Hotel Aquamarina

613 reviews over Hotel Aquamarina in het Nederlands

Dík tevreden!

Gita
14-8-2018

Mooi, groot en schoon hotel met dito zwembad.

Fijn dat er bij zowel de receptie als het animatieteam zich medewerkers bevinden die Nederlands spreken (we redden ons ook wel in het Engels, maar toch...)

Gratis en prima wifi

Uitgebreide keuze bij ontbijt en diner (meer keuze in aardappelen zou overigens niet verkeerd zijn)

Voldoende bezigheden voor de kinderen, hetzij met of zonder begeleiding van het animatieteam.

Enig 'minpuntje' is het avondprogramma. Dansende (en playbackende) groepen vallen (mede gezien de hoeveelheid publiek) niet echt in de smaak. Kijk eens naar de buren (hotels) die bijna elke avond een (allround) live muziekband (sommigen uit Nederland!) op het podium hebben staan.

Twee jaar geleden verbleven wij hier ook en ook toen naar tevredenheid!

Dank aan alle medewerkers (ook zij op de achtergrond, die we niet zien maar ook mede bijdragen om de bezoeker naar zijn zin te maken) voor uw glimlach en gastvrijheid!

Zou zo weer boeken.

Jan Planque
9-8-2018

Het hotel is zeer groot en mooi en ingericht. Mooie grote 3 persoonskamer hadden we. Wel erg klein balkonnetje. Kamers en badkamers zijn goed ingericht. Onze badkamer was ook zeer geschikt voor minder validen. Eten is op een zeer goed niveau, soms zelfs champagne en kaviaar (geen echte) bij ontbijt. Ontbijt en diner was ook zeer uitgebreid met veel keuze. Groot en mooi zwembad en ook in juli voldoende plek op de ligbedjes (wordt wel veel handoekje leggen gedaan).

Bij de Pizzaria en Burgerrestaurant is ook erg goed eten te krijgen. Groot pluspunt is ook een nederlands sprekende baliemedewerkster. Ook voor de kinderen is er voldoende vertier en ook de shows van het animatieteam waren over het algemeen leuk. Ook de gratis wifi is snel en goed. zelfs op de kamer. Wij hebben in ieder geval een geweldige vakantie gehad.

Enige minpunt is de spa. Daar moet je voor alles betalen. zelfs het binnenbad en badmuts moet je betalen.

Beate, Sales Manager, 14-8-2018

Geachte gast

We zijn erg blij dat uw verblijf zeer positief is geweest en dat u ons een goed hotel hebt gevonden.

Heel erg bedankt voor alles en tot snel.

Met vriendelijke groeten

Beate Stolz - Guest Experience Agent

Middelmatig en niet voor herhaling vatbaar.

Paul en Carina
5-8-2018

Het hotel ziet er goed uit, en de kamer wordt elke dag goed schoon gemaakt.

Een nadeel van onze kamer was dat er 1 wandcontactdoos is in de woonkamer, en 1 in de badkamer. Wij hebben in het stadje een stekkerdoos gekocht.

De koelkast mag gerust iets kouder. Een koelkast met vriezer zou een goede update zijn voor dit hotel.

De eetzaal ziet er ruim en goed uit. Het eten is goed, qua vis vlees en groenten.

Nadeel van de eetzaal is dat het er erg rumoerig is. Kleine kindjes die huilen, mensen die om de 5 min langslopen.

Als oplossing zou ik als hotel, kinderen onder een bepaalde leeftijd in de zaal plaatsen waar geen stelletjes zijn, of mensen die er last van hebben.

Een nadeel in de eetzaal vind ik ook, dat wanneer je kip kluift, of langoustines pelt, er geen was gelegenheid in de buurt is.

De toiletten, waar je ook je handen kunt wassen is 800 meter verder.

Oplossing, om met een citroenpart uit te knijpen je handen te reinigen.

Beate, Sales Manager, 8-8-2018

Geachte gast,

Bedankt voor uw recente bezoek aan Hotel Aquamarina en voor het delen van uw ervaringen met ons en de andere gebruikers van Zoover.

We zijn erg blij dat u van uw verblijf hebt genoten.Alle meningen van onze klanten zjn welkom. We waarderen uw suggesties die ons helpen onze service verbeteren. We hopen u snel weer te zien.

Hoogachtend

Geweldig!

Debbie
4-8-2018

Het is echt een super mooi hotel en we hadden een prachtige kamer waar je U tegen zegt!

Minder was dat er super veel school tripjes waren van voetbaljongens die ze op hele afdelingen bij elkaar zetten en voor veel overlast zorgde... jongens sprongen over de balkonranden heen, de beveiliger had het er maar druk mee....

Maar verder het personeel was super leuk, het eten was goed, leuke animatie en lekker aan de boulevard en dichtbij het strand

Mooi hotel, vriendelijk personeel.

Rbt
21-7-2018

Plus: mooie ligging, vriendelijk personeel, eten goed, voldoende bedjes, airco op kamer. Leuke animatie.

Min: kamers erg gehorig, veel groepen jeugd die s'avonds erg luidruchtig zijn.

Beate, Sales Manager, 4-8-2018

Geachte gast

Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door geluidsoverlast. We hopen dat dit incident u er niet van weerhoud ons hotel in de toekomst nogmaals te bezoeken.

Hoogachtend

Beate - Guest Experience Agent

Prima

Jomar
23-5-2018

Erg druk hotel. Veel grote groepen jeugd met veel lawaai. Hebben keurig andere kamer gekregen die rustiger was.

Eten prima.

Geachte gast,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling in Zoover.

Het spijt ons zeer voor het ongemak veroorzaakt door het lawaai.

Toch hopen we dat u in het algemeen van het hotel hebt genoten.

We willen graag blijven rekenen op uw vertrouwen om u te laten zien dat we aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

prima hotel

achira
11-5-2018

op zich een prima hotel..Eten is wel veel van hetzelfde..kamers waren redelijk schoon en personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Geachte gast

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons uw ervaring over te brengen.

We zijn blij om te weten dat u zich prettig voelt in ons hotel.

Graag zouden wij de gelegenheid krijgen u nogmaals welkom te heten.

Zeer goed

Momo
2-5-2018

Super hotel,goede ligging aan de wandelboulevard. Naar het strand is het ongeveer 250 meter lopen onderdoor de spoorlijn. Hier heb je geen last van.

Geachte gast

We zijn erg blij dat u van uw verblijf hebt genoten.

We hopen u snel weer te zien.

Voor herhaling vatbaar

Bianca
15-2-2018

Echt een super hotel. Fijne ligging aan de promenade, prima eten, mooie en schone kamer en fijn zwembad.

Geweldig

Wendy
21-1-2018

Goede hotelkamers zeer hygienisch en schoon

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamarina in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aquamarina scoort een 8.01 uit 10 op basis van 613 reviews.