Hotel Aquamarina

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°7°
Hotel Aquamarina
8,2

Omschrijving
Hotel Aquamarina heeft mooie golfbanen. Hier verblijf je in een ruime kamer. Een all-inclusive hotel waar vooral het ontbijt heel uitgebreid is. Laat je verwennen in de spa. De animatie is simpel maar er worden ’s avonds wel shows georganiseerd. Een groot hotel waar je veel nationaliteiten ontmoet. Gelegen aan de boulevard van Malgrat de Mar.

Laatste review

Zonnen en dansen

Jacky,
19-10-2018

Groot hotel met veel gasten. Niet schrikken van het groot aantal mensen van alle nationaliteiten. Dat maakt het ook interssant.

Hotel is servicegericht en denkt goed mee . So wie so is de ligging centraal , waardoor je veek kan bekijken.

Hotel is schoon en geordend.

Niet alleen is de netheid op de

Kamer uitstekend maar ook in het restaurant ziet alles goed verzorgd en hygienisch en aantrekkelijk uit.

Buiten dit hotel kan je naar elk ander hotel om savonds ge entertained te worden. Goede dansable muziek. Zeker voor 50 plussers.

Santa susanna heeft een bijzonder publiek aangetrokken , dat maakt het bezoek aan dit plaatsje de moeite waard.

Wij gaan volgend jaar zeker weer naar dit mooie hotel in Santa Susanna.

Kenmerken

608 reviews over Hotel Aquamarina in het Nederlands

Zonnen en dansen

Jacky,
19-10-2018

Hotel is schoon en geordend.

Niet alleen is de netheid op de

Wij gaan volgend jaar zeker weer naar dit mooie hotel in Santa Susanna.

Gewoon een goed hotel

W.F. de Ronde,
15-9-2018

Prachtig hotel, schone kamers. Wij hadden een kamer met een 2 persoonsbed en 2 enkele bedden gevraagd, en gekregen. Kamer heeft een koelkast waar je je eigen drinken in kan doen. Geen koffie of thee faciliteiten op de kamer. Ook geen stopcontact bij het bed, wat onhandig is wanneer je bv een CPAP gebruikt. Receptie heeft verlengsnoer te leen (borg). Eten was goed, ontbijt zeer uitgebreid, avondeten ook, snel bijgevuld, veel variatie. Zwembad is erg vol, en er heerst een handdoekje leggen mentaliteit. Wel veel bedjes. Strand is 5 minuten lopen, mooi strand met iets grove zandkorrel, je kan geen zandkastelen bouwen. Boulevard is altijd erg gezellig, veel winkeltjes en kraampjes. Show in het hotel is goed verzorgd, animatie is denk ik oké, hebben wij geen gebruik van gemaakt. Spa zijn wij niet in geweest, is ook niet toegankelijk voor kinderen. Hotel heeft eigen parkeerplaats, kost 10 euro per dag.

Beate, Sales Manager, 20-9-2018

Geachte gast

We zijn erg blij dat u van uw verblijf hebt genoten.

We hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groeten

Beate Stolz - Guest Experience Agent

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

B.damhuis,
4-9-2018

Eten was goed maar niet veel keuze in groente.

Hotel was schoon en netjes ,personeel zeer vriendelijk,bij het zwembad geen handdoeken leggen er was plek genoeg.

Eet zaal was echt een drama ,alleen maar schreeuwende kinderen en bellende en schreeuwende mensen die elkaar wilden overstemmen zelfs bij het opscheppen van het eten.

Er stond ergens iets over kleding voorschrift ?? Nou niets van dit alles gezien.

En dan nog die oost europesche mensen !! Wij vielen van de ene in de andere verbazing over het verspillen van voedsel.

We hebben een leuk verblijf gehad maar zullen hier toch niet weer naar toe gaan.

Beate, Sales Manager, 20-9-2018

Geachte gaast,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling in Zoover. Het spijt ons dat uw ervaring in ons Restaurant niet naar wens was. Onze verontschuliging.

Toch hopen we dat u in het algemeen van het hotel hebt genoten.

We willen graag blijven rekenen op uw vertrouwen om u te laten zien dat we aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

Met vriendelijke groeten.

Goed hotel

Martijn,
24-8-2018

Hotel en eten waren goed

Er heerste rust bij het eten en buffet

Zwembad genoeg ligbedden

Goede prijzen voor dranken en eten bik burger restaurant

Slecht was animatie

Helemaal geen zwembad actieviteiten behalve half uurtje dansen in jet water

Avondshows heel slecht

En plaatsje santa susanna en malgrat al 30 jaar hetzelfde

Wel lekker dichtbij het strand en de boulevard

Beate, Sales Manager, 28-8-2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor u vriendelijke woorden over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen om te horen dat u een prettig verblij heeft gehad.We hebben kennis genomen van uw mening over ons animatieprogramma en we zullen degenen die hier verantwoordelijk voor zijn spreken voor toekomstige verbeteringen.

Graag zouden wij de gelegenheid krijgen u nogmaals welkom te heten.

Dík tevreden!

Gita,
14-8-2018

Mooi, groot en schoon hotel met dito zwembad.

Fijn dat er bij zowel de receptie als het animatieteam zich medewerkers bevinden die Nederlands spreken (we redden ons ook wel in het Engels, maar toch...)

Gratis en prima wifi

Uitgebreide keuze bij ontbijt en diner (meer keuze in aardappelen zou overigens niet verkeerd zijn)

Voldoende bezigheden voor de kinderen, hetzij met of zonder begeleiding van het animatieteam.

Enig 'minpuntje' is het avondprogramma. Dansende (en playbackende) groepen vallen (mede gezien de hoeveelheid publiek) niet echt in de smaak. Kijk eens naar de buren (hotels) die bijna elke avond een (allround) live muziekband (sommigen uit Nederland!) op het podium hebben staan.

Twee jaar geleden verbleven wij hier ook en ook toen naar tevredenheid!

Dank aan alle medewerkers (ook zij op de achtergrond, die we niet zien maar ook mede bijdragen om de bezoeker naar zijn zin te maken) voor uw glimlach en gastvrijheid!

Beate, Sales Manager, 25-8-2018

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordeling van uw ervaring in ons hotel.

Het is een genoegen om uit de eerste hand de tevredenheid van al onze klanten te horen.

We hopen u snel weer te zien.

Mvg

________________________________________

Zou zo weer boeken.

Jan Planque,
9-8-2018

Het hotel is zeer groot en mooi en ingericht. Mooie grote 3 persoonskamer hadden we. Wel erg klein balkonnetje. Kamers en badkamers zijn goed ingericht. Onze badkamer was ook zeer geschikt voor minder validen. Eten is op een zeer goed niveau, soms zelfs champagne en kaviaar (geen echte) bij ontbijt. Ontbijt en diner was ook zeer uitgebreid met veel keuze. Groot en mooi zwembad en ook in juli voldoende plek op de ligbedjes (wordt wel veel handoekje leggen gedaan).

Bij de Pizzaria en Burgerrestaurant is ook erg goed eten te krijgen. Groot pluspunt is ook een nederlands sprekende baliemedewerkster. Ook voor de kinderen is er voldoende vertier en ook de shows van het animatieteam waren over het algemeen leuk. Ook de gratis wifi is snel en goed. zelfs op de kamer. Wij hebben in ieder geval een geweldige vakantie gehad.

Enige minpunt is de spa. Daar moet je voor alles betalen. zelfs het binnenbad en badmuts moet je betalen.

Beate, Sales Manager, 14-8-2018

Geachte gast

We zijn erg blij dat uw verblijf zeer positief is geweest en dat u ons een goed hotel hebt gevonden.

Heel erg bedankt voor alles en tot snel.

Met vriendelijke groeten

Beate Stolz - Guest Experience Agent

Middelmatig en niet voor herhaling vatbaar.

Paul en Carina,
5-8-2018

Het hotel ziet er goed uit, en de kamer wordt elke dag goed schoon gemaakt.

Een nadeel van onze kamer was dat er 1 wandcontactdoos is in de woonkamer, en 1 in de badkamer. Wij hebben in het stadje een stekkerdoos gekocht.

De koelkast mag gerust iets kouder. Een koelkast met vriezer zou een goede update zijn voor dit hotel.

De eetzaal ziet er ruim en goed uit. Het eten is goed, qua vis vlees en groenten.

Nadeel van de eetzaal is dat het er erg rumoerig is. Kleine kindjes die huilen, mensen die om de 5 min langslopen.

Als oplossing zou ik als hotel, kinderen onder een bepaalde leeftijd in de zaal plaatsen waar geen stelletjes zijn, of mensen die er last van hebben.

Een nadeel in de eetzaal vind ik ook, dat wanneer je kip kluift, of langoustines pelt, er geen was gelegenheid in de buurt is.

De toiletten, waar je ook je handen kunt wassen is 800 meter verder.

Oplossing, om met een citroenpart uit te knijpen je handen te reinigen.

Beate, Sales Manager, 8-8-2018

Geachte gast,

Bedankt voor uw recente bezoek aan Hotel Aquamarina en voor het delen van uw ervaringen met ons en de andere gebruikers van Zoover.

We zijn erg blij dat u van uw verblijf hebt genoten.Alle meningen van onze klanten zjn welkom. We waarderen uw suggesties die ons helpen onze service verbeteren. We hopen u snel weer te zien.

Geweldig!

Debbie,
4-8-2018

Het is echt een super mooi hotel en we hadden een prachtige kamer waar je U tegen zegt!

Minder was dat er super veel school tripjes waren van voetbaljongens die ze op hele afdelingen bij elkaar zetten en voor veel overlast zorgde... jongens sprongen over de balkonranden heen, de beveiliger had het er maar druk mee....

Maar verder het personeel was super leuk, het eten was goed, leuke animatie en lekker aan de boulevard en dichtbij het strand

Mooi hotel, vriendelijk personeel.

Rbt,
21-7-2018

Plus: mooie ligging, vriendelijk personeel, eten goed, voldoende bedjes, airco op kamer. Leuke animatie.

Min: kamers erg gehorig, veel groepen jeugd die s'avonds erg luidruchtig zijn.

Beate, Sales Manager, 4-8-2018

Geachte gast

Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door geluidsoverlast. We hopen dat dit incident u er niet van weerhoud ons hotel in de toekomst nogmaals te bezoeken.

Beate - Guest Experience Agent

Prima

Jomar,
23-5-2018

Erg druk hotel. Veel grote groepen jeugd met veel lawaai. Hebben keurig andere kamer gekregen die rustiger was.

Eten prima.

Beate, Sales Manager, 18-7-2018

Geachte gast,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling in Zoover.

Het spijt ons zeer voor het ongemak veroorzaakt door het lawaai.

Toch hopen we dat u in het algemeen van het hotel hebt genoten.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamarina in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.