. We zullen blij zijn u weer te zien. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Jan08-07-2019

Nooit meer

Zeer gehorige kamers en vnl Russen in hotel wat jammer is en te weinig Westeuropeanen. Vooral mevrouw Xenia zeer onvriendelijk in restaurant en andere collega's ook niet echt aardig; meer een koude, kille vreetschuur met matige kwaliteit in vergelijking met andere 4sterren hotels in Santa Susanna. Bediening bij zwembad/bar wel goed

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations GFH Hotel, Comunity Manager, 11-07-2019

Hallo Jan,

Hartelijk dank voor uw commentaar.

Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen en we willen graag onze excuses aanbieden voor de gehorige kamer.

Wij ontvangen verschillende gasten met verschillende nationaliteiten. Uiteraard proberen het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Over het personeel, wij zijn erg verrast omdat alle gasten erg blij zijn met ons personeel, uiteraard geven wij het persoonlijk door aan al de afdelingen. Hoe wij contact hebben gehad, excuses voor deze situatie die u in het restaurant hebben gehad. Wij hopen dat dit niet weer voorkomt.

Wat betreft het eten, een van onze sterkste punten is het eten. Wij vinden het erg vervelend dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij noteren dit en geven het door aan de keuken.

Wij zijn in iedergeval blij te horen dat u blij bent met het zwembad en het personeel van bar/zwembad.

Daarom hopen wij u gauw een keer terug te zien zodat wij de kans krijgen om u een geweldige vakantie te bieden in ons hotel.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bert van der Ark26-05-2019

Fantastisch hotel voor herhaling vatbaar.

Wij verbleven in hotel Floridapark van 14 tm 24 mei 2019. Een fantastisch Hotel met een goede ligging t.o.v. strand en uitgaansgebied , personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, goede animatie ook veel en goed avondvertier, eten is top lekker gevarieerd en wat belangrijk is warm, mooie kamers met goede bedden, het hele hotel is ontzetten schoon en de medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar weer gaan wij weer terug. Een paar tips voor de hotelleiding, op de kamers mis je een paar dingen die wat ons betreft zeker tot de standaarduitrusting van de kamer behoren tw. een paar drinkglazen en kop en schotels maar ook een waterkoker voor als je bv.op een regenachtige dag op je kamer blijft of als je waker wordt een kop koffie of thee te zetten dan wel iets wilt drinken, dit is echter het enige wat wij als verbetering ervaren. We kunnen dit hotel op basis van onze ervaring aan iedereen aanraden.

Bert.

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations GFH, Comunity Manager, 11-07-2019

Hallo Bert! Bedankt voor de reactie en de aanbeveling  We zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan . We hopen dat u ons weer bezoekt om deze geweldige ervaring te herhalen. We zullen blij zijn om u te verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in mei 2019

• 10p meulenhof26-04-2019

in een woord geweldig

heel goed hotel goeie sevice lekker eten goed verzorgd en vriendelijk personeel

Maria Emilia Toffolo - Guest Relations GFH, Comunity Manager, 11-07-2019

Hallo, bedankt voor de reactie. We hopen dat u een leuk verblijf heeft samen met ons. Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in januari 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages