Hotel Caprici Verd

7,8

157 reviews over Hotel Caprici Verd in het Nederlands

maria van der donk
26-4-2019

Prachtig hotel aan het strand. Eten goed, mooie kamers.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer!

Anoniem
25-9-2018

Gedateerde kamers, slechte bedden, geen dekbed maar ouderwets deken. Eten redelijk maar een heel erg rumoerige eetzaal in de kelder van het hotel Al met al geen 4 sterren waardig hotel.

Klaassen
31-7-2018

Heerlijk hotel. Vriendelijk personeel in eetzaal, aan receptie en aan de bar. Mooie, nette kamers met grote inloopdouche en föhn. Eten was ook lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juli 2018

Tjingo

Super hotel, voor herhaling vatbaar

Chiel
19-8-2017

In augustus 2017 met een vriend naar dit hotel geweest.

Het hotel is super netjes, het personeel is vriendelijk en het eten was prima.

De kamers waren wat gedateerd, maar super schoon. Het eten was lekker. Niet heel bijzonder, maar gewoon goed. Het personeel is heel erg vriendelijk en grappig :)

De boulevard van Santa Susanna is ook erg leuk. Er zijn best wel wat uitgaansgelegenheden, natuurlijk wel een stukje rustiger als bijvoorbeeld Lloret. Vorig jaar zijn wij ook in Santa Susanna geweest, wel een ander hotel. Toen waren we een dikke maand eerder. Het leek nu wat rustiger te zijn. Het hotel zit helemaal aan het uiteinde van de boulevard, dus ook eventueel voor de rust zit je wel redelijk.

Al met al, een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Prima hotel voor de prijs

Ramona
12-8-2017

Dit hotel is niet duur en je krijgt voor dit geld een prima verblijfplek. Het eten was oke. Af en toe wat variatie en er was een buffetje voor de kids. Animatie was er voldoende en ook Nederlandse animatie. Leuk voor wat kleinere kinderen. Wel iedere dag hetzelfde programma. Bij het zwembad was de badmeester erg streng en je mocht niet springen of duiken. Dat was minder. Kamers klein maar wel schoon. Vlakbij het strand maar de zee was erg wild en loopt daar snel af. Aan de boulevard van Santa Susanna en het oude centrum van Malgrat is wel een half uurtje lopen. Wij waren hier 4 dagen en hebben ons prima vermaakt.

Nooit meer, teveel Russen, 's avonds geen animatie

Irene
11-8-2017

Als je All Inclusive boekt, wordt je niet goed geholpen, de betalende Russen en Engelsen strooien met fooien en daar zijn de obers heel gevoelig voor. Dus je kunt echt wachten totdat zij je eens willen helpen en dan duurt het lang voordat je je drankje of tosti hebt. Snacks moeten een voor een gebakken worden, dus dat duurt sowieso lang, dit hotel moet stoppen met All Inclusive of het moet beter geregeld worden, ook de animatie 's avonds was nep, ging steeds niet door en de animatie overdag was iedere dag exact hetzelfde, voor kleine kinderen goed. De kamers waren trouwens goed en bij de receptie werden we ook goed geholpen. Minder waren de liften, er waren drie liften waar een kapot van was en ook niet werd gemaakt, dus het was knokken om erin te komen.

Gereisd Met partner in juni 2017

Top hotel

Pieter
15-2-2017

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel. Wij hadden alleen ontbijt. Hier was genoeg keuze. De kamers zijn schoon en ruim. Het hotel ligt op een hele leuke locatie namelijk 2 minuten lopen vanaf het strand. Het hotel heeft een prachtig binnenzwembad en buitenzwembad Wij zijn zeer tevreden over dit hotel.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slecht hotel

natascha
10-11-2016

Echt een plek om nooit meer weer te keren.. slecht personeel, zeer onvriendelijk Eten is koud, en weinig variatie..brood oud Slechte hygiëne.. Totaal geen sterren waardig Slechtste vakantie ooit

Gereisd Alleenreizend in oktober 2016

Nooit meer

Leon Allers
7-11-2016

Als all incl. klant moet je zelf drankjes halen je wordt niet bediend zoals betalende klanten. ook krijg je nep drankjes aan de betalende bar krijgen ze echte merken. soms lang wachten tot men je drankje kreeg. Betalende bar gaan voor. als je nog een druppel in glas heb moet die er eerst uit zijn voor je nieuwe krijg. je glazen zelf terug brengen.

de kinderen mogen binnen in het zwembad niet in het water springen.

animatie stond veel op het bord maar werd niet uit gevoerd toen wij er waren.

Eten was elke dag bijna het zelfde en koud. brood ligt er al dagen en er word niet goed gepoets in Restaurant ijs was gevallen was lag 4 dagen op de grond.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek met groot zwembad

Ton en Natasja
16-9-2016

Caprice verd. Veel kamers met zee en zij zeezicht. Aan de leuke boulevard van Santa Susanna. Wc wat klein in een hoekje. Eten zeer goed en de prijzen van de drankjes niet schrikbarend hoog.. Voorbeeld fles wijn. 9.80. Wij gaan zeker nog eens terug.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caprici Verd in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caprici Verd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.